Ik heb ze gewoon per post verzonden hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
het nadeel van Nfu Ohs is wel dat ze echt echt niet door de brievenbus gaan. Een potje OPI gaat nog net als je 'm door de gleuf heen bokst, maar Nfu Oh...Dus of die dingen nu zo geschikt zijn voor groepsorder?
Of ze moeten tijdens een meet worden uitgedeeld
Of hebben we met z'n alle hier gelijktijdig zitten te bestellen en is het langs elkaar heen gegaan met verversen van de pagina? Dat zou me namelijk ook niet verbazen!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:55 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oef, mailen en dan je geld terugvragen.
Zal wel zo zijn dat die verkoper meer flesjes heeft ingevuld dan dat ie er waarschijnlijk had, ofzoiets.
En dat ie dr nu te veel mensen heeft die ze willen, maar dat is alsnog knap lullig.
Echt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:02 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik zou het er ook niet meer op gokken, een keer gedaan met Daph, maar toen zat er wel zo'n sticker op met te laag gefrankeerd.
ik ben totally voorquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon per post verzonden hoorin een bubbelenveloppe en bubbelfolie, gewoon in de postzak gemikt op het postkantoor
geen enkel probleem!
Uitdelen op een meeting is ook geen probleem, maar dan moet 1. de datum van de meeting wel ná het ontvangen van de Nfu Oh's liggen en 2. iedereen op de meet zijn
Dat kan niet, je moet eerst nog bevestiging nadat je Buy It Now hebt gedaan dus het aantal ververst zich dan automatisch..quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:04 schreef bernies het volgende:
[..]
Of hebben we met z'n alle hier gelijktijdig zitten te bestellen en is het langs elkaar heen gegaan met verversen van de pagina? Dat zou me namelijk ook niet verbazen!!
Dat is mijn eerste en enige Nfu.Oh lakjequote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:05 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat kan niet, je moet eerst nog bevestiging nadat je Buy It Now hebt gedaan dus het aantal ververst zich dan automatisch..
[..]
Ja echt! En het kwam ook niet met de postbode maar met de pakjesmevrouw, maar die was toen net nieuw en zat er niet over te miepen....quote:
Hahaha gaaaaf! Dat wist ik niet eensquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:07 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja echt! En het kwam ook niet met de postbode maar met de pakjesmevrouw, maar die was toen net nieuw en zat er niet over te miepen....
quote:
ren renquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:09 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
k heb nog steeds MAAH op, alleen maar omdat ik way to lui ben om het eraf te halen![]()
btw wie zou dat scriptje maken? voor de header?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:16 schreef Diconnected het volgende:
* Diconnected zit haar troost bonbonbloc te eten
Hebben jullie samen het besluit genomen of?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:16 schreef Diconnected het volgende:
Nom!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:16 schreef Diconnected het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:16 schreef Diconnected het volgende:
Ja dat wel. Er waren teveel verschillen in veel opzichten. Maar het blijft kut.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hebben jullie samen het besluit genomen of?wel rot natuurlijk.
oooow ja joh dacht ik inderdaad al dat het niet goed was... GVD heb ik weer!quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:54 schreef DeltaCephei het volgende:
HEEE dat mag niet! eBay inlichten + negatieve feedback zodra je een refund hebt gehad.![]()
mooi kleurtje zo!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:19 schreef DeltaCephei het volgende:
Dames, ik zoek een witte lak die in 1 laagje dekt om hem onder sheer lak te doen zoals mijn ChG Limonyte. Is OPI Alpine Snow Matte een aanrader?
Oh en even een picture van Siobhan:
[ afbeelding ]
quote:
Niet op het blauwe maar het rode knopjequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
oooow ja joh dacht ik inderdaad al dat het niet goed was... GVD heb ik weer!
Ik wil OPI DS Glamour!!
dus als iemand die toevallig heeft en kwijt wil.. of iemand weet waar ik 'm nog meer kan kopen..![]()
enne.. hoe doe je meerdere quotes in 1 bericht? Ikke niet wete
ik zie geen rood knopjequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet op het blauwe maar het rode knopje
oeps... nee dus. Nu welquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:30 schreef Crientj het volgende:
[..]
Heb je de optie voor Quickquoten aangezet in de opties?
Vind ik ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:39 schreef Daph_ het volgende:
De nagels van Siobhan zijn daar veel mooier!
wanneer ga je bestellen? misschien kunnen we nadenken over een dartum? april perhaps? eind april, zaterdag?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon per post verzonden hoorin een bubbelenveloppe en bubbelfolie, gewoon in de postzak gemikt op het postkantoor
geen enkel probleem!
Uitdelen op een meeting is ook geen probleem, maar dan moet 1. de datum van de meeting wel ná het ontvangen van de Nfu Oh's liggen en 2. iedereen op de meet zijn
Ik stem voorquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wanneer ga je bestellen? misschien kunnen we nadenken over een dartum? april perhaps? eind april, zaterdag?
leiden ook goed?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik stem voorBij Veldhoven in de buurt perhaps?
nee ik woon in Veghelquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:38 schreef tliciouz het volgende:
Politie beschiet auto in Blerick
He puckzzz is dat het misschien?
me tooquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vraag me ineens af of ik die 80ct toen wel overgemaakt heb...![]()
nee, daar woon ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zit daar ook een groothandel dan?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wanneer ga je bestellen? misschien kunnen we nadenken over een dartum? april perhaps? eind april, zaterdag?
ik kan dat weekend ook niet want dan is m'n papa jarig en die geeft altijd een groot zuipfeest jwtzquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja cool
(ik zou het iig niet 24-25 april doen, dan is de fantasyfair en daar zullen misschien ook wel wat mensen heen willen, ik wel iighoewel je natuurlijk niet met iedereen rekening kunt houden)
Rechts bovenin kun je een accountje maken of inloggen met je foknaam en wachtwoord dacht ik!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:39 schreef RenRen- het volgende:
Kan iemand mijn blog in de wiki plaatsen? Ik heb geen rechten om de wiki te editten, en anderen blijkbaar wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |