Nee, ik wou @*(#$)%&@(#*%)#(* Dat hoerePhilips powerpackduopackdingquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:14 schreef Onnoman het volgende:
[..]
van dat geld kan je gewoon weer naar de hoeren :p
Idd, had ik dat nou maar eerder geweten (voor de harmony)quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:17 schreef zquing het volgende:
de bestelsite loopt echt veel voor op de frontpage
het leven is kut jonguhquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:16 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Nee, ik wou @*(#$)%&@(#*%)#(* Dat hoerePhilips powerpackduopackding
En ik zal nooit in m'n leven naar de hoeren gaan. Voel me al genaaid genoeg door iBood
quote:Het product dat je wilt te bestellen is bijna uitverkocht! Veel mede iBOODers hebben tegelijk op de bestelknop gedrukt waardoor je nu in een wachtrij staat. Wees niet getreurd, je hebt nog een goede kans om je bestelling af te ronden. Heel even geduld, dit kan een paar minuten duren. Zodra we een exemplaar voor je beschikbaar hebben word je automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw keuze!
Bedankt voor het winkelen bij iBOOD!
Team iBOOD
Was bij de originele ibood 19,95....quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:17 schreef Sapphira het volgende:
Gwen Stefani's L.A.M.B. 'L' Driedelige Eau de Parfum Giftset
¤ 17,95
Ach, maak je niet druk.. Ik weet m wel, maar heb er niet veel meer aanquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:16 schreef toimoi het volgende:
En ik weet godverdegodver mijn password enzo niet meer
3 is de belangrijkste..quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dan reload every 15 voor 1 & 2, reload every 30 voor 3
Geloof me, een stofzakloze zuiger is KUT.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:17 schreef Asskicker14 het volgende:
De details van je bestelling:
Dirt Devil Infinity VS8 Turbo Stofzakloze Multicyclone Stofzuiger met Turbo en Parketborstel
Aantal 1
Korting ¤ 0,00
Subtotaal ¤ 59,95
Verzend en transactie kosten ¤ 8,95
Totaal ¤ 68,90
Even geduld...
Helaas, het product dat je wilt bestellen, is uitverkocht
Heb je dan een NL en een Belgisch adres ingevuld ofzo??quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dan reload every 15 voor 1 & 2, reload every 30 voor 3
Je kan beter de bestelpagina vernieuwen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gewoon de belgische site blijven volgen
Maar duurt het langste om te laden ook, dus heb ik die op 30quote:
Daarvan heb ik de belgische versie ervoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:20 schreef Sapphira het volgende:
[..]
Je kan beter de bestelpagina vernieuwen.https://order.ibood.com/nl/nl/order/
Klopt, goed opletten dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:20 schreef Mellow_ het volgende:
Dus stel dat je nu een zaklamp wil kopen en niet oplet, krijg je dan een parfummetje thuis?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:19 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Heb je dan een NL en een Belgisch adres ingevuld ofzo??
ik de stofzuigerquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb nog steeds de maglite op de ibood pagina
die wil nu ook niet meer laden....quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:20 schreef Sapphira het volgende:
[..]
Je kan beter de bestelpagina vernieuwen.https://order.ibood.com/nl/nl/order/
Ah, dat wordt 4, maar laadt hier net zo traag.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daarvan heb ik de belgische versie ervoor![]()
https://order.ibood.com/be/nl/order/
Ja maar met dit gezeik kan ik 'm ook niet eens opvragenquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:18 schreef tummeke het volgende:
[..]
Ach, maak je niet druk.. Ik weet m wel, maar heb er niet veel meer aan
quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:22 schreef Pfirsich-Banane het volgende:
Ibood jonge wat een nubsite is dat echt waar ik koop daar nooit meer iets zeg ik weet niet waar jullie mee besig zijn hondelulletjes maar ik ben nu mezelf aan het vermaken hoor!! Dikke party met vrienden hier gehk we zuipen vies veel en hardt hier in dese keet!!! Of niet dan! JA TOCH.
Ibood jonge wat een nubsite is dat echt waar ik koop daar nooit meer iets zeg ik weet niet waar jullie mee besig zijn hondelulletjes maar ik ben nu mezelf aan het vermaken hoor!! Dikke party met vrienden hier gehk we zuipen vies veel en hardt hier in dese keet!!! Of niet dan! JA TOCH.
Succes ermee, hopelijk word je morgen in je eigen kots wakker nerdquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:22 schreef Pfirsich-Banane het volgende:
Je besteld wat op de orderpagina staatquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:22 schreef Mday het volgende:
Order site zegt een router, fp zegt een maglite. wassutnouw?
En als je denkt JA, dan istie uitverkocht.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:23 schreef Poepoog het volgende:
Sjesus, wat een kutproducten ook weer. Echt niks waarvan ik denk, JA!
Spellingsadvies. Normaal: ¤ 1.00quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je bestelt wat op de orderpagina staat
Heil!quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Olympus 12 Megapixel Digitale Camera met 5x Optische Zoom en dubbele beeldstabilisator
¤ 99,95
Als je hem al te zien krijgtquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:24 schreef Sapphira het volgende:
[..]
En als je denkt JA, dan istie uitverkocht.
hier nog steeds niksquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Olympus 12 Megapixel Digitale Camera met 5x Optische Zoom en dubbele beeldstabilisator
¤ 99,95
2 LLen sukkelquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Spelingsladvies. Normaal: ¤ 1.00
NU! ¤ 0,00 + (0.00)
dat is al drie maanden zo, al die scientific rotzooi, bahquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:23 schreef Poepoog het volgende:
Sjesus, wat een kutproducten ook weer. Echt niks waarvan ik denk, JA!
Inderdfuckingdaad. Daar gaat m'n Philips Duo pack powerdingquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:24 schreef Sapphira het volgende:
[..]
En als je denkt JA, dan istie uitverkocht.
Staan er ook, alleen op een verkeerde plek. Ik had hem al verbeterdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |