wat cutequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:23 schreef freecell het volgende:
In slaap voeden kan ik hier wel vergeten
Ik voed hem in slaap, dan koppel ik hem af en dan is het: O_OEn dan wil hij eerst een tijdje rustig rond liggen kijken tot hij weer moe is
Het manneke ligt nu in de cosi (römer eigenlijk) te pitten, we komen net bij mijn ouders vandaan. Hij had allang moeten eten, maargoed
Dank je voor de tip!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:21 schreef Xenia het volgende:
DA heeft ze ja. Als je hem haalt, neem dan ook meteen een doosje navullingen mee, want die gaan maar 1 zuigbeurt mee.
Laura alweer een maand!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:28 schreef sindell het volgende:
Verder verveelt ze zich erg snel, het is maximaal een kwartiertje kijken en dan moet mevrouwtje alweer vermaakt wordenen bij mama knuffelen vind ze natuurlijk geweldig, maar bij papa is het nu ook wel okay. Alleen die heeft geen melktetten, dat vindt ze jammer denk ik
![]()
Ikzelf moest erg aan haar wennen, maar ze begint er nu wel bij te horen en ik mag ook graag met haar knuffelen.![]()
Alleen ik merk wel dat ik het soms wel even genoeg vind om de hele dag met haar bezig te zijn, maar dat is helaas niet anders, daar heb ik nou eenmaal voor gekozen. Maar ik heb straks ongetwijfeld weer zin om te gaan werken, net zoals ik niet kan wachten om weer te beginnen met sporten over een weekje of 2.
en dan moet ik nu maar eens gaan nadenken of ik morgen naar de uitvaart ga van de baby van iemand van de sportvereniging, die helaas 5 dagen nadat hij geboren was is overleden. Dit als gevolg van zuurstofgebrek na een hartritmestoornis, hij is met spoed gehaald via een keizersnede...ik vind het zo verschrikkelijk.......![]()
Ja! of naja, YouTube, ik kijk nooit TV.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:09 schreef NieuweUser het volgende:
Even benieuwd. Zijn jullie kindjes ook zo gek op de televisie? Hij hoeft hier maar aan te staan of Isa is er helemaal door geobsedeerd!
Ivan is ook dol op tv. Ik heb er wel eens een foto van geplaatst.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:09 schreef NieuweUser het volgende:
Even benieuwd. Zijn jullie kindjes ook zo gek op de televisie? Hij hoeft hier maar aan te staan of Isa is er helemaal door geobsedeerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve infacol![]()
![]()
Tessa heeft vandaag bijna niet gehuild! Alleen maar voor dr voeding!!! Super spul dus!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
vooral bij je billen he ??quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:17 schreef mama_papa het volgende:
10 wekenKijkt heel bang
Bah hoop het niet! En ik dacht dat je juist met de pil het weer in een ritme krijgt
Die maandverbandjes gaan daar beneden irriteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |