Porcelijne Fles in Delft?"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:46 schreef Orea het volgende:
Dit wil ik trouwens nog voor RoeLofje, weet iemand waar je deze nog kan bestellen? En ja, deze is echt van mij
Geen idee, vraagt mijn moeder cq zus zich ook al jaren af.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:46 schreef Orea het volgende:
Dit wil ik trouwens nog voor RoeLofje, weet iemand waar je deze nog kan bestellen? En ja, deze is echt van mij
Nee dat is normaal.... Eerst komen ze om de 5-6 mintuten, maar de bedoeling is dat er op een gegeven moment iets van 2 a 3 minuten tussen een wee zitten, en die houden dan een minuut aan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:59 schreef pessie het volgende:
Goedemorgen dames.
Hier heb ik eigenlijk nooit zoveel last van mn tepels gehad dat mn man er niet mocht aankomen, het was meer dat mn borsten gewoon ontzettend vervelende steken gaven.
En wat betreft pijngrens, ik heb geen flauw idee hoe hoog mn pijngrens is. Ik ben doodsbang voor naalden dus voordat er een ruggeprik inkomt moet ik eerst zoveel pijn hebben dat ik over die angst heen ben. En als je geen weeënstorm hebt (wat naar ik meen zo is als je elke 2 minuten een wee hebt) dan komen er endorfinen vrij waardoor het allemaal wat minder moeilijk schijnt te worden. Nou ja, ik ga sowieso met een TENS in huis bevallen, moet alleen nog even info vragen aan de vlos.
En mijlpaal: 21 weken
Hmz, iets dat voor alles werkt... heb ik mijn twijfels bij, maar ik heb er 0,0 ervaring mee, dus ik kan er helemaal naast zittenquote:
Ik ging van een kangoeroe-jong bevallen, die zijn maar 9cm grootquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:10 schreef Orea het volgende:
Had ik al gezegd dat ik niet beval?![]()
![]()
(iets met ooievaar, en wakker worden dat mijn kind gebracht is?)
Mijne wordt in een mandje aan de deur gebrachtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:10 schreef Orea het volgende:
Had ik al gezegd dat ik niet beval?![]()
![]()
(iets met ooievaar, en wakker worden dat mijn kind gebracht is?)
Dat is ook zo, waarschijnlijk ben je lekker druk met het apparaatje heen en weer...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk voor sommige mensen al voldoende zijn
Ik heb nooit gedacht dat een TENS voor een pijnloze bevalling zou staan (al staat dat wel op de website). Ik heb het bevallingsverhaal van een Fok!ker die een TENS heeft gebruikt en er blij mee was, en ik heb gevraagd aan een kraamverzorgster die verschillende vrouwen heeft zien bevallen met een TENS wat zij ervan dacht. Op basis daarvan leek het mij wel geschikt. En je kunt het thuis gebruiken, en ik wil toch wel heel graag thuis bevallen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is ook zo, waarschijnlijk ben je lekker druk met het apparaatje heen en weer...
Kool stinktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
de mijne haal ik gewoon uit een kool ofzo.
Heb ik al geplant in de tuin dus dat komt goed
zoals ik eerder al zei: dat realistische beeld verwacht ik te krijgen aan de hand van de cursus samen bevallen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:28 schreef tessie het volgende:
Met 21 weken denken aan dat je moet gaan bevallen is op zich niet zo'n hele prestatie eerlijk gezegd... En je komt gewoon echt heel naief over, met hoe je denkt over bevallen... Het lijkt me echt handig als je er een wat realistischer beeld over krijgt, voor je straks echt moet bevallen....
dan plant ik die welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:30 schreef Orea het volgende:
[..]
Kool stinkt![]()
Kan je hem beter tussen de aardbeitjes vandaan plukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |