quote:GoofyNL
SNUF! Word gek van die verstobde deus. SNUF! Borgen baar eben deusspray koben.
36 minutes ago from web
quote:DagobertDuckNL
@GoofyNL Morgen in de aanbieding bij de Dago Drogist: twee neusspray voor de prijs van drie!
34 minutes ago in reply to GoofyNL from web
@DagobertDuckNL Wat aardig van u! Ik bof maar dat ik zo verkouden ben, anders had ik dat voordeeltje mooi misgelopen!
4 minutes ago in reply to DagobertDuckNL from web
quote:WillieWortelNL Gister mocht Lampje wat langer opblijven omdat het pi-dag was, maar hij was vandaag zijn bed niet uit te branden!
18 minutes ago via web
quote:Duckstadkrant
Joerie Kweller keert na tv-blamage Duckstad de rug toe en gaat op wereldtournee. Eerste optreden in Wahrisdath voor koning Boeljoen.
7:05 AM Mar 13th via web
quote:DonaldDuckNL Het enige baantje bij Rampstad dat ze nog hadden was muntenpoetser bij... oom Dagobert! Nou ja, je ziet je familie nog eens, nietwaar?
10 minutes ago via web
quote:DagobertDuckNL @DonaldDuckNL Zit je nu alweer te twitteren! Poetsen, neef! Tot de blaren op je handen staan!
9 minutes ago via web in reply to DonaldDuckNL
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
MeesterWarbol Als huiswerk heb ik mijn leerlingen gevraagd of ze een synoniem willen bedenken voor "synoniem". Meesterlijke humor, al zeg ik het zelf! 9 minutes ago via web
Hier is de voorganger van die tweetquote:Op maandag 15 maart 2010 16:00 schreef egeltje1985 het volgende:
MmeMikmak Ne un teewt eid lobtrens ella nedroow reew nerovetsrethca! LBMRG!
quote:MmeMikmak
De woorden wat raar! alle toverbol husselt Oei, door elkaar.
about 1 hour ago from web
-doe normaal-quote:Op maandag 15 maart 2010 15:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vraag ik me af hoe een dronken lampje reageert
quote:KwikKwekenKwak JAKKIE BAH! We eten spruitjes vanavond... Weet oom Donald dan niet dat er ook vitamine C in patat zit?
about 1 hours ago via web
quote:LizJuulBabs @KwikKwekenKwak Wij eten lekker pizza! Nana nanana!
about 1 hours ago via web in reply to KwikKwekenKwak
?quote:
KLEFFE RIJST!quote:MmeMikmak En nu ROTTE JUS husselt die bol ZWEET VAN EEN TROL mijn berichten BLIKSEMSCHICHTEN met mijn boodschappenlijst KLEFFE RIJST! about 23 hours ago via web
quote:Duckstadkrant Veel zwerfvuil na feestelijke onthulling nieuwe prullenbak op Cornelis Prul-plantsoen.
37 minutes ago via web
quote:ZwareJongens Hebben onze nieuwe taakstraf op het Cornelis Prul-plantsoen. Nou, we zijn benieuwd!
24 minutes ago via web
Hihi.
about 5 hours ago via web
quote:JoeCariocaBR
@DonaldDuckNL Saludo amigo! Tijd geleden dat iek je gezien heb! Kan iek 'ns naar Duckstad komen? De senhorita's in Rio geloven me niet meer.
quote:WillieWortelNL Lees voor de verandering eens een "gewoon" boek van Herman Brusselgans: De iglo's van Zimbabwe. Amusant, maar waar gaat het eigenlijk over?
quote:KatrienDuckNL @MinnieNL Gisteren nog gekeken naar Goede Sijsjes Slechte Sijsjes? Het is toch vréééselijk waar die Loeder Salamanders allemaal mee wegkomt?
quote:MinnieNL @KatrienDuckNL Ja, al leende hij laatst wel zijn zakdoek aan Laura Aalbes. En dat had Frits van Fouten nóóóit gedaan!
37 minutes ago via web in reply to KatrienDuckNL
quote:KatrienDuckNL @MinnieNL Jááá, weet je nog toen hij expres op het bordkrijtje van mevrouw Kwelvink was gaan staan toen het was gevallen?
31 minutes ago via web in reply to MinnieNL
quote:MinnieNL @KatrienDuckNL Nééé, dat was zijn vader, Herman Likdoorn!
27 minutes ago via web in reply to KatrienDuckNL
Ranke snavelquote:JoeCariocaBR @DonaldDuckNL Dat zou iek toch nooit doen! Hoewel... is Katrien soms die schone senhorita met die ranke snavel en die strik?
Dat was niet de echtequote:Op woensdag 17 maart 2010 23:21 schreef Koko_Banana het volgende:
Toppie![]()
Waar is Donald Duck eigenlijk, komt hij niet meer op FOK?
No shit Sherlock...quote:
Ik lurk vooralquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:21 schreef Koko_Banana het volgende:
Toppie![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:31 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Loeder Salamanders__! Laat onze mod dit maar niet zien
quote:
De redactie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:19 schreef ReWout het volgende:
Vraagje wie doet dit allemaal? De Donald duck zelf of?
Zat ik ook aan te denken idd... Ik vind Joe Carioca namelijk niet de meest voor de hand liggende optie. Figuren als Broer Konijn, Meneer Beer, Rein Vos, Midas Wolf, Wolfje, De 3 biggetjes enzo, of Tokkie Tor en Bo lijken me veel meer voor de hand te liggen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:50 schreef Rave_NL het volgende:
Toch opmerkelijk dat die papegaai pas kwam nadat er hier een paar Fokkers op zaten te hopen
Het zou me niets verbazen als ze deze topic als klankbord gebruiken, danwel een fokker verantwoordelijk is voor die twits!
Wat mooi ookquote:BolderbastNL Ik lees net dat mijn zuurbuur doodmoe is en onder de wol ligt. Misschien een mooi moment om mijn drumstudie weer op te pakken? Heh! Heh!
Guus ook vaste KLB user zo te zienquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Donald zou zo een FOK!ker kunnen zijn.
Vast wel... Twitter heeft een API.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:18 schreef Rave_NL het volgende:
Kun je je twitterberichten ook met vertraging posten?
Want ik weiger te geloven dat iemand op zn vrije vrijdagnacht nog een bericht er uit gooit...
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:28 schreef Rave_NL het volgende:
Geen flauw idee wat dat is maar ik vertrouw je op je posticon.
Dat betekent dat iedereen in principe zelf programma's kan maken (dus ook programma's met timer-achtige functies erin), die kunnen communiceren met Twitter. Dat hoeft niet persé via hun website ofzo..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:28 schreef Rave_NL het volgende:
Geen flauw idee wat dat is maar ik vertrouw je op je posticon.
Ja, via mail kan je vertraagd twitteren (naar een of andere site mailen, die plaatst het dan op twitter). Misschien gebruiken zij een ander programma, maar het kan dusquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:18 schreef Rave_NL het volgende:
Want ik weiger te geloven dat iemand op zn vrije vrijdagnacht nog een bericht er uit gooit...
Hier ben ik!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:21 schreef Koko_Banana het volgende:
Toppie![]()
ja http://twuffer.com/quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:18 schreef Rave_NL het volgende:
Volgens de berichten zijn ze gewoon vanaf het web gepost en niet met een Twitterapplicatie.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, via mail kan je vertraagd twitteren (naar een of andere site mailen, die plaatst het dan op twitter). Misschien gebruiken zij een ander programma, maar het kan dus
quote:Duckstadkrant Ruiten sneuvelen door harde muziek bij verrassingsfeestje voor Jolanda Kabaal van Glasscherven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |