Die foto ziet er ook zeer sexy uit...quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:01 schreef Mini-Daddy het volgende:
Vorig jaar Dranouter plat gespeeld en Haarlem ook!
Topgroep!![]()
en sexy ook!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:03 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Die foto ziet er ook zeer sexy uit...
Wat heeft muzieksmaak te maken met een meisje op een foto?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:00 schreef rubje het volgende:
[..]
Nou als je daar voorgaat dan heb je dus echt geen muzieksmaak.
Dat was ook het eerste waar ik aan moest denken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef Panic_A het volgende:
Ik dacht dat dit topic over Kyuss ging.
Helaas afgelast, maar hopelijk komt er vlug een nieuwe datum.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:58 schreef off het volgende:
Katzenjammer komt niet alleen op Lowlands, maar ook in Tivoli op 1 september!
Ik hobbel wel vaker achter de feiten aan... Heb deze geweldige band namelijk pas kort geleden ontdekt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef off het volgende:
En ze komen terug in Tivoli!
19.04.2011 Amsterdam Melkweg ( old hall) Netherlands
20.04.2011 Nijmegen Doornroosje Netherlands
22.04.2011 Groningen Oosterpoort ( small hall) Netherlands
23.04.2011 Utrecht Tivoli Netherlands
24.04.2011 Breda Mezz ( main hall) Netherlands
05.05.2011 Zwolle Liberation festival
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef Panic_A het volgende:
Ik stond naast de fotografe van de foto's hierboven, links van de lichtman op het balkon...quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:29 schreef ranja het volgende:
GaafIk heb je niet gezien, maar was er wel. Geweldig concert.
Wat van "Le Pop" wil je terug zien? En wat viel je tot nu toe van het nieuwe materiaal tegen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil nog wel opmerken dat ik van hun nieuwe materiaal nog niet erg enthousiast raakte.
Hoop dat Katzenjammer niet een 2e Kaiser Chiefs wordt, die hun eerste album niet meer konden evenaren...
Ik wil niets terugzien, wel terughoren...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:43 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Wat van "Le Pop" wil je terug zien? En wat viel je tot nu toe van het nieuwe materiaal tegen?
Wat we in Utrecht hebben gehoord was volgens mij nog niet allemaal "klaar". Maar songs als Cherry Pie, Lady Marlene en zo, die vind ik wel klaar (maar dat is just my humble opinion).
Ongetwijfeld, maar oefenen doe je niet op het podium.quote:Just my 2 cents ;-) Ik geloof namelijk dat er tussen de concerten door heel wat afgeoefend wordt, en uitgeprobeerd!
Ik hoorde vorig jaar septrember al dat ze de studio in waren gegaan voor een nieuw album en het is er dus nog steeds niet...quote:Katzenjammer is volgens mij een bandje dat zich in de praktijk verder ontwikkelt, van alles onderzoekt. Ze zitten nog midden in deze zoektocht.En weigeren zich onder druk te zetten of deadlines te accepteren. Zondag hoorde ik dat hun 2e cd pas later dit jaar komt.
Prima, nieuw materiaal schrijven en dat opnemen...quote:Neem de tijd, meiden... Laat het rijpen! *no pun intended*
ik ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Ben zeer benieuwd naar dat nieuwe album, waarbij ik dus hoop dat ze het sublieme Le Pop enigzins qua niveau kunnen benaderen.
3 December staan ze in Paradiso en ik zal er bij zijn...
Heb het album nog niet gehoord, maar zoals ik al eerder hier postte, was ik er al een beetje bang voor dat ze de kracht van Le Pop niet vast konden houden, zoals al tijdens de optredens bleek.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:16 schreef ranja het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe album is ongeveer een week uit, maar alleen in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.
Maar dat hoeft niemand te weerhouden het alvast te kopen, bv via amazon.de.
Ik vind het album niet helemaal zo goed als de eerste. Er staan wel veel bekende nummers op die al bekend zijn van de concerten, zoals I Will Dance, Land of Confusion, Gypsy Flee en meer.
Het album begint en eindigt ook prima maar halverwege staan er wat mij betreft wat mindere nummers, wat minder uptempo en frivool of bijzonder.
Maar wel genoeg goede nummers om het gemiddeld toch wel weer goed te vinden.
dat kan ik moeilijk voor jou oordelenquote:Op woensdag 14 september 2011 15:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind zelfs le pop al redelijk wisselvallig. Is dat dit album dus alleen maar meer het geval?
Ik zal hem nog wel een keer luisteren, ik ben vooral fan van hun 'hoempa'/'tom waits' geluid zoals op 'a bar in amsterdam' en 'lepop' en iets minder van hun ballade achtige liedjes zoals 'wading in deeper' al vind ik die laatste toch wel erg mooi... eigenlijk vind ik die hele eerste cd tof, dus die 2de moet ik zeker toch maar checken.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:36 schreef ranja het volgende:
[..]
dat kan ik moeilijk voor jou oordelenmaar ik mis wel een paar echte knallers zoals A Bar in Amsterdam en Tea with Cinnamon.
inderdaad een zeer leuke band om te zienquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:44 schreef thegreymethod het volgende:
Katzenjammer. Wordt tijd dat ze weer eens naar Nederland komen!
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:44 schreef thegreymethod het volgende:
Katzenjammer. Wordt tijd dat ze weer eens naar Nederland komen!
Allebei!quote:
oow jeb edoelt de naam katzenjammer ik dacht dat je de naam van de dames bedoeldequote:Op woensdag 24 juli 2013 14:28 schreef methodmich het volgende:
Het leukste liedje vind ik toch nog wel dat nummer waarin ze op gegeven moment hun eigen naam zingen. Dan hoor je een beetje hoe die dient te worden uitgesproken, altijd goed.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:28 schreef methodmich het volgende:
Het leukste liedje vind ik toch nog wel dat nummer waarin ze op gegeven moment hun eigen naam zingen. Dan hoor je een beetje hoe die dient te worden uitgesproken, altijd goed.
Even titelnummer van Le Pop luisteren dan. Of de link van MadMaster hierboven.quote:
mja ik snap em alquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Even titelnummer van Le Pop luisteren dan. Of de link van MadMaster hierboven.
quote:Feelin' like a lollipop forgot in Pyongyang
Dancin' to the voodoo beat boom bam bam
Baby doll, remote control
Caravan love is all you know
Kickin' at the motherfuckers one by one
You sell tickets to a funeral
'Cause you need tickets to The Cramps
A rock'n'roll band, a little whiskey,
a candy apple
All you know you're dancing
till you drop
when you're listening to Le Pop
Pick me up and drive me home
Crank crank crank crank
crank up the volume
Pull up the tights
to your wuthering heights
No means no, no means no
You sell tickets to a funeral
'Cause you need tickets to Katzenjammer
²quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef Panic_A het volgende:
Dus toch!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:43 schreef Giertje het volgende:
denk dat het nog wel effe duurt mari anne is zwanger momenteel
werd ze ook maar nu zie je ook een zwangerbuikjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus toch!
Het leek de laatste jaren inderdaad al of ze steeds dikker werd...
aah oke ik las al iets dat mari anne de 2de was van katzenjammer wist niet wie de eerste wasquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:07 schreef thegreymethod het volgende:
Marianne zwanger ja? Ik geloof dat Turid inmiddels al bevallen is, die was ook zwanger.
Ik moet toegeven dat het 'speelse' er wel een beetje af is, maar ik vermaak me wel met de eerste 2 albums.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:52 schreef ranja het volgende:
Ik vind het laatste album erg tegenvallen...
Ow, in welke stad?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Ze komen weer op het bevrijdingsfestival dit jaar ga ze wel even bekijken, maar ik vond vooral het eerste album leuk.... (wat bij wel meer bandjes gebeurd)
Zwollequote:
Tot zondag!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:42 schreef Bluezz het volgende:
Zondag in ons openluchttheater Caprera in Bloemendaal.
Ben ze deze week ook goed gaan luisteren, erg leuk
daar ben ik ook bijquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:42 schreef Bluezz het volgende:
Zondag in ons openluchttheater Caprera in Bloemendaal.
Ben ze deze week ook goed gaan luisteren, erg leuk
Daar waar dit gefilmd is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Ja het was geweldig echt een feessie
Waar stond jij?
Dus je was niet een kale man met een geruite korte broek?quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Daar waar dit gefilmd is.
2/3e van onder, midden midden...
Nee, ik en een geruite korte broek.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus je was niet een kale man met een geruite korte broek?
Grinnik.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Nee, ik en een geruite korte broek.
Ik kom niet uit Bloemendaal...
Ik heb de dames nu voor de 5e keer gezien en het blijft een geweldige performance die ze neerzetten, hoewel ik hun oudere werk ( 1e album: Le Pop) nog steeds het meest waardeer...quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Grinnik.
Hoe dan ook was het een gezellig feestje. Zo heel anders voor ons dan gisteren bij The Waterboys.
quote:Dear friends
First of all, I would like to thank each and every one of you for making my last ten years the richest, most fun and educating time in my life. I have learned more about music, life and myself the past ten years than I could ever dream of, and I am forever grateful for what you all have given me.
Ten years - a decade. Approximately a third of my life.
In April last year, I told the girls that the 10 Years Anniversary Winter Tour, would be my last Katzenjammer tour. There are no hard feelings, or any drama at all behind this decision. It's just time.
Those of you who know me well, know that I was all ready writing and performing my own music a while before I joined Katzenjammer in 2005. I managed to record and release "Images Under Construction" as Dandylion - almost as a pure necessity - in 2011/12, our most busy time as Katzenjammer ever. Practically, it shouldn't have been possible, but I probably would have exploded if I didn't. You could say I was sorting out my musical attic in a way. Tiding up old and new material, hundreds of songs that had been stocking up over years and years.
Now, every tone inside me is telling me that I need to let go of Katzenjammer to fully embrace the music that is playing inside me, and has been playing for so long. It's a matter of dedication, you see. Music is located in every inch of my body. And now, this music requires all of my time. It wouldn't feel fair to anyone to continue doing something else. Kinda like cheating. Both to you beautiful people, to the girls- but first of all to myself, and the music.
I am prepared to regret my decision. I am prepared to loose a lot of friends and listeners. And I am prepared not to succeed. But that is not the motivation behind my decision either. Like I said, it's just time.
I love the girls to death, and I'm extremely proud of, and thankful for, what we have accomplished together. I will never regret saying yes to join the band ten years ago, and be without all the amazing things we've experienced together.
I wish them nothing but the best, and there is no doubt in my heart they will keep on rocking just as loud without me.
All though I completely understand if you wanna get off here, I want you to know you're all more than welcome to join me on the next part of my journey.
So once again, thank you for everything. You have all had a significant influence in my life.
Lotsa love,
Marianne.
En dat was het dan, zoals uit bovenstaand bericht op FaceBook lijkt...quote:THANK YOU SO MUCH for making this happen! We just finished our (your) live record all financed by your donations!! This was a good closure to 10 years of playing together ❤#solheilo #sol #katzenjammer #pledge #vinyl #gearboxstudios #directtovinylrecording #closure #annemaritbergheim #turidjørgensen #mariannesveen
iets te vroeg getreurd dusquote:Op facebook schreef Katzenjammer het volgende:
Guys, this is the closure of our time together with Marianne as a member! Nothing said about the future
quote:David Schembri Hang on, does this mean Katzenjammer is no more, or that Katzenjammer with Marianne Sveen is no more?
Vind ik niet meer leuk · Beantwoorden · 1 · 7 uur
Madmaster
Madmaster Good question that came up to me as well...
Vind ik leuk · Beantwoorden · 4 uur
Katzenjammer
Katzenjammer this is the closure of our time together with Marianne as a member! Nothing
said about the future.
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 45 min.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |