ik zie geen rood knopjequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet op het blauwe maar het rode knopje
oeps... nee dus. Nu welquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:30 schreef Crientj het volgende:
[..]
Heb je de optie voor Quickquoten aangezet in de opties?
Vind ik ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:39 schreef Daph_ het volgende:
De nagels van Siobhan zijn daar veel mooier!
wanneer ga je bestellen? misschien kunnen we nadenken over een dartum? april perhaps? eind april, zaterdag?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon per post verzonden hoorin een bubbelenveloppe en bubbelfolie, gewoon in de postzak gemikt op het postkantoor
geen enkel probleem!
Uitdelen op een meeting is ook geen probleem, maar dan moet 1. de datum van de meeting wel ná het ontvangen van de Nfu Oh's liggen en 2. iedereen op de meet zijn
Ik stem voorquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wanneer ga je bestellen? misschien kunnen we nadenken over een dartum? april perhaps? eind april, zaterdag?
leiden ook goed?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik stem voorBij Veldhoven in de buurt perhaps?
nee ik woon in Veghelquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:38 schreef tliciouz het volgende:
Politie beschiet auto in Blerick
He puckzzz is dat het misschien?
me tooquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vraag me ineens af of ik die 80ct toen wel overgemaakt heb...![]()
nee, daar woon ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zit daar ook een groothandel dan?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wanneer ga je bestellen? misschien kunnen we nadenken over een dartum? april perhaps? eind april, zaterdag?
ik kan dat weekend ook niet want dan is m'n papa jarig en die geeft altijd een groot zuipfeest jwtzquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja cool
(ik zou het iig niet 24-25 april doen, dan is de fantasyfair en daar zullen misschien ook wel wat mensen heen willen, ik wel iighoewel je natuurlijk niet met iedereen rekening kunt houden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |