de kleinste werd kiro, afgeleid van kito en degene die *die* referentie weet te vinden: "hulde!"quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:44 schreef Linda2205 het volgende:
Simmu, wat heftig! Sterkte de komende tijd!
En wat Rocka vraagt over namen, vraag ik me met een tweeling af: hoe beslis je wie welke naam krijgt
daar dacht ik vanmiddag nog aan!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:44 schreef Linda2205 het volgende:
Simmu, wat heftig! Sterkte de komende tijd!
En wat Rocka vraagt over namen, vraag ik me met een tweeling af: hoe beslis je wie welke naam krijgt
Ik hoop dat je morgen langer kunt knuffelen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:15 schreef Keshet het volgende:
Met Teigetje gaat het goed. Ze moet hard werken nu ze zelf moet ademen en dat is te merken. Na een verzorgingsrondje is ze echt bekaf. Gisteren konden we niet buidelen omdat ze te moe was en vandaag moest ze na 10 minuutjes terug haar couveuse in omdat het zuurstofgehalte in haar bloed na een flinke daling te laag bleef.
Ik baalde er ontzettend van; ik heb haar dinsdag voor het laaste echt vastgehouden. Teigetje lag vanmiddag die 10 minuten ook echt te genieten, niet als ik.
Maar, morgen weer een dag! Hopelijk gaat het dan beter en dan hou ik 'r gewoon extra lang vast.![]()
Ik zag ook nog een vraag over m'n zwangerschapsverlof voorbij komen.
Als je voor de 32 weken zwangerschap bevalt dan gaat je verlof in op de dag na de bevalling en dan krijg je de volledige 16 weken waar je in NL recht op hebt.
Ik moet 26 mei weer aan het werk. Ik was uitgerekend op 8 mei. Teigetje komt hopelijk ook rond die datum thuis maar de kans is groot dat dat wat later zal zijn.
Er is dus een reele kans dat ze thuiskomt als ik al weer aan het werk ben.
Er zijn geen wettelijke regelingen voor dit soort situaties. Ik zal dus met mijn werkgever moeten bepalen wat we gaan doen. Vanuit het ziekenhuis wordt geadviseerd om je na je verlof ziek te melden.
Gelukkig is het nog geen 26 mei en kan ik m'n hoofd nog een paar weken in het zand steken.
Oh, we gaan morgen op zoek naar een babykamer en wandelwagen.
dat we geen tijd hebben voor gedoe van andere mensen. zo zijn er mensen (blijkbaar) erg boos omdat we geen bezoek bij de jongens toelaten nu. zeker toen ze net geboren waren vonden wij dat veel te onrustig voor de jongens. ze lagen niet voor niets op de IC. niet iedereen accepteert dat we proberen het beste te doen voor de jongens. daar heb ik dus geen tijd voor.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:55 schreef freecell het volgende:
Ik snap je laatste post niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |