Als je lid word van de Satanskerk, word dat je haarfijn uitgelegd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:30 schreef Blackf1re het volgende:
Hm. En wat moet je dan doen tegen mensen die je echt heel erg haat?
Jij haat iemand dus je ziet een oplossing in het Satanisme?quote:wat je het beste kunt doen tegen mensen die je echt heel erg haat
Misschien kun je je commantaar voor je laten, en wat rituelen posten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:32 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Voodoo heeft niets te maken met Satanisme, als je dat soort voodoo zoekt blijft dan vooral die leuke Hollywood films kijken. Verdiep je wat meer in de leer ipv met ja en amen te knikken naar iemand die er blijkbaar "iets" vanaf weet.
Dan vraag ik me af:
[..]
Aidskanker voor je topic.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:35 schreef xChar het volgende:
[..]
Misschien kun je je commantaar voor je laten, en wat rituelen posten.
Ik neem aan dat 'wat doen tegen mensen die je haat' niet echt bepaald vriendelijke dingen zijn?quote:Dit komt omdat ik iemand heb ontmoet van de Satanskerk, en die me heeft uitgelegd hoe alles in zn werk gaat & wat je het beste kunt doen tegen mensen die je echt heel erg haat.
Ik weet wat de risico's zijn.. Daarvoor hoef je me niet te waarschuwen, tenslotte doe ik alle rituelen op eigen risico.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:00 schreef Manke het volgende:
http://www.esotericarchives.com/solomon/ksol.htm
Met satanisme loop je het risico om demonische banden op te lopen.
Nou we lezen het wel als er een mooie rouwadvertentie in de krant staat en een bericht over vage rituele slachtingquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:08 schreef xChar het volgende:
[..]
Ik weet wat de risico's zijn.. Daarvoor hoef je me niet te waarschuwen, tenslotte doe ik alle rituelen op eigen risico.
Het satanisme van Anton Lavey en de Church of Satan gelooft niet in demonen. Kijk Satanis: The Devils Mass maar eens.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:08 schreef xChar het volgende:
[..]
Ik weet wat de risico's zijn.. Daarvoor hoef je me niet te waarschuwen, tenslotte doe ik alle rituelen op eigen risico.
Ze wil alleen maar ritueeltjeeessss... het niveau waarop jij communiceert is veel te hoog!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:10 schreef laforest het volgende:
[..]
Het satanisme van Anton Lavey en de Church of Satan geloofd niet in demonen. Kijk Satanis: The Devils Mass maar eens.
Lavey's satanisme kent welke enkele destruction rituals zoals besproken in The Satanic Rituals, maar die zijn A) gewoon van andere weggehaald, maar dat geven ze ook wel toe en B) heeft het niks met magie te maken, maar psychologie en de kracht van suggestie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:10 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ze wil alleen maar ritueeltjeeessss... het niveau waarop jij communiceert is veel te hoog!
Dit is zeker waar! helaas lopen mijn zelf verzonnen rituelen uit op helemaal niks. Vandaar dat ik maar kant en klare rituelen wil gebruiken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:08 schreef laforest het volgende:
Church of Satan, ja als je dan 200 dollar betaald ben je satanist.
Een echte satanist, heks, etc heeft opzich geen organisatie nodig, magie komt vanuit jezelf, althans das mijn persoonlijke mening
... Sarcasme... herken je nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:12 schreef laforest het volgende:
[..]
Lavey's satanisme kent welke enkele destruction rituals zoals besproken in The Satanic Rituals, maar die zijn A) gewoon van andere weggehaald, maar dat geven ze ook wel toe en B) heeft het niks met magie te maken, maar psychologie en de kracht van suggestie.![]()
Als ze gewoon de werken van Lavey bestudeerd kan ze dat zelf ook wel weten, wordt allemaal uitgelegd.
Dat kost wat tijd, gaat niet zo maar in 1 dag als je niet ervaren bent.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:13 schreef xChar het volgende:
[..]
Dit is zeker waar! helaas lopen mijn zelf verzonnen rituelen uit op helemaal niks. Vandaar dat ik maar kant en klare rituelen wil gebruiken.
Jawel maar ik probeer haar wat bij te brengen als ze echt aan CoS satanisme wilt gaan doen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:13 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
... Sarcasme... herken je niet
Laforest, je hebt iets evils over je en toch blijf ik je fascinerend vinden op dit forum.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:12 schreef laforest het volgende:
[..]
Lavey's satanisme kent welke enkele destruction rituals zoals besproken in The Satanic Rituals, maar die zijn A) gewoon van andere weggehaald, maar dat geven ze ook wel toe en B) heeft het niks met magie te maken, maar psychologie en de kracht van suggestie.Je kunt ze zelf ook bedenken en die werken ook nog beter, de truc is om het slachtoffer het te laten weten dat je het hebt gedaan, vandaar suggestie.
Als ze gewoon de werken van Lavey bestudeerd kan ze dat zelf ook wel weten, wordt allemaal uitgelegd.
& jij kan niet eens normaal op een OP reageren, te hoog voor jouw!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:10 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ze wil alleen maar ritueeltjeeessss... het niveau waarop jij communiceert is veel te hoog!
Dat weet ik, daarom zou ik die ervaring graag willen opdoen in de satanskerk, zodat ik alles wat ik daar leer, in de realiteit kan toepassenquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat kost wat tijd, gaat niet zo maar in 1 dag als je niet ervaren bent.
-troll-quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:15 schreef xChar het volgende:
[..]
& jij kan niet eens normaal op een OP reageren, te hoog voor jouw!
-flame-quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:16 schreef xChar het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom zou ik die ervaring graag willen opdoen in de satanskerk, zodat ik alles wat ik daar leer, in de realiteit kan toepassen
Let op dat zij jou niet gaat hatenquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:16 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Aidskanker in je rituelen, dom wicht
Jij kan geen eens rituelen maken die werken.
Kom maar terug als je er wat van bakt, tot die tijd:
Fluffgeval
Dit is wel heel erg dom.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:16 schreef xChar het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom zou ik die ervaring graag willen opdoen in de satanskerk, zodat ik alles wat ik daar leer, in de realiteit kan toepassen
Je gedraagt je echt als een kind van 12, die zich een beetje intresseerd voor magie etc. Waarschijnlijk ben je nog te jong om je hier in te verdiepen. Je opmerkingen zijn denigerend & zeer waardeloos, laten we even ontopic gaanquote:
Ik zie dat het een wel overwogen keuze isquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:28 schreef xChar het volgende:
Dus ik denk dat ik maar voor het satanisme ga.
Ik zie het eigenlijk al helemaal voor me. Stel je voor als dit de nieuwe loverboy tactieken worden in plaats van sieraden, een avondje stappen en een nieuw mobieltje.quote:Het klinkt misschien raar, maar ik wil van de Katholieke kerk overstappen op het satanisme. Dit komt omdat ik iemand heb ontmoet van de Satanskerk, en die me heeft uitgelegd hoe alles in zn werk gaat & wat je het beste kunt doen tegen mensen die je echt heel erg haat.
Precies. Voodoo is een mix van de geloven van afrikaanse stammen en het christendom.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:32 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Voodoo heeft niets te maken met Satanisme,
Volgens mij kijkt ze gewoon te veel naar de herhalingen van Charmed.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:26 schreef DR34M3R het volgende:
Waarom per sé het Satanisme, er zijn ook andere religies die met rituelen werken maar dat ook op een positieve manier mee bezig zijn?
Kortom, bepaal ik altijd zelf nog wel waar ik aan toe benquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
kortom: dan ben je ook echt niet toe aan Satanisme
Nou het lijkt me dat ze een tegenstander wil uitschakelen en dan kom je al gauw bij zwarte magie uit, echter is satanisme van Lavey geen magie, meer psychologie en kan zeker, mits kundig toegepast, effectief zijn. Simpelweg omdat psychologie een wetenschap is. Echter is het satanisme van Lavey een misleidende naam. Men gelooft niet in Satan als wezen, het is meer de SP van de religie zeg maar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:26 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb totaal geen ervaring met en maar weinig kennis over het Satanisme, ik houd me daar het liefst niet mee bezig. Vooor mij werkt een positieve benadering nog het best.. voelt beter dan al die negatieve energie die bij boosheid en haat hoort. Maar goed, ieder zijn ding denk ik dan maar.
Van wat ik hier lees lijkt TS wat anders te verwachten van het Satanisme dan wat het in werkelijkheid is? Misschien kan zij haar verwachtingen en het doel dat ze er uiteindelijk mee hoopt te bereiken wat specifieker onder woorden brengen?
Waarom per sé het Satanisme, er zijn ook andere religies die met rituelen werken maar dat ook op een positieve manier mee bezig zijn?
Wat voor rituelen had je verzonnen dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:13 schreef xChar het volgende:
[..]
Dit is zeker waar! helaas lopen mijn zelf verzonnen rituelen uit op helemaal niks. Vandaar dat ik maar kant en klare rituelen wil gebruiken.
Jammer, heb die uitzendig helaas gemist, & helaas kan je deze ook niet terug kijken..quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:36 schreef poldergeist het volgende:
http://www.een.be/programmas/koppen-xl/deze-week-0
Mensen die zich hier mee bezig houden zijn al sowieso vatbaar voor psychotische aandoeningen, een intens en beangstigend satanistisch ritueel kan dan als trigger werken voor een psychose. Voor de persoon in kwestie is het dan net alsof er een 'poort open' gaat ja, voor de psychiatrie is het slechts dagelijkse kost.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:06 schreef poldergeist het volgende:
Van een kant ben ik erg bijgelovig in dit soort dingen. Ik zou maar oppassen waar je je mee bezig houdt.
Voor hetzelfde geld maak je poorten open die je niet open wilt maken.
Waarom lees je 'The Satanic Bible' dan niet een keer door op een regenachtige zondagavond? :quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:27 schreef EggsTC het volgende:
Ik vraag me af of er mensen hier op fok zijn die daadwerkelijk wat kunnen vertellen over het satanisme en hoe dat in zijn werk gaat. Ik ben ook best geinteresseerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |