Vind ik ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:39 schreef Daph_ het volgende:
De nagels van Siobhan zijn daar veel mooier!
wanneer ga je bestellen? misschien kunnen we nadenken over een dartum? april perhaps? eind april, zaterdag?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon per post verzonden hoorin een bubbelenveloppe en bubbelfolie, gewoon in de postzak gemikt op het postkantoor
geen enkel probleem!
Uitdelen op een meeting is ook geen probleem, maar dan moet 1. de datum van de meeting wel ná het ontvangen van de Nfu Oh's liggen en 2. iedereen op de meet zijn
Ik stem voorquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wanneer ga je bestellen? misschien kunnen we nadenken over een dartum? april perhaps? eind april, zaterdag?
leiden ook goed?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik stem voorBij Veldhoven in de buurt perhaps?
nee ik woon in Veghelquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:38 schreef tliciouz het volgende:
Politie beschiet auto in Blerick
He puckzzz is dat het misschien?
me tooquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vraag me ineens af of ik die 80ct toen wel overgemaakt heb...![]()
nee, daar woon ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zit daar ook een groothandel dan?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wanneer ga je bestellen? misschien kunnen we nadenken over een dartum? april perhaps? eind april, zaterdag?
ik kan dat weekend ook niet want dan is m'n papa jarig en die geeft altijd een groot zuipfeest jwtzquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja cool
(ik zou het iig niet 24-25 april doen, dan is de fantasyfair en daar zullen misschien ook wel wat mensen heen willen, ik wel iighoewel je natuurlijk niet met iedereen rekening kunt houden)
Rechts bovenin kun je een accountje maken of inloggen met je foknaam en wachtwoord dacht ik!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:39 schreef RenRen- het volgende:
Kan iemand mijn blog in de wiki plaatsen? Ik heb geen rechten om de wiki te editten, en anderen blijkbaar wel.
Jeeeeej misschien heb ik de P2 dan ook al vanavondquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:40 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
Maah van opi, me nagels zien er raar uit op de foto's![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
heeft caroline voor me meegenomen
![]()
(carOnline)
Ja klopt! Bedanktquote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:41 schreef Nune het volgende:
[..]
Rechts bovenin kun je een accountje maken of inloggen met je foknaam en wachtwoord dacht ik!
Ooh wat issie mooiquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:54 schreef Nune het volgende:
Haha, deze had ik gister op! Allemaal glitters hier.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door princess-a op 11-03-2010 13:28:56 ]Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Ik heb het ook al binnen, samen met de Gosh Holoquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jeeeeej misschien heb ik de P2 dan ook al vanavond!!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:54 schreef Nune het volgende:
Haha, deze had ik gister op! Allemaal glitters hier.![]()
[ afbeelding ]
Oooh! Haha.. ik zit te lezen, zie dat pakketje denk oh zouden die TD dozen er ook zo uitzien? Vast wel.. lees even beter, Oh wat heeft SQ leuke lakjes besteldquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
Prachtige glitters weer maisjes!
[ afbeelding ]
Mijn eigenste oogst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe schatjes van princess-a:
[ afbeelding ]
En de nieuwe baby's van miss--moana:
[ afbeelding ]
Hmmmmmquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
Prachtige glitters weer maisjes!
[ afbeelding ]
Mijn eigenste oogst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe schatjes van princess-a:
[ afbeelding ]
En de nieuwe baby's van miss--moana:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ooh wat issie mooi
Zouden jullie voor mij willen duimen?
You go Girl!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit je lak strak?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ooooooeh ik wil ook ik wil ook ik wil ook naar huis nuquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb het ook al binnen, samen met de Gosh Holo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |