abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:53:56 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_79006233
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:52 schreef bibi het volgende:
Ik ben geen vaste poster, en ik ben dus er 1 van die "vergeten" is die 80 cent over te maken. Dit is niet bewust gedaan, en voel me er nu knap lullig over.

Ga het dan nu ook gelijk overmaken.

Trekt zich terug in een heel vies en donker hoekje om zich te gaan schamen.
disclaimer
pi_79006238
WTF!

heb een bericht van Ebay verkoper ontvangen over DS Glamour die ik vorige week donderdag gekocht heb!
quote:
We sold out this item, do you want other color instead? Please advice,.thanks
- beautyzone2007waar de neuk slaat dat op?

Heb het toch al gekocht hoe kan het dan daarna sold out zijn? Heb die vraag even terug gestuurd en ook dat ik geen andere kleur wil omdat ik juist speciaal DS Glamour zocht.
Wat nu?
Hoe gaat dit verder?
Dit was mijn 1e keer op Ebay bestellen...
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_79006247
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:54 schreef MissJ het volgende:
WTF!

heb een bericht van Ebay verkoper ontvangen over DS Glamour die ik vorige week donderdag gekocht heb!
[..]

Heb het toch al gekocht hoe kan het dan daarna sold out zijn? Heb die vraag even terug gestuurd en ook dat ik geen andere kleur wil omdat ik juist speciaal DS Glamour zocht.
Wat nu?
Hoe gaat dit verder?
HEEE dat mag niet! eBay inlichten + negatieve feedback zodra je een refund hebt gehad.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

* DeltaCephei ziet dat ze net 100 feedbacks heeft op eBay en dus turquoise ster
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:54:38 #29
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_79006259
Ik weet dat ik wel alles netjes heb betaald aan Daph . Heb je trouwens nog een Davidje over? Me likez that topcoat!

Loqi, van gefeliciteerd!!

Ennnnn ik zou ook wel een Nfo Oh willen
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_79006278
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat dus
All good things are wild and free.
pi_79006288
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:54 schreef MissJ het volgende:
WTF!

[..]

Wat nu?
Hoe gaat dit verder?
Oef, mailen en dan je geld terugvragen.
Zal wel zo zijn dat die verkoper meer flesjes heeft ingevuld dan dat ie er waarschijnlijk had, ofzoiets.
En dat ie dr nu te veel mensen heeft die ze willen, maar dat is alsnog knap lullig.
pi_79006337
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:50 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Weet ik toch
pi_79006360
Het is niet mijn bedoeling om door te zeuren over de Davids, dus laten we dat afsluiten, het is nu toch al gebeurd. Ik vind het ontzettend lief en stoer van bibi dat ze dit berichtje heeft achtergelaten
pi_79006366
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:47 schreef Nune het volgende:
Hallo. Ik ben zéér geïnteresseerd in Nfu.Oh's.
jij krijgt lekker niets

quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:46 schreef PeRi het volgende:
Euj ik dacht dat je je nieuwe banner erin zou plakken!

Wat kut zeg dat het zo is afgelopen Daph , . Ik ga even nadenken over Nfu.Oh's, maar mocht je nog met David's zitten en van ze af willen, heb ik wel interesse .
vind het een beetje arrogant zomaar mijn eigen banner erin te plakken, andere zijn er nog mee bezig

DAMES! de OP is gefixt, ik weet alleen niet hoe ik naar wiki moet
pi_79006395
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:54 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

HEEE dat mag niet! eBay inlichten + negatieve feedback zodra je een refund hebt gehad.
[..]

* DeltaCephei ziet dat ze net 100 feedbacks heeft op eBay en dus turquoise ster
idd dat dus, dit mag eigenlijk niet! kan ze zelfs voor worden geschorst..
pi_79006403
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:57 schreef Daph_ het volgende:
Het is niet mijn bedoeling om door te zeuren over de Davids, dus laten we dat afsluiten, het is nu toch al gebeurd. Ik vind het ontzettend lief en stoer van bibi dat ze dit berichtje heeft achtergelaten
Tuurlijk mag je daar over doorzeuren, vind het gewoon onbeschoft als zoiets op zo'n manier gaat. Maar zoiets vergeet je niet als je al een aantal PM's gestuurd hebt.
pi_79006413
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:49 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nee er zijn er twee die ik hier daarna nooit meer gezien heb. Ik heb 4 PM's gestuurd met het verzoek te reageren, te betalen en een adres door te geven, maar niks gehoord. Dan niet hoor Snkr en Romika hebben er nu beiden eentje, dus ik heb ze niet allemaal meer, maargoed ik vind het ontzettend lullig dat ze mij ermee lieten zitten want ik kon dus ook alles betalen Mja. Dat hoofdstuk is afgesloten
En wat van geleerd...eerst centjes dan pakje...(al is dat met de invoerrechten moeilijker...maar toch)
ik heb toch betaald he
pi_79006430
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:57 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

jij krijgt lekker niets

[..]

vind het een beetje arrogant zomaar mijn eigen banner erin te plakken, andere zijn er nog mee bezig

DAMES! de OP is gefixt, ik weet alleen niet hoe ik naar wiki moet
Als je alles kopieerd en een pm naar me stuurt zet ik het er wel in
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:59:21 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_79006432
het nadeel van Nfu Ohs is wel dat ze echt echt niet door de brievenbus gaan. Een potje OPI gaat nog net als je 'm door de gleuf heen bokst, maar Nfu Oh... Dus of die dingen nu zo geschikt zijn voor groepsorder?
Of ze moeten tijdens een meet worden uitgedeeld
disclaimer
pi_79006437
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:58 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je daar over doorzeuren, vind het gewoon onbeschoft als zoiets op zo'n manier gaat. Maar zoiets vergeet je niet als je al een aantal PM's gestuurd hebt.
Idd, is geen zeuren!
pi_79006467
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:57 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

jij krijgt lekker niets

EYYYY!

Btw ik PM je ff!
pi_79006487
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
het nadeel van Nfu Ohs is wel dat ze echt echt niet door de brievenbus gaan. Een potje OPI gaat nog net als je 'm door de gleuf heen bokst, maar Nfu Oh... Dus of die dingen nu zo geschikt zijn voor groepsorder?
Ik hoop niet dat ze opi potjes door mijn brievenbus heen boksen wil nog wel dat hij heel aankomt!
pi_79006502
quote:
Offff met DHL For You versturen, kost ¤5,50 geloof ik. Maar DHL is wel véél langzamer als TNT.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:00 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat ze opi potjes door mijn brievenbus heen boksen wil nog wel dat hij heel aankomt!
Wij hebben een nieuwe postbode, en die probeert alles door de brievenbus te proppen. Vorige keer ook mijn ChG lakje Dus ik doe snel die deur open en begon ze te zeuren dat het sorteercentrum deze pakketjes niet aan haar moeten geven maar aan de pakketpost blaadieblaadie
pi_79006521
Nieuwe lakjes voor mijn wishlist:
Allemaal LA Rockstar.
Groupie, Head Banging, Paparazzi, Punk & Party Animal. :$
pi_79006547
quote:
Ik zou het er ook niet meer op gokken, een keer gedaan met Daph, maar toen zat er wel zo'n sticker op met te laag gefrankeerd.
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:02:30 #46
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_79006552
quote:
Hehehehe!! Zo ook met China Glaze in een bubbelvlop door de brievenbus... Daar heb je bepaalde draai-en-wring-skills voor nodig...
Don't come closer, I might hurt you
pi_79006553
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:58 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Niet om mezelf goed te praten, ik zit nog steeds in dat vieze hoekje. Maar Daph heeft toen een algemeen berichtje rond gestuurd over die invoerrechten, en daar heb ik op gereageerd dat ik het zou gaan overmaken. Alleen daarna is het helemaal door me heen geschoten. Ze heeft me niet honderd keer een pm gestuurd en dat ik die dan elke keer heb genegeerd.
pi_79006556
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:58 schreef bernies het volgende:

[..]

En wat van geleerd...eerst centjes dan pakje...(al is dat met de invoerrechten moeilijker...maar toch)
ik heb toch betaald he
Dat dat weet ik nu ook Bij de Nfu Oh's gaan sowieso de verzendkosten erbij in, want nu was het dus betalen in 3en en dat is eigenlijk ook te veel..

Ja van jou heb ik ook centen gehad

Maar ladies ik wil er graag over ophouden! Volgende hoofdstuk!
  Licht Ontvlambaar donderdag 11 maart 2010 @ 11:02:45 #49
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79006568
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik denk dat ze voornamelijk doelt op mensen die niet of nauwelijks in deze reeks meeposten.
Wel uitzonderlijk matig van die vrouwen zeg
Dat dus... In V&A staat een ban op zulke acties trouwens.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:02:46 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_79006569
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:00 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Die oranje brievenbussen.... die zijn plastic en geven dus wat mee
Mijn brievenbus heeft een gleuf van 20x1,5 cm en is eigenlijk een uitsparing tussen 2 bakstenen, daar past de ikea gids al amper doorheen
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')