Gelukkig... dat gezeik over die dooie. Dat is nieuws van gister!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:20 schreef Ambrosius het volgende:
Ah, ze gaan stoeltjes wisselen lijkt me.
Zo had Van Mierlo het niet gewild.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:20 schreef Lagrinta het volgende:
Waarom geen Cohen en Pechtold tegelijk aan tafel?
Ah op de Dappermarkt, da's bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:19 schreef pberends het volgende:
Van bestuurlijke vernieuwing en een paar eilanden.
Laf? Juist lef dat ie toegeeft. Hij had er ook slap omheen kunnen lullen, dat is pas laf.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Tjongejonge meteen weer op de knietjes die Cohen. Wat een laffe man.
Ging dit omdat ze beiden niets hadden gezegd over Hans?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:21 schreef Zwansen het volgende:
Is er aan het begin uitgelegd waarom ze niet bij elkaar aan tafel konden zitten?
Ben ik erg benieuwd naar.
jij had liever gehad dat ie zei: "ik heb er niks over gezegd en dat is terecht" ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Wat een gelul. Dat tekent grootheden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Ja, De Wereld Draait immers Door.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:24 schreef MilaNL het volgende:
[..]
jij had liever gehad dat ie zei: "ik heb er niks over gezegd en dat is terecht" ?
Integendeel. Niet te groot om een fout toe te geven. Het siert hem alleen maar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Je snapt er nog steeds niet veel van, he?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Cohen komt ons reddenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:28 schreef TAV74 het volgende:
OMG, dit niveau weer. Triest dat dit in de 2e kamer zit.
Ja, het is er de laatste jaren niet op vooruit gegaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:28 schreef TAV74 het volgende:
Ze kan beter voor de dijk gaan liggenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:28 schreef TAV74 het volgende:
Hey, dit is FOK, niet de Tweede Kamer.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat een dikke kneus ben je ook eigenlijk.
Vandaar ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Hey, dit is FOK, niet de Tweede Kamer.
Onnodig grievend hoor, die opmerkingen jegens mijn persoontje.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Hey, dit is FOK, niet de Tweede Kamer.
Misschien moet je dan wat minder overduidelijk trollen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Onnodig grievend hoor, die opmerkingen jegens mijn persoontje.
Ik mag toch wel m'n mening geven.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat minder overduidelijk trollen?
Ik vind hem echt de enige lijsttrekker die geschikt is MP te worden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:34 schreef Omnifacer het volgende:
Ik ben een VVD-man, maar Cohen is toch erg sterk. Wassie al in Amsterdam natuurlijk.
Denk dat hij MP wordt. Meesterzet van PvdA.
Ik ook niet, golfer. Waar gaat dit in vredesnaam over? Een Mokumse boterbabbelaar die over de terugkeer over het fatsoen praat en tegelijkertijd "vergeet" om een dode collega-politicus te memoreren? Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Je snapt er nog steeds niet veel van, he?
Idd. Misschien moeten ze Fritsie dan ook vermommen, of denken ze dat wij niet doorhebben dattie van RTL is?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:36 schreef pberends het volgende:
Waarom editten ze het RTL logo steeds weg bij P&W? Erg kinderachtig.
quote:
Watjes he?quote:
Ze zeiden aan het begin dat hij RTL analist was. (al dan niet vereist)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Idd. Misschien moeten ze Fritsie dan ook vermommen, of denken ze dat wij niet doorhebben dattie van RTL is?
LOLquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Idd. Misschien moeten ze Fritsie dan ook vermommen, of denken ze dat wij niet doorhebben dattie van RTL is?
Inderdaad. Wat een verzuurde trol is dat zegquote:
Al Jazeeraquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:39 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL.
Ze doen net of die beelden van Al Qaida komen.
Tja, wat een muts. Gaat hele complotten zoeken achter het vertrek van Bosquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een verzuurde trol is dat zeg
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:40 schreef pberends het volgende:
Ze wordt gewoon gedist door de mannen die Ciska.
Ik snap het ook niet...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:40 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom hebben ze die Ciska in godsnaam uitgenodigd?
Toch een motie van wantrouwen tov hun eigen Den Haag-redactie hoor (en terecht want Frits ownt ze)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:39 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ze zeiden aan het begin dat hij RTL analist was. (al dan niet vereist)
Ach man, dat geleuter over gezinnetjes en opgroeiende kutkleuters.quote:
Als ze nog even doorgepraat had waren we uitgekomen op parttime ministers om het glazen plafond te doorbrekenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, wat een muts. Gaat hele complotten zoeken achter het vertrek van Bos. Wilt dat de vrouw van Bos opeens perse gaat werken
.
Idd... ik vind dat je het eigenlijk niet over geslacht zou moeten hebben.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:40 schreef MilaNL het volgende:
Waarom maakt mevrouw Opzij zo'n onderscheid tussen man en vrouw? Ik dacht dat het omgekeerde juist de kern van het feminisme is.
Tja, die kan je van te voren programmeren om zulke uitspraken te doen.quote:
Omdat ze volstrekt doorgeslagen is. Je mag van haar als vrouw niet eens thuis zitten als je dat zou willen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:40 schreef MilaNL het volgende:
Waarom maakt mevrouw Opzij zo'n onderscheid tussen man en vrouw? Ik dacht dat het omgekeerde juist de kern van het feminisme is.
Ja ssst, want de heren kleuterknuffelaars zijn aan het woord.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:45 schreef Sj0rs het volgende:
Ciska hou je kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |