voor de saaie tweeling! Hopelijk volgt kiro zijn broertje snel naar meppel!

Lily, wat fijn dat je er zelf zo goed onder bent, die gebroken nachten. Al herken ik het gevoel ‘het is mijn laatste baby, dus ik vind alles even prachtig, hoe vervelend ook’ ook wel. Maar niet ’s nachts.

voor de goede nacht van claudia!

Heuj, Rienk doet toch helemaal niet aan sprongetjes? Enneh, die sprongetjes gaan steeds langer duren. Met de20-weken sprong kunnen ze echt wel een week of 2 zoet zijn… Merk je inmiddels wel verschil met flesjes drinken sinds zijn tongriempje is geknipt?
En zuigbehoefte is tot een maand of 9 geloof ik. Als Rienk zelf het speentje niet graag wil, zal hij vast geen spenenkind worden. Wij geven ook alleenmaar de speen als ze huilt. En dan nog wordt het ding regelmatig uitgekotst door madam.
Sorbo, wist je niet dat jij niet meer bestaat sinds je kind geboren is? Het gaat alleen nog maar om het kind. Dus “veel plezier bij isabeau” is geheel correct.

Jij bent er alleen om de deur open te doen.

DJR, hopelijk werkt de jbpm voldoende en hoef je niet aan sterkere middelen!

en ik heb geen lodger, dus kan je niet helpen, sorry.
Sindell, wat klink je gelukkig!

maar die uitvaart…. Brrr…. :’(
Happy, hopelijk kan daan ook snel geholpen worden. Wel bijzonder van dat naveltje? Naja, dat zal vast ook snel goed komen!

vwb in slaap voeden. de laatste voeding is altijd in het donker, en meestal valt ze in slaap, maar wordt ze wakker van het verplaatsen, dus ligt ze alsnog wakker in de wieg. Geheel volgens de boekjes. Wat zijn we toch goed.

En welja, bijgelezen en het alarm gaat weer!