En als je denkt JA, dan istie uitverkocht.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:23 schreef Poepoog het volgende:
Sjesus, wat een kutproducten ook weer. Echt niks waarvan ik denk, JA!
Spellingsadvies. Normaal: ¤ 1.00quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je bestelt wat op de orderpagina staat
Heil!quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Olympus 12 Megapixel Digitale Camera met 5x Optische Zoom en dubbele beeldstabilisator
¤ 99,95
Als je hem al te zien krijgtquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:24 schreef Sapphira het volgende:
[..]
En als je denkt JA, dan istie uitverkocht.
hier nog steeds niksquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Olympus 12 Megapixel Digitale Camera met 5x Optische Zoom en dubbele beeldstabilisator
¤ 99,95
2 LLen sukkelquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Spelingsladvies. Normaal: ¤ 1.00
NU! ¤ 0,00 + (0.00)
dat is al drie maanden zo, al die scientific rotzooi, bahquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:23 schreef Poepoog het volgende:
Sjesus, wat een kutproducten ook weer. Echt niks waarvan ik denk, JA!
Inderdfuckingdaad. Daar gaat m'n Philips Duo pack powerdingquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:24 schreef Sapphira het volgende:
[..]
En als je denkt JA, dan istie uitverkocht.
Staan er ook, alleen op een verkeerde plek. Ik had hem al verbeterdquote:
Heerlijk.quote:We are very sorry but due to an overload of traffic, the page you requested is temporarily unavailable, so please try again in a few moments.
Staat bij mij nog op maglitesquote:
Dat is eigenlijk best een goed idee! Ook gelijk even ingesteld.quote:
Das t mooie, t word langzaamaan rustigerquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:27 schreef Mday het volgende:
Met zulks crappy servers hou ik dit niet vol, welterusten
behalve als hij zoals bij mij om de haverklap niet ingelogd wil blijven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:28 schreef MaddoxX het volgende:
beter 1 order pagina open laten met al je gegevens en de andere als refresh als je iets leuks tegenkomt.. dat zou moeten werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |