Ahh dan kan ik haar aanraden om 2 zegels lsd en 1 goede hit mdma te nemen + flink wat negatieve gedachten dan komt ze zeker weten in contact met satan (iig de persoon die ik meemaakte had behoorlijk wat contact met satan, duurde maar een uurtje of 6)quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:02 schreef Nee het volgende:
Ik adviseer je om eens LSD te nemen tijdens zo'n sessie. Het is tenslotte lullig als je telkens keer afhankelijk bent van je verbeeldingsvermogen en het placebo effect.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:43 schreef xChar het volgende:
[..]
Jammer, heb die uitzendig helaas gemist, & helaas kan je deze ook niet terug kijken..
Ik weet te weinig van psychologie en psychische ziektes af om deze vraag te kunnen beantwoorden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:46 schreef Nee het volgende:
Wat is het verschil tussen een acute psychose en een duiveluitdrijving c.q. 'satanistische ervaring'?
Waarschijnlijk het walgelijke gedrag van Christenen en de "vertegenwoordigers van God"quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:49 schreef koningdavid het volgende:
Een overstap van de katholieke kerk naar de Satanskerk? Dat is nogal een overgang. Wat heeft je teleurgesteld aan het christelijke geloof dat je het in satanische hoek gaat zoeken?
Dat zal het zijn ja!quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Waarchijnlijk het walgelijke gedrag van Christenen en de "vertegenwoordigers van God"
Ik vraag haar wat haar heeft teleurgesteld aan het christelijke geloof niet aan het christenen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Waarchijnlijk het walgelijke gedrag van Christenen en de "vertegenwoordigers van God"
Denk je werkelijk dat ze inhoudelijke kritiek op het christelijke geloof heeft, wanneer ze net zo makkelijk ff op het Satanisme over wenst te stappen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vraag haar wat haar heeft teleurgesteld aan het christelijke geloof niet aan het christenen.
Christenen stellen vaak teleur... het zijn net mensen he?
Het lijkt me niet dat ze het christelijke geloof ooit serieus heeft genomen als ze zo makkelijk overstapt op het totaal tegenovergestelde, maar toch ben ik benieuwd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:16 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat ze inhoudelijke kritiek op het christelijke geloof heeft, wanneer ze net zo makkelijk ff op het Satanisme over wenst te stappen?
Nee, precies.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat ze het christelijke geloof ooit serieus heeft genomen als ze zo makkelijk overstapt op het totaal tegenovergestelde, maar toch ben ik benieuwd.
quote:
Behalve die danquote:"Satan represents vengeance, instead of turning the other cheek!"
Tuurlijk bepaal jij dat. Ik constateer echter dat je er niet aan toe bent.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:33 schreef xChar het volgende:
[..]
Kortom, bepaal ik altijd zelf nog wel waar ik aan toe ben
Terwijl satanisten er bij uitstek om bekend staan dat ze aardig zijnquote:De rede dat ik voor het satanisme kies, is omdat ik graag een nieuwe religiesoort wil. De katholieke kerk is heel erg gesloten, en zijn de mensen ook niet altijd even aardig.
Op zich moet ze het geloof wel serieus genomen hebben. Zonder geloof in God immers geen geloof in de duivel lijkt me.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat ze het christelijke geloof ooit serieus heeft genomen als ze zo makkelijk overstapt op het totaal tegenovergestelde, maar toch ben ik benieuwd.
Christelijke normen en waarden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vraag haar wat haar heeft teleurgesteld aan het christelijke geloof niet aan het christenen.
Christenen stellen vaak teleur... het zijn net mensen he?
Dat vind ik niet negatief. Wraak nemen moet kunnen mits terecht, je moet gewoon niet over je heen laten lopen.quote:
Ja dat zijn gezellige mensen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk bepaal jij dat. Ik constateer echter dat je er niet aan toe bent.
[..]
Terwijl satanisten er bij uitstek om bekend staan dat ze aardig zijn
Iemand terecht wijzen (niet bestellen) omdat ie iets heeft gedaan wat niet door de beugel kan vind ik niet wraak nemen. Wraak nemen klinkt imho toch echt wat slechter. Maar goed, in mijn ogen klinkt veel slecht, want ik ben een Engelquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat vind ik niet negatief. Wraak nemen moet kunnen mits terecht, je moet gewoon niet over je heen laten lopen.
Satan is ook een engel aldus bijbelse geschriften.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand terecht wijzen (niet bestellen) omdat ie iets heeft gedaan wat niet door de beugel kan vind ik niet wraak nemen. Wraak nemen klinkt imho toch echt wat slechter. Maar goed, in mijn ogen klinkt veel slecht, want ik ben een Engel
Soort zoekt soort, geen medelijden mee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tja.. dit keer valt TS in de armen van een Satanist, volgende keer is het een loverboy Mocro
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:30 schreef Summers het volgende:
Haat keert zich altijd tegen je , het maakt niet uit vanuit welke richting je het doet of met welke intentie , gewoon nog een stapje harder haten TS en niet zeuren achteraf als het in je gezicht terugslaat want je vroeg er zelf om .
Deden de aanhangers van Abrahamitische geloven dat nou ook maar eens. Zou de wereld een stuk leuker zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:55 schreef jogy het volgende:
Op zich als ik onderstaande link lees valt het allemaal best mee, zolang je je aan die waardes houdt natuurlijk.
http://www.religioustolerance.org/satanis1.htm
quote:Some of their beliefs and practices are:
They do not worship a living deity. Members are Agnostics or Atheists.
Major emphasis is placed on the power and authority of the individual Satanist, rather than on a god or goddess.
They believe that "no redeemer liveth" - that each person is their own redeemer, fully responsible for the direction of their own life.
"Satanism respects and exalts life. Children and animals are the purest expressions of that life force, and as such are held sacred and precious..." 1
Dat zei ik gisteren ook alquote:
Mja, ik ben ook een religieus atheist zeg maarquote:
leuke smilie maar daar komen we dan vanzelf wel achter hequote:
Nou ik merk nog niks en leef mijn leven een stuk beter dan Christenen die hun tijd verdoen aan een sprookjes boek van zo'n 2000 jaar geleden, naar een kerk gaan, kinderen misbruiken en oorlogen voeren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:14 schreef Summers het volgende:
[..]
leuke smilie maar daar komen we dan vanzelf wel achter he
er zitten zeker goede dingen bij maar zoals bij alles geld , blijf bij jezelf .quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, ik ben ook een religieus atheist zeg maar.
Ik had het over haat , niet over een specifiek geloof .quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou ik merk nog niks en leef mijn leven een stuk beter dan Christenen die hun tijd verdoen aan een sprookjes boek van zo'n 2000 jaar geleden, naar een kerk gaan, kinderen misbruiken en oorlogen voeren.
Eensch.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:16 schreef Summers het volgende:
[..]
er zitten zeker goede dingen bij maar zoals bij alles geld , blijf bij jezelf .
Ja nou jij noemt dat liefde? Mensen op de brandstapel levend verbranden? Vrouwen onderdrukken? Bloederige oorlogen voeren? Kindermisbruik? Allemaal tekens van liefde natuurlijk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik had het over haat , niet over een specifiek geloof .
ok , je bent tegen het christelijk geloof , ik geloof niet in verkeerde religies , alleen in verkeerde mensen .quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja nou jij noemt dat liefde? Mensen op de brandstapel levend verbranden? Vrouwen onderdrukken? Bloederige oorlogen voeren? Kindermisbruik? Allemaal tekens van liefde natuurlijk.
Ik ben zeker tegen het bloederige en hypocriete geloof van Christenen en andere geloven die hier niets te zoeken hebben. Die monotheistische geloven hebben al millenia lang niets dan dood en verderf veroorzaakt op onze mooie Aarde. Ja daar ben ik tegen inderdaad.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:25 schreef Summers het volgende:
[..]
ok , je bent tegen het christelijk geloof , ik geloof niet in verkeerde religies , alleen in verkeerde mensen .
Mensen die dood en verderf zaaien uit naam van een bepaalde religie zijn iddquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ben zeker tegen het bloederige en hypocriete geloof van Christenen en andere geloven die hier niets te zoeken hebben. Die monotheistische geloven hebben al millenia lang niets dan dood en verderf veroorzaakt op onze mooie Aarde. Ja daar ben ik tegen inderdaad.
Sorry, maar dit is wel in vereende krachten uitgevoerd uit naam van geloof. Geloof is wat gelovigen er van maken en dat is een bende.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:46 schreef Summers het volgende:
[..]
Mensen die dood en verderf zaaien uit naam van een bepaalde religie zijn idd
zielige afhankelijke schapen die hun oogkleppen eraf moeten rukken en hun eigen hersenen
een keer moeten gebruiken en zelf nadenken over wat er geschreven staat als de laaghartige lamzakken die ze dan zijn maar dat ligt wat mij betreft toch echt bij het individu .
Maar goed , dat zien we dus anders![]()
En zo kan ik een heel topic vol plaatsen met citaten uit heilige boeken, zij zijn het ware kwaad, zij doen de natuur en mensheid zoveel onrecht aan en dan lopen zeiken op satanisten.quote:Exodus 21:7-11
7Als een man zijn dochter als slavin verkoopt, zal zij na zes jaar niet vrij zijn zoals een mannelijke slaaf.
8Als de man die haar kocht, niet tevreden over haar is en haar niet wil trouwen, moet hij haar laten loskopen; hij heeft niet het recht haar aan buitenlanders te verkopen, want hij heeft haar slecht behandeld.
9Als hij een huwelijk regelt tussen een Hebreeuwse slavin en zijn eigen zoon, mag hij haar niet langer als slavin behandelen; zij wordt dan zijn dochter.
10Als hij zelf met haar trouwt en daarna nog een andere vrouw neemt, mag hij haar niet minder eten en kleding geven. Ook moet hij met haar blijven slapen, omdat zij zijn vrouw is.
11Als hij in één van deze drie gevallen in gebreke blijft, mag zij hem verlaten als vrije vrouw, maar zonder geld.
Ja nou mooie wereld heeft god geschapen dan, vol met ziektes die hij geschapen heeft bijvoorbeeld, erg barmhartig deze god. Mjaquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:46 schreef Summers het volgende:
[..]
Mensen die dood en verderf zaaien uit naam van een bepaalde religie zijn idd
zielige afhankelijke schapen die hun oogkleppen eraf moeten rukken en hun eigen hersenen
een keer moeten gebruiken en zelf nadenken over wat er geschreven staat als de laaghartige lamzakken die ze dan zijn maar dat ligt wat mij betreft toch echt bij het individu .
Maar goed , dat zien we dus anders![]()
Ziektes waren niet ingecalculeerd in het "goddelijk" plan van onze creators. Ziektes zijn op Aarde gekomen via inslag van een meteoriet/komeet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:53 schreef laforest het volgende:
Ja nou mooie wereld heeft god geschapen dan, vol met ziektes die hij geschapen heeft bijvoorbeeld, erg barmhartig deze god. Mja![]()
(anders blijf je steeds maar op wat mensen doen uit naam van geloof terugkeren)
Zo'n god zal ik nooit aanbidden.
En wat zullen satanisten doen in hun geloof dat ze wraak mogen nemen ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is wel in vereende krachten uitgevoerd uit naam van geloof. Geloof is wat gelovigen er van maken en dat is een bende.
En ook in de bijbel, koran, talmud en oude testament staat het vol met bloedige verhalen, oproepen tot geweld, moord, etc
Of even een random quote:
[..]
En zo kan ik een heel topic vol plaatsen met citaten uit heilige boeken, zij zijn het ware kwaad, zij doen de natuur en mensheid zoveel onrecht aan en dan lopen zeiken op satanisten.
Ik zal nooit iemand aanbidden maar ook nooit voor mij in laten vullen of er een god is enquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja nou mooie wereld heeft god geschapen dan, vol met ziektes die hij geschapen heeft bijvoorbeeld, erg barmhartig deze god. Mja![]()
(anders blijf je steeds maar op wat mensen doen uit naam van geloof terugkeren)
Zo'n god zal ik nooit aanbidden.
God heeft toch ook meteorieten en kometen geschapen, het hele universum toch?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ziektes waren niet ingecalculeerd in het "goddelijk" plan van onze creators. Ziektes zijn op Aarde gekomen via inslag van een meteoriet/komeet.
Sorry maar jij plakt ook maar willekeurig dingen aan elkaar met je satankerk , zwarte magie en voodoo , ik dacht dat die man het had uitgelegtquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:28 schreef xChar het volgende:
Het klinkt misschien raar, maar ik wil van de Katholieke kerk overstappen op het satanisme. Dit komt omdat ik iemand heb ontmoet van de Satanskerk, en die me heeft uitgelegd hoe alles in zn werk gaat & wat je het beste kunt doen tegen mensen die je echt heel erg haat.. Als je de website van The Curch of Satan bekijkt zie je dingen die ik zoek bijvoorbeeld, dat iedereen gelijk is etc.. Ook ben ik geintresseerd in voodoo & zwarte magie, maar om dat onder de knie te krijgen zal ik waarschijnlijk moeten emigreren naar Afrika of Suriname. Wat je met rituelen van voodoo kan doen, kun je ook met het satanisme. Dus ik denk dat ik maar voor het satanisme ga. Ik vind een ritueel iets heel moois, daarom zou ik het fijn vinden als jullie misschien wat rituelen hieronder kunnen posten die te maken hebben met voodoo, of met zwarte magie.
Noem mij eens een bloedige oorlog gevoerd door Satanisten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:08 schreef Summers het volgende:
[..]
En wat zullen satanisten doen in hun geloof dat ze wraak mogen nemen ?
dat is toch ook geweld maar dan in een ander jasje onder een andere rechtvaardiging .
Dan krijgen we weer dezelfde eeuwenlange bull shit " ja maar , ik doe het om de juiste reden en het juiste geloof "
mensen zijn 1 pot nat .
Ben je atheist?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik zal nooit iemand aanbidden maar ook nooit voor mij in laten vullen of er een god is en
wat diegene dan wel of niet vind .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |