Wat moet je nou weer met een popcorn machine.. je hebt gewoon van die zakjes voor in de magnetron hoor..quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef Onnoman het volgende:
is er al een popcorn machine langsgekomen bij ibood? IEMAND?
4 horloges, 7 mp3 spelers, 2 dekbedden, olympus fototoestel..quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
Whehe zijn we nog bezig? Nog wat gemist sinds 3u vannacht?
Niet veelquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef Green1 het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met een popcorn machine.. je hebt gewoon van die zakjes voor in de magnetron hoor..
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Noem het dan geen popcornmachine.quote:
Hier voor nog geen 2 tientjesquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef Onnoman het volgende:
is er al een popcorn machine langsgekomen bij ibood? IEMAND?
Alleen wat mediaspelersquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:36 schreef TommyGun het volgende:
Hadden jullie http://gjmedia.nl/ibood.php al gevonden?
heb je de verzendkosten al gezien.. tering..quote:
Jouw avaterquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:40 schreef meneerdeman het volgende:
Je kunt 'm bij mij thuis kopen ... heb nog zo'n klere ding staan ...
waar woon je dan, ik gebruik hem namelijk niet voor popcorn, maar voor koffiequote:Op donderdag 11 maart 2010 12:40 schreef meneerdeman het volgende:
Je kunt 'm bij mij thuis kopen ... heb nog zo'n klere ding staan ...
Jij poft koffiebonen? Ding zou toch niet warm genoeg worden om bonen te branden lijkt mij?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
waar woon je dan, ik gebruik hem namelijk niet voor popcorn, maar voor koffie
kan je je popcornmachine een beetje beter introducerenquote:
leer je nog eens wat op fokkiequote:Op donderdag 11 maart 2010 12:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jij poft koffiebonen? Ding zou toch niet warm genoeg worden om bonen te branden lijkt mij?
Zo een wil hij er:quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:44 schreef Onnoman het volgende:
[..]
kan je je popcornmachine een beetje beter introduceren![]()
heb je er een vergelijkbaar plaatje van?
zit er een draaimechanisme in? wat wil je er voor hebben? wat is merk?
quote:
60 euro dacht ik..?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:45 schreef Crientj het volgende:
Noes, een harde schijf gemist. Verdorie, die zou ik graag willen hebben (Al weet ik de prijs niet, iemand?)
1. Geen idee, ben niet thuisquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:44 schreef Onnoman het volgende:
[..]
1 kan je je popcornmachine een beetje beter introduceren![]()
2 heb je er een vergelijkbaar plaatje van?
3 zit er een draaimechanisme in? 4. wat wil je er voor hebben? 5. wat is merk?
heb je je huur wel betaald?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:45 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
1. Geen idee, ben niet thuis
2. Geen idee, ben niet thuis
3. Geen idee, ben niet thuis
4. Geen idee
5. Geen idee, ben niet huis
2.5" 500GB voor 64.95quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:45 schreef Crientj het volgende:
Noes, een harde schijf gemist. Verdorie, die zou ik graag willen hebben (Al weet ik de prijs niet, iemand?)
wrijf het er nog even in wou je zeggenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:46 schreef Ted038 het volgende:
Heb hier nog wel geboft mwet de litsjumeaux dekbed : paar weken terug op ibood voor 70 (dacht ik) nu 25 euri.
http://www.dagelijksekoop(...)xl-240-x-220-cm.html
de eenpersoonwas was mer 30 euero nog duurder ook
http://www.dagelijksekoop(...)-anti-allergeen.html
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:44 schreef McGilles het volgende:
En ik zat gisterennacht om 03:00u nog te denken om op te blijven tot de hunt was afgelopen
Bestaan ook nog winkels hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:45 schreef Crientj het volgende:
De lampjes waren ook weg, misleiding!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:48 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
haha,,dat dacht ik ook! mooi dat ik dat dus niet heb gedaan maar lekker ben gaan slapen
aightquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:47 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Doe ff PM... kijk ik vanavond wel ff
WD 500 GB 2,5" @ 4Launch voor 80 euro oidquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Bestaan ook nog winkels hoorkun je ook nog beter merk kiezen ook
3.5" 1TB voor 59.00 Verbatim bij mediamarkt Rdam (sata2 samsung intern)quote:
ik ook.. het is fucking ibood maar.. de site waar ik een forumban heb gekregen omdat ik telkens negatief commentaar gaf haha.. en terecht in bijna alle gevallenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:48 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
haha,,dat dacht ik ook! mooi dat ik dat dus niet heb gedaan maar lekker ben gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |