quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:22 schreef Pfirsich-Banane het volgende:
Ibood jonge wat een nubsite is dat echt waar ik koop daar nooit meer iets zeg ik weet niet waar jullie mee besig zijn hondelulletjes maar ik ben nu mezelf aan het vermaken hoor!! Dikke party met vrienden hier gehk we zuipen vies veel en hardt hier in dese keet!!! Of niet dan! JA TOCH.
Ibood jonge wat een nubsite is dat echt waar ik koop daar nooit meer iets zeg ik weet niet waar jullie mee besig zijn hondelulletjes maar ik ben nu mezelf aan het vermaken hoor!! Dikke party met vrienden hier gehk we zuipen vies veel en hardt hier in dese keet!!! Of niet dan! JA TOCH.
Je besteld wat op de orderpagina staatquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:22 schreef Mday het volgende:
Order site zegt een router, fp zegt een maglite. wassutnouw?
En als je denkt JA, dan istie uitverkocht.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:23 schreef Poepoog het volgende:
Sjesus, wat een kutproducten ook weer. Echt niks waarvan ik denk, JA!
Spellingsadvies. Normaal: ¤ 1.00quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je bestelt wat op de orderpagina staat
Heil!quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Olympus 12 Megapixel Digitale Camera met 5x Optische Zoom en dubbele beeldstabilisator
¤ 99,95
Als je hem al te zien krijgtquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:24 schreef Sapphira het volgende:
[..]
En als je denkt JA, dan istie uitverkocht.
hier nog steeds niksquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Olympus 12 Megapixel Digitale Camera met 5x Optische Zoom en dubbele beeldstabilisator
¤ 99,95
2 LLen sukkelquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Spelingsladvies. Normaal: ¤ 1.00
NU! ¤ 0,00 + (0.00)
dat is al drie maanden zo, al die scientific rotzooi, bahquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:23 schreef Poepoog het volgende:
Sjesus, wat een kutproducten ook weer. Echt niks waarvan ik denk, JA!
Inderdfuckingdaad. Daar gaat m'n Philips Duo pack powerdingquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:24 schreef Sapphira het volgende:
[..]
En als je denkt JA, dan istie uitverkocht.
Staan er ook, alleen op een verkeerde plek. Ik had hem al verbeterdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |