quote:
Doe dan zwart met witquote:
Heb ik ingevuld bij het account makenquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe kom jij eigenlijk aan jou username?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heb ik ingevuld bij het account maken
veel beterquote:
Goed plan.quote:
Ja ze zeggen dat ik dat benquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:55 schreef DeLuna het volgende:
Jotcha toch
http://www.volkskrant.nl/(...)l_gevaarlijke_meneer
quote:
hij is wel heel moooi hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niemand weet waar mijn naam vandaan komtSommigen zeggen...
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:55 schreef DeLuna het volgende:
Jotcha toch
http://www.volkskrant.nl/(...)l_gevaarlijke_meneer
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Da's Juicyhil mocht je het niet weten
Nu leg ik per post iemand om. Dus tel maar uit.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En toen was Jotcha nog maar 9/10 jaar
quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lukt 't?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gemiddeld 99 per dagquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nu leg ik per post iemand om. Dus tel maar uit.
Weet ik veelquote:
Succes.quote:
Hoezo moet je die 2x dan nog wel werken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik hoef nu 2 weken niet te werken...
En dan nog 2 keer en dan ben ik werkloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |