Dan kan ik die persoon dus gerust blokkeren.quote:
Zo kan ik er ook uitzien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:55 schreef Etcetera het volgende:
Zij is mooiMaar doe mij toch maar
[ afbeelding ]
Als je wil zekerquote:
Na een beetje training kan ik ook een wasbordje kweken.quote:
De rest heb ik al. Heb alleen een ander kapsel. Maar dat is na een bezoek aan de kapper zo aan te passen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:01 schreef Etcetera het volgende:
het gaat me niet om het wasbordje alleen
Het jaar is nog niet om.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:04 schreef PieterBas het volgende:
ik had zo mijn doelstelling om dit jaar eens weer aan mijn wasbordje te werken
Dan nog ben je geen Mattehw 'Neal' Bomerquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De rest heb ik al. Heb alleen een ander kapsel. Maar dat is na een bezoek aan de kapper zo aan te passen.
gelukkig niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan nog ben je geen Mattehw 'Neal' Bomer
Zomer begint wel in de buurt te komenquote:
doelstelling is toch alleen om er aan te werken. Dat wil nog niet zeggen dat er ook resultaat zichtbaar moet zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zomer begint wel in de buurt te komen
Ik??quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:24 schreef jna het volgende:
Met al die dates vanaf de lente heb jij toch helemaal geen tijd om aan je wasbordje te werken
Goed getrainde buikspieren zijn wel essentieel voor een sporterquote:
Net het chassis blijft hetzelfde?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:30 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga binnenkort eens flink aan de auto werken. Nieuw blok, versnellingsbak, onderstel en stuurstangen
Brad Pitt is oudquote:
Zo ongeveer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net het chassis blijft hetzelfde?
Mits in piratenkledijquote:
soort van pimp my ride?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
Ohja, ook een andere onderlip en de velgen worden omgezet
WOJOOOOOOquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:55 schreef Etcetera het volgende:
Zij is mooiMaar doe mij toch maar
[ afbeelding ]
Soort vanquote:
Ja, van farmvillequote:Op woensdag 10 maart 2010 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand wie Renger is op Facebook? Is dat iemand van hier? Zo nee, dan blokkeer ik die persoon.
quote:Attn Sir;
I am contacting you here based on Trust and Confidence.
I am Sgt. Anthony Tanney from the hospitality state (Mississippi), and of the US Marine Force on Monitoring and Peace –keeping mission in Baghdad-Iraq.
On the 21st day of June 2009, we were alerted on the sudden presence of some Terrorists camping in a suburb not too far from Karbala here in Iraq .After Immediate intervention, we captured three (3) of the Terrorists, twenty-six (26) were killed leaving seven (7) injured.
In the process of torture they confessed being rebels for late Ayman al-Zawahiri and took us to a cave in Karbala which served as their camp.
Here we recovered several guns, bombs and other Ammunition including some boxes among which two contains nuclear weapons, one filled with hard drugs(cocaine) and the other four to my amazement contain some US Dollars amounting to $23.2M after two of my junior intelligence officers and I counted them,which were later repacked in one big box. I however instructed them to keep this in high secrecy.
Now,I am in keen need of a “Reliable and Trustworthy” person like you who would receive, secure and protect this big box containing the US Dollars for me until my assignment elapses here in Iraq .
I assure and promise to give you 15% of this fund in this business.
Please assure me of your keeping this top most secret to protect my job with the US Monitoring and Peace-Keeping mission.
Kind Regards,
Sgt. Anthony Tanney
LAAT HEM DAN MAAR AF HOORquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:57 schreef jna het volgende:
[..]
Zo zie ik er ook uit als ik m'n bril afzet
hihihi miss val je in de smaakquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:19 schreef DjRex89 het volgende:
*#&*(&$#@#
Mn oordopjes weer kapot
Gelukkig nog net 1 maand garantie dus morgen maar eens naar de stad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |