Kanker Op Jonge. Schele Schimmellul.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kanker Op Jonge. Schele Schimmellul.
Ja inderdaad.
KANKER OP JE SCHEDEL SANNe.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kanker Op Jonge. Schele Schimmellul.
Ja inderdaad.
Ik ben zo blij dat ik geen Sanne heet.quote:
Alleen is hij wel normaal en ben jij een tumor op poten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Wij moeten echt een team oprichten.
Je bent gewoon net zo goed als ik.
Moi Lolita.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik geen Sanne heet.
Ik dacht dat je een oud gediende van de SC was?!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef WillFerrell het volgende:
ffffffffffffu, gaat dit dit deel al de hele tijd zo met die kloon?
Niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een oud gediende van de SC was?!
Het beruchtje SC kliekje. Iemand moet tegengas geven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef ynuhh het volgende:
WD en Bardoes, stop eens. Het wordt er niet leuker op.
Hij loopt te trollen hoor...quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef ynuhh het volgende:
WD en Bardoes, stop eens. Het wordt er niet leuker op.
Make-up. Je matties.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef Maisnon het volgende:
Waar kan je op een muziekfestival je identiteit in uitdragen ? Je shirt, je schoenen, een ketting of armband, je haar, nog meer?
Lichaamstaal.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef Maisnon het volgende:
Waar kan je op een muziekfestival je identiteit in uitdragen ? Je shirt, je schoenen, een ketting of armband, je haar, nog meer?
Ananas?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
LIES. Je kwam uit der ananas era. [insert kwoot]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |