wat is een mystery box?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:23 schreef Mellow_ het volgende:
Is die mysterybox eigenlijk nog voorbij gekomen? Heb even geen zin alle topics door te gaan..
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:25 schreef Onnoman het volgende:
ibood heeft veel zooi te verkopen.. nog nooit iets waarvan ik dacht van.. nouuuuuuuuu.. das een vettert..
en meestal ook niet echt superkorting vind ik.. niet super als van.. super snap je?
ik niet
Ja ik denk in 5 minuten ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:27 schreef Ron.666 het volgende:
Heeft iemand gezien of die spiegelreflex camera snel verkocht was? Was net effe weg toen die voorbij kwam...
Nope, traag.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:27 schreef Ron.666 het volgende:
Heeft iemand gezien of die spiegelreflex camera snel verkocht was? Was net effe weg toen die voorbij kwam...
Redelijk snel, maar geen goede aanbieding.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:27 schreef Ron.666 het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:26 schreef Kwork het volgende:
[..]
Je koopt een doos en weet niet wat erin zit
Is niet langs gekomen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:27 schreef meneerdeman het volgende:
Weg met dat horloge ... weet iemand of er al een mini sd kaartje is voorbij gekomen?
Nog niet gezien.... Maar ik zag in het vorige topic een site voorbij komen waar je alle hunts terug kon vindenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:27 schreef meneerdeman het volgende:
Weg met dat horloge ... weet iemand of er al een mini sd kaartje is voorbij gekomen?
dekbed is niet teruggekomen.. maat = andersquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zal wel keer terug komen, net als dekbed etc herhalingen
Nope.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef Onnoman het volgende:
is er al een popcorn machine langsgekomen bij ibood? IEMAND?
Neequote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef Onnoman het volgende:
is er al een popcorn machine langsgekomen bij ibood? IEMAND?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |