Nee, ik wou @*(#$)%&@(#*%)#(* Dat hoerePhilips powerpackduopackdingquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:14 schreef Onnoman het volgende:
[..]
van dat geld kan je gewoon weer naar de hoeren :p
Idd, had ik dat nou maar eerder geweten (voor de harmony)quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:17 schreef zquing het volgende:
de bestelsite loopt echt veel voor op de frontpage
het leven is kut jonguhquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:16 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Nee, ik wou @*(#$)%&@(#*%)#(* Dat hoerePhilips powerpackduopackding
En ik zal nooit in m'n leven naar de hoeren gaan. Voel me al genaaid genoeg door iBood
quote:Het product dat je wilt te bestellen is bijna uitverkocht! Veel mede iBOODers hebben tegelijk op de bestelknop gedrukt waardoor je nu in een wachtrij staat. Wees niet getreurd, je hebt nog een goede kans om je bestelling af te ronden. Heel even geduld, dit kan een paar minuten duren. Zodra we een exemplaar voor je beschikbaar hebben word je automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw keuze!
Bedankt voor het winkelen bij iBOOD!
Team iBOOD
Was bij de originele ibood 19,95....quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:17 schreef Sapphira het volgende:
Gwen Stefani's L.A.M.B. 'L' Driedelige Eau de Parfum Giftset
¤ 17,95
Ach, maak je niet druk.. Ik weet m wel, maar heb er niet veel meer aanquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:16 schreef toimoi het volgende:
En ik weet godverdegodver mijn password enzo niet meer
3 is de belangrijkste..quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dan reload every 15 voor 1 & 2, reload every 30 voor 3
Geloof me, een stofzakloze zuiger is KUT.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:17 schreef Asskicker14 het volgende:
De details van je bestelling:
Dirt Devil Infinity VS8 Turbo Stofzakloze Multicyclone Stofzuiger met Turbo en Parketborstel
Aantal 1
Korting ¤ 0,00
Subtotaal ¤ 59,95
Verzend en transactie kosten ¤ 8,95
Totaal ¤ 68,90
Even geduld...
Helaas, het product dat je wilt bestellen, is uitverkocht
Heb je dan een NL en een Belgisch adres ingevuld ofzo??quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dan reload every 15 voor 1 & 2, reload every 30 voor 3
Je kan beter de bestelpagina vernieuwen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gewoon de belgische site blijven volgen
Maar duurt het langste om te laden ook, dus heb ik die op 30quote:
Daarvan heb ik de belgische versie ervoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:20 schreef Sapphira het volgende:
[..]
Je kan beter de bestelpagina vernieuwen.https://order.ibood.com/nl/nl/order/
Klopt, goed opletten dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:20 schreef Mellow_ het volgende:
Dus stel dat je nu een zaklamp wil kopen en niet oplet, krijg je dan een parfummetje thuis?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:19 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Heb je dan een NL en een Belgisch adres ingevuld ofzo??
ik de stofzuigerquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb nog steeds de maglite op de ibood pagina
die wil nu ook niet meer laden....quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:20 schreef Sapphira het volgende:
[..]
Je kan beter de bestelpagina vernieuwen.https://order.ibood.com/nl/nl/order/
Ah, dat wordt 4, maar laadt hier net zo traag.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daarvan heb ik de belgische versie ervoor![]()
https://order.ibood.com/be/nl/order/
Ja maar met dit gezeik kan ik 'm ook niet eens opvragenquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:18 schreef tummeke het volgende:
[..]
Ach, maak je niet druk.. Ik weet m wel, maar heb er niet veel meer aan
quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:22 schreef Pfirsich-Banane het volgende:
Ibood jonge wat een nubsite is dat echt waar ik koop daar nooit meer iets zeg ik weet niet waar jullie mee besig zijn hondelulletjes maar ik ben nu mezelf aan het vermaken hoor!! Dikke party met vrienden hier gehk we zuipen vies veel en hardt hier in dese keet!!! Of niet dan! JA TOCH.
Ibood jonge wat een nubsite is dat echt waar ik koop daar nooit meer iets zeg ik weet niet waar jullie mee besig zijn hondelulletjes maar ik ben nu mezelf aan het vermaken hoor!! Dikke party met vrienden hier gehk we zuipen vies veel en hardt hier in dese keet!!! Of niet dan! JA TOCH.
Succes ermee, hopelijk word je morgen in je eigen kots wakker nerdquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:22 schreef Pfirsich-Banane het volgende:
Je besteld wat op de orderpagina staatquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:22 schreef Mday het volgende:
Order site zegt een router, fp zegt een maglite. wassutnouw?
En als je denkt JA, dan istie uitverkocht.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:23 schreef Poepoog het volgende:
Sjesus, wat een kutproducten ook weer. Echt niks waarvan ik denk, JA!
Spellingsadvies. Normaal: ¤ 1.00quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je bestelt wat op de orderpagina staat
Heil!quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Olympus 12 Megapixel Digitale Camera met 5x Optische Zoom en dubbele beeldstabilisator
¤ 99,95
Als je hem al te zien krijgtquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:24 schreef Sapphira het volgende:
[..]
En als je denkt JA, dan istie uitverkocht.
hier nog steeds niksquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Olympus 12 Megapixel Digitale Camera met 5x Optische Zoom en dubbele beeldstabilisator
¤ 99,95
2 LLen sukkelquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Spelingsladvies. Normaal: ¤ 1.00
NU! ¤ 0,00 + (0.00)
dat is al drie maanden zo, al die scientific rotzooi, bahquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:23 schreef Poepoog het volgende:
Sjesus, wat een kutproducten ook weer. Echt niks waarvan ik denk, JA!
Inderdfuckingdaad. Daar gaat m'n Philips Duo pack powerdingquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:24 schreef Sapphira het volgende:
[..]
En als je denkt JA, dan istie uitverkocht.
Staan er ook, alleen op een verkeerde plek. Ik had hem al verbeterdquote:
Heerlijk.quote:We are very sorry but due to an overload of traffic, the page you requested is temporarily unavailable, so please try again in a few moments.
Staat bij mij nog op maglitesquote:
Dat is eigenlijk best een goed idee! Ook gelijk even ingesteld.quote:
Das t mooie, t word langzaamaan rustigerquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:27 schreef Mday het volgende:
Met zulks crappy servers hou ik dit niet vol, welterusten
behalve als hij zoals bij mij om de haverklap niet ingelogd wil blijven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:28 schreef MaddoxX het volgende:
beter 1 order pagina open laten met al je gegevens en de andere als refresh als je iets leuks tegenkomt.. dat zou moeten werken
23 november 2009 het laatst geweest, een Onkyo set voor 450quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eigenlijk het enige waar ik op zit te wachten is een of andere leuke blu-rayspeler
Het is al 3 hunts hetzelfde liedjequote:Op donderdag 11 maart 2010 01:30 schreef Poepoog het volgende:
Diegene die daar de servers verzorgt wordt morgen ontslagen.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:28 schreef djkoelkast het volgende:
Nieuw: de iBood Gamble
Je ziet wat je had kunnen bestellen, maar gaat voor een ander product. Dan is het maar de vraag of je dat wel kunt bestellen. Speel het nu!
Ja joh? Ze hebbe ook nog wel een Maglite voor jequote:Op donderdag 11 maart 2010 01:32 schreef Twizu het volgende:
Wenger Swiss Quartz Chronograph Horloge Commando Big Crown 100m Water Resistant met Swiss Army Knife
¤ 129,95
quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:31 schreef MaddoxX het volgende:
Wenger Swiss Quartz Chronograph Horloge Commando Big Crown 100m Water Resistant met Swiss Army Knife
quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:31 schreef Mr.Houdoe het volgende:
¤ 129,95
quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:31 schreef Mellow_ het volgende:
¤ 129,95
quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
¤ 129,95
quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
¤ 129,95
quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:32 schreef Stinkerd het volgende:
¤ 129,95
quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:32 schreef Twizu het volgende:
¤ 129,95
Je spelling gaat er ook niet op vooruitquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom zit ik hier nog, dat ik toch weet dat t niks word
Ah, bedanktquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
23 november 2009 het laatst geweest, een Onkyo set voor 450
Je bent de mijne vergeten op de vorige pagina.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:33 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
1 keer is genoeg hoor
slaap lekkerquote:
sorryquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:34 schreef Sapphira het volgende:
[..]
Je bent de mijne vergeten op de vorige pagina.
http://www.dagelijksekoopjes.nl/koopjes/iboodquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, bedankt. Vind het dan alleen nog niet heel interessant, ook niet met 50 euro extra korting
Ik ook..quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:35 schreef Poepoog het volgende:
Heb nog steeds de Maglite op de hoofdpagina.
Weer een minder. Nog 125.703 te gaan voordat ik iets kan bestellen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Fail Fest. Ik smeer hem. Adieu. Good night and good luck!
Uh ja, als je toch België erbij zet, wanneer is het in Botswana.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:39 schreef Sapphira het volgende:
[..]
In België is Vaderdag de tweede zondag in juni, in Nederland pas de derde zondag
Had ik ff gekopieerd van wiki.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:40 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Uh ja, als je toch België erbij zet, wanneer is het in Botswana.
ik vraag me ook zeer af hoe het me gelukt is....quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:42 schreef MaddoxX het volgende:
server heeft nog steeds aids hiero bij mij
Met dit ding zal hij ze ook meteen voor de laatste keer spelenquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:41 schreef Nizno het volgende:
sjow ik heb mn platenspelert voor vaderdag binnen
Hij wilde de hele tijd al zijn platen omzetten... Dus nu eindelijk
Ik ook, trage baggerquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:43 schreef Mellow_ het volgende:
Oh, ik heb al het Valentijns parfum op de frontpage
Denk niet dat het goedkoper kan dan niet kunnen bestellen, dat kost niksquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:43 schreef zeebeschuit het volgende:
Bij Editie NL lieten ze toch zien dat jullie een stel desperate koopjesjagers zijn die uiteindelijk alsnog meer betalen dan normaal omdat 't altijd nog ergens anders goedkoper is.
Klopt vaak niet. In het verleden zaten er mooie deals bij.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:43 schreef zeebeschuit het volgende:
Bij Editie NL lieten ze toch zien dat jullie een stel desperate koopjesjagers zijn die uiteindelijk alsnog meer betalen dan normaal omdat 't altijd nog ergens anders goedkoper is.
Editie NLquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:43 schreef zeebeschuit het volgende:
Inderdaad.. Zal het dan toch nog goedkomen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:44 schreef Sapphira het volgende:
Oeh ik krijg nu de platenspeler te zien bij frontpage BE en NL en bestelpagina
quote:Sorry, the iBOOD forums are temporarily not available.
Our apologies for the inconvenience.
« Go back to the homepage
Ga lekker op je toetsenbord slapen internetridder!quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:45 schreef Pfirsich-Banane het volgende:
Jonguhs sullen we er voor vanaaf maar uhn eind aan breie? Dit het toch so genne sin mehr. Ik heb nu lust om te slapen. Ik hoop date veel plesier sult hebbe met ouwe platenspeuler.
Jep, hoorde om half 1 al van een Mod dat ze het forum uit gingen zetten. Hopelijk helpt het ook.quote:
Ojaa joh?quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:43 schreef zeebeschuit het volgende:
98 huntquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ojaa joh?
http://tweakers.net/price(...)niversal-remote.html
Te leveren vanaf 100 euro duurder dan hij net in de hunt was.
dus niet hequote:Op donderdag 11 maart 2010 01:47 schreef Nizno het volgende:
mooi... tis klaar... dan kan ik nu echt slapen
Welterusten allemaal!!
Nou gefeliciteerd met je universal remotequote:Op donderdag 11 maart 2010 01:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ojaa joh?
http://tweakers.net/price(...)niversal-remote.html
Te leveren vanaf 100 euro duurder dan hij net in de hunt was.
Uit parijs, levertijd ---quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
98 hunt
119 goedkoopste
100 euro verschil?
Gaat hier echt wel een stuk sneller dan pakweg een half uur geleden...quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:49 schreef MaddoxX het volgende:
1/4 van de order pagina laadt nu nog maar![]()
Laatst PS3 slim bij pixmania gehaald voor 249,- (november 2009). Binnen een week had ik em, geen probleem.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uit parijs, levertijd ---
Wat denk je nou zelf.
10 seconden en hij was weer wegquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:51 schreef Sapphira het volgende:
Aerobed Platinum Natural Opblaasbaar Matras 2-persoons
¤ 39,95
Reload every aanstaan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:51 schreef MaddoxX het volgende:
of mn ip is blockedzomaar opeens :/ kom nergens meer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |