Hier ook een enorme televisieobsessie (eigenlijk alles met lampjes - we hebben de tv hernoemd naar de lampjesmachine), 6 weken vloeien (met Kotex viel bij mij de irritatie erg mee, zit geen troep doorheen) en odes aan infacol gedurende de eerste 4 maanden.
Rocka, wat een heerlijk knoeifeest hadden jullie

Ik wil ook graag eens wat vast voedsel proberen, maar het moet nog even wachten want Xeentje is weer eens ziekjes, geeft veel over, heel naar. En wil ook slecht drinken. Kdv-virussen ftw
Ik hoef Xeentje eigenlijk nooit in slaap te voeden. Vanaf 1900 uur valt ze uit zichzelf in slaap, tot 7 uur de volgende dag, met tussendoor nog wat flesjes die ze half slapend opdrinkt.
Ivan al 7,5 kilo? Wauw wat groeit hij goed! Wij zitten net in maat 62, maar 56 past vaak ook nog wel.
Sindell, ik vond het de eerste periode ook wel moeilijk om de hele dag alleen maar met mijn meisje bezig te zijn. De muren kwamen soms echt op me af en ik was 's avonds afgepeigerd. Nu ik weer aan het werk ben is het heel anders. Nu geniet ik echt enorm van de drie dagen per week die ik met mijn meisje door kan brengen. En ik waardeer het ook weer dat ik een leuke baan heb, iets wat ik voor ik beviel wel eens vergat te waarderen.
DJRandell, ik had ook een Lodger Shelter, maar kon er niet aan wennen. En Xeentje vond het ook helemaal niks. Dat ding was veel te groot, onstabiel en onhandig. Iemand gaf mij ooit als tip om een handdoek onderin te leggen. Geen idee of dat werkt hoor, ik heb een draagdoek gekocht en de Shelter op mp verkocht.