Die foto ziet er ook zeer sexy uit...quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:01 schreef Mini-Daddy het volgende:
Vorig jaar Dranouter plat gespeeld en Haarlem ook!
Topgroep!![]()
en sexy ook!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:03 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Die foto ziet er ook zeer sexy uit...
Wat heeft muzieksmaak te maken met een meisje op een foto?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:00 schreef rubje het volgende:
[..]
Nou als je daar voorgaat dan heb je dus echt geen muzieksmaak.
Dat was ook het eerste waar ik aan moest denken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef Panic_A het volgende:
Ik dacht dat dit topic over Kyuss ging.
Helaas afgelast, maar hopelijk komt er vlug een nieuwe datum.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:58 schreef off het volgende:
Katzenjammer komt niet alleen op Lowlands, maar ook in Tivoli op 1 september!
Ik hobbel wel vaker achter de feiten aan... Heb deze geweldige band namelijk pas kort geleden ontdekt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef off het volgende:
En ze komen terug in Tivoli!
19.04.2011 Amsterdam Melkweg ( old hall) Netherlands
20.04.2011 Nijmegen Doornroosje Netherlands
22.04.2011 Groningen Oosterpoort ( small hall) Netherlands
23.04.2011 Utrecht Tivoli Netherlands
24.04.2011 Breda Mezz ( main hall) Netherlands
05.05.2011 Zwolle Liberation festival
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef Panic_A het volgende:
Ik dacht dat dit topic over Kyuss ging.
Ik stond naast de fotografe van de foto's hierboven, links van de lichtman op het balkon...quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:29 schreef ranja het volgende:
GaafIk heb je niet gezien, maar was er wel. Geweldig concert.
Wat van "Le Pop" wil je terug zien? En wat viel je tot nu toe van het nieuwe materiaal tegen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil nog wel opmerken dat ik van hun nieuwe materiaal nog niet erg enthousiast raakte.
Hoop dat Katzenjammer niet een 2e Kaiser Chiefs wordt, die hun eerste album niet meer konden evenaren...
Ik wil niets terugzien, wel terughoren...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:43 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Wat van "Le Pop" wil je terug zien? En wat viel je tot nu toe van het nieuwe materiaal tegen?
Wat we in Utrecht hebben gehoord was volgens mij nog niet allemaal "klaar". Maar songs als Cherry Pie, Lady Marlene en zo, die vind ik wel klaar (maar dat is just my humble opinion).
Ongetwijfeld, maar oefenen doe je niet op het podium.quote:Just my 2 cents ;-) Ik geloof namelijk dat er tussen de concerten door heel wat afgeoefend wordt, en uitgeprobeerd!
Ik hoorde vorig jaar septrember al dat ze de studio in waren gegaan voor een nieuw album en het is er dus nog steeds niet...quote:Katzenjammer is volgens mij een bandje dat zich in de praktijk verder ontwikkelt, van alles onderzoekt. Ze zitten nog midden in deze zoektocht.En weigeren zich onder druk te zetten of deadlines te accepteren. Zondag hoorde ik dat hun 2e cd pas later dit jaar komt.
Prima, nieuw materiaal schrijven en dat opnemen...quote:Neem de tijd, meiden... Laat het rijpen! *no pun intended*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |