Misschien wel...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:41 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, tenzij iemand een zwarte_hand aan het plegen is. Je gaat vandaag erop uit?
same herequote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien wel...! Wou eigenlijk eerst naar de stad..
Ik ben daar best vaak langsgefietst met mijn pappaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
hmmz, ik dacht dat ik het moeilijk had gemaakt (hoewel ik misschien te laat was met het aanpassen van de tweede foto)
Dan doe ik het welquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben daar best vaak langsgefietst met mijn pappa! Zal het niet verder vertellen
Thnx, goeie plek, ook. Was wel ff speuren.quote:
Veel diepe kuilen, maar is te doen. Geen tot weinig plassen en je moet je snelheid aanpassenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:53 schreef Renesite het volgende:
Tara, is die weg trouwens beetje bereidbaar? Anders moet ik via Martini gaan
Bord hing er bij de GE foto's al. En die zijn zomer 2008 gemaaktquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:14 schreef Tankiej het volgende:
Die gele borden zijn toch tijdelijk? Dan maar hopen dat de stok er weg is voordat het bord weggehaald word
Klinkt als een weggetje om onheumig hard overheen te denderen in een ouwe BXquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Veel diepe kuilen, maar is te doen. Geen tot weinig plassen en je moet je snelheid aanpassen
Als Groninger vind ik van niet, maar als je er zat van bent mag je hem best verplaatsen hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 02:16 schreef Broertie het volgende:
* Broertie vraagt zich af of hij de enige is die vindt dat de stok nu lang genoeg in Groningen heeft gelegen.......
Ultieme veerbollen-testquote:Op zondag 14 maart 2010 01:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Klinkt als een weggetje om onheumig hard overheen te denderen in een ouwe BX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |