Is dzjenn er?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:11 schreef Milou__ het volgende:
smurf alert
Ja maar ondertussen blijft er weinig overquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:13 schreef Milou__ het volgende:
he jna. We kunnen van jnlou ook een stage sc datingbureau maken
weet je nog dat ik zei dat ik je lief vond.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:13 schreef Etcetera het volgende:
Smurfen zijn tof. Komen films van, hoop dat die interessanter zijn dan die van Suske en Wiske want dat zag er op de poster zo slecht uit dat ik het niet wilde zien
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:18 schreef Kn0x het volgende:
[..]
weet je nog dat ik zei dat ik je lief vond.
Je waait wel met alle winden mee hequote:Nu niet meer.
Ik vind van nietquote:Smurfen WAREN cool.
Bootje zoekt altijd wel een goede scharrelquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar ondertussen blijft er weinig over
Ja maar moet die dan ook in de sc zitten? Dan hebben we meer vrouwen nodigquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje zoekt altijd wel een goede scharrel
Ja dan worden wij de single scquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar moet die dan ook in de sc zitten? Dan hebben we meer vrouwen nodig
Zon jongen belde of ik op centraal was. En ik kwam met aanrijden. En zijn trein ging 10min laterquote:
[bootje] geneukt? [/bootje]quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zon jongen belde of ik op centraal was. En ik kwam met aanrijden. En zijn trein ging 10min later
Dus als wij gaan daten moet ik zorgen dat je die avond ervoor flink gezopen hebt?quote:
Bedrijvenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:49 schreef jna het volgende:
[..]
Waar zijn de sollicitaties naartoe gegaan?
Zal voor je duimenquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bedrijven
Carrosseriebedrijf en muziekzaak.
Bedankt man!quote:
Okquote:
quote:
Mijn TT..quote:
Mwah, virtueel ben ik er wat minder bedreven in..quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:19 schreef jna het volgende:
[..]
Is het je weer niet gelukt om een vrouw een orgasme te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |