Wat moet je nou weer met een popcorn machine.. je hebt gewoon van die zakjes voor in de magnetron hoor..quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef Onnoman het volgende:
is er al een popcorn machine langsgekomen bij ibood? IEMAND?
4 horloges, 7 mp3 spelers, 2 dekbedden, olympus fototoestel..quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
Whehe zijn we nog bezig? Nog wat gemist sinds 3u vannacht?
Niet veelquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef Green1 het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met een popcorn machine.. je hebt gewoon van die zakjes voor in de magnetron hoor..
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Noem het dan geen popcornmachine.quote:
Hier voor nog geen 2 tientjesquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef Onnoman het volgende:
is er al een popcorn machine langsgekomen bij ibood? IEMAND?
Alleen wat mediaspelersquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:36 schreef TommyGun het volgende:
Hadden jullie http://gjmedia.nl/ibood.php al gevonden?
heb je de verzendkosten al gezien.. tering..quote:
Jouw avaterquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:40 schreef meneerdeman het volgende:
Je kunt 'm bij mij thuis kopen ... heb nog zo'n klere ding staan ...
waar woon je dan, ik gebruik hem namelijk niet voor popcorn, maar voor koffiequote:Op donderdag 11 maart 2010 12:40 schreef meneerdeman het volgende:
Je kunt 'm bij mij thuis kopen ... heb nog zo'n klere ding staan ...
Jij poft koffiebonen? Ding zou toch niet warm genoeg worden om bonen te branden lijkt mij?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
waar woon je dan, ik gebruik hem namelijk niet voor popcorn, maar voor koffie
kan je je popcornmachine een beetje beter introducerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |