Haha! Ik euh, kreeg ff een blackout en wist geen leuke titel en dacht meteen ook weer aan het hele gedoe van de OP plaatsen en ik raakte een beetje in paniekquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:46 schreef robuust89 het volgende:
en auti, volgende keer open jij er 2! zo!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:53 schreef Autidude het volgende:
[..]
En we zijn sterk ja!! "Ik maak ze kapot JONGUH!!"Taekwondo jonguh!! Trap zo een brommerframe krom!
quote:
Ik ben beide, ik hou ook niet van vechten hoor.. en ik ben ook eigenlijk meer een vluchter, zelfs voor de politie.. dan schreeuwen ze nog AUTI!! STOPPEN!!! maar ik ben niet gekquote:
I lol'dquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:53 schreef Autidude het volgende:
[..]
Haha! Ik euh, kreeg ff een blackout en wist geen leuke titel en dacht meteen ook weer aan het hele gedoe van de OP plaatsen en ik raakte een beetje in paniek![]()
![]()
Maar goed dat jij ff hebt geholpen, thnx man!
En we zijn sterk ja!! "Ik maak ze kapot JONGUH!!"Taekwondo jonguh!! Trap zo een brommerframe krom!
Je houd van autorijden en het liefst dikke bakken toch? Directie chauff.. Of misschien wel een of ander politiek figuur chaufeuren.. heb je nog wat te kletsen ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:15 schreef EchtGaaf het volgende:
@Ferrobar, Sempron
Ik kan nog zo slim zijn en stapels papieren hebben , het zegt niks over je overlevingskansen.
Dat is waarquote:
Goeiequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:02 schreef Autidude het volgende:
[..]
Je houd van autorijden en het liefst dikke bakken toch? Directie chauff.. Of misschien wel een of ander politiek figuur chaufeuren.. heb je nog wat te kletsen ook
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:02 schreef Autidude het volgende:
[..]
Je houd van autorijden en het liefst dikke bakken toch? Directie chauff.. Of misschien wel een of ander politiek figuur chaufeuren.. heb je nog wat te kletsen ook
Dat word lachen als Wilders de gelukkige isquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Goeie![]()
EG als chauffeur van de premier
Dus je bent ook kaal en homoquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Oeps, praten en autorijden tegelijk .....![]()
Hmmm, stressfactor enzo. Geen structuur. En ik kan al helemaal niet tegen als ik op mijn vingers wordt gekeken![]()
Ik had eigenlijk zelf gereden moeten worden. ik had een toppostitie moetne hebben op baisi van mijn schoolresultaten. Klink best arrogant, dat weet ik.Ik ben af en toe net Fortuyn die keihard uit roept dat hij Minister President zou worden. En het nooit werd.
![]()
Stiekum lijk ik soms op die man.
Ik kan mijn lol alvast niet op. Alleen denk dat het dan geen dienstauto wordt maar diensttankquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat word lachen als Wilders de gelukkige is
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus je bent ook kaal en homoof bedoelde je dat niet
![]()
Moet ik wel meer flair hebbenquote:Richt een partij en doe de volgende verkiezingen mee. Kom met de oplossing die Wilders en Verdonk niet hebben.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan mijn lol alvast niet op. Alleen denk dat het dan geen dienstauto wordt maar diensttank
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:29 schreef Juup© het volgende:
Ik ruik sterk.
Hopelijk niet met van die idiote ideen als fortuijn...en over wilders..gewoon een fortuijn wannabee..die gast gaat echt moet opppasen...als hij premier wordt..en nog van die vervelende uitspraken blijft doen..moet het wel een keer misgaaquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Oeps, praten en autorijden tegelijk .....![]()
Hmmm, stressfactor enzo. Geen structuur. En ik kan al helemaal niet tegen als ik op mijn vingers wordt gekeken![]()
Ik had eigenlijk zelf gereden moeten worden. Ik had een toppositie moeten hebben op basis van mijn schoolresultaten. Klink best arrogant, dat weet ik.Ik ben af en toe net Fortuyn die keihard uit roept dat hij Minister President zou worden. En het nooit werd.
![]()
Stiekum lijk ik soms op die man.
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]Nee hoor, ik wil je geen trauma bezorgen. Nee, ik boedel met oneliners en af en toe lekker provoceren
![]()
Ik weet wel een naam. Autistenpartijquote:[..]
Moet ik wel meer flair hebben
Ik zou een alvast een sollicitatiebrief naar Wilders sturen als ik jou was.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
Lijk me wel leuk, dienstchauffeur op een tank
dan ben je iig behoorlijk veilig..denk ikquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
Lijk me wel leuk, dienstchauffeur op een tank
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:22 schreef francis998 het volgende:
[..]
dan ben je iig behoorlijk veilig..denk ik
Ik maak ook zorgen over Geert Wilders. Ik vrees dat hij de komende maanden flinke risico's loopt. Ik hoop ook dat hem niets overkomt....quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:16 schreef francis998 het volgende:
Hopelijk niet met van die idiote ideen als fortuijn...en over wilders..gewoon een fortuijn wannabee..die gast gaat echt moet opppasen...als hij premier wordt..en nog van die vervelende uitspraken blijft doen..moet het wel een keer misgaawat ik niet hoop voor hem
Ik zie een beginsel van een partij programmaquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik maak ook zorgen over Geert Wilders. Ik vrees dat hij de komende maanden flinke risico's loopt. Ik hoop ook dat hem niets overkomt....
Maar hij gaat wel te ver, geen misverstand daarover. Ik was het met veel punten van Fortuyn niet eens. Maar het verschijnsel boeide mij. Ik vond hem, net als Wilders een debater bij uitstek.
Terecht dat beiden veel kritiek hebben gehad. Je kan nooit mensen uitsluiten. Op wat voor manier dan ook.
Wat ik erg hypocriet van onze samenleving vindt is dat Wilders (overigens terecht) hard wordt aangevallen, omdat hij groepen mensen uitsluit. Maar het bedrijfsleven sluit dagelijks NOG GROTERE GROEPEN mensen uit. Ouderen, gehandicapten allochtonen. En vrouwen niet te vergeten, die worden nog steeds achtergesteld.
Echt vreemd, dat niemand dit bestrijdt.
Het is moeilijk om een gat in het politieke spectrum te ontdekken.....Maar dat er een ander bestel moeten komen dat niet langer van geld uitgaat maar van de mens is voor mij wel helder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |