abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:26:10 #281
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_79005117
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

tsja, je roept "nieuwe schoenen" in een topic vol vrouwen he

Ik vind ze erg mooi
Ja is ook vragen om he maar ik ben zo enthausiast
Knoei
pi_79005177
Zal zo even teruglezen, eerst even een paar dienstmededelingen:

CherryCulture heeft weer een 20% off sale tot en met 15 maart. Gebruik code MMM2010 bij de checkout

Daarnaar heb ik een mailtje gehad van fabuloustreet.com. Als je daar voor $125 of meer bestelt in de maand maart, krijg je 10% korting. Een flesje Nfu Oh kost daar $ 10, dus je betaalt dan $ 9 per flesje (ex shipping). Als er animo voor is, wil ik best een order plaatsen over een week oid. Laat maar weten! (mijn aanbod geldt alleen voor vaste posters en geen newbies, sorry, ik ben het fiasco met de Davids nog niet vergeten..)

Einde bericht
pi_79005270
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:28 schreef Daph_ het volgende:

CherryCulture heeft weer een 20% off sale tot en met 15 maart. Gebruik code MMM2010 bij de checkout

Daarnaar heb ik een mailtje gehad van fabuloustreet.com. Als je daar voor $125 of meer bestelt in de maand maart, krijg je 10% korting. Een flesje Nfu Oh kost daar $ 10, dus je betaalt dan $ 9 per flesje (ex shipping). Als er animo voor is, wil ik best een order plaatsen over een week oid. Laat maar weten! (mijn aanbod geldt alleen voor vaste posters en geen newbies, sorry, ik ben het fiasco met de Davids nog niet vergeten..)

Einde bericht
ik wil best meedoen eventueel

wat was er met die davids?

@ Loqi, chique!
pi_79005282
quote:

Einde bericht
Oeh, ik wil misschien iets van CC. Ze hebben daar toch rockstar?
Gaat iemand daar binnenkort bestellen? [sub]Al heb ik eigenlijk een bestelstop [/spoiler]
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:31:29 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_79005298
quote:

Einde bericht
Fiasco met davids?

(hmz heb daar niet aan meegedaan, even teruglezen dan )
disclaimer
pi_79005339
SQ wil graag een NYX van CC
als je die al niet hebt btw
pi_79005349
quote:

Einde bericht
Ben ik inmiddels een vaste poster? Want ik wil ook wel een flesje nfu oh, alleen al om het flesje.
All good things are wild and free.
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:34:17 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_79005398
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:32 schreef Kleintje19 het volgende:
SQ wil graag een NYX van CC
als je die al niet hebt btw
Nee, die heb ik nog niet, die zou jij voor me meebestellen
disclaimer
pi_79005489
WTF!

heb een bericht van Ebay verkoper ontvangen over DS Glamour die ik vorige week donderdag gekocht heb!
quote:
We sold out this item, do you want other color instead? Please advice,.thanks
- beautyzone2007
waar de neuk slaat dat op? Heb het toch al gekocht hoe kan het dan daarna sold out zijn? Heb die vraag even terug gestuurd en ook dat ik geen andere kleur wil omdat ik juist speciaal DS Glamour zocht.
Wat nu?
Hoe gaat dit verder?
Dit was mijn 1e keer op Ebay bestellen...
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_79005492
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, die heb ik nog niet, die zou jij voor me meebestellen
ik bestel elke keer ergens anders
pi_79005549

past psies
pi_79005560
Politie beschiet auto in Blerick

He puckzzz is dat het misschien?
pi_79005602
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:37 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]

past psies
Tof ik heb ook zo'n bloemen design aan de zijkant, photoshop ftw.
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:40:13 #294
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_79005652
Morning!!
Ben weer bijgelezen!

Voor disconnected!
Puckzzz: eng!!!
Loqi: gefeliciteerd!!!
Don't come closer, I might hurt you
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:40:52 #295
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_79005679
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:37 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]

past psies
Pretty!!
Don't come closer, I might hurt you
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:40:57 #296
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_79005681
quote:

Einde bericht
oeeehhh, ik vind nfu-oh alleen altijd zo lastig uitzoeken omdat er zo weinig swatches van zijn
Knoei
pi_79005741
Misschien een stomme vraag, maar goed, stomme vragen mogen ook altijd gesteld worden. ;o

Als ik ChG OMG meng met een zwart kleurtje, blijft het holoeffect van ChG er dan in ? ;o
pi_79005746
Oh wat betreft die Davids, ik had voor 27 mensen David besteld en over het algemeen is het heel goed verlopen met alle vaste posters, maar ik ben uiteindelijk met een aantal Davids blijven zitten doordat mensen ze niet "opeisten", dwz niet betaalden en hun adres niet opstuurden (dit waren newbies). Ik heb Puckzzz zelfs nog twee Davids gestuurd nadat haar eigen Davids kwijt waren geraakt in de post, en nog had ik 6 Davids over. Toen kwam het fiasco met de invoerrechten (een maand later). Ik had iedereen gevraagd 80 cent over te maken, maar lang niet iedereen heeft dat gedaan en uiteindelijk heb ik daar dus bijna de helft van kunnen betalen. Dus. Graag alleen vaste posters
pi_79005767
quote:

Einde bericht
Je kent me hé.
pi_79005797
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:40 schreef Loqi het volgende:

[..]

oeeehhh, ik vind nfu-oh alleen altijd zo lastig uitzoeken omdat er zo weinig swatches van zijn
The manicured manatee heeft een aantal swatches van de Jellies. Ik zie steeds meer swatches komen dus misschien toch flink google'n.. Als je een nummer hebt dat je niet kunt vinden roep je maar, misschien weet ik nog wat

Vergeet www.nailgal.com niet he, daar staat ontzettend veel op
pi_79005808
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:42 schreef Daph_ het volgende:
Oh wat betreft die Davids, ik had voor 27 mensen David besteld en over het algemeen is het heel goed verlopen met alle vaste posters, maar ik ben uiteindelijk met een aantal Davids blijven zitten doordat mensen ze niet "opeisten", dwz niet betaalden en hun adres niet opstuurden. Ik heb Puckzzz zelfs nog twee Davids gestuurd nadat haar eigen Davids kwijt waren geraakt in de post, en nog had ik 6 Davids over. Toen kwam het fiasco met de invoerrechten (een maand later). Ik had iedereen gevraagd 80 cent over te maken, maar lang niet iedereen heeft dat gedaan en uiteindelijk heb ik daar dus bijna de helft van kunnen betalen. Dus. Graag alleen vaste posters
ah op die fiets, dat zuigt idd ja
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:42 schreef Crientj het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar goed, stomme vragen mogen ook altijd gesteld worden. ;o

Als ik ChG OMG meng met een zwart kleurtje, blijft het holoeffect van ChG er dan in ? ;o
ik zeg nee, ik heb omg gemixt en had toen geen holo meer máár weet niet hoe dit zit bij zwart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')