Met dit ding zal hij ze ook meteen voor de laatste keer spelenquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:41 schreef Nizno het volgende:
sjow ik heb mn platenspelert voor vaderdag binnen
Hij wilde de hele tijd al zijn platen omzetten... Dus nu eindelijk
Ik ook, trage baggerquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:43 schreef Mellow_ het volgende:
Oh, ik heb al het Valentijns parfum op de frontpage
Denk niet dat het goedkoper kan dan niet kunnen bestellen, dat kost niksquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:43 schreef zeebeschuit het volgende:
Bij Editie NL lieten ze toch zien dat jullie een stel desperate koopjesjagers zijn die uiteindelijk alsnog meer betalen dan normaal omdat 't altijd nog ergens anders goedkoper is.
Klopt vaak niet. In het verleden zaten er mooie deals bij.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:43 schreef zeebeschuit het volgende:
Bij Editie NL lieten ze toch zien dat jullie een stel desperate koopjesjagers zijn die uiteindelijk alsnog meer betalen dan normaal omdat 't altijd nog ergens anders goedkoper is.
Editie NLquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:43 schreef zeebeschuit het volgende:
Inderdaad.. Zal het dan toch nog goedkomen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:44 schreef Sapphira het volgende:
Oeh ik krijg nu de platenspeler te zien bij frontpage BE en NL en bestelpagina
quote:Sorry, the iBOOD forums are temporarily not available.
Our apologies for the inconvenience.
« Go back to the homepage
Ga lekker op je toetsenbord slapen internetridder!quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:45 schreef Pfirsich-Banane het volgende:
Jonguhs sullen we er voor vanaaf maar uhn eind aan breie? Dit het toch so genne sin mehr. Ik heb nu lust om te slapen. Ik hoop date veel plesier sult hebbe met ouwe platenspeuler.
Jep, hoorde om half 1 al van een Mod dat ze het forum uit gingen zetten. Hopelijk helpt het ook.quote:
Ojaa joh?quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:43 schreef zeebeschuit het volgende:
98 huntquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ojaa joh?
http://tweakers.net/price(...)niversal-remote.html
Te leveren vanaf 100 euro duurder dan hij net in de hunt was.
dus niet hequote:Op donderdag 11 maart 2010 01:47 schreef Nizno het volgende:
mooi... tis klaar... dan kan ik nu echt slapen
Welterusten allemaal!!
Nou gefeliciteerd met je universal remotequote:Op donderdag 11 maart 2010 01:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ojaa joh?
http://tweakers.net/price(...)niversal-remote.html
Te leveren vanaf 100 euro duurder dan hij net in de hunt was.
Uit parijs, levertijd ---quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
98 hunt
119 goedkoopste
100 euro verschil?
Gaat hier echt wel een stuk sneller dan pakweg een half uur geleden...quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:49 schreef MaddoxX het volgende:
1/4 van de order pagina laadt nu nog maar![]()
Laatst PS3 slim bij pixmania gehaald voor 249,- (november 2009). Binnen een week had ik em, geen probleem.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uit parijs, levertijd ---
Wat denk je nou zelf.
10 seconden en hij was weer wegquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:51 schreef Sapphira het volgende:
Aerobed Platinum Natural Opblaasbaar Matras 2-persoons
¤ 39,95
Reload every aanstaan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:51 schreef MaddoxX het volgende:
of mn ip is blockedzomaar opeens :/ kom nergens meer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |