Nee ik ben niet ironisch. Wilders leeft van aandacht. Daarom is zijn houding ook verfrissend, omdat andere politici allen menen tegen hem te moeten zijn wat hem weer sterker maakt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ironisch bent of niet.
Maar ik ben het wel met je eens. (onironisch)
In dit soort gesprekken hoef je het niet meer over die limbo te hebben dan over andere (grotere) partijen.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:53 schreef henkde_j het volgende:
Whehe die vrouw lijkt op een man die er uit ziet als een lesbische vrouw.
Ik vind haar engquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Ciska is een lekker wijf maar ze voegt niet bijster veel toe.
Dat was een "Pechtoldje" zoals hij tegen Kant zei "Rustig nou maar mevrouw Kant"quote:
Fortuyn: "Mens, ga koken."quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat was een "Pechtoldje" zoals hij tegen Kant zei "Rustig nou maar mevrouw Kant"![]()
.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:57 schreef Ringo het volgende:
Heeft Balkenende eigenlijk geen jammerend kleuterkroost dat iedere ochtend een bord vaderliefde nodig heeft? Zo'n lulsmoes schijnt tegenwoordig een gepast excuus te zijn om met de staart tussen de benen te verdwijnen.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:57 schreef Wilskracht het volgende:
Ciska kunnen we die niet op Wilders plakken.
Kan zij de kogel opvangen.
Hoera, weer een man met prostaatproblemen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:57 schreef Wilskracht het volgende:
Ciska kunnen we die niet op Wilders plakken.
Kan zij de kogel opvangen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |