Ja, maar ik wil nog steeds weten waarom. Ik vind hem allang niet leuk meer, daar niet van, maar ik wil gewoon weten waarom hij zo'n geboren faler is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, maar als je dat zo kankertriest vindt, waarom doe je dan nog moeite. Hij is het duidelijk niet waard. Zoals ik al zei, laat hem en move on.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:13 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Ik heb alleen m'n eckte Hyves en daar mag je niet ibj.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:13 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Ja. En die met de beha aan je nacktkastje.
Ik ben bang dat je daar nooit een (normaal) antwoord op gaat krijgen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil nog steeds weten waarom. Ik vind hem allang niet leuk meer, daar niet van, maar ik wil gewoon weten waarom hij zo'n geboren faler is.
Het prikkelt je dus wel een beetje.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je daar nooit een (normaal) antwoord op gaat krijgen.
Ik weet zeker dat het ons echt aan onze reet roest.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:16 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Het prikkelt je dus wel een beetje.
Ik weet trouwens zeker dat jullie allemaal willen weten hoe ik er echt eruit zie.
Ja precies. De naakte variant van een kastje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:17 schreef BobbyB het volgende:
Wat is een nacktkastje? Is dat een Duits kastje zonder lak, schappen en handvatten of zo?
Wat zou het anders dan nacktkastje moeten zijn dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:17 schreef BobbyB het volgende:
Wat is een nacktkastje? Is dat een Duits kastje zonder lak, schappen en handvatten of zo?
Dus, laat het hem lekker zelf uitzoeken.quote:
Dan was het wel naaktkastje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja precies. De naakte variant van een kastje.
Geen idee, ik weet niet wat jij bedoelt, daarom vraag ik dat.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:18 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Wat zou het anders dan nacktkastje moeten zijn dan?
Aan je haren is lastig met zo'n pittig vlot toupetje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het ons echt aan onze reet roest.
Ik bedoel gewoon nacktkastje, anders zei ik wel iets anders.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet wat jij bedoelt, daarom vraag ik dat.
Oh Iz dying to no wut u lookz liek. Not.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:16 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Het prikkelt je dus wel een beetje.
Ik weet trouwens zeker dat jullie allemaal willen weten hoe ik er echt eruit zie.
Mijn mondhoek bewoog bíjna.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:19 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Aan je haren is lastig met zo'n pittig vlot toupetje.
Maar wat is een nacktkastje?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:19 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon nacktkastje, anders zei ik wel iets anders.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh Iz dying to no wut u lookz liek. Not.
Naar beneden zeker?quote:
DE KASTJE UIT DIE AMSTERDAMSE GHETTO DIE JE GAAT NACKEN MATTIE.quote:
quote:
Damsco.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DE KASTJE UIT DIE AMSTERDAMSE GHETTO DIE JE GAAT NACKEN MATTIE.
Oh, je bedoelt gewoon een nachtkastje.quote:
Je hebt ook typkanker.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Dank u.
In LIF had ik allen maar kwaliteitspsot.
Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: je hebt ook typkanker.quote:
Ik eb geen op et toetsenbord.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt gewoon een nachtkastje.
quote:
O.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: je hebt ook typkanker.
Leer Nederlands of ik stem PVV en dan ben jij de reden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:25 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Je vader op meer plaatsen als je puddinghoofdje zo zie kwabbelen.
Gelul.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:19 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Aan je haren is lastig met zo'n pittig vlot toupetje.
Lol wie zei dat ook alweer?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: je hebt ook typkanker.
Ik stem zelf ook PVV jij kankermongolenkindje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Leer Nederlands of ik stem PVV en dan ben jij de reden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |