Daar blijft het ook bij hè.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
WOEI WOEI. Ik kijk altijd naar chimi's met lange haren in de wind.
Ik moest hard lachen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als het maar geen Megan Fox duim is, want daar voel je niks van.
TEEN IN JE KONTquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik haat wind.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga altijd in de wind staan, dan woeien ze zo mooi.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op Lowlands droeg ik een 'hippie'haardband.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oeh, ik moet een zweetband voor op je hoofd meenemen naar die festivals.
En soms laat het sporen achter.quote:
Maar dan mag dat. Het moet bijna.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Op Lowlands droeg ik een 'hippie'haardband.
Welke penis?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:45 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Je penis ook als je hem zo lang niet gebruikt dat die bedorven is.
Inkoppertje.
Nou serieus, in de tram rook het naar volle babyluiers.quote:
Kijk maar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Eins.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Behalve een koel briesje in de zomer.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk maar:I lold.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Omdat dit gewoon een kut winter is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Waarom denk ik echt élke dag minstens positief over de zomer. Do want.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |