abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79055240
In slaap voeden kan ik hier wel vergeten
Ik voed hem in slaap, dan koppel ik hem af en dan is het: O_O En dan wil hij eerst een tijdje rustig rond liggen kijken tot hij weer moe is

Het manneke ligt nu in de cosi (römer eigenlijk) te pitten, we komen net bij mijn ouders vandaan. Hij had allang moeten eten, maargoed
pi_79055878
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:23 schreef freecell het volgende:
In slaap voeden kan ik hier wel vergeten
Ik voed hem in slaap, dan koppel ik hem af en dan is het: O_O En dan wil hij eerst een tijdje rustig rond liggen kijken tot hij weer moe is

Het manneke ligt nu in de cosi (römer eigenlijk) te pitten, we komen net bij mijn ouders vandaan. Hij had allang moeten eten, maargoed
wat cute lukt hier ook niet hoor en het probleem is dat hij dan ook niet kan boeren en dan een kwartier later wakker wordt van de boer
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:54:16 #103
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_79056532
Heerlijk lijkt me dat, om je kleintje in slaap te kunnen voeden aan de borst. Geniet er maar zo lang mogelijk van dames!

Ik ben net terug van de ha, wilde toch eens laten kijken, omdat ons mannetje zo enorm ontroostbaar kan zijn en dan veel pijn heeft. Voorlopig doen ze niets, we gaan jbpm gebruiken en hopen dat het nu beter gaat.
Vannacht ging dat goed en ik heb hem daarnet zowaar in bed gelegd en hij slaapt!!!! Mijn eerste momentje in drie dagen.....heerlijk!
Ben even helemaal blij!

Vraagje he: ik heb een Lodger Shelter, maar ik doe iets verkeerd. Ik krijg Lucas er niet lekker in, dan hangt hij helemaal dubbel met zijn hoofdje. Hoe moet hij er nu in liggen? Zijn hoofd tegen de 'bovenkant' of zijn voeten tegen de 'onderkant'?
pi_79057344
Lotte echt in slaap voeden doe ik niet meer, deed ik wel, was namelijk de enige manier Nu doen we pyjamaatje aan, voeding in haar kamertje, slaapzakje aan en naar bed. Dus toch wel een beetje een ritueeltje met voeding nog...
Lotte!
Noah!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:20:33 #105
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79057653
Asy, hoe is dat zo gekomen dat het donker moet zijn? Ik zet hier, als ik hem boven leg, speciaal de rolluiken open.

Aan de borst in slaap eik altijd. Maar zodra ik hem verplaats wordt hij toch wakker. En dan laat ik hem gelijk maar boeren.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:28:22 #106
18860 sindell
Seriously
pi_79057984
Maar eens een postje over Laura, die vandaag al een hele maand oud is!
De periode lijkt overigens veel langer voor mij, maargoed, er is natuurlijk ook veel veranderd.

Laura doet het verder heel goed op de borstvoeding, het wordt een echt speklapje zo langzamerhand. Wel heeft ze wat last van reflux, maar ze krijst niet ontroostbaar, dus ik ga er niet te veel aan doen op dit moment. Wel is het dag/nachtritme soms nog een probleem, maar sinds 2 nachten hebben we haar nog een slaapzakje aangetrokken en dan onder de dekens en dat lijkt ze wel prettig te vinden. Had het idee dat ze wat koud werd doordat ze zichzelf boven de dekens wurmde, waardoor ze natuurlijk weer wakker werd en ging huilen.

Laura houdt van drinken, volgens mij ligt ze er het liefst de hele dag aan, maar daar kunnen we natuurlijk niet aan beginnen heb al eens gewenst dat ik mijn borst kon afkoppelen en gewoon bij haar kon leggen
We zijn tegen de adviezen in ook maar begonnen met een fopspeen, ze vind het nog wat vreemd om erop te zuigen, maar ze drinkt op zich goed aan de borst (wel wat slordig, maar de drinkt wel en kan goed aanhappen, ook al wurmt ze zich soms weer los).

Verder verveelt ze zich erg snel, het is maximaal een kwartiertje kijken en dan moet mevrouwtje alweer vermaakt worden en bij mama knuffelen vind ze natuurlijk geweldig, maar bij papa is het nu ook wel okay. Alleen die heeft geen melktetten, dat vindt ze jammer denk ik

Ikzelf moest erg aan haar wennen, maar ze begint er nu wel bij te horen en ik mag ook graag met haar knuffelen.
Alleen ik merk wel dat ik het soms wel even genoeg vind om de hele dag met haar bezig te zijn, maar dat is helaas niet anders, daar heb ik nou eenmaal voor gekozen. Maar ik heb straks ongetwijfeld weer zin om te gaan werken, net zoals ik niet kan wachten om weer te beginnen met sporten over een weekje of 2.

en dan moet ik nu maar eens gaan nadenken of ik morgen naar de uitvaart ga van de baby van iemand van de sportvereniging, die helaas 5 dagen nadat hij geboren was is overleden. Dit als gevolg van zuurstofgebrek na een hartritmestoornis, hij is met spoed gehaald via een keizersnede...ik vind het zo verschrikkelijk.......
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:40:28 #107
57497 happyme28
I'm so happy
pi_79058522
Keshet, wat een goed nieuws weer van het Teigetje-front. Wat een stoere meid hebben jullie toch!

Mefke wat een schattige foto met Nijn!

simmu, wat fijn dat het zo goed gaat met de jongens. Hopenlijk mag Kiro ook snel naar Meppel. Gewoon weer lekker samen. Ook voor jullie prettiger want dit is wel een gevlieg lijkt me.

Sorbootje, wat heerlijk dat Isabeau zo'n lekker lange nacht heeft gemaakt.

Leonieke, welkom hier met Thomas! Fijn dat de start goed is geweest. Lekker weer om thuis te zijn? Ik vond dat echt heerlijk.

Verder lees ik een heleboel 'problemen' waar ik nog geen ervaring mee heb, dus kan er ook weinig over zeggen. Sorry daarvoor maar wel een dikke voor Vlindur, lily, Claudia_X, Takkembah, DJRandall

Sindell, gefeliciteerd met Laura haar 'ver-maand-dag' Wat vreselijk voor dat kindje dat is ieders ouders nachtmerrie.

Hier dus vanmorgen naar de HA geweest ivm de verborgen reflux klachten bij Daan. Maandagochtend mogen we naar de KA die zal gaan kijken en evt. medicatie voorschrijven.

Ook moet er naar zijn naveltje gekeken worden want die blijkt niet goed afgeklemd te zijn. Het ziekenhuis en de kraamhulp zeiden allebei dat hij netjes indroogde maar nu 2,5 week na zijn geboorte is hij er nog niet af en blijken er dus nog bloedvaten door te lopen.... lekker dan.

Nu mijn zoon eens voeden want hij heeft honger
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:23:35 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79060604
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:21 schreef Xenia het volgende:
DA heeft ze ja. Als je hem haalt, neem dan ook meteen een doosje navullingen mee, want die gaan maar 1 zuigbeurt mee.
Dank je voor de tip!
Ik ga vanmiddag of anders morgenochtend meteen de spullen halen.
ben zelf ziek aan het worden volgens mij en Harry heeft ook af en toe een verstopt neusje te horen aan zijn zware ademhaling bij het voeden

Ik voed Harry ook niet in slaap hoor! Hij wordt er hooguit wat rozig/soezerig van. Hij laat overigens dan ook vanzelf de tepel 'los'. Soms houdt hij hem nog wel in de mond maar dan zit er geen vacuum meer op.
En zo rozig/soezerig leg ik hem dan in bedje/wiegje. Ook zorg ik dat het donker is.
En nu ligt meneer al ruim een uur in zijn ledikantje te slapen...

amaranta, als ik het niet donker maak, dan blijft meneer rondkijken en gaat hij huilen omdat hij allenig is.
In de draagdoek of gewoon samen op de bank slaapt hij wel gewoon met licht enzo aan.

DJRandall, ik heb geen Shelter dus ik zou het niet weten...

sindell, wat klink je lekker!
wat verdrietig! moeilijk hoor! ik denk dat ik wel zou gaan om haar te steunen

happy, hopelijk heeft de kinderarts een antwoord voor jullie. En wat vervelend van dat naveltje!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:50:11 #109
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79061819
voor de saaie tweeling! Hopelijk volgt kiro zijn broertje snel naar meppel!

Lily, wat fijn dat je er zelf zo goed onder bent, die gebroken nachten. Al herken ik het gevoel ‘het is mijn laatste baby, dus ik vind alles even prachtig, hoe vervelend ook’ ook wel. Maar niet ’s nachts.

voor de goede nacht van claudia!

Heuj, Rienk doet toch helemaal niet aan sprongetjes? Enneh, die sprongetjes gaan steeds langer duren. Met de20-weken sprong kunnen ze echt wel een week of 2 zoet zijn… Merk je inmiddels wel verschil met flesjes drinken sinds zijn tongriempje is geknipt?
En zuigbehoefte is tot een maand of 9 geloof ik. Als Rienk zelf het speentje niet graag wil, zal hij vast geen spenenkind worden. Wij geven ook alleenmaar de speen als ze huilt. En dan nog wordt het ding regelmatig uitgekotst door madam.

Sorbo, wist je niet dat jij niet meer bestaat sinds je kind geboren is? Het gaat alleen nog maar om het kind. Dus “veel plezier bij isabeau” is geheel correct. Jij bent er alleen om de deur open te doen.

DJR, hopelijk werkt de jbpm voldoende en hoef je niet aan sterkere middelen! en ik heb geen lodger, dus kan je niet helpen, sorry.

Sindell, wat klink je gelukkig! maar die uitvaart…. Brrr…. :’(

Happy, hopelijk kan daan ook snel geholpen worden. Wel bijzonder van dat naveltje? Naja, dat zal vast ook snel goed komen!

vwb in slaap voeden. de laatste voeding is altijd in het donker, en meestal valt ze in slaap, maar wordt ze wakker van het verplaatsen, dus ligt ze alsnog wakker in de wieg. Geheel volgens de boekjes. Wat zijn we toch goed.

En welja, bijgelezen en het alarm gaat weer!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_79063908
Ja.. ehm... 'Isabeau' is een pars pro toto, of zo.

Ik heb Ivan vandaag zijn eerste rompertje maat 74/80 aangedaan. En we zijn net flink aan de wandel geweest. Hij was gewoon 2 uur vrolijk wakker doordat hij geinteresseerd om zich heen zat te kijken. Ik ben nu wel kapot, want met een baby van 7,5 kg is asymmetrisch dragen voor lange stukken misschien niet meer zo'n goed idee.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79064994
Whaah Claudia dat draagt Leander nog (80 dan, 74 zou wel passen, maar dat spant erom, letterlijk)

Sindell, wat verdrietig
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:07:51 #112
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_79065433
Hier vandaag maar eens een hapje geprobeerd. Ik krijg prop niet aan de fles maar happen wilde hij wel Met grote ogen volgde hij de lepel en zat hij elk volgend hapje af te wachten. Kan ook niet anders dat ie wortels lekker vindt, ik vrat in mijn zwangerschap vrijwel elke dag meer dan een halve kilo

Foto van die kleine rosso staat hier
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_79065559
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:28 schreef sindell het volgende:
Verder verveelt ze zich erg snel, het is maximaal een kwartiertje kijken en dan moet mevrouwtje alweer vermaakt worden en bij mama knuffelen vind ze natuurlijk geweldig, maar bij papa is het nu ook wel okay. Alleen die heeft geen melktetten, dat vindt ze jammer denk ik

Ikzelf moest erg aan haar wennen, maar ze begint er nu wel bij te horen en ik mag ook graag met haar knuffelen.
Alleen ik merk wel dat ik het soms wel even genoeg vind om de hele dag met haar bezig te zijn, maar dat is helaas niet anders, daar heb ik nou eenmaal voor gekozen. Maar ik heb straks ongetwijfeld weer zin om te gaan werken, net zoals ik niet kan wachten om weer te beginnen met sporten over een weekje of 2.

en dan moet ik nu maar eens gaan nadenken of ik morgen naar de uitvaart ga van de baby van iemand van de sportvereniging, die helaas 5 dagen nadat hij geboren was is overleden. Dit als gevolg van zuurstofgebrek na een hartritmestoornis, hij is met spoed gehaald via een keizersnede...ik vind het zo verschrikkelijk.......
Laura alweer een maand!

Heel herkenbaar verder wat je schijft. In het begin zat ik hele dagen met Isa op mijn arm en soms vond ik het heerlijk om haar heel eventjes weg te kunnen leggen, om even je handen vrij te hebben (voelde me er bijna schuldig om). Ze kon zich ook nog niet zo lang zelfstandig vermaken. Lijkt mij ook wel normaal als ze zo klein zijn.

En wat naar van dat kindje zeg!!
pi_79067819
Even benieuwd. Zijn jullie kindjes ook zo gek op de televisie? Hij hoeft hier maar aan te staan of Isa is er helemaal door geobsedeerd!
pi_79068207
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:09 schreef NieuweUser het volgende:
Even benieuwd. Zijn jullie kindjes ook zo gek op de televisie? Hij hoeft hier maar aan te staan of Isa is er helemaal door geobsedeerd!
Ja! of naja, YouTube, ik kijk nooit TV.

Vooral

en

zijn favoriet
Lotte!
Noah!
pi_79068755
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:09 schreef NieuweUser het volgende:
Ivan is ook dol op tv. Ik heb er wel eens een foto van geplaatst.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:44:28 #117
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79069130
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang leve infacol Tessa heeft vandaag bijna niet gehuild! Alleen maar voor dr voeding!!! Super spul dus!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_79069171
Fijn dat infacol helpt! En je spoiler...6 weken geloof ik, als het dan niet opgehouden is zou ik even je vk bellen. Of sowieso, als je je zorgen maakt
Lotte!
Noah!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:47:01 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79069232
en wij houden ook van Infacol

*sorry wilde reageren op meer dingen; maar hoor Evie*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:02:36 #120
100412 mefke79
komt goed!
pi_79069866
M_P helaas, zelfs na 10 weken vinden ze het nog redelijk normaal kwam ik hier achter. En zeker als je weer met de pil begonnen bent, dan gooi je je cyclus (voor zover je die had) weer overhoop en dan kan je dus blijven bloeden. Been there, done that...helaas.
Maar, maak je je zorgen, dan gewoon bellen!

Ehm..oja, Rocka, wat is je manneke mooi! En wat een mooi wortelprutjemondje. Hier alleen nog mango, van het weekend ook maar eens wortel proberen.
Tv is hier ook magisch, maar eigenlijk alles wat beweegt wel. Dus naar buiten laten kijken (vogeltjes) is ook goed. Of in de kinderwagen goed kijken als mensen langslopen.
En juh voor infacol, werkte hier ook prima.
Claudia, fijn dat de nacht iets beter was. Hopelijk het begin van een nieuwe periode goede nachten. En over naar 74/80, pff. Zal hier ook niet meer lang duren, maar tja ons manneke is erg slank, dus hij heeft het alleen in de lengte nodig, nog niet echt in de breedte.
En nou weer verder bijlezen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:10:24 #121
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79070168
bij mijn 1e ook 6 wk
bij deze een paar dagen
@ papamama dus
pi_79070290
Je pil heeft er trouwens niks mee te maken, het is namelijk geen cyclus, maar een wond, waar het bloed vandaan komt.
Lotte!
Noah!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:16:05 #123
100412 mefke79
komt goed!
pi_79070358
In den beginne is het een wond ja, maar bij mij kwam er al weer een cyclus op gang toen de wond nog niet dicht was, gezellig joh. En de huisarts gaf ook aan dat mijn pil spotting kon geven, dus tja dat kwam er nog bovenop.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:17:33 #124
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79070406
10 weken Kijkt heel bang
Bah hoop het niet! En ik dacht dat je juist met de pil het weer in een ritme krijgt
Die maandverbandjes gaan daar beneden irriteren
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:20:33 #125
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79070506
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:17 schreef mama_papa het volgende:
10 weken Kijkt heel bang
Bah hoop het niet! En ik dacht dat je juist met de pil het weer in een ritme krijgt
Die maandverbandjes gaan daar beneden irriteren
vooral bij je billen he ??
Dat vond ik ook zo naar.

ik heb daarna op gegeven moment weer bloedingen gekregen, 2maanden aan een stuk. Bleek dat een bijwerking te (kunnen) zijn van de pil (cerazette)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')