Wat zou jij doen als je de rijkste mens ter wereld was?quote:NEW YORK/MEXICO-STAD - Voor het eerst is een Mexicaan de rijkste persoon ter wereld in het overzicht van het Amerikaanse zakenblad Forbes.
De telecommunicatie-ondernemer Carlos Slim Helu versloeg de Amerikaan William (Bill) Gates, die eerder met zijn Microsoft de lijst aanvoerde.
Volgens Forbes, dat de jongste lijst woensdag bekendmaakte, bezit de Mexicaan 53,5 miljard dollar (39,3 miljard euro) met zijn bedrijf Telmex. Hij stond vorig jaar nog derde.
Gates moet het met 500 miljoen dollar minder stellen dan Slim. Derde is de investeerder Warren Buffett (Berkshire Hathaway), die goed is voor 47 miljard dollar. Hij was in 2009 tweede.
Europeaan
De rijkste Europeaan is de Fransman Bernard Arnault van het luxegoederenconcern LVMH: 27,5 miljard dollar. Hij steeg van de vijftiende naar de zevende plaats op de lijst van Forbes.
Het is pas de tweede keer sinds 1995 dat Gates niet bovenaan de Forbes-lijst staat.
De 70-jarige Slim is al zestig jaar actief als zakenman: Als jongen van tien verkocht hij al dranken en snacks aan zijn eigen familie. Nu behoren tot zijn imperium naast telefoonbedrijf Telmex ook warenhuizen, hotels, restaurants, een bank en een oliebedrijf.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:01 schreef Droathoah het volgende:
Groot huis kopen in verschillende landen en heel veel auto's en vooral gaan genieten van het leven?
wel een schuifdak toch ? anders worden ze allemaal zo blankquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:20 schreef frank010 het volgende:
Een dak boven heel afrika bouwen zodat die mensen ook is een keer in de schaduw kunnen zitten....
Het UWV bellen en zeggen dat ze mijn uitkering stop mogen zettenquote:Wat zou jij doen als je de rijkste mens ter wereld was?
Family Guy much?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:
...
Stembanden van Morgan Freeman, Patrick Stewart of James Earl Jones bij mezelf laten transplanteren
Reizen & een camping beginnen.quote:
Neem ik IJsland, jij Griekenland, deal?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:38 schreef Oksel het volgende:
Serieuze studenten sponsoren. Gewoon, omdat het kan.
Verder een fonds openen voor mensen die arm zijn. Moeten wel eerst een screening door of ze een goede reden hebben dat ze arm zijn. Zoja, krijgen ze geld. Zijn ze lui en dom kunnen ze de tering krijgen.
Verder zou ik Ijsland en Griekenland kopen. Omdat het leuk is.
Dit alles natuurlijk buiten het standaard naakte wijven, dikke auto's en veel goede champagne en coke om.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is mijn droomkeuken. Wat een bazenramen.
Jij heb dus klonenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:05 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik zou zelfs mijn kloons een FOK!Pimp account geven
Nee nog erger: ik ben een kloonquote:
Ik las droommeisjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:32 schreef Mixende_match het volgende:
m'n droompaleisje bouwen& inrichten zonder budget
![]()
1 supercar kopen (lamborghini ofzo;))
1 'boodschappen auto' kopen (bmw 1 ofzo haha)
en ofcourse goeden doelen steunen
Godver wat een geil horloge.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik zou deze horloge kopen
[ afbeelding ]
Jaquote:
Ik zou eindelijk die cursus nederlands gaan afmaken als ik u was !quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
dus zou ik ook een rijbewijs kopen
nee want dan verhuis ik ook naar het buitenlandquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik zou eindelijk die cursus nederlands gaan afmaken als ik u was !
Die kleine links heeft een mislukt hoofd, of lichaam!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:25 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kopen om mijn landgoed te onderhouden
En een joekel van een navelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:01 schreef burnttoast het volgende:
[..]
Die kleine links heeft een mislukt hoofd, of lichaam!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
En een joekel van een navel[ afbeelding ]
Je hebt gelijk. Ik bestel wel een paar Chinezenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:09 schreef burnttoast het volgende:
[..]
. Wil je zulke mensen echt op je landgoed laten werken? Ik vind ze te eng..
Ja precies!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
Inderdaad, ik zou Paris Hilton en Nicole Richie op mijn landgoed laten werken
ik zou lisanne mee op vakantie nemen naar een onbewoond eilandquote:
Dat kan ook wel als je niet de rijkste mens ter wereld bent toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik zou lisanne mee op vakantie nemen naar een onbewoond eiland
Is dat een uitnodigingquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:22 schreef burnttoast het volgende:
[..]
Dat kan ook wel als je niet de rijkste mens ter wereld bent toch?
ikquote:
Misschieeeenquote:
kom maar danquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:22 schreef burnttoast het volgende:
[..]
Dat kan ook wel als je niet de rijkste mens ter wereld bent toch?
WINCEST!quote:
Wut?quote:
Waarom?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:09 schreef ehqo. het volgende:
Ik zou in elk geval aan de slavernij gaan.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:40 schreef DeuceFour het volgende:
Ik zou me helemaal schminken als neger en dan kantoen gaan plukken in Texas om vervolgens tijdens een regenbui blank te worden en dan weg te rennen maar dan kunnen ze je niet ophangen want dat mag niet en daarna de pharmaceutische industrie inhuren om een nieuwe hallucinogene drug te ontwikkelen waarmee er nieuwe neurologische connecties worden gemaakt in je brein maar helaas er was een onvoorzien bijeffect waardoor je infrarood-frequenties gaat zien. Maar ook een ruimteschip laten ontwikkelen zodat je de aarde van buitenaf kunt zien en realiseert hoe klein we zijn en wat er nog meer is in het helaal, om vervolgens terug te keren en kippen te houden op een onbewoond eiland samen met je beste vriendin die dat niet altijd kan blijven.
Einde.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:40 schreef DeuceFour het volgende:
Ik zou me helemaal schminken als neger en dan kantoen gaan plukken in Texas om vervolgens tijdens een regenbui blank te worden en dan weg te rennen maar dan kunnen ze je niet ophangen want dat mag niet en daarna de pharmaceutische industrie inhuren om een nieuwe hallucinogene drug te ontwikkelen waarmee er nieuwe neurologische connecties worden gemaakt in je brein maar helaas er was een onvoorzien bijeffect waardoor je infrarood-frequenties gaat zien. Maar ook een ruimteschip laten ontwikkelen zodat je de aarde van buitenaf kunt zien en realiseert hoe klein we zijn en wat er nog meer is in het helaal, om vervolgens terug te keren en kippen te houden op een onbewoond eiland samen met je beste vriendin die dat niet altijd kan blijven.
Einde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |