abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78993804
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat dacht ik al.
[..]
Gelukkig. Ik heb ook beslist geen moeite om mensen zwaar op de kast te jagen.
quote:
Ik weet wel een naam. Autistenpartij
Nou een partij tegen graaiers, ik moet nog een naam verzinnen
quote:
Ik zou een alvast een sollicitatiebrief naar Wilders sturen als ik jou was.
Ik weet niet of Geertje mij wel wil.....

[ Bericht 3% gewijzigd door EchtGaaf op 10-03-2010 22:43:45 ]
pi_78993914
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zie een beginsel van een partij programma
Echhhh. Nou dat is wel heel pril..
pi_78993992
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:22 schreef francis998 het volgende:

[..]

dan ben je iig behoorlijk veilig..denk ik
Heul veilig. En nooit meer last van files.
pi_78994219
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat bedoel ik.
Iets voor jou?
nou..nee dank je tijn... ben ff lollig bezig..als je hem vat
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:26 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik maak ook zorgen over Geert Wilders. Ik vrees dat hij de komende maanden flinke risico's loopt. Ik hoop ook dat hem niets overkomt....

Maar hij gaat wel te ver, geen misverstand daarover. Ik was het met veel punten van Fortuyn niet eens. Maar het verschijnsel boeide mij. Ik vond hem, net als Wilders een debater bij uitstek.

Terecht dat beiden veel kritiek hebben gehad. Je kan nooit mensen uitsluiten. Op wat voor manier dan ook.

Wat ik erg hypocriet van onze samenleving vindt is dat Wilders (overigens terecht) hard wordt aangevallen, omdat hij groepen mensen uitsluit. Maar het bedrijfsleven sluit dagelijks NOG GROTERE GROEPEN mensen uit. Ouderen, gehandicapten allochtonen. En vrouwen niet te vergeten, die worden nog steeds achtergesteld.

Echt vreemd, dat niemand dit bestrijdt.

Het is moeilijk om een gat in het politieke spectrum te ontdekken.....Maar dat er een ander bestel moeten komen dat niet langer van geld uitgaat maar van de mens is voor mij wel helder.
Ik wil niet teveel uitwijden over politiek..maar eigenlijk ben ik het met niet veel politici eens..maar omdat ik geen flauw benul heb van wat ze zeggen..zo geinteresseerd ben ik
Het enige dat ik weet is dat ik fortuyn en wilders mensen die hun kans zien te grijpen..maar ik vindt ze een stelletje racisten..bij fortuyn komt het waarschijnlijk door de frustratie vanwege het feit dat hij homo was..en dus genoeg gediscrimineerd en uitgescholden moet zijn.

En moet je nagaan..wilders is notabenen met een buitenlander getrouwd.. hoe dubbelzijdig kan je zijn ...miss iets te gefrustreerd door zijn huwelijk. Iig om mijn standpunt over wilders ff heel duidelijk te maken..sorry voor het "slechte" woord..ik vindt wilders gewoon een aandachtshoer..

Verder ga ik zo maar ff pitten..ik ben moe..en ben alleen kort naar de stad geweest..maar ben echt bekaf..al bijna 2 dagen..

Ik ben er morgen weer...
pi_78994404
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:38 schreef francis998 het volgende:

.]

Ik wil niet teveel uitwijden over politiek..maar eigenlijk ben ik het met niet veel politici eens..maar omdat ik geen flauw benul heb van wat ze zeggen..zo geinteresseerd ben ik
Het enige dat ik weet is dat ik fortuyn en wilders mensen die hun kans zien te grijpen..maar ik vindt ze een stelletje racisten..bij fortuyn komt het waarschijnlijk door de frustratie vanwege het feit dat hij homo was..en dus genoeg gediscrimineerd en uitgescholden moet zijn.

En moet je nagaan..wilders is notabenen met een buitenlander getrouwd.. hoe dubbelzijdig kan je zijn ...miss iets te gefrustreerd door zijn huwelijk. Iig om mijn standpunt over wilders ff heel duidelijk te maken..sorry voor het "slechte" woord..ik vindt wilders gewoon een aandachtshoer..

Verder ga ik zo maar ff pitten..ik ben moe..en ben alleen kort naar de stad geweest..maar ben echt bekaf..al bijna 2 dagen..

Ik ben er morgen weer...
Ja, de PVV is ook niet vrij van hypocrisie. Je noemde idd een voorbeeld. Echt vaag. Waar ik mij ook aan ergeren is dat de vrije meningsuiting bij de PVV teveel eenrichtingsverkeer is.....(in Almere waren ze al gepiekeerd over een vermeende uitspraak van de Leefbaren die de PVV een bruinhemden partij zouden vinden. Tjsa.)

Weltrusten.
pi_78994406
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:16 schreef francis998 het volgende:
tvp.

@ auti, nu je het toch over vechtsport had enzo..ik heb 2x op karate gezeten, eerst rond mijn 8e jaar ofzo..alleen toen door een stomme gehaaste jongen ben ik keihard op mijn bek gegaan en resultaat elleboog gebroken...aangezien een 'zo'n verticale ladder maken en de ander erover heen springen..en die gast moest te vroeg opstaan..en ik bleef hangen..en auchhh..mijn elleboog.
Daarna ongeveer 5 jaar later weer geprobeerd maar dat vond ik niks...

Haha! toen ik heel erg jong was ging ik ook op karate, maar toen werd ik in elkaar geslagen door een meisje Karate is stom
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_78994539
Tja, en een partij oprichten.. en er eens echt goed voor gaan en lekker menselijk doen enzo..
De Minima Partij!!!

Maar dan moet ik helemaal openbaar en dan wordt ik alleen maar nog meer gediscrimineerd en lastig gevallen en afgekat en moet ik maar zien of er geen kogel komt
Ik doe het dan liever gewoon in hapklare brokken schapenvoer, een boek dus. Onder een pseudoniem.
pi_78994629
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:42 schreef Autidude het volgende:

[..]

Haha! toen ik heel erg jong was ging ik ook op karate, maar toen werd ik in elkaar geslagen door een meisje Karate is stom
Tsja. Er is ook weinig kracht voor nodig als het ongelukkig terecht kom

Een paar jaar terug werd een scholier Gerdnan van Wijk (alkmaar volgens mij) ook dodelijk geraakt door iemand die niet eens zo hard sloeg (naar het schijnt...)
pi_78994680
Functie bij MEE wordt m niet

Hoe gaat t met je boek auti?
pi_78994761
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:44 schreef Autidude het volgende:
Tja, en een partij oprichten.. en er eens echt goed voor gaan en lekker menselijk doen enzo..
De Minima Partij!!!

Maar dan moet ik helemaal openbaar en dan wordt ik alleen maar nog meer gediscrimineerd en lastig gevallen en afgekat en moet ik maar zien of er geen kogel komt
Ik doe het dan liever gewoon in hapklare brokken schapenvoer, een boek dus. Onder een pseudoniem.
Als politicus moet je wel tegen een stootje kunnen. Het is een hard vak

Autisten zijn daar niet zo geschikt voor dat vak.

Ben je al begonnen met dat boek?
pi_78994871
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Functie bij MEE wordt m niet
Wat jammer. Lijkt mij zo'n mooie plek.
pi_78995262
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe gaat t met je boek auti?
Dat zit allemaal nog steeds in mijn hoofd, en mijn hoofd werkt heel raar
Maar ik denk, met de huidige omstandigheden en vooruitzichten, dat als ik mijn eigen plekje heb er wel het 1 en ander in tekst wordt omgezet.. En dan moet ik daar iets samenhangends van zien te brouwen, met of zonder hulp.
Ik heb er nu de rust niet voor. Enkel de drang en motivatie en best wel grote lijnen.
pi_78995745
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Wat jammer. Lijkt mij zo'n mooie plek.
Zeker, en toch ook wel de richting die ik op wil
Maar ik moet om die opleiding te doen een propedeuse hebben en die heb ik nog niet.
Plus dat ik al jaren werk waar ik nu werk en zekerheid heb daar. Dus wellicht volgend jaar maatschappelijk werk starten en dan over een tijd verder kijken. Ik hoorde dit en t leek ideaal want dat wil ik uiteindelijk gaan doen alleen was dit tijdens mn studie ipv zoals nu ná mijn studie.
But we'll see.

Iemand vroeg ook nog of ik geen begeleider kon worden. Die functies hebben wij inderdaad wel Maar dat zou ik niet bij ons willen, de klantenbestanden wisselen vaak en heel veel klanten zijn buiten beeld
Dat geeft mij toch geen prettig gevoel. Dus ik raak nu bekend met de wetten, hopelijk volgt een studie zodat ik meer zekerheid heb, en dan kijk ik wel verder over een paar jaar.
  woensdag 10 maart 2010 @ 23:14:13 #39
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_78995995
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:14 schreef Autidude het volgende:

[..]

Maar stiekum kan ik geen Taekwondo hoor, ik ben meer van het Systema. Alleen ik kan (nog) geen balistic strike. En mijn broer kan Krav Maga En dan moet ik altijd lachen om dat ene vechtkamp mannetje hier op Fok! Met die fantastische verhalen
Maar Taekwondo is ook wel een erg goede effectieve verdediging, veel gebruik van je benen en die zijn altijd sterker dan armen Alleen kwetsbaarder wanneer de juiste countertechniek wordt gebruikt.

Ik vind speciale vechtsporten heel mooi, ik vind Capoeira, Pencak Silat en Wing Chun ook heel mooi.
Maar voor het effectieve ga ik hardcore

Alweer een fiep momentje
Die gast is echt goed. Heb verschillende video's van hem hier op de computer staan, kwam ik ooit aan nadat ik een film heb gezien van een Duitse wing-chun-club die een demo kregen van de Franse wereldkampioen. Eigenlijk is dat helemaal geen vechten meer, maar gewoon een stapje verder dan die die wel vechten.
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:41 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ik ben beide, ik hou ook niet van vechten hoor.. en ik ben ook eigenlijk meer een vluchter, zelfs voor de politie.. dan schreeuwen ze nog AUTI!! STOPPEN!!! maar ik ben niet gek
Nee, maar ik ben geen veroorzaker.. en ik heb best wel een lang lontje, maar ik heb ook een grens.
Je moet best wel ver zijn gegaan wil je mij zover krijgen dat ik je MOET pakken.. Het is ook volledig nutteloos. Beter doe je eerst de legale wijze en als je daar dan nog geen vrede mee hebt kan je ze later altijd nog terroriseren

Maar mocht ik ooit eens zo'n naar figuur tegen komen die het zomaar gaat proberen of een overval ofzo?
Noh.. die gaat liggen. Oog om oog tand om tand is het dan, daar doe ik niet moeilijk over.. ik ben dan niet begonnen, ik ben ook eigenlijk heel lief.. als anderen ook lief zijn
Maar ik vind het heerlijk om eens een keer zo'n kruimeldief tegen te komen.. ze zeggen wel eens; ooit kom je eens de verkeerde tegen.. Nou, ik ben zo'n "verkeerde"

Ik kan er ook echt niet tegen heh, van die pesters of kutkoters en kruimeldiefjes. Of dierenmishandeling e.d.
Als ik het zie of meemaak dan ga ik er vol op! Iemand moet het doen. Vroeger zou ik er zelfs zo een vuurwapen bij te voorschijn halen, maar daar kom ik nu gelukkig niet zo makkelijk meer bij.
Als ik nu een vuurwapen in mijn handen heb en raar ga doen dan krijg ik er gegarandeerd 2 in mijn borst, en dan is het afgelopen.. en terecht.
Dat dan ook weer. Alhoewel ik graag een paar schietspellen speel en heel geïnteresseerd ben in vechten/krijgskunst ren ik er als het kan hard voor weg.
Ondanks mij 0,8 jaar judo, waar ik trouwens wel veel aan gehad heb

Weet niet precies waar het aan ligt. Volgens mij ben ik bang dat ik te ver ga, op een gegeven moment gaat alles op automatisch, klappen incasseren om er een paar terug te kunnen geven, maar wel van het kaliber knoerend hard, te hard. En om bang om zelf beschadigd te raken, op welke manier dan ook.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
  woensdag 10 maart 2010 @ 23:16:02 #40
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_78996080
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:44 schreef Autidude het volgende:
De Minima Partij!!!

Da autipartij!
Maar tegen die tijd heb ik allang de macht gegrepen...
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_78996366
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 23:14 schreef Stupendous76 het volgende:

knip
In dat filmpje zitten 2verschillende autoriteiten op het gebied van Systema.
Vladimir Vasiliev en Mikhail Ryabko (die dikke). Die kale kerel met die militairen weet ik zijn naam niet van.

En ik ben ook een vluchter hoor, totdat ik op zwart ga. Maar ik ben ook bang om te ver te gaan of om misschien het toch af te leggen.. hoe dan ook, het is op beide manieren een negatieve ervaring met nadelige concequensies. Dus ik zal het in principe ook altijd uit de weg gaan, maar als het niet anders kan dan is het hetzelfde instinct gevoel wat alles overneemt... overleven!
pi_78996514
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 23:16 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Da autipartij!
Maar tegen die tijd heb ik allang de macht gegrepen...
Een autipartij is veel te specifiek.. niet slecht, maar te beperkt (leuke woordspeling).
Met minima bedoel ik ook niet zozeer financieel.. maar gewoon de minderheden in de maatschappij
(échte minderheden en hulpbehoevende, dus niet de aanstellers, criminelen en laaienlichters)
pi_79002597
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:15 schreef EchtGaaf het volgende:
@Ferrobar, Sempron

Ik kan nog zo slim zijn en stapels papieren hebben , het zegt niks over je overlevingskansen.

Ik lees dat je ook moeite hebt met de gang van zaken in de maatschappij. Is het forum van AutSider niet iets voor jou? Daar zitten ook mensen die uiteindelijk trots zijn geworden op hun autisme. Zo is er iemand met het onderschrift: ‘Proud certified Aspie since 1962’.
pi_79003315
tvp; iemand Maeghan gezien lately?
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:09 schreef robuust89 het volgende:

[..]

danku!

met mijn 1.90 lengte weeg ik 76 kilo schoon aan de haak vetpercentage ong 14-15%
Pull-up: 4x 10 reps
Deadlift: 40 KG
Squat: 40 KG

niet slecht, voor een beginner 2 maanden bezig ong.

moet misschien wel wat meer eten, kan ik gebruiken!

wat voor bergen verzet jij dan?
Pull-up: zeer netjes; dat kan ik echt niet.

Me:
1.90m/95kg;BF:?
Deadlift: 10x120kg
Squat: 8x110kg (lukt me nu niet meer)
Bench Press: 2x110kg
(Ik ben wat langer dan 2 maanden bezig; wel goed dat je meteen bent gaan squatten).

Goed eten is erg belangrijk (niet alleen voor krachttraining). Eet 5-6 keer per dag, vermijdt suikers/zout/transvetten en eet natuurlijke, ongeraffineerde producten.

[ Bericht 95% gewijzigd door Ferrobarr op 11-03-2010 09:36:23 ]
twijfelgeval?
pi_79008442
zo ik ben er weer bij vandaag...deels met hoofdpijn..miss opkomende migraine
Dus zal vandaag ff lekker rustig doen..
pi_79009178
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat ik erg hypocriet van onze samenleving vindt is dat Wilders (overigens terecht) hard wordt aangevallen, omdat hij groepen mensen uitsluit. Maar het bedrijfsleven sluit dagelijks NOG GROTERE GROEPEN mensen uit. Ouderen, gehandicapten allochtonen. En vrouwen niet te vergeten, die worden nog steeds achtergesteld.

Echt vreemd, dat niemand dit bestrijdt.

Het is moeilijk om een gat in het politieke spectrum te ontdekken.....Maar dat er een ander bestel moeten komen dat niet langer van geld uitgaat maar van de mens is voor mij wel helder.
Ik vind GL wel uitgaan van de mens hoor. En in ieder geval is daar wel aandacht voor ouderen, gehandicapten, allochtonen, vrouwen en homo's.

Ben weer aan het solliciteren, maar ik weet helemaal niet wat ik wil, laat staan hoe ik het wil bereiken en daarnaast lukt het gewoon niet. Alweer drie afwijzingen in een week tijd (van de drie sollicitaties).

Dat Systema vind ik er maar uitzien als een mietjessport. Heb zelf vroeger kyokushinkai gedaan, maar toen ik depressief werd ben ik ermee gestopt, was te moe om het vol te houden.
pi_79009520
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:07 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Ik vind GL wel uitgaan van de mens hoor. En in ieder geval is daar wel aandacht voor ouderen, gehandicapten, allochtonen, vrouwen en homo's.
Dat wel. Maar ik mis echt de geluiden dat bedrijven nu eens gedwongen moeten worden om met quota's te werken. Het is allemaal te verblijvend.

De overheid lijkt puur voor de bedrijven te zijn. Verdient de burger dan geen enkele bescherming op dat punt?

En wat ik nog steeds niet kan begrijpen dat de overheid wel consumenten meent te moeten beschermen. Zelfs als je iets onbenulligs als een koffiezetter koopt , dan ben je als consument beschermd.....Maar als je jaren kapot studeert, dan heb je de bescherming van een hoopje stront. Dan ziet niemand je staan.

Werkelijk, ik begrijp dat echt niet.

quote:
Ben weer aan het solliciteren, maar ik weet helemaal niet wat ik wil, laat staan hoe ik het wil bereiken en daarnaast lukt het gewoon niet. Alweer drie afwijzingen in een week tijd (van de drie sollicitaties).
Uiterst frustrerend. Het klopt gewoon niet. Dit bestel van markt werkt gewoon niet. Ik heb dit al zo vaak geroepen.
pi_79009728
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 23:09 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Zeker, en toch ook wel de richting die ik op wil
Maar ik moet om die opleiding te doen een propedeuse hebben en die heb ik nog niet.
Plus dat ik al jaren werk waar ik nu werk en zekerheid heb daar. Dus wellicht volgend jaar maatschappelijk werk starten en dan over een tijd verder kijken. Ik hoorde dit en t leek ideaal want dat wil ik uiteindelijk gaan doen alleen was dit tijdens mn studie ipv zoals nu ná mijn studie.
But we'll see.

Iemand vroeg ook nog of ik geen begeleider kon worden. Die functies hebben wij inderdaad wel Maar dat zou ik niet bij ons willen, de klantenbestanden wisselen vaak en heel veel klanten zijn buiten beeld
Dat geeft mij toch geen prettig gevoel. Dus ik raak nu bekend met de wetten, hopelijk volgt een studie zodat ik meer zekerheid heb, en dan kijk ik wel verder over een paar jaar.
Ik zou echt voor de zekerheid gaan. Bij de gemeente zit je volgens mij niet slecht.

Ik ken ook een jongen die MEE werkt. Echt een prachtjob. De studie die hij deed was veel lichter dan ik achter de rug heb gehad. Maar hij is hemels terecht gekomen.

Ik vind het ook niet meer dan normaal, een recht , dat als je een studie doet dat bloed zweet tranen en ene godsvermogen kost, dat je recht op de beste banen hebt. Maar je moet het in deze wereld doen met kansjes. Alsof een diploma een goedkoop lot is wat je koopt....

Hoe schandalig dat je wordt behandeld als je je van de goede wil laat zien. Een studie volgt je ook om de maatschappij te dienen.
pi_79009846
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 08:57 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Ik lees dat je ook moeite hebt met de gang van zaken in de maatschappij. Is het forum van AutSider niet iets voor jou? Daar zitten ook mensen die uiteindelijk trots zijn geworden op hun autisme. Zo is er iemand met het onderschrift: ‘Proud certified Aspie since 1962’.
Dank voor de tip. Ik natuurlijk altijd even kijken of het iets is....

Maar zolang de maatschappij zo schandalig omspringt met mensen met een handicap, kan ik er niet trots op worden .....

Het kapitalisme, dat haar scherpe kanten steeds vaker laat zien, daarin is voor mij geen plek.
pi_79010050
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:17 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat wel. Maar ik mis echt de geluiden dat bedrijven nu eens gedwongen moeten worden om met quota's te werken. Het is allemaal te verblijvend.
Ik ben daar ook niet voor. Omdat ik vind dat je met dwang niemand van gedachten kunt veranderen. En daarnaast doen we het ook zelf. Als 'we' het niet eens zijn met wat een bedrijf doet, kunnen we ervoor kiezen om niets meer van dat bedrijf af te nemen. Maar dat doen we niet. We klagen over de banken, maar we blijven bij diezelfde banken ons salaris storten. We klagen over vrouwonvriendelijke bedrijven, maar we nemen wel diensten af van bedrijven met alleen maar mannen aan de top. WIJ moeten dingen doen. "De overheid" kan niets doen, de overheid vertegenwoordigt ons, en als wij bepaalde keuzes niet maken, moeten we niet denken dat een handjevol mensen aan de politieke top dat wel voor ons gaat doen. Mensen hebben steeds meer de neiging om alle eigen verantwoordelijkheid van zich af te schrijven en bij "de overheid" te leggen. Vroeger maakten mensen zelf de stoep schoon voor hun huis, nu moet "de overheid" de straten vegen. Vroeger zorgden we zelf voor kinderen, ouderen, zieken. Nu moet "de overheid" maar regelen dat de zorg goed is. We moeten het uiteindelijk toch gewoon samen doen, vind ik.
quote:
Uiterst frustrerend. Het klopt gewoon niet. Dit bestel van markt werkt gewoon niet. Ik heb dit al zo vaak geroepen.
Ik weet het. Maar dat 'de markt' niet klopt, komt omdat 'de samenleving' niet klopt. 99% van de mensen is gewoon niet geinteresseerd in wat er om ze heen gebeurt en de mensen die dat wel zijn lijden dus onder die omgeving. Ik vind het ook niet leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')