Dank je voor de tip!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:21 schreef Xenia het volgende:
DA heeft ze ja. Als je hem haalt, neem dan ook meteen een doosje navullingen mee, want die gaan maar 1 zuigbeurt mee.
Laura alweer een maand!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:28 schreef sindell het volgende:
Verder verveelt ze zich erg snel, het is maximaal een kwartiertje kijken en dan moet mevrouwtje alweer vermaakt wordenen bij mama knuffelen vind ze natuurlijk geweldig, maar bij papa is het nu ook wel okay. Alleen die heeft geen melktetten, dat vindt ze jammer denk ik
![]()
Ikzelf moest erg aan haar wennen, maar ze begint er nu wel bij te horen en ik mag ook graag met haar knuffelen.![]()
Alleen ik merk wel dat ik het soms wel even genoeg vind om de hele dag met haar bezig te zijn, maar dat is helaas niet anders, daar heb ik nou eenmaal voor gekozen. Maar ik heb straks ongetwijfeld weer zin om te gaan werken, net zoals ik niet kan wachten om weer te beginnen met sporten over een weekje of 2.
en dan moet ik nu maar eens gaan nadenken of ik morgen naar de uitvaart ga van de baby van iemand van de sportvereniging, die helaas 5 dagen nadat hij geboren was is overleden. Dit als gevolg van zuurstofgebrek na een hartritmestoornis, hij is met spoed gehaald via een keizersnede...ik vind het zo verschrikkelijk.......![]()
Ja! of naja, YouTube, ik kijk nooit TV.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:09 schreef NieuweUser het volgende:
Even benieuwd. Zijn jullie kindjes ook zo gek op de televisie? Hij hoeft hier maar aan te staan of Isa is er helemaal door geobsedeerd!
Ivan is ook dol op tv. Ik heb er wel eens een foto van geplaatst.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:09 schreef NieuweUser het volgende:
Even benieuwd. Zijn jullie kindjes ook zo gek op de televisie? Hij hoeft hier maar aan te staan of Isa is er helemaal door geobsedeerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve infacol![]()
![]()
Tessa heeft vandaag bijna niet gehuild! Alleen maar voor dr voeding!!! Super spul dus!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
vooral bij je billen he ??quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:17 schreef mama_papa het volgende:
10 wekenKijkt heel bang
Bah hoop het niet! En ik dacht dat je juist met de pil het weer in een ritme krijgt
Die maandverbandjes gaan daar beneden irriteren![]()
cerazette?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:16 schreef mefke79 het volgende:
In den beginne is het een wond ja, maar bij mij kwam er al weer een cyclus op gang toen de wond nog niet dicht was, gezellig joh. En de huisarts gaf ook aan dat mijn pil spotting kon geven, dus tja dat kwam er nog bovenop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mij maakt het allemaal echt niet uitik ben allang blij dat hij leeft en voelt en de potentie heeft om een gelukkig mens te worden, dat is alles wat ik voor mijn kinderen vraag
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
de namen komen uit het namentopic per linkjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:33 schreef RockabeIIa het volgende:
We hebben ze nog niet op foto's mogen bewonderen, jouw zoons. Toch? Ik wil dat wel graag
Nog iets waar ik heel benieuwd naar ben: Hoe kom je eigenlijk bij hun namen?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef simmu het volgende:
mij maakt het allemaal echt niet uitik ben allang blij dat hij leeft en voelt en de potentie heeft om een gelukkig mens te worden, dat is alles wat ik voor mijn kinderen vraag
de kleinste werd kiro, afgeleid van kito en degene die *die* referentie weet te vinden: "hulde!"quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:44 schreef Linda2205 het volgende:
Simmu, wat heftig! Sterkte de komende tijd!
En wat Rocka vraagt over namen, vraag ik me met een tweeling af: hoe beslis je wie welke naam krijgt
daar dacht ik vanmiddag nog aan!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:44 schreef Linda2205 het volgende:
Simmu, wat heftig! Sterkte de komende tijd!
En wat Rocka vraagt over namen, vraag ik me met een tweeling af: hoe beslis je wie welke naam krijgt
Ik hoop dat je morgen langer kunt knuffelen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:15 schreef Keshet het volgende:
Met Teigetje gaat het goed. Ze moet hard werken nu ze zelf moet ademen en dat is te merken. Na een verzorgingsrondje is ze echt bekaf. Gisteren konden we niet buidelen omdat ze te moe was en vandaag moest ze na 10 minuutjes terug haar couveuse in omdat het zuurstofgehalte in haar bloed na een flinke daling te laag bleef.
Ik baalde er ontzettend van; ik heb haar dinsdag voor het laaste echt vastgehouden. Teigetje lag vanmiddag die 10 minuten ook echt te genieten, niet als ik.
Maar, morgen weer een dag! Hopelijk gaat het dan beter en dan hou ik 'r gewoon extra lang vast.![]()
Ik zag ook nog een vraag over m'n zwangerschapsverlof voorbij komen.
Als je voor de 32 weken zwangerschap bevalt dan gaat je verlof in op de dag na de bevalling en dan krijg je de volledige 16 weken waar je in NL recht op hebt.
Ik moet 26 mei weer aan het werk. Ik was uitgerekend op 8 mei. Teigetje komt hopelijk ook rond die datum thuis maar de kans is groot dat dat wat later zal zijn.
Er is dus een reele kans dat ze thuiskomt als ik al weer aan het werk ben.
Er zijn geen wettelijke regelingen voor dit soort situaties. Ik zal dus met mijn werkgever moeten bepalen wat we gaan doen. Vanuit het ziekenhuis wordt geadviseerd om je na je verlof ziek te melden.
Gelukkig is het nog geen 26 mei en kan ik m'n hoofd nog een paar weken in het zand steken.
Oh, we gaan morgen op zoek naar een babykamer en wandelwagen.
dat we geen tijd hebben voor gedoe van andere mensen. zo zijn er mensen (blijkbaar) erg boos omdat we geen bezoek bij de jongens toelaten nu. zeker toen ze net geboren waren vonden wij dat veel te onrustig voor de jongens. ze lagen niet voor niets op de IC. niet iedereen accepteert dat we proberen het beste te doen voor de jongens. daar heb ik dus geen tijd voor.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:55 schreef freecell het volgende:
Ik snap je laatste post niet?
En daar heb je groot gelijk in. Wat zijn sommige mensen toch egoistich en zonder inlevingsvermogenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:59 schreef simmu het volgende:
[..]
dat we geen tijd hebben voor gedoe van andere mensen. zo zijn er mensen (blijkbaar) erg boos omdat we geen bezoek bij de jongens toelaten nu. zeker toen ze net geboren waren vonden wij dat veel te onrustig voor de jongens. ze lagen niet voor niets op de IC. niet iedereen accepteert dat we proberen het beste te doen voor de jongens. daar heb ik dus geen tijd voor.
neej joh! ik vind het ook reuzeboeiend hoe het op een neonaten-IC gaat...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:32 schreef Keshet het volgende:
(Ik zit net te bedenken dat ik deze post misschien beter in een PM had kunnen doen!Sorry!
Ik herken de manier waarop je hiermee omgaat. Ik vraag me nog regelmatig af waarom ik niet volledig ben ingestort toen mijn vader overleed. Ik krijg ook nog vaak de vraag of ik het niet zwaar vind om te beseffen dat mijn vader Ivan nooit heeft gekend en Ivan mijn vader nooit zal leren kennen. Het is heel moeilijk en verdrietig voor me, maar ik richt me liever op wat er voor me ligt. Er zijn mensen die tegen me gezegd hebben dat ik uit moest kijken dat de klap niet later kwam. Ik ben nu geneigd om net zoiets tegen jou te zeggen: voel je niet te veel een supervrouw, later kun je het er zomaar ineens heel moeilijk mee krijgen. Maar ik weet ook nog hoe vervelend ik het vond dat mensen dat tegen me zeiden. Ik kon er niets mee en ze gaven me alleen het gevoel dat er iets onheilspellends op me zat te wachten. Er zijn lichtpuntjes en zo te horen probeer jij je daar op te richten. Ik heb het al eerder gezegd, maar je lijkt me een fantastische moeder voor je drie kinderen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:48 schreef simmu het volgende:
freecell, zo jong ben ik niet hoorde discussie om te testen op down was hier uitgebreid gevoerd. ben trouwens nog steeds blij dat we dat niet gedaan hebben! stel je voor wat voor beslissing we dan hadden moeten nemen. wellicht dat het daarom voor mij iig niet zo'n impact heeft.
Dan antwoord ik gewoon dat het maar goed is dat hij mijn karakter heeft of dat we op die manier wel zeker zijn dat ze niet gemist hebben in Jettequote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
Leonieke, komen mensen bij jullie ook binnenwandelen met de opmerking: "Zo hee, die lijkt op zijn vader!"?
Lange vingers (raad eens wie van de twee ook lange vingers heeft: mama of papaquote:Wat een knapperd is het.Je zoon dus, he? Ik ben nu wel heel nieuwsgierig hoe zijn handen eruit zien!
Jaloers op andere kindjes ben ik niet, maar ik vind het persoonlijk wel jammer dat één van de opa's alleen nog maar een sms heeft gestuurd met de opmerking dat hij "morgen eens gaat bellen". Nu heb je natuurlijk elke dag een "morgen", maar ik als dom wicht had echt gedacht dat hij de dag na zijn smsje ging bellenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:51 schreef amaranta het volgende:
ClaudiA, hoe lang geleden is het dat je vader overleed?
Mijn kinderen missen een opa en een oom, en naarmate de kindjes groeien, des temeer moeite ik ermee heb. Al wil ik niet aan het gemis toegeven.
Het "stoort " me dat andere kindjes wel een oo
hebben en dan ben ik echt jaloers.
Vind het ook vreselijk dat ze "maar'" 1 opa hebben.
Bedankt voor de tip! Wel apart dat ik op de instructies van het ziekenhuis lees dat ik maar 2 weken niet mag rijden en daarna wel, als ik zelf een noodstop kan maken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:48 schreef simmu het volgende:
ps; dames met keizersnee, wanneer je wilt autorijden voordat er 6 weken verstreken zijn na de operatie moet je een dokter spreken (telefonisch is ok) omdat je anders onverzekerd bent.
Wij hadden 'afgesproken' dat nr 1 M werd en nr 2 T. Ik hoor ook wel eens dat mensen bewust een tijdje wachten na de geboorte, om te kijken bij welk kindje welke naam het beste 'past'.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
daar dacht ik vanmiddag nog aan!ik ben ook benieuwd ja. Lijkt me moeilijk op een of andere manier.
het stond er een beetje ongelukkig, had het bericht met de iphone getypt en er ontbraken wat letters.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jaloers op andere kindjes ben ik niet, maar ik vind het persoonlijk wel jammer dat één van de opa's alleen nog maar een sms heeft gestuurd met de opmerking dat hij "morgen eens gaat bellen". Nu heb je natuurlijk elke dag een "morgen", maar ik als dom wicht had echt gedacht dat hij de dag na zijn smsje ging bellen
Hij is op 24 juli 2008 overleden. Een half jaar erna raakte ik zwanger, dus de associatie is best sterk. Mijn ouders waren al gescheiden, maar mijn moeder heeft inmiddels een nieuwe vriend die de oparol op zich neemt. Voor mij is dat natuurlijk wel raar, want Ivan zal nooit beter weten en hem gewoon als zijn opa zien. Maar ach, dat is vooral voor mij soms moeilijk en voor Ivan alleen maar leuk en fijn. Hij moet ook vreselijk om zijn stiefopa lachen (we denken dat het komt doordat hij Limburgs spreektquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:51 schreef amaranta het volgende:
ClaudiA, hoe lang geleden is het dat je vader overleed?
Mijn kinderen missen een opa en een oom, en naarmate de kindjes groeien, des temeer moeite ik ermee heb. Al wil ik niet aan het gemis toegeven.
Het "stoort " me dat andere kindjes wel een oo
hebben en dan ben ik echt jaloers.
Vind het ook vreselijk dat ze "maar'" 1 opa hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |