JE verzint dat je Sanna heet zodat het lijkt alsofj e meer e-credits hebt hier.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik geen Sanne heet.
WATquote:
Broek? Kapot gescheurde panty? Make up? Haarband?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef Maisnon het volgende:
Waar kan je op een muziekfestival je identiteit in uitdragen ? Je shirt, je schoenen, een ketting of armband, je haar, nog meer?
Dan nog, waarom hap je zo op hem?quote:
Oeh, ik moet een zweetband voor op je hoofd meenemen naar die festivals.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Broek? Kapot gescheurde panty? Make up? Haarband?
Ik weet het niet echt.
Proest.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:37 schreef Bardoes het volgende:
En nu allemaal leuk doen.
[ afbeelding ]
Nee, een panty over je hoofd trekken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oeh, ik moet een zweetband voor op je hoofd meenemen naar die festivals.
OK.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:36 schreef Bardoes het volgende:
[..]
JE verzint dat je Sanna heet zodat het lijkt alsofj e meer e-credits hebt hier.
Ik geil altijd erop als zo'n aantrekkelijke minderjarige breezerslet mij uitscheld en een grote lul voor haar ogen ziet wanneer haar oogleden sluiten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan nog, waarom hap je zo op hem?
Je probeert over te komen alsof hij alle vorm van aandacht niet waard is, maar ondertussen bewijs je het tegendeel. Ondanks dat het negatieve aandacht is.
Nee men. die band is voor bezwete haren na een concert. Ik heb redelijk lang haar en dat is niet prettig als het vet als bagger is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, een panty over je hoofd trekken.
Duim in je kont.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:40 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Sorry mang, tegen jou bedoelde ik niets, je bent te cool.
Succes.quote:
Ik heb geen lange, weelderige lokken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee men. die band is voor bezwete haren na een concert. Ik heb redelijk lang haar en dat is niet prettig als het vet als bagger is.
Ik ga altijd in de wind staan, dan woeien ze zo mooi.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb geen lange, weelderige lokken.
WOEI WOEI. Ik kijk altijd naar chimi's met lange haren in de wind.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga altijd in de wind staan, dan woeien ze zo mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |