Idd. Misschien moeten ze Fritsie dan ook vermommen, of denken ze dat wij niet doorhebben dattie van RTL is?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:36 schreef pberends het volgende:
Waarom editten ze het RTL logo steeds weg bij P&W? Erg kinderachtig.
quote:
Watjes he?quote:
Ze zeiden aan het begin dat hij RTL analist was. (al dan niet vereist)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Idd. Misschien moeten ze Fritsie dan ook vermommen, of denken ze dat wij niet doorhebben dattie van RTL is?
LOLquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Idd. Misschien moeten ze Fritsie dan ook vermommen, of denken ze dat wij niet doorhebben dattie van RTL is?
Inderdaad. Wat een verzuurde trol is dat zegquote:
Al Jazeeraquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:39 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL.
Ze doen net of die beelden van Al Qaida komen.
Tja, wat een muts. Gaat hele complotten zoeken achter het vertrek van Bosquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een verzuurde trol is dat zeg
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:40 schreef pberends het volgende:
Ze wordt gewoon gedist door de mannen die Ciska.
Ik snap het ook niet...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:40 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom hebben ze die Ciska in godsnaam uitgenodigd?
Toch een motie van wantrouwen tov hun eigen Den Haag-redactie hoor (en terecht want Frits ownt ze)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:39 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ze zeiden aan het begin dat hij RTL analist was. (al dan niet vereist)
Ach man, dat geleuter over gezinnetjes en opgroeiende kutkleuters.quote:
Als ze nog even doorgepraat had waren we uitgekomen op parttime ministers om het glazen plafond te doorbrekenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, wat een muts. Gaat hele complotten zoeken achter het vertrek van Bos. Wilt dat de vrouw van Bos opeens perse gaat werken
.
Idd... ik vind dat je het eigenlijk niet over geslacht zou moeten hebben.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:40 schreef MilaNL het volgende:
Waarom maakt mevrouw Opzij zo'n onderscheid tussen man en vrouw? Ik dacht dat het omgekeerde juist de kern van het feminisme is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |