Ja, in z'n sig.quote:
quote:
In dat geval richt ik mijn eigen partij op. HGDWU. Help Gaultier De Wereld Uit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:27 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Ik stem zelf ook PVV jij kankermongolenkindje.
Dat je staand kan plassen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef Bardoes het volgende:
[..]
WAT HEB JE AAN EEN LUL ALS JE NIET MEER ERMEE DOET DAN PLASSEN?!!
Ik heb geen lul. Lul.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef Bardoes het volgende:
[..]
WAT HEB JE AAN EEN LUL ALS JE NIET MEER ERMEE DOET DAN PLASSEN?!!
KOJSS zou beter zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In dat geval richt ik mijn eigen partij op. HGDWU. Help Gaultier De Wereld Uit.
Welk topic heb je het over?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga je net zoals met dat topic tegen Swarma.
Dan plas jij maar lekker uit je poepgaatje lelijk onderkruipsel.quote:
Ik plas niet uit mijn kont. Overigens heb ik geen bunker maar een eenzame zolderkamer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:31 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Dan plas jij maar lekker uit je poepgaatje lelijk onderkruipsel.
En nu terug je bunker in voordat iemand schrikt.
Kanker Op Jonge. Schele Schimmellul.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kanker Op Jonge. Schele Schimmellul.
Ja inderdaad.
KANKER OP JE SCHEDEL SANNe.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kanker Op Jonge. Schele Schimmellul.
Ja inderdaad.
Ik ben zo blij dat ik geen Sanne heet.quote:
Alleen is hij wel normaal en ben jij een tumor op poten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Wij moeten echt een team oprichten.
Je bent gewoon net zo goed als ik.
Moi Lolita.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik geen Sanne heet.
Ik dacht dat je een oud gediende van de SC was?!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef WillFerrell het volgende:
ffffffffffffu, gaat dit dit deel al de hele tijd zo met die kloon?
Niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een oud gediende van de SC was?!
Het beruchtje SC kliekje. Iemand moet tegengas geven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef ynuhh het volgende:
WD en Bardoes, stop eens. Het wordt er niet leuker op.
Hij loopt te trollen hoor...quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef ynuhh het volgende:
WD en Bardoes, stop eens. Het wordt er niet leuker op.
Make-up. Je matties.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef Maisnon het volgende:
Waar kan je op een muziekfestival je identiteit in uitdragen ? Je shirt, je schoenen, een ketting of armband, je haar, nog meer?
Lichaamstaal.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef Maisnon het volgende:
Waar kan je op een muziekfestival je identiteit in uitdragen ? Je shirt, je schoenen, een ketting of armband, je haar, nog meer?
Ananas?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
LIES. Je kwam uit der ananas era. [insert kwoot]
JE verzint dat je Sanna heet zodat het lijkt alsofj e meer e-credits hebt hier.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik geen Sanne heet.
WATquote:
Broek? Kapot gescheurde panty? Make up? Haarband?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef Maisnon het volgende:
Dan nog, waarom hap je zo op hem?quote:
Oeh, ik moet een zweetband voor op je hoofd meenemen naar die festivals.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Broek? Kapot gescheurde panty? Make up? Haarband?
Ik weet het niet echt.
Proest.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:37 schreef Bardoes het volgende:
En nu allemaal leuk doen.
[ afbeelding ]
Nee, een panty over je hoofd trekken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oeh, ik moet een zweetband voor op je hoofd meenemen naar die festivals.
OK.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:36 schreef Bardoes het volgende:
[..]
JE verzint dat je Sanna heet zodat het lijkt alsofj e meer e-credits hebt hier.
Ik geil altijd erop als zo'n aantrekkelijke minderjarige breezerslet mij uitscheld en een grote lul voor haar ogen ziet wanneer haar oogleden sluiten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan nog, waarom hap je zo op hem?
Je probeert over te komen alsof hij alle vorm van aandacht niet waard is, maar ondertussen bewijs je het tegendeel. Ondanks dat het negatieve aandacht is.
Nee men. die band is voor bezwete haren na een concert. Ik heb redelijk lang haar en dat is niet prettig als het vet als bagger is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, een panty over je hoofd trekken.
Duim in je kont.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:40 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Sorry mang, tegen jou bedoelde ik niets, je bent te cool.
Succes.quote:
Ik heb geen lange, weelderige lokken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee men. die band is voor bezwete haren na een concert. Ik heb redelijk lang haar en dat is niet prettig als het vet als bagger is.
Ik ga altijd in de wind staan, dan woeien ze zo mooi.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb geen lange, weelderige lokken.
WOEI WOEI. Ik kijk altijd naar chimi's met lange haren in de wind.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga altijd in de wind staan, dan woeien ze zo mooi.
Als het maar geen Megan Fox duim is, want daar voel je niks van.quote:
Daar blijft het ook bij hè.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
WOEI WOEI. Ik kijk altijd naar chimi's met lange haren in de wind.
Ik moest hard lachen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als het maar geen Megan Fox duim is, want daar voel je niks van.
TEEN IN JE KONTquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik haat wind.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga altijd in de wind staan, dan woeien ze zo mooi.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op Lowlands droeg ik een 'hippie'haardband.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oeh, ik moet een zweetband voor op je hoofd meenemen naar die festivals.
En soms laat het sporen achter.quote:
Maar dan mag dat. Het moet bijna.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Op Lowlands droeg ik een 'hippie'haardband.
Welke penis?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:45 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Je penis ook als je hem zo lang niet gebruikt dat die bedorven is.
Inkoppertje.
Nou serieus, in de tram rook het naar volle babyluiers.quote:
Kijk maar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Eins.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Behalve een koel briesje in de zomer.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk maar:I lold.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Omdat dit gewoon een kut winter is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Waarom denk ik echt élke dag minstens positief over de zomer. Do want.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |