quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:31 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Loeder Salamanders__! Laat onze mod dit maar niet zien
quote:
De redactie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:19 schreef ReWout het volgende:
Vraagje wie doet dit allemaal? De Donald duck zelf of?
Zat ik ook aan te denken idd... Ik vind Joe Carioca namelijk niet de meest voor de hand liggende optie. Figuren als Broer Konijn, Meneer Beer, Rein Vos, Midas Wolf, Wolfje, De 3 biggetjes enzo, of Tokkie Tor en Bo lijken me veel meer voor de hand te liggen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:50 schreef Rave_NL het volgende:
Toch opmerkelijk dat die papegaai pas kwam nadat er hier een paar Fokkers op zaten te hopen
Het zou me niets verbazen als ze deze topic als klankbord gebruiken, danwel een fokker verantwoordelijk is voor die twits!
Wat mooi ookquote:BolderbastNL Ik lees net dat mijn zuurbuur doodmoe is en onder de wol ligt. Misschien een mooi moment om mijn drumstudie weer op te pakken? Heh! Heh!
Guus ook vaste KLB user zo te zienquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Donald zou zo een FOK!ker kunnen zijn.
Vast wel... Twitter heeft een API.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:18 schreef Rave_NL het volgende:
Kun je je twitterberichten ook met vertraging posten?
Want ik weiger te geloven dat iemand op zn vrije vrijdagnacht nog een bericht er uit gooit...
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:28 schreef Rave_NL het volgende:
Geen flauw idee wat dat is maar ik vertrouw je op je posticon.
Dat betekent dat iedereen in principe zelf programma's kan maken (dus ook programma's met timer-achtige functies erin), die kunnen communiceren met Twitter. Dat hoeft niet persé via hun website ofzo..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:28 schreef Rave_NL het volgende:
Geen flauw idee wat dat is maar ik vertrouw je op je posticon.
Ja, via mail kan je vertraagd twitteren (naar een of andere site mailen, die plaatst het dan op twitter). Misschien gebruiken zij een ander programma, maar het kan dusquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:18 schreef Rave_NL het volgende:
Want ik weiger te geloven dat iemand op zn vrije vrijdagnacht nog een bericht er uit gooit...
Hier ben ik!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:21 schreef Koko_Banana het volgende:
Toppie![]()
Waar is Donald Duck eigenlijk, komt hij niet meer op FOK?
ja http://twuffer.com/quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:18 schreef Rave_NL het volgende:
Volgens de berichten zijn ze gewoon vanaf het web gepost en niet met een Twitterapplicatie.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, via mail kan je vertraagd twitteren (naar een of andere site mailen, die plaatst het dan op twitter). Misschien gebruiken zij een ander programma, maar het kan dus
quote:Duckstadkrant Ruiten sneuvelen door harde muziek bij verrassingsfeestje voor Jolanda Kabaal van Glasscherven.
Nope, het schijnt dat dit allemaal geïmproviseerd wordt en los staat van de verhalen. Over de yoghurtexplosie van anderhalve week terug bijvoorbeeld of over dat 2998 van vorige week (weten we nog steeds niet waarom Dagobert daar aan dacht!) is nog niks verschenen in de DD. Overigens lijkt het me dat je ook geen verhaal kan maken van Lizzy, Juultje en Babetje die Oma Duck uitleggen hoe een eipod werkt...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:39 schreef MilaNL het volgende:
Kloppen de tweets eigenlijk ook met wat er in het blad gebeurt?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:44 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Nope, het schijnt dat dit allemaal geïmproviseerd wordt en los staat van de verhalen. Over de yoghurtexplosie van anderhalve week terug bijvoorbeeld of over dat 2998 van vorige week (weten we nog steeds niet waarom Dagobert daar aan dacht!) is nog niks verschenen in de DD. Overigens lijkt het me dat je ook geen verhaal kan maken van Lizzy, Juultje en Babetje die Oma Duck uitleggen hoe een eipod werkt...
quote:JWHandboek De omtrek van de aarde is 40.074 km. Dat is 8204 keer naar Gansdorp fietsen - en weer terug!
ik zou het wel doenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:27 schreef NoBody122 het volgende:
Het wordt bijna een full-time baan op zich om die twitter-accounts te onderhouden
Ik ben benieuwd wat de connectie is tussen de echte tekenaars van Donald Duck en deze tweetsquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:27 schreef NoBody122 het volgende:
Het wordt bijna een full-time baan op zich om die twitter-accounts te onderhouden
Geen, denk ik. Wel tussen de redactie (die de rechten voor Nederland beheert, lijkt me) en de tweets, aangezien zij er zelf achter zittenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef Kinz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de connectie is tussen de echte tekenaars van Donald Duck en deze tweets
Net even gegoogled Zie 3e boek, jbc:2998
Puur toeval denk ik trouwens.
Hét Handboekquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:20 schreef DaMart het volgende:
Ze hebben weer een nieuwe Duckstadtwitteraar, het handboek van de Jonge Woudlopers.
[..]
Serieus, daar staat inderdaad nog meer in dan op wikipedia.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:13 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hét Handboek. Fuck de Bijbel, het Handboek is waar alle antwoorden in staan
.
Het is de 2999ste uitgave van het Donald Duck weekblad in Nederland deze weekquote:DagobertDuckNL
2999... het zingt rond vandaag en ik kan het niet plaatsen. De nettowinst maal 100 van Droom en Vreesman dat gisteren uitverkoop hield?
about 5 hours ago from web
Verrek! Verklaard meteen de 2998 van vorige weekquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:49 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Het is de 2999ste uitgave van het Donald Duck weekblad in Nederland deze week
De Donald Duck is dit jaar 58 jaar oud en met 52 uitgaves per jaar kom je rond de 3000.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:58 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Verrek! Verklaard meteen de 2998 van vorige week
Volgende week... dus..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:08 schreef Jegorex het volgende:
[..]
De Donald Duck is dit jaar 58 jaar oud en met 52 uitgaves per jaar kom je rond de 3000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |