Ik heb het 1x gedaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Do onze pillenslikker?
Even slikken en weer strakstaan?
Ik over 9 m'n eerste praktijkles, en over 13 m'n theorieexamenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:59 schreef Hyman het volgende:
WTF
Over 6 dagen heb ik mn praktijk examen al
Dan kun je eindelijk zelf rijdenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:59 schreef Hyman het volgende:
WTF
Over 6 dagen heb ik mn praktijk examen al
Praktijkles!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik over 9 m'n eerste praktijkles, en over 13 m'n theorieexamen
praktijkles = gewoon autolesquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Komop, praktijkles.
Je moet daarna zeker naar triangelles?
quote:
Smijntjuhquote:
Trevquote:
quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:03 schreef Timmetjuhs het volgende:
Zo ik ben ook weer thuis en klaar met eten
Bel dat je een dubbele afspraak hebt gemaakt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:05 schreef TwyLight het volgende:
Kutzooi net gezegd dat ik vanavond ff langskom bij mn tante maar nu al geen zin meer
Nee m'n tante is er van op de hoogte dat ik geen vrienden en geen leven hebquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bel dat je een dubbele afspraak hebt gemaakt.
Zal wel meevallen toch.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee m'n tante is er van op de hoogte dat ik geen vrienden en geen leven heb
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:10 schreef TwyLight het volgende:
W0000T karma is on my side, ze belt me net dat ze eigenlijk toch wel heel moe is en dat ik beter morgen kan komen
Haha beter! Maar jou familie kent je dus behoorlijk goed?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:10 schreef TwyLight het volgende:
W0000T karma is on my side, ze belt me net dat ze eigenlijk toch wel heel moe is en dat ik beter morgen kan komen
Wtf.quote:
true truequote:
ja!quote:
AFBLIJVEN JIJ!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wow, wow, hoho, diewas voor mij hoor.
Pech voor jou.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
AFBLIJVEN JIJ!!!
he's mine
We've got a gay in the villagequote:Op woensdag 10 maart 2010 18:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
AFBLIJVEN JIJ!!!
he's mine
quote:
Hoezo gayquote:
That's what I meanquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
And he's the only gay in the village
schatjeslijst ? D:quote:
kanker.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:43 schreef tliciouz het volgende:
Do wat heb jij nu weer voor een gay icon.
Deze is gewoon metroquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:43 schreef tliciouz het volgende:
Do wat heb jij nu weer voor een gay icon.
Je tong zit los.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:48 schreef Sjoegerd het volgende:
Denk je interessante advertentie, staat er onderaan: "Op Duits kenteken"
[ afbeelding ]
nouuuhouuquote:
quote:
Doe dan zwart met witquote:
Heb ik ingevuld bij het account makenquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe kom jij eigenlijk aan jou username?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heb ik ingevuld bij het account maken
veel beterquote:
Goed plan.quote:
Ja ze zeggen dat ik dat benquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:55 schreef DeLuna het volgende:
Jotcha toch
http://www.volkskrant.nl/(...)l_gevaarlijke_meneer
quote:
hij is wel heel moooi hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niemand weet waar mijn naam vandaan komtSommigen zeggen...
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:55 schreef DeLuna het volgende:
Jotcha toch
http://www.volkskrant.nl/(...)l_gevaarlijke_meneer
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Da's Juicyhil mocht je het niet weten
Nu leg ik per post iemand om. Dus tel maar uit.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En toen was Jotcha nog maar 9/10 jaar
quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lukt 't?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gemiddeld 99 per dagquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nu leg ik per post iemand om. Dus tel maar uit.
Weet ik veelquote:
Succes.quote:
Hoezo moet je die 2x dan nog wel werken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik hoef nu 2 weken niet te werken...
En dan nog 2 keer en dan ben ik werkloos.
Ik zal eens kijken danquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:14 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kwam ik straks bij toeval tegen en heb ik even binnengehaald. Zitten echt toffe dingen tussen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag ga ik afspraak maken, want dan hebben ze mijn tekening klaar
Japanse samuraiquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat voor tattoo ga je laten zetten ?
Ah tof.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag ga ik afspraak maken, want dan hebben ze mijn tekening klaar
Moet ik hem even voor je uploadenquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken dan
Mits echte link dan ofzo
Ja laat maar eens zien misschien zit er wel wat leuks tussen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah tof.
[..]
Moet ik hem even voor je uploaden?
quote:
Moment.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja laat maar eens zien misschien zit er wel wat leuks tussen.
Ik ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nice, benieuwd hoe het gaat worden
Nouquote:
Voor 8 uur is hij klaar ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:26 schreef Zeroku het volgende:
Even m'n torrentuploads lager zetten.
Binnen het kwartier is hij klaar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Voor 8 uur is hij klaar ?
Dat is ook primaquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:27 schreef Zeroku het volgende:
TLK, ik ga ff leren. Ik stuur je die link straks via je PM.
nee, ik win alles.quote:
17,50 is het dan geloof ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk 2 tientjes.
of gaat dat niet ?
2,50 winst!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste iets !
Nee, helaas niet.quote:
dat is waar... Als een soort van hoop. Iedere maand weer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, helaas niet.
Maar het blijft toch 'leuk' om het elke keer weer te proberen, tegen beter weten in.
Iedere maand weer weggegooid geld, maar toch heb je dan weer 10 minuten in spanning gezeten tijdens het kijken of je wat gewonnen hebtquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat is waar... Als een soort van hoop. Iedere maand weer.
ik mag niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik doe niet aan die loterijen
Geelquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar hier zitten dan ook alleen maar enge mannen van boven de 18.
Ik ben niet bang voor julliequote:Op woensdag 10 maart 2010 19:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar hier zitten dan ook alleen maar enge mannen van boven de 18.
laterr!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben even wat anders doen
Misschien tot straks
Later TLKquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben even wat anders doen
Misschien tot straks
Fris en fruitig hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Het depressieve donkerblauw ingeruild voor lentes geel.
Hmm, een goed gesprek?quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:46 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Fris en fruitig hoor
Oeh. Just Cause 2 klaar met downloaden. Weg
quote:
Ik was geloof ik al aardig goed bezig in al die topicsquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hmm, een goed gesprek?![]()
of een paar leuke opmerkingen...
of hmm..
geen idee.
Vul maar wat leuks in!
gewoonfaye of faye?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik was geloof ik al aardig goed bezig in al die topics
Maar waar komt je naam eigenlijk vandaan?
D'oh.quote:Op woensdag 10 maart 2010 @ 19:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
gewoonfaye of faye?
want faye komt van faye dunaway![]()
en
gewoonfaye was een inspiratieloosmoment.
Hoe heet jij dan?
En hou het maar bij gele mannen
Oké, het ging om je eigen naam.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
gewoonfaye of faye?
want faye komt van faye dunaway![]()
en
gewoonfaye was een inspiratieloosmoment.
Hoe heet jij dan?
En hou het maar bij gele mannen
Geil ? Maar mannen zijn toch alleen geil onder de 18 ?quote:
quote:
Dat valt je toch tegen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Geil ? Maar mannen zijn toch alleen geil onder de 18 ?
Toch wel ? Zeg eens jongeman, hoe oud ben jequote:
19.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Toch wel ? Zeg eens jongeman, hoe oud ben je
FFFFUUUUUUUUUUUquote:
quote:
Dus! wat probeer jij daar mee te zeggen?quote:
Brendonquote:
WAT?quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:02 schreef RenRen- het volgende:
Een vriend wordt misschien na 2 jaar gedumpt door zijn vriendin omdat hij zijn haar knipt.
WTFquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:02 schreef RenRen- het volgende:
Een vriend wordt misschien na 2 jaar gedumpt door zijn vriendin omdat hij zijn haar knipt.
Lekkere reden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:02 schreef RenRen- het volgende:
Jeugdige bolleke?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Niet zo schreeuwen jochie, daar krijg je rimpels van en dat is funest voor je jeugdige bolleke...![]()
Je ziet toch in PUB, of nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jeugdige bolleke?
zoek je problemen?
peter, dit is je moederquote:
quote:
Hij heeft haar tot zijn kont, hij wil er van af en er professioneler uit zien. HAHA Dit is mooi, belde zijn schoonmoeder hem op "Je moet haar je haar geven, dat is liefde" Wtf.quote:Op woensdag 10 maart 2010 @ 20:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat is best wel sad, iemand dumpen om die reden, helemaal als je al 2 jaar in relatie zit![]()
Hoewel haren knippen ook sad is
Ja he!quote:
JA HIJ TOCH OOOOOOOOOOOOOOKquote:
Hij is echt woaquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik moet hem nog downloaden heim!
Nog niet gezien.. Wel vandaag The Men who talk to goats ofzo gezien.. Gave film zeg!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:07 schreef Hyman het volgende:
Boh, Those Lovely bones is echt een mooie film
...........quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij heeft haar tot zijn kont, hij wil er van af en er professioneler uit zien. HAHA Dit is mooi, belde zijn schoonmoeder hem op "Je moet haar je haar geven, dat is liefde" Wtf.
Niet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:11 schreef Hyman het volgende:
Trouwens die Ray in die film is 21 ofzo, zoent ie een meisje van 14, liek wut
? Dat zou Sjoerd nog niet eens gedaan hebben
THEEEEEEEEEEEEEEE.quote:Op woensdag 10 maart 2010 @ 20:07 schreef Hyman het volgende:
Boh, Those Lovely bones is echt een mooie film
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:11 schreef Hyman het volgende:
Ray is in de film 16, zij is 14.quote:Op woensdag 10 maart 2010 @ 20:11 schreef Hyman het volgende:
Wut? In mijn torrent heette ie Thosequote:Op woensdag 10 maart 2010 20:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
THEEEEEEEEEEEEEEE.
Maar. Ja. 2 keer gezien
Sowieso wel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:11 schreef Hyman het volgende:
Ik post op FOK!quote:
http://www.pathe.nl/schou(...)nes/?rday=10-03-2010quote:Op woensdag 10 maart 2010 @ 20:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wut? In mijn torrent heette ie Those
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jeugdige bolleke?
zoek je problemen?
welke film heb jij gezien danquote:
Oh, algemeen misverstand denk ik danquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/schou(...)nes/?rday=10-03-2010
Jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
welke film heb jij gezien dan![]()
zelfde film wel?
Die heb ik gebruikt. En het is gewoon een collega van m'n werk. Die heeft zo'n peruaanse muts. Met van die flapjes.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nein mein kleiner freund Fahrrad. Maar ik zocht vanmorgen wel naar een steelpannetje, maar die was vreemd genoeg verdwenen en nergens meer te vinden. Weet jij hier soms meer van ?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:11 schreef Hyman het volgende:
Dat zal het zijn ja, want zo'n fout maken ze niet op een filmposterquote:Op woensdag 10 maart 2010 @ 20:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, algemeen misverstand denk ik danje ziet wel vaker those op internet staan
Das toevallig, ik grabbel in je vriendinnetjequote:
1/3 van de leeftijd.... verder niet veelquote:
heb die dat stomme geel weerquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:17 schreef mstr het volgende:
Ik heb een tuintje in mijn hart, maar alleen voor jouhouhouhou!
Heb JIJ de film wel gezien?quote:Op woensdag 10 maart 2010 @ 20:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
1/3 van de leeftijd.... verder niet veel![]()
![]()
![]()
uit welk jaar is die?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb ook een metro-sexuele.
[ afbeelding ]
Neequote:
I wouldn't go to jail for it.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:21 schreef Hyman het volgende:
Saoirse Ronan (New York City, 12 april 1994) is een Ierse Oscargenomineerde actrice.
Ze is bijna 16 dus
nu werkt ie weer?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:
ben ik weer! laptop besloot dood te gaan.
Je hebt hem toch wel gereanimeerd hè?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik haat juist het wiskunde deelquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:22 schreef naatje_1 het volgende:
Althans, alles wat niet met wiskunde te maken heeft
Leukquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:
Meiden zijn in het algemeen heel slecht in het reanimeren van computers. Zij zijn degenen die hem meestal kapot dood maken.quote:
Een goede reden om met ze af te spreken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Meiden zijn in het algemeen heel slecht in het reanimeren van computers. Zij zijn degenen die hem meestal kapot dood maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |