Mensen die nooit buitenkomenquote:Op donderdag 11 maart 2010 02:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Worden mensen als TS niet een beetje moe van zichzelf ?
Dat is alsof je alleen maar vanille-ijs eet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:40 schreef DaMook het volgende:
Ik doe buiten nicotine en alcohol niet aan drugs.
ik heb jou nog nooit genote huilliequote:
boomknuffelende homo's welteverstaanquote:Op donderdag 11 maart 2010 02:38 schreef Veadige het volgende:
En op Pinkpop lopen zeker alleen homo's, omdat er roze hoedjes zijn, TS?
Soberzo, waar komt die modder vandaan? Afgelopen 2 jaar echt bijna geen modder gehad hoor mensen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:36 schreef Nosh het volgende:
Nee joh, mij niet alternatief genoeg. Liever nóg meer modder, mensen die op de eerste nacht out gaan op drugscocktails en poepen in een greppel of op eerdergenoemde outgaande mensen.
wtf is Soberzo?quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:42 schreef Skonk het volgende:
[..]
Soberzo, waar komt die modder vandaan? Afgelopen 2 jaar echt bijna geen modder gehad hoor mensen.
Oprotten uit dit topic, smerige alto.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Kut op met je klacht serieus flikkerstraal een eind op man droeftoeter dat jij nou te laat was voor een kaartje.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:24 schreef sjaak_trekbek het volgende:
ik ben er wel geweest, je wordt niet goed van dat kut camperen en die stinkmensen daar.
Was dat dan net een serieuze reactiequote:Op donderdag 11 maart 2010 14:04 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
paar jaar al, heb nu ook weer mn ticket in the pocket
dit is een hipsterquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:58 schreef Pfirsich-Banane het volgende:
Echt waar ik begrijp niet al die hipsters
Rosrock dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 02:36 schreef Nosh het volgende:
Nee joh, mij niet alternatief genoeg. Liever nóg meer modder, mensen die op de eerste nacht out gaan op drugscocktails en poepen in een greppel of op eerdergenoemde outgaande mensen.
jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:05 schreef Skonk het volgende:
[..]
Was dat dan net een serieuze reactie?
Jij bent gewoon een actieve anti lowlands hater op het forum hier, heb je zelf geen vrienden om te gaan ofzo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:07 schreef Socios het volgende:
Sowieso Lowlands.![]()
![]()
!!!!!!!!!!!11111111111111
Eens.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:44 schreef sjaak_trekbek het volgende:
als iedereen die dat denkt gewoon weg blijft, blijkft het een leuk festival
Hipster:quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit is een hipster
[ afbeelding ]
haha als jij nou zo blijft happen en zeuren blijft het topic vermakelijk!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:53 schreef Demon_Hunter het volgende:
Fucking hell wat een treurig topic met verzuurde mensen die er niet tegen kunnen dat 55.000 mensen lekker los gaan en niemand kwaad doen.
Je vader die de straatkrant verkoopt ja.quote:
White Liesquote:
Nee jij, alto met je lelijke vriendin.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Je vader die de straatkrant verkoopt ja.
Waarom? Je bent toch een wijf?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:18 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil naar LL om wolvendagen te begluren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |