Ahh dan kan ik haar aanraden om 2 zegels lsd en 1 goede hit mdma te nemen + flink wat negatieve gedachten dan komt ze zeker weten in contact met satan (iig de persoon die ik meemaakte had behoorlijk wat contact met satan, duurde maar een uurtje of 6)quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:02 schreef Nee het volgende:
Ik adviseer je om eens LSD te nemen tijdens zo'n sessie. Het is tenslotte lullig als je telkens keer afhankelijk bent van je verbeeldingsvermogen en het placebo effect.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:43 schreef xChar het volgende:
[..]
Jammer, heb die uitzendig helaas gemist, & helaas kan je deze ook niet terug kijken..
Ik weet te weinig van psychologie en psychische ziektes af om deze vraag te kunnen beantwoorden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:46 schreef Nee het volgende:
Wat is het verschil tussen een acute psychose en een duiveluitdrijving c.q. 'satanistische ervaring'?
Waarschijnlijk het walgelijke gedrag van Christenen en de "vertegenwoordigers van God"quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:49 schreef koningdavid het volgende:
Een overstap van de katholieke kerk naar de Satanskerk? Dat is nogal een overgang. Wat heeft je teleurgesteld aan het christelijke geloof dat je het in satanische hoek gaat zoeken?
Dat zal het zijn ja!quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Waarchijnlijk het walgelijke gedrag van Christenen en de "vertegenwoordigers van God"
Ik vraag haar wat haar heeft teleurgesteld aan het christelijke geloof niet aan het christenen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Waarchijnlijk het walgelijke gedrag van Christenen en de "vertegenwoordigers van God"
Denk je werkelijk dat ze inhoudelijke kritiek op het christelijke geloof heeft, wanneer ze net zo makkelijk ff op het Satanisme over wenst te stappen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vraag haar wat haar heeft teleurgesteld aan het christelijke geloof niet aan het christenen.
Christenen stellen vaak teleur... het zijn net mensen he?
Het lijkt me niet dat ze het christelijke geloof ooit serieus heeft genomen als ze zo makkelijk overstapt op het totaal tegenovergestelde, maar toch ben ik benieuwd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:16 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat ze inhoudelijke kritiek op het christelijke geloof heeft, wanneer ze net zo makkelijk ff op het Satanisme over wenst te stappen?
Nee, precies.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat ze het christelijke geloof ooit serieus heeft genomen als ze zo makkelijk overstapt op het totaal tegenovergestelde, maar toch ben ik benieuwd.
quote:
Behalve die danquote:"Satan represents vengeance, instead of turning the other cheek!"
Tuurlijk bepaal jij dat. Ik constateer echter dat je er niet aan toe bent.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:33 schreef xChar het volgende:
[..]
Kortom, bepaal ik altijd zelf nog wel waar ik aan toe ben
Terwijl satanisten er bij uitstek om bekend staan dat ze aardig zijnquote:De rede dat ik voor het satanisme kies, is omdat ik graag een nieuwe religiesoort wil. De katholieke kerk is heel erg gesloten, en zijn de mensen ook niet altijd even aardig.
Op zich moet ze het geloof wel serieus genomen hebben. Zonder geloof in God immers geen geloof in de duivel lijkt me.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat ze het christelijke geloof ooit serieus heeft genomen als ze zo makkelijk overstapt op het totaal tegenovergestelde, maar toch ben ik benieuwd.
Christelijke normen en waarden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vraag haar wat haar heeft teleurgesteld aan het christelijke geloof niet aan het christenen.
Christenen stellen vaak teleur... het zijn net mensen he?
Dat vind ik niet negatief. Wraak nemen moet kunnen mits terecht, je moet gewoon niet over je heen laten lopen.quote:
Ja dat zijn gezellige mensen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk bepaal jij dat. Ik constateer echter dat je er niet aan toe bent.
[..]
Terwijl satanisten er bij uitstek om bekend staan dat ze aardig zijn
Iemand terecht wijzen (niet bestellen) omdat ie iets heeft gedaan wat niet door de beugel kan vind ik niet wraak nemen. Wraak nemen klinkt imho toch echt wat slechter. Maar goed, in mijn ogen klinkt veel slecht, want ik ben een Engelquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat vind ik niet negatief. Wraak nemen moet kunnen mits terecht, je moet gewoon niet over je heen laten lopen.
Satan is ook een engel aldus bijbelse geschriften.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand terecht wijzen (niet bestellen) omdat ie iets heeft gedaan wat niet door de beugel kan vind ik niet wraak nemen. Wraak nemen klinkt imho toch echt wat slechter. Maar goed, in mijn ogen klinkt veel slecht, want ik ben een Engel
Soort zoekt soort, geen medelijden mee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tja.. dit keer valt TS in de armen van een Satanist, volgende keer is het een loverboy Mocro
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:30 schreef Summers het volgende:
Haat keert zich altijd tegen je , het maakt niet uit vanuit welke richting je het doet of met welke intentie , gewoon nog een stapje harder haten TS en niet zeuren achteraf als het in je gezicht terugslaat want je vroeg er zelf om .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |