abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:20:58 #126
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79070526
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:16 schreef mefke79 het volgende:
In den beginne is het een wond ja, maar bij mij kwam er al weer een cyclus op gang toen de wond nog niet dicht was, gezellig joh. En de huisarts gaf ook aan dat mijn pil spotting kon geven, dus tja dat kwam er nog bovenop.
cerazette?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:26:37 #127
100412 mefke79
komt goed!
pi_79070729
jep, eerst wel. Maar na 1 strip snel over op Trinordiol. Blijkt dat driefasenpillen als Trinordiol ook spotting als bijwerking hebben. Had ik eerst nooit, is gelukkig ook maar 1 strip zo geweest.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_79070816
Hier duurde het vloeien bijna 6 weken en ik gebruik geen pil...

Nijntje!! Niels is daar ook gek op
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79070956
Ik heb maar 2 dagen gevloeid (meer spotting dan vloeien trouwens)

Ik ben nu aan de 2de strip cerazette begonnen dus dan word ik ook niet meer ongesteld. Waarom ben je gestopt met cerazette, mefke?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:35:39 #130
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79071012
ik ben daar net gisteren mee begonnen... en ik heb maar een week ofzo gevloeit...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79071558
Hier ook een enorme televisieobsessie (eigenlijk alles met lampjes - we hebben de tv hernoemd naar de lampjesmachine), 6 weken vloeien (met Kotex viel bij mij de irritatie erg mee, zit geen troep doorheen) en odes aan infacol gedurende de eerste 4 maanden.

Rocka, wat een heerlijk knoeifeest hadden jullie
Ik wil ook graag eens wat vast voedsel proberen, maar het moet nog even wachten want Xeentje is weer eens ziekjes, geeft veel over, heel naar. En wil ook slecht drinken. Kdv-virussen ftw

Ik hoef Xeentje eigenlijk nooit in slaap te voeden. Vanaf 1900 uur valt ze uit zichzelf in slaap, tot 7 uur de volgende dag, met tussendoor nog wat flesjes die ze half slapend opdrinkt.

Ivan al 7,5 kilo? Wauw wat groeit hij goed! Wij zitten net in maat 62, maar 56 past vaak ook nog wel.

Sindell, ik vond het de eerste periode ook wel moeilijk om de hele dag alleen maar met mijn meisje bezig te zijn. De muren kwamen soms echt op me af en ik was 's avonds afgepeigerd. Nu ik weer aan het werk ben is het heel anders. Nu geniet ik echt enorm van de drie dagen per week die ik met mijn meisje door kan brengen. En ik waardeer het ook weer dat ik een leuke baan heb, iets wat ik voor ik beviel wel eens vergat te waarderen.

DJRandell, ik had ook een Lodger Shelter, maar kon er niet aan wennen. En Xeentje vond het ook helemaal niks. Dat ding was veel te groot, onstabiel en onhandig. Iemand gaf mij ooit als tip om een handdoek onderin te leggen. Geen idee of dat werkt hoor, ik heb een draagdoek gekocht en de Shelter op mp verkocht.
pi_79071996
Mama_Papa, je kan tot 6 weken na de geboorte blijven bloeden en tot 12 weken zelfs wondvocht verliezen (heb ik zelf nog een kleine 2 weken over gebeld met de verloskundige)
pi_79072162
Bij irritatie: kotex Ik krijg overal jeuk van, behalve kotex!
pi_79072323
na het grote kraamverband zweer ik ook bij kotex maar behalve wanneer ik bevallen ben gebruik ik nooit geen maandverband.
pi_79078648
Ik heb na het kraamverband ook de'' oma verbanden'' van Kotex gebruikt, erg fijn en net ietsje minder enorm groot in je ondergoed Maar ik verloor al na 2 weken helemaal geen bloed meer.

Ben alweer voor de tweede keer ongesteld na de bevalling, doordat ik weer aan de pil ben gegaan.
Toch wel fijn dat ik gewoon weer ongesteld ben geworden (ben het maandenlang voor de zwangerschap niet geweest) en dat alles lijkt te werken.
Ik gebruik altijd maandverband trouwens, wel van een merk

Moest Wolf vandaag voor het eerst wegbrengen naar mn moeder omdat ik werken moest, was al langer weer aan het werk maar toen kon hij bij mijn man blijven thuis.
Gelukkig goed gegaan, al is hij wel bijna een uur ontroostbaar geweest, zielig! Hij had meteen een grote grijns op zn gezicht toen ik binnenkwam en was lekker wezen wandelen.
Bij mijn man was hij laatst ook een tijd ontroostbaar, zouden zulke kleine babytjes al een beetje eenkennig kunnen zijn??? Ik kan hem vrijwel altijd goed troosten.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:57:49 #136
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_79079224
Hier vandaag grote drama's in het hoofdje van de kleine Abby; vanaf 18:00 hebben we besloten dat om alles geschreeuwd en gegild moet worden....

Flesje eruit spugen, speen weigeren, later wel weer drinken, mamma's pink is lekkerder dan de speen, en vervolgens weer hels huilen....

Infacol bij iedere voeding, Air-dinges flessen, je zou toch zeggen dat ut buikje dan niet de oorzaak zou mogen zijn... wel steeds volle luiers tussendoor...

Naja, we maken ons maar op voor een slaap-arm nachtje
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_79079474
ik had de nieuwsgierige aagjes onder jullie nog het medisch gedoe (voor zover ik dat meekrijg that is...) toegezegd. dus bij deze ik zal het wel ff onder een spoiler doen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mij maakt het allemaal echt niet uit ik ben allang blij dat hij leeft en voelt en de potentie heeft om een gelukkig mens te worden, dat is alles wat ik voor mijn kinderen vraag
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:04:44 #138
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_79079600
@simmu; hoewel het misschien ook klinkt als minder leuk nieuws is het wel mooi dat er wat bekend is; nu hebben jullie in ieder geval een ' richting' om op te gaan met het hele gezin
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_79079656
ah Rocka, wat een gave foto van je etende kleine man, echt gaaf Hij kijkt erbij alsof hij al jaaaren eet!

He Claudia ik had helemaal niet meegekregen dat Ivan een moeilijke slaper is, wat rot

Welkom Leonieke en Thomas!

In slaap voeden is hier ook altijd, ik geef dan wel geen bv maar na de 23.00 fles kan ik hem slapend in bedje leggen.Heerlijk!
Ben nog steeds zo enorm blij dat hij nog nooit een nacht wakker geweest is, nou maakt een enkele keer niet uit, maar ik geloof dat ik erg slecht tegen weinig slaap kan, ik ben echt een draak dan

edit: Jeetje Simmu, wat een zorgen! Maar komt Down niet meteen na geboorte aan het licht? Zoiets merken ze toch meteen op? Aan gezichtje van baby en aan bepaalde lijnen in de handjes kunnen ze Down ook vaststellen geloof ik.
Jemig, schrik best wel van je berichtje. Je klinkt heel erg dapper
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:12:08 #140
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_79079922
Jeetje Simmu, ik weet even niet wat te schrijven... Wat een nieuws. Twee broers, vrijwel dezelfde genen en dan dit. Veel sterkte, veel geluk en verder sluit ik me aan wat fietsie schrijft.
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:20:54 #141
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79080244
tjee simmu, dat is wel heftig nieuws zeg. maar het kan inderdaad wel 't een en ander verklaren. sterkte ermee, en natuurlijk ook veel geluk met z'n allen!

rocka, ik neem aan dat het een twee-eiige tweeling is (klopt dat simmu?). dan delen ze niet meer genen met elkaar dan andere broers/zussen. dus zo'n 50%.
in de haak.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:21:25 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79080266
Jeetje Simmu! Wat een bericht! En wat bijzonder ook.
Prettig wel kan ik me voorstellen dat er wrsch een verklaring is voor de verschillen.
Sterkte met het behappen hiervan.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:24:00 #143
190853 RockabeIIa
pi_79080343
trui, ja dat weet ik.
pi_79080400
nja, kiro heeft dus (tot nu toe iig) niet opvallende down kenmerken. wel een beetje (niet gezichtje, wel handje), en ze wilden weten waarom hij zo klein was, dus deden ze de tests. ravi heeft geen enkel kenmerk, als we willen mogen we testen, maar zij zag de zin er niet van in en ik eerlijk gezegd nu ook niet. het lijkt er dus op dat ze toch wel tee eiiig zijn
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:33:25 #145
190853 RockabeIIa
pi_79080675
We hebben ze nog niet op foto's mogen bewonderen, jouw zoons. Toch? Ik wil dat wel graag
Nog iets waar ik heel benieuwd naar ben: Hoe kom je eigenlijk bij hun namen?
pi_79080731
Wauw Simmu wat een heftig nieuws! maar wel heel fijn dat ze eruit zijn, het verklaard een en ander en zo kan Kiro hopelijk ook de adequate zorg krijgen die hij nodig heeft enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79081068
Simmu, wat heftig! Sterkte de komende tijd!

En wat Rocka vraagt over namen, vraag ik me met een tweeling af: hoe beslis je wie welke naam krijgt
Lotte!
Noah!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:45:17 #148
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79081110
Jeumig Simmu!
Daar had je even niet op gerekend denk ik.
Hebben de artsen je een beetje voor kunnen bereiden op het nieuws? (Hebben ze geen vruchtwaterpunctie gedaan om de groeiachterstand te verklaren of was daar geen tijd meer voor?)

Ik sluit me even aan bij Huup's reactie; ze kunnen Kiro nu wel gerichtere zorg geven.

Dit zal ook wel beteken dat hij voorlopig nog niet naar Meppel mag gok ik?

Eigenlijk weet ik gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik kan me voorstellen dat 't allemaal heel dubbel voelt. Blijdschap om de geboorte van je twee zoons maar ook zoveel zorgen.
Ik wens jullie alle vijf heel veel sterkte toe en bij deze krijgen jullie allemaal een dikke knuffel!
A grand adventure has begun.
pi_79081112
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:33 schreef RockabeIIa het volgende:
We hebben ze nog niet op foto's mogen bewonderen, jouw zoons. Toch? Ik wil dat wel graag
Nog iets waar ik heel benieuwd naar ben: Hoe kom je eigenlijk bij hun namen?
de namen komen uit het namentopic per linkje een maanmeisje en twee zonnejongetjes
in het filmpstopic staat een filmpje met kiro, die met ravi ga ik er nu opzetten

we hebben bergen en bergen met foto's en filmpjes en dan geen tijd om ze allemaal online te zetten
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:47:04 #150
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_79081194
Simmu, dat is een heftige uitslag zeg! Betekend dit ook dat Kiro daar langer moet blijven en dus voorlopig niet naar Meppel gaat?
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef simmu het volgende:
mij maakt het allemaal echt niet uit ik ben allang blij dat hij leeft en voelt en de potentie heeft om een gelukkig mens te worden, dat is alles wat ik voor mijn kinderen vraag

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')