IS DEZE NET GEWEEST?quote:
ik zie nog een erg blauw balkje bij de mp3 spelerquote:
Ja net geweest, vannacht ook al ..quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:01 schreef Onnoman het volgende:
[..]
IS DEZE NET GEWEEST?
Godver K*nker.. hier had ik de hele fucking dag op gewacht.. gvdd!!!
ja!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:01 schreef Onnoman het volgende:
[..]
IS DEZE NET GEWEEST?
Ja, net geweest dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:01 schreef Onnoman het volgende:
[..]
IS DEZE NET GEWEEST?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:01 schreef Onnoman het volgende:
[..]
IS DEZE NET GEWEEST?
sorry, maarquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:01 schreef Onnoman het volgende:
[..]
IS DEZE NET GEWEEST?
vannacht was de andere maat... kutzooiquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja net geweest, vannacht ook al ..
Ik heb je zelfs nog geroepen!!!!!@vdquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:01 schreef Onnoman het volgende:
[..]
IS DEZE NET GEWEEST?
quote:
ING FTWquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:05 schreef Frenker het volgende:
Je moet zeker gelijk afrekenen als je iets besteld? (De identifier ligt thuis uiteraard)
hihi tis maar een dekbed hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:01 schreef Onnoman het volgende:
[..]
IS DEZE NET GEWEEST?
Nee is er niet langsgekomen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:08 schreef rondarts het volgende:
Weet iemand toevallig of er vannacht een popcorn hour voorbij is gekomen?
je mag ook met een CC afrekenen....quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:05 schreef Frenker het volgende:
Je moet zeker gelijk afrekenen als je iets besteld? (De identifier ligt thuis uiteraard)
welke?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wie heet dat scriptje zo bij de hand?
Thx! Dan hoop ik dat ie nog langskomt vandaagquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:07 schreef Onnoman het volgende:
dit is echt fucking zuur..
kan me eigenlijk nu ook geen reet meer schelen.. ibood wil geld.. niet ik
maar een superdekbed.... maar goed.. nu maar eldersquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:06 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
hihi tis maar een dekbed hoor
ow die....quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Om te zien hoeveel procent er nog is..
27?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:12 schreef Marvelous het volgende:
aantal 2? http://gjmedia.nl/ibood.php
Jup, lits jumeaux.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:12 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maar een superdekbed.... maar goed.. nu maar elders
trouwens.. ik heb dubbel pech.. want in januari heb ik de verkeerde maat gekocht 140x200
moet eigenlijk 200 x 200 hebben.. daarbij is eigenlijk die andere te groot 220x240 ofzo?
Ja sommige dingen zijn dubbelquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:14 schreef Geo3kant het volgende:
Freecom Mobile Drive XXS 2.5 inch Hard Disk met 500 GB
vannacht ook al geweesttttt
Aantal: -2quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:12 schreef Marvelous het volgende:
aantal 2? http://gjmedia.nl/ibood.php
grote kans!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:19 schreef Mellow_ het volgende:
Ik gok op hierna een zakmes met lampje.
Op die site van dat scriptjequote:Warning: Division by zero in /home/gjmedia/domains/gjmedia.nl/public_html/ibood.php on line 42
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/gjmedia/domains/gjmedia.nl/public_html/ibood.php:42) in /home/gjmedia/domains/gjmedia.nl/public_html/ibood.php on line 50
‰PNG ��� IHDR���¼���<���´ÄÀ���PLTEÿÿÿÿ��ëZç“��ˆIDAT8ÅÓ1KÃ@�àwÚ%î$ù)X4ä7ø…›2Ô…´TÕ1!Cý BÀ9¥C—q´›ÐEÐêÅ‚wI›³‰ƒ"⃄wwÇË»À·Bâ©H•Q¶¼vG`1’TFºÅ‰I;§ÐÉP¨½™Îñò¤WJJˆ-A·§¸Ú T¦YØBc1©`qAÉ¿-É¦Þ �†yÜF)IN÷VtV5µF¨>ë·ÑܤFB‘Êk½´ õ_ÒY…vüQ§H÷×4ønZ¤‡›Y±?îTÆþU•^úmñÁ!ƒoNIeõ™ Í'¦ÑË8vòacÇ+›“Ój<Þ‚î(áØû´W¼fsO5¼7'ªWýýYçôå°LÌÇò½]º9i ä^0ê/Ód"ô(‰èÉbéí°‰¤IN+ÜZ¹Í¢àw�Ez1)M݆H4úõ Pê2¦]Ý´C‹-¤WïˆQÿ$%sÅ ÛËjï¹Ëk,jëJðÃø�°%¨ÍdÀ����IEND®B`‚
Delen door nul... 3de klas basisschool.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:21 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Op die site van dat scriptje
EDIT: Hij doet het weer...
Topic heet IBOOD huntquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:22 schreef Onnoman het volgende:
http://www.onedayprice.nl/
deze is ook erg vers
[ afbeelding ]
200 euries eraf..
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:21 schreef denzeli het volgende:
toch ongelofelijk dat mensen die horloges kopen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:21 schreef Magistic het volgende:
[..]
Delen door nul... 3de klas basisschool.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:23 schreef Mellow_ het volgende:
Is die mysterybox eigenlijk nog voorbij gekomen? Heb even geen zin alle topics door te gaan..
wat is een mystery box?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:23 schreef Mellow_ het volgende:
Is die mysterybox eigenlijk nog voorbij gekomen? Heb even geen zin alle topics door te gaan..
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:25 schreef Onnoman het volgende:
ibood heeft veel zooi te verkopen.. nog nooit iets waarvan ik dacht van.. nouuuuuuuuu.. das een vettert..
en meestal ook niet echt superkorting vind ik.. niet super als van.. super snap je?
ik niet
Ja ik denk in 5 minuten ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:27 schreef Ron.666 het volgende:
Heeft iemand gezien of die spiegelreflex camera snel verkocht was? Was net effe weg toen die voorbij kwam...
Nope, traag.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:27 schreef Ron.666 het volgende:
Heeft iemand gezien of die spiegelreflex camera snel verkocht was? Was net effe weg toen die voorbij kwam...
Redelijk snel, maar geen goede aanbieding.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:27 schreef Ron.666 het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:26 schreef Kwork het volgende:
[..]
Je koopt een doos en weet niet wat erin zit
Is niet langs gekomen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:27 schreef meneerdeman het volgende:
Weg met dat horloge ... weet iemand of er al een mini sd kaartje is voorbij gekomen?
Nog niet gezien.... Maar ik zag in het vorige topic een site voorbij komen waar je alle hunts terug kon vindenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:27 schreef meneerdeman het volgende:
Weg met dat horloge ... weet iemand of er al een mini sd kaartje is voorbij gekomen?
dekbed is niet teruggekomen.. maat = andersquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zal wel keer terug komen, net als dekbed etc herhalingen
Nope.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef Onnoman het volgende:
is er al een popcorn machine langsgekomen bij ibood? IEMAND?
Neequote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef Onnoman het volgende:
wacht ik ook opquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef Onnoman het volgende:
Klopt maar geen popcornquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:30 schreef Downstar het volgende:
[..]
wacht ik ook op, hoorde wel dat er al 4 mediaspelers langs zijn gekomen, maar geen idee of het popcorns zijn geweest ..
Oke, nouja zit eigenlijk te wachten op een niet al te dure mediaspeler, met degelijke functies en ondersteuning..quote:
Die site zocht ik thanksquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:31 schreef Ron.666 het volgende:
Je kunt hier alles terugzien: http://www.dagelijksekoopjes.nl/
Allemaal net niet spelers, ik wacht op een Eminent/WD/Popcorn ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:30 schreef Downstar het volgende:
[..]
wacht ik ook op, hoorde wel dat er al 4 mediaspelers langs zijn gekomen, maar geen idee of het popcorns zijn geweest ..
Jep, maar dan moeten we eerst van die horloges afquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Oke, nouja zit eigenlijk te wachten op een niet al te dure mediaspeler, met degelijke functies en ondersteuning..
we wachten af
42.1quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:33 schreef Geo3kant het volgende:
45% ofzosneller sneller weg met dit ding
Damn die is handigquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:36 schreef TommyGun het volgende:
Hadden jullie http://gjmedia.nl/ibood.php al gevonden?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:36 schreef TommyGun het volgende:
Wat moet je nou weer met een popcorn machine.. je hebt gewoon van die zakjes voor in de magnetron hoor..quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef Onnoman het volgende:
4 horloges, 7 mp3 spelers, 2 dekbedden, olympus fototoestel..quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
Whehe zijn we nog bezig? Nog wat gemist sinds 3u vannacht?
Niet veelquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef Green1 het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met een popcorn machine.. je hebt gewoon van die zakjes voor in de magnetron hoor..
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Noem het dan geen popcornmachine.quote:
Hier voor nog geen 2 tientjesquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef Onnoman het volgende:
Alleen wat mediaspelersquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:36 schreef TommyGun het volgende:
heb je de verzendkosten al gezien.. tering..quote:
Jouw avaterquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:40 schreef meneerdeman het volgende:
Je kunt 'm bij mij thuis kopen ... heb nog zo'n klere ding staan ...
waar woon je dan, ik gebruik hem namelijk niet voor popcorn, maar voor koffiequote:Op donderdag 11 maart 2010 12:40 schreef meneerdeman het volgende:
Je kunt 'm bij mij thuis kopen ... heb nog zo'n klere ding staan ...
Jij poft koffiebonen? Ding zou toch niet warm genoeg worden om bonen te branden lijkt mij?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
waar woon je dan, ik gebruik hem namelijk niet voor popcorn, maar voor koffie
kan je je popcornmachine een beetje beter introducerenquote:
leer je nog eens wat op fokkiequote:Op donderdag 11 maart 2010 12:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jij poft koffiebonen? Ding zou toch niet warm genoeg worden om bonen te branden lijkt mij?
Zo een wil hij er:quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:44 schreef Onnoman het volgende:
[..]
kan je je popcornmachine een beetje beter introduceren![]()
heb je er een vergelijkbaar plaatje van?
zit er een draaimechanisme in? wat wil je er voor hebben? wat is merk?
quote:
60 euro dacht ik..?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:45 schreef Crientj het volgende:
Noes, een harde schijf gemist. Verdorie, die zou ik graag willen hebben (Al weet ik de prijs niet, iemand?)
1. Geen idee, ben niet thuisquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:44 schreef Onnoman het volgende:
[..]
1 kan je je popcornmachine een beetje beter introduceren![]()
2 heb je er een vergelijkbaar plaatje van?
3 zit er een draaimechanisme in? 4. wat wil je er voor hebben? 5. wat is merk?
heb je je huur wel betaald?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:45 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
1. Geen idee, ben niet thuis
2. Geen idee, ben niet thuis
3. Geen idee, ben niet thuis
4. Geen idee
5. Geen idee, ben niet huis
2.5" 500GB voor 64.95quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:45 schreef Crientj het volgende:
Noes, een harde schijf gemist. Verdorie, die zou ik graag willen hebben (Al weet ik de prijs niet, iemand?)
wrijf het er nog even in wou je zeggenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:46 schreef Ted038 het volgende:
Heb hier nog wel geboft mwet de litsjumeaux dekbed : paar weken terug op ibood voor 70 (dacht ik) nu 25 euri.
http://www.dagelijksekoop(...)xl-240-x-220-cm.html
de eenpersoonwas was mer 30 euero nog duurder ook
http://www.dagelijksekoop(...)-anti-allergeen.html
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:44 schreef McGilles het volgende:
En ik zat gisterennacht om 03:00u nog te denken om op te blijven tot de hunt was afgelopen
Bestaan ook nog winkels hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:45 schreef Crientj het volgende:
De lampjes waren ook weg, misleiding!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:48 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
haha,,dat dacht ik ook! mooi dat ik dat dus niet heb gedaan maar lekker ben gaan slapen
aightquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:47 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Doe ff PM... kijk ik vanavond wel ff
WD 500 GB 2,5" @ 4Launch voor 80 euro oidquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Bestaan ook nog winkels hoorkun je ook nog beter merk kiezen ook
3.5" 1TB voor 59.00 Verbatim bij mediamarkt Rdam (sata2 samsung intern)quote:
ik ook.. het is fucking ibood maar.. de site waar ik een forumban heb gekregen omdat ik telkens negatief commentaar gaf haha.. en terecht in bijna alle gevallenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:48 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
haha,,dat dacht ik ook! mooi dat ik dat dus niet heb gedaan maar lekker ben gaan slapen
ze vallen wel in de herhaling die pauperts haha..quote:
Benggg!! een knal met een koekepan ken je krijgenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:52 schreef Onnoman het volgende:
Give me an i give me bood
GIVE ME A FUCKING NEW IBOOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wut? Wifi pannen?quote:
jaa idd.. cunt hunt hahahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Allemaal producten die al geweest zijn![]()
![]()
Waardeloze hunt
Ik drukte op bestellen en toen kwam er een headset in beeld, nu dus 2x gemistquote:
https://order.ibood.com/nl/nl/order/quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik drukte op bestellen en toen kwam er een headset in beeld, nu dus 2x gemist![]()
![]()
![]()
![]()
Te laat nou hequote:Op donderdag 11 maart 2010 12:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
https://order.ibood.com/nl/nl/order/
Refresh deze
Als ze nou die anti noise headfones eens los verkochtenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:00 schreef Jarno het volgende:
Die Sony walkman met wifi en noise cancelling headphones is wel mooi.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:02 schreef delano.888 het volgende:
Ik kan wel huilen ik wou zooo graag die harmony![]()
![]()
Heb zo'n ding nog thuis liggen ... 1 keer gebruikt ... verder nooit meerquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:02 schreef delano.888 het volgende:
Ik kan wel huilen ik wou zooo graag die harmony![]()
![]()
Kon hem hier ook niet scoren helaas.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:02 schreef Ericr het volgende:
En de wachtrij is dood, geen Bodycruzer dus.
quote:Nee, ze houden dezelfde volgorde als vannacht aan.
http://www.dagelijksekoopjes.nl/
Even naar 01:00 scrollen en dan weet je wat er waarschijnlijk hierna komt.
pmquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:03 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Heb zo'n ding nog thuis liggen ... 1 keer gebruikt ... verder nooit meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |