quote:GoofyNL
SNUF! Word gek van die verstobde deus. SNUF! Borgen baar eben deusspray koben.
36 minutes ago from web
quote:DagobertDuckNL
@GoofyNL Morgen in de aanbieding bij de Dago Drogist: twee neusspray voor de prijs van drie!
34 minutes ago in reply to GoofyNL from web
quote:GoofyNL
@DagobertDuckNL Wat aardig van u! Ik bof maar dat ik zo verkouden ben, anders had ik dat voordeeltje mooi misgelopen!
4 minutes ago in reply to DagobertDuckNL from web
quote:WillieWortelNL Gister mocht Lampje wat langer opblijven omdat het pi-dag was, maar hij was vandaag zijn bed niet uit te branden!
18 minutes ago via web
quote:Duckstadkrant
Joerie Kweller keert na tv-blamage Duckstad de rug toe en gaat op wereldtournee. Eerste optreden in Wahrisdath voor koning Boeljoen.
7:05 AM Mar 13th via web
quote:DonaldDuckNL Het enige baantje bij Rampstad dat ze nog hadden was muntenpoetser bij... oom Dagobert! Nou ja, je ziet je familie nog eens, nietwaar?
10 minutes ago via web
quote:DagobertDuckNL @DonaldDuckNL Zit je nu alweer te twitteren! Poetsen, neef! Tot de blaren op je handen staan!
9 minutes ago via web in reply to DonaldDuckNL
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
MeesterWarbol Als huiswerk heb ik mijn leerlingen gevraagd of ze een synoniem willen bedenken voor "synoniem". Meesterlijke humor, al zeg ik het zelf! 9 minutes ago via web
Hier is de voorganger van die tweetquote:Op maandag 15 maart 2010 16:00 schreef egeltje1985 het volgende:
MmeMikmak Ne un teewt eid lobtrens ella nedroow reew nerovetsrethca! LBMRG!
quote:MmeMikmak
De woorden wat raar! alle toverbol husselt Oei, door elkaar.
about 1 hour ago from web
-doe normaal-quote:Op maandag 15 maart 2010 15:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vraag ik me af hoe een dronken lampje reageert
quote:KwikKwekenKwak JAKKIE BAH! We eten spruitjes vanavond... Weet oom Donald dan niet dat er ook vitamine C in patat zit?
about 1 hours ago via web
quote:LizJuulBabs @KwikKwekenKwak Wij eten lekker pizza! Nana nanana!
about 1 hours ago via web in reply to KwikKwekenKwak
?quote:
KLEFFE RIJST!quote:MmeMikmak En nu ROTTE JUS husselt die bol ZWEET VAN EEN TROL mijn berichten BLIKSEMSCHICHTEN met mijn boodschappenlijst KLEFFE RIJST! about 23 hours ago via web
quote:Duckstadkrant Veel zwerfvuil na feestelijke onthulling nieuwe prullenbak op Cornelis Prul-plantsoen.
37 minutes ago via web
quote:ZwareJongens Hebben onze nieuwe taakstraf op het Cornelis Prul-plantsoen. Nou, we zijn benieuwd!
24 minutes ago via web
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |