abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78965248
Naar aanleiding van een korte discussie in dit topic: opbiechten vreemdgaan?
Ik vraag me af wat mensen er van vinden, is het jouw probleem dat degene met wie je seks hebt aan het vreemdgaan is? Of is dat iets wat hij/zij zelf moet bepalen? Of iets anders

Ik zelf ben van mening dat het totaal niet mijn probleem is, en doe het ook gewoon. Het wordt anders als ik de partner ken, dan doe ik het niet om hem.
pi_78965288
als het een überlekker wijf is /care
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:59:16 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78965364
Eens met TS. Niet mijn probleem, zolang ik de andere partij niet persoonlijk ken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:01:13 #4
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_78965462
Bij mij is het feest ooit eens niet doorgegaan want: 'Ik voel me schuldig tegenover je vriendin.' Die ze overigens niet kende en nooit gesproken of gezien had.

Nu kan ik wel zeggen dat ik nog nooit ben vreemdgegaan!

Ik zou er zelf geen problemen mee hebben. Ik kan zelfs nog heel relax doen tegen de bedrogene in kwestie!

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_78965552
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:01 schreef SicSicSics het volgende:
Bij mij is het feest ooit eens niet doorgegaan want: 'Ik voel me schuldig tegenover je vriendin.' Die ze overigens niet kende en nooit gesproken of gezien had.

Nu kan ik wel zeggen dat ik nog nooit ben vreemdgegaan!

Ik zou er zelf geen problemen mee hebben. Ik kan zelfs nog heel relax doen tegen de bedrogene in kwestie!

Raar excuus. Misschien wilde ze gewoon niet. Als ze jouw vriendin niet kent is het toch raar dat ze zich daar tegenover schuldig voelt, geloof ik niets van.

Anyway, ik zou het gewoon doen. Het is inderdaad niet mijn probleem, een relatie is iets tussen twee mensen, de derde persoon valt niets aan te rekenen. Hij of zij zit immers niet in het verbond.
pi_78965626
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
als het een überlekker wijf is /care
Dus ook als je hem kent?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 10 maart 2010 @ 12:05:14 #7
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_78965650
Zolang ik het niet weet dat de ander aan het vreemdgaan is ga ik lekker m'n gang.
Als ze het eerst verteld dat ze vreemdgaat met mij weet ik niet of ik haar zou neuken eerlijk gezegt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:06:02 #8
116015 SicSicSics
pi_78965681
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:03 schreef Taurus het volgende:
Raar excuus. Misschien wilde ze gewoon niet. Als ze jouw vriendin niet kent is het toch raar dat ze zich daar tegenover schuldig voelt, geloof ik niets van.
Ik stonk niet uit me bek en ik heb een goddelijk lichaam!

Dat. Was. Wel. Dé. Reden!

Natuurlijk wilde ze wel!

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_78965718
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dus ook als je hem kent?
ligt er aan wie
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:07:17 #10
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_78965732
quote:

[..]

Anyway, ik zou het gewoon doen. Het is inderdaad niet mijn probleem, een relatie is iets tussen twee mensen, de derde persoon valt niets aan te rekenen. Hij of zij zit immers niet in het verbond.
Als ik weet dat ze een relatie heeft met iemand anders zou ik het niet doen. En anders gewoon het licht uit d'r ogen neuken
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:07:25 #11
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_78965738
als ik weet dat een gozer bezet is dan is bij mij de zin over. Ik pas ervoor om onderdeel te zijn van de ellende van een ander ook al zou ik die persoon niet kennen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_78965744
ik vind het niet kunnen
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:07:45 #13
92279 N.icka
Windforce 11
pi_78965756
Ik zou het nooit doen , heb zo'n tering hekel aan vreemdgangers
pi_78965762
zo lang het mij gewoon verteld is dat die ander een relatie heeft vind ik dat het in theorie gewoon moet kunnen (alleen of ik het in praktijk over mijn hart kan verkrijgen is wat anders )
Als de persoon met een relatie dat even vergeten is tegen mij te vertellen en zo de keus voor mij probeert te maken vind ik het wat anders
dat vind ik namelijk zo niet netjes dat ik er boos over zou zijn en niet meer zou willen denk ik
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_78965835
quote:

[..]

.
Nooit gehoord van inlevingsvermogen??
Iedereen is uniek, behalve ik
pi_78965869
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:06 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik stonk niet uit me bek en ik heb een goddelijk lichaam!

Dat. Was. Wel. Dé. Reden!

Natuurlijk wilde ze wel!

Mwuuaaah, ik heb mijn twijfels.
pi_78965899
Ik zou al direct alle respect voor de man in kwestie verliezen, dus die seks kan hij dan ook wel vergeten
En ik vind dat je dat een andere vrouw, ook al ken je d'r niet, niet kan aandoen. Dus nee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78965921
quote:

[..]

Nee natuurlijk niet, je bent helemaal niet verantwoordelijk voor je eigen daden en bent dan helemaal niet deel van iets waarmee iemand gekwetst wordt, wat je dan bewust aangaat omdat je het weet.

Tja, dat zou mij toch niet lekker zitten, het zou daarop echt afketsen, daar heb ik geen zin in.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_78965934
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou al direct alle respect voor de man in kwestie verliezen, dus die seks kan hij dan ook wel vergeten
En ik vind dat je dat een andere vrouw, ook al ken je d'r niet, niet kan aandoen. Dus nee.
Iedereen is uniek, behalve ik
pi_78966014
Het zou niet mijn probleem zijn.
pi_78966086
Die situatie heb ik nooit meegemaakt, dus ik zou niet weten hoe ik op zo'n moment reageer. Ik denk eigenlijk niet dat ik het over mijn hart kan verkrijgen.

Een vriendin van mij doet het al een tijd die al een hele lange tijd een relatie blijkt te hebben. Dat wist zij dus niet vanaf het begin. Hij vertelde dat hij single was. Nu ze weet dat hij een relatie heeft, is ze like, ja dat is niet mijn probleem, die vriendin boeit me niet en ik kan er nu niet meer mee stoppen . Mja, ze is ook echt stapel op hem.
pi_78966140
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, je bent helemaal niet verantwoordelijk voor je eigen daden en bent dan helemaal niet deel van iets waarmee iemand gekwetst wordt, wat je dan bewust aangaat omdat je het weet.
Hij kwetst haar hoor, ik niet. Hij gaat vreemd met mij, dus hij neemt het niet al te serieus (zijn relatie of de trouw in ieder geval) blijkbaar, of ik nou degene ben die op hem zit of niet. Bovendien wil ik ook aan mijn eigen geluk denken en als hij het voor elkaar heeft gekregen dat ik met hem naar bed wil zal er voor mij ook wel iets te halen zijn.
quote:
Tja, dat zou mij toch niet lekker zitten, het zou daarop echt afketsen, daar heb ik geen zin in.
Zelf weten. Ik vind niet dat ik deel uitmaak van iets waarmee iemand gekwetst wordt, dat 'iets' behoort aan twee mensen, niet aan mij als derde persoon.
pi_78966166
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:16 schreef Taurus het volgende:

[..]

Hij kwetst haar hoor, ik niet. Hij gaat vreemd met mij, dus hij neemt het niet al te serieus (zijn relatie of de trouw in ieder geval) blijkbaar, of ik nou degene ben die op hem zit of niet. Bovendien wil ik ook aan mijn eigen geluk denken en als hij het voor elkaar heeft gekregen dat ik met hem naar bed wil zal er voor mij ook wel iets te halen zijn.
[..]

Zelf weten. Ik vind niet dat ik deel uitmaak van iets waarmee iemand gekwetst wordt, dat 'iets' behoort aan twee mensen, niet aan mij als derde persoon.
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar ik ben het voor het eerst een keer met je eens.
pi_78966175
quote:
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:19:41 #25
97868 Krullehoofd
pi_78966299
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:14 schreef verleiding het volgende:
Die situatie heb ik nooit meegemaakt, dus ik zou niet weten hoe ik op zo'n moment reageer. Ik denk eigenlijk niet dat ik het over mijn hart kan verkrijgen.

Een vriendin van mij doet het al een tijd die al een hele lange tijd een relatie blijkt te hebben. Dat wist zij dus niet vanaf het begin. Hij vertelde dat hij single was. Nu ze weet dat hij een relatie heeft, is ze like, ja dat is niet mijn probleem, die vriendin boeit me niet en ik kan er nu niet meer mee stoppen . Mja, ze is ook echt stapel op hem.
Hier blijft ze ermee doorgaan omdat ze hoopt om op deze manier die gozer voor haar te winnen. Lijkt mij niet zo'n gezonde relatie.
pi_78966326
quote:
Jij doet het haar niet aan, dat doet haar vriend.
pi_78966351
Ik zou nooit vreemd kunnen gaan (vreemdgaan überhaupt al) met iemand die bezet is. Als iemand bezet is blijf ik er vanaf.
pi_78966405
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:20 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik zou nooit vreemd kunnen gaan (vreemdgaan überhaupt al) met iemand die bezet is. Als iemand bezet is blijf ik er vanaf.
Als jij vrijgezel bent, dan ga jij niet vreemd, die andere doet dat dan he
pi_78966532
quote:
Helemaal mee eens.. Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om iemand dat aan te doen. Als ik kijk hoe ik zelf zou reageren als mijn vriend dat zou doen.. Nee.. Nooit!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:25:39 #30
97868 Krullehoofd
pi_78966583
quote:

[..]

[..]

Aandacht en bevestiging.
pi_78966595
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als jij vrijgezel bent, dan ga jij niet vreemd, die andere doet dat dan he
Dat is wel zo, maar it takes two to tango en ik heb daar gewoon geen zin in, laat staan dat ik het nut ervan inzie. Sowieso ben ik anti-vreemdgaan, dus nee - voor mij niet.
pi_78966603
quote:

[..]

[..]

Waarom is het dan ineens anders als je de ander kent, dan is het toch nogsteeds iets tussen hun 2-en?
Dan kiest toch ook die ander ervoor om het niet serieus te nemen en hoef jij je daar toch ook niet druk om te maken, zeker niet als dat persoon blijkbaar normaal interessant genoeg was om het mee te doen.

Ik zie het verschil gewoon niet, ik ga dan wat doen waarbij ik weet dat door die daad iemand gekwetst gaat worden, of dat nu direct mijn schuld is of niet, ik ga bewust dan die daad aan en maak mezelf daarmee ook een soort van schuldig.
Niet zo schuldig als degene die vreemdgaat, maar toch.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:27:17 #33
116015 SicSicSics
pi_78966646
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:26 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Dat is wel zo, maar it takes two to tango en ik heb daar gewoon geen zin in, laat staan dat ik het nut ervan inzie. Sowieso ben ik anti-vreemdgaan, dus nee - voor mij niet.
Als het maar koud genoeg wordt... dan bevriest anti-vries ook!
Fine, fuck you then!
pi_78966685
Zou ik niet aan mee doen... Tja of het moet om een one night stand gaan met een chick die ik naar alle waarschijnlijkheid nooit meer zou zien... (dat wijffie zal iig nooit meer mijn vriendin worden) Maar echt bewust met iemand de koffer induiken die een vriend heeft? Nee!
pi_78966700
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:27 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Als het maar koud genoeg wordt... dan bevriest anti-vries ook!
Dan komt het aan op je wilskracht. Dat soort dingen gebeuren als je ze laat gebeuren en het is dan maar net wat je belangrijker vindt.
pi_78966702
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:26 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom is het dan ineens anders als je de ander kent, dan is het toch nogsteeds iets tussen hun 2-en?
Dan kiest toch ook die ander ervoor om het niet serieus te nemen en hoef jij je daar toch ook niet druk om te maken, zeker niet als dat persoon blijkbaar normaal interessant genoeg was om het mee te doen.

Ik zie het verschil gewoon niet, ik ga dan wat doen waarbij ik weet dat door die daad iemand gekwetst gaat worden, of dat nu direct mijn schuld is of niet, ik ga bewust dan die daad aan en maak mezelf daarmee ook een soort van schuldig.
Omdat ik dan niet wil dat ZIJN vriendin vreemd gaat. Dat is dan iets tussen hem en mij. Als ik hem niet ken, is er geen hem en mij.
pi_78966770
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:26 schreef erodome het volgende:

[..]

Als ik zijn vriendin ken? Er zit gewoon een egoistisch element aan dat ik accepteer. Als ik zijn vriendin ken - en haar mag - dan kan ik het nog wel opbrengen daar rekening mee te houden, laat staan als het een vriendin van me is. Dan zet ik iets op het spel - als derde persoon. Dat kan de bedoeling niet zijn. Maar als ik zijn vriendin totaal niet ken dan heb ik toch niets te vrezen?
quote:
Hij, hij gaat iets doen waarbij iemand gekwetst gaat worden (als hij zo stom is om het haar te vertellen althans), jij niet. Als mijn vriend vreemdgaat weet ik bij wie ik moet zijn> bij hem, niet bij het meisje waarmee hij mij heeft bedrogen. Dat is sowieso niet chique, maar ook niet terecht, vind ik.
pi_78966785
oh ja btw dat one night stand gebeuren ben ik het wel mee eens
ik denk dat de kans groter is dat ik het zou doen als het een one night stand ding is
relatie materiaal vind ik zo iemand dan niet bepaald of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:31:08 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78966809
En ik ben ook wel eens third party geweest terwijl ik de vriendin in kwestie sort of kende. Sterker: ik was de enige vrouw die ze vertrouwde met haar vriend. Ik was immers one of the guys .
pi_78966833
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:25 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Aandacht en bevestiging.
Bijvoorbeeld. Goeie seks, kan ook.
  FOK!Babe woensdag 10 maart 2010 @ 12:32:32 #41
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_78966870
Je weet tenminste wel lekker meteen dat je niet op een relatie met dat wijf hoeft te hopen
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:33:23 #42
116015 SicSicSics
pi_78966895
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
En ik ben ook wel eens third party geweest terwijl ik de vriendin in kwestie sort of kende. Sterker: ik was de enige vrouw die ze vertrouwde met haar vriend. Ik was immers one of the guys .
Niiiice!

Ik ben wel eens derde partij geweest en heb twee weken daarna heel huichelachtig mezelf aan hem voorgesteld en nog even verteld dat zijn vriendin het zo vaak over hem heeft en dat hij maar mazzel heeft met zo'n leuk vrouwtje!
Fine, fuck you then!
pi_78966924
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
oh ja btw dat one night stand gebeuren ben ik het wel mee eens
ik denk dat de kans groter is dat ik het zou doen als het een one night stand ding is
relatie materiaal vind ik zo iemand dan niet bepaald of zo
Ik zou sowieso nooit een relatie beginnen met iemand die vreemdgaat met mij. Dan niet te vertrouwen, ook met mij niet te vertrouwen.

Maar seks, geen probleem
pi_78966945
Voor mij zou het nog een deel van de spanning kunnen zijn ook Klinkt best fout, I know.
pi_78966952
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
dat is wel net te zeg maar
pi_78967011
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:33 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Niiiice!

Ik ben wel eens derde partij geweest en heb twee weken daarna heel huichelachtig mezelf aan hem voorgesteld en nog even verteld dat zijn vriendin het zo vaak over hem heeft en dat hij maar mazzel heeft met zo'n leuk vrouwtje!
ik ben 2 keer 3e partij geweest maar die 2 keer was het me niet verteld!
bij een had ik moeite er mee te stoppen toen ik het wist omdat ik hem echt leuk vond, maar toen ik er over begon zei hij dat hij het wel gezegd had maar ik het vergeten was
heb dan tenminste nog het fatsoen om goed te liegen

toen ik heb tegen kwam met zijn vriendin heb ik wel een opmerking gemaakt waardoor ze, mocht zij vermoedens hebben gehad, thuis lekker over hebben kunnen ruzieen
eigen schuld dikke bult moet je maar niet liegen tegen mij
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_78967020
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:34 schreef Oidale het volgende:
Voor mij zou het nog een deel van de spanning kunnen zijn ook Klinkt best fout, I know.
nou daar kan ik ook wel weer in komen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_78967105
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:37 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou daar kan ik ook wel weer in komen
Vooral als het in hun bed is
pi_78967143
1x gedaan, achteraf voelde ik me best schuldig. Ik denk niet dat ik dat gauw weer zou doen
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:41:56 #50
122997 zquing
Drama Junk
pi_78967175
ik denk toch ook niet aan mn vriendin als ik vreemd ga, waarom zou de andere dat moeten? Ik zou er totaal geen probleem hebben als t toch maar voor 1 nacht is
"Those unforgettable days, for them I live"
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:42:53 #51
97868 Krullehoofd
pi_78967204
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:31 schreef Taurus het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. Goeie seks, kan ook.
Interessant dat je dat zegt. Waarom denk je goede seks te kunnen krijgen bij een vreemdganger ? Vanwege het feit dat een andere vrouw ook door hem geneukt wordt ? Waarschijnlijk geeft hij dus goede seks, want anders zou die andere vrouw niet bij hem blijven.
pi_78967268
Ik heb 't zelf wel eens gedaan, maar weet eerlijk gezegd niet heel erg wat ik er nou onder zou moeten voelen(het was dit weekend). Allebei een beetje aangeschoten en voila.

Natuurlijk praat ik 't niet goed, maar ik vind 't een leuke meid en ben zelf een vrije jongen....ik ken de jongen in kwestie niet, ja 2 x gezien, maar een vriend of kennis kan ik 't totaal niet noemen. Ik zie het meer als haar probleem als er gezeur door komt. Dat die gozer mij een onwijze teringlijer zou vinden als ie 't te weten komt snap ik, maar ik denk zelf dat ik bozer op mijn vriendin zou zijn als er zoiets soortgelijks gebeurt
pi_78967277
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:42 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Interessant dat je dat zegt. Waarom denk je goede seks te kunnen krijgen bij een vreemdganger ? Vanwege het feit dat een andere vrouw ook door hem geneukt wordt ? Waarschijnlijk geeft hij dus goede seks, want anders zou die andere vrouw niet bij hem blijven.
Ik hang die hele persoon niet op aan zijn bezet-zijn hoor. Als ik een leuke man ontmoet die ik er leuk uit vind zien en die mij op prettige manier seksueel benaderd zou het mij niet zoveel uitmaken als hij een vriendin heeft - als het om de seks gaat.

Het is niet zo dat ik hem aantrekkelijk vind of dat ik denk goede seks te krijgen ómdat hij een vreemdganger is. Wat is dat nou voor rare volgorde van conclusies.
  woensdag 10 maart 2010 @ 13:09:01 #54
97868 Krullehoofd
pi_78968210
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:45 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik hang die hele persoon niet op aan zijn bezet-zijn hoor. Als ik een leuke man ontmoet die ik er leuk uit vind zien en die mij op prettige manier seksueel benaderd zou het mij niet zoveel uitmaken als hij een vriendin heeft - als het om de seks gaat.

Het is niet zo dat ik hem aantrekkelijk vind of dat ik denk goede seks te krijgen ómdat hij een vreemdganger is. Wat is dat nou voor rare volgorde van conclusies.
Het gaat er niet om of jij hem aantrekkelijk vindt of dat je denkt goede seks te krijgen omdat hij een vreemdganger is. Hij is pas een vreemdganger nadat je seks hebt gehad met hem. Het gaat er om dat jij stellig zegt dat er dan iets te halen is voor jou en je geeft als voorbeeld goede seks.
pi_78968265
Daarbij in acht nemende dat de verboden vruchten het lekkerst zijn nietwaar?
Zwak
pi_78968332
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:09 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of jij hem aantrekkelijk vindt of dat je denkt goede seks te krijgen omdat hij een vreemdganger is. Hij is pas een vreemdganger nadat je seks hebt gehad met hem. Het gaat er om dat jij stellig zegt dat er dan iets te halen is voor jou en je geeft als voorbeeld goede seks.

jij denkt echt maf

duh er is iets te halen voor haar, want waarom zou ze anders geintereseert zijn?
en sex was een aanvulling op andere voorbeelden waardoor je al op 3 voorbeelden komt maar oke

en dan kom jij met de maffe conclusie dat zij wel zal denken dat er goede sex te halen valt omdat hij vreemdgaat?
jij bent degene die hier wat dingen nogal maf aan elkaar verbind, zeker niet taurus
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 10 maart 2010 @ 13:18:04 #57
97868 Krullehoofd
pi_78968603
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

jij denkt echt maf

duh er is iets te halen voor haar, want waarom zou ze anders geintereseert zijn?
en sex was een aanvulling op andere voorbeelden waardoor je al op 3 voorbeelden komt maar oke

en dan kom jij met de maffe conclusie dat zij wel zal denken dat er goede sex te halen valt omdat hij vreemdgaat?
jij bent degene die hier wat dingen nogal maf aan elkaar verbind, zeker niet taurus
Ik vraag mij af waarom ze zo geïnteresseerd is. Waarom niet de interesse dan verleggen naar iemand die wel vrijgezel is ?
pi_78968686
ik was de derde partij, met mijn ex die ooit tijdens onze relatie veemdgegaan was met haar en daarna een relatie met haar kreeg.

Ik voelde me NIET schuldig
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_78968816
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:18 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Ik vraag mij af waarom ze zo geïnteresseerd is. Waarom niet de interesse dan verleggen naar iemand die wel vrijgezel is ?
waarom wel?

ze heeft toch al uitgelegd dat zij er geen gewetensnood van krijgt en vind dat het kan?
lees je haar posts uberhaubt?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_78968859
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:20 schreef seasushi het volgende:
ik was de derde partij, met mijn ex die ooit tijdens onze relatie veemdgegaan was met haar en daarna een relatie met haar kreeg.

Ik voelde me NIET schuldig
Ik snap er geen kut van
pi_78968921
Tzou mij niks uitmaken als die ander een vriendin heeft, zolang ik dat meisje zelf maar niet ken.
pi_78968933
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:24 schreef TiMPiN het volgende:

[..]

Ik snap er geen kut van
seasushi heeft vriend. vriend gaat vreemd en krijgt nieuwe vriendin. exvriend gaat in zijn nieuwe relatie weer vreemd met seasushi.
Niet zo moeilijk
pi_78968946
Ik heb wel eens sex gehad met iemand die al een relatie had. Er was al een tijdje spanning tussen ons en die jongen schepte steeds op over wat ie allemaal met me zou doen als hij me tegen zou komen. Na een tijd heb ik hem een plaats en een datum gegeven en gezegd dat als hij zo'n grote vent was dat hij dan maar moest komen.

Zo gezegd zo gedaan. Na de tweede afspraak knapte ik een beetje op hem af omdat hij tegen zijn moeder aan het liegen was over waar hij was en besefte ik me ook opeens waar ik mee bezig was. Ik voelde me niet schuldig tegenover zijn vriendin, vond het alleen wel hard dat zij waarschijnlijk nooit zal weten dat hij vreemdgegaan is.

Ik heb zelf trouwens een ex die vreemdging. Dat waar het op duidde vond ik erger dan dat hij met een ander meisje naar bed is geweest. Dat iemand vreemdgaat is denk ik een teken dat ofwel je relatie goed fout zit, ofwel het je niet genoeg interesseert dat je je partner daar pijn mee doet om het te laten. Het enige wat ik wel erg vind aan het vreemdgaan is dat hij mij het risico op het krijgen van een soa heeft laten lopen.
  woensdag 10 maart 2010 @ 13:27:18 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78968962
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:24 schreef TiMPiN het volgende:

Ik snap er geen kut van
Haar ex is met haar vreemdgegaan toen hij in een relatie zat met het meisje waarmee hij haar eerder had bedrogen.
pi_78968978
Grow a spine?
pi_78969031
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Haar ex is met haar vreemdgegaan toen hij in een relatie zat met het meisje waarmee hij haar eerder had bedrogen.
En zo was de cirkel rond .
  woensdag 10 maart 2010 @ 13:29:00 #67
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78969035
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik vraag me af wat mensen er van vinden, is het jouw probleem dat degene met wie je seks hebt aan het vreemdgaan is? Of is dat iets wat hij/zij zelf moet bepalen? Of iets anders

Ik zelf ben van mening dat het totaal niet mijn probleem is, en doe het ook gewoon. Het wordt anders als ik de partner ken, dan doe ik het niet om hem.
Als jij echter weet dat de dame in kwestie een vriend heeft, dan moet je ook niet verbaasd zijn wanneer er later een uitermate gefrustreerde kerel bij je aanklopt.

Het is dus niet geheel risicovrij.

In hoeverre het moreel laakbaar is... Tsja... Boeiend.
Intelligent, but fucked up.
pi_78969093
Dank u Copycat en picodealion. Ik vond mijn post ook wel logisch neergezet...
pi_78969130
Ik snap niet waarom je als kerel dan bij die 3e gaat aankloppen(ja tenzij 't een vriend van je is was. Can't blame the guy denk ik dan...als mijn vriendin vreemdgaat ligt bij haar de verantwoordelijkheid om dat niet te doen!
pi_78969197
quote:
Ik zou al direct alle respect voor de man vrouw in kwestie verliezen, dus die seks kan hij zij dan ook wel vergeten.
  woensdag 10 maart 2010 @ 13:35:26 #71
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78969227
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat soort dingen krijg ik dan toch weer zo'n productiefout gevoel bij weetjewel, zo'n select groepje potjes en dekseltjes dat van ellende maar met elkaar blijft klooien.

Maar dat zal een stukje projectie zijn uit eerdere ervaringen met dat soort groepjes
pi_78969281
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:35 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Dat soort dingen krijg ik dan toch weer zo'n productiefout gevoel bij weetjewel, zo'n select groepje potjes en dekseltjes dat van ellende maar met elkaar blijft klooien.

Maar dat zal een stukje projectie zijn uit eerdere ervaringen met dat soort groepjes
Inderdaad. Ik doe niet aan groepjes
pi_78969326
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:34 schreef Techno het volgende:

[..]

Hoax, mannen kunnen geen sex weigeren
pi_78969377
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:38 schreef Scorpie het volgende:
Wanna bet?
pi_78969383
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik wel

Gewoon vasthouden aan je principes heet zoiets, en wie dat niet kan is gewoon zwak
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_78969427
quote:

[..]

Zodanig heb je dat niet voor het kiezen, ik blijf wel een vrouw natuurlijk, seksuele interesse betekent niet dat ik op welke persoon dan ook kan gaan plaatsnemen. Ik voel me dan waarschijnlijk aangetrokken tot die persoon, die wil ik, dus op zijn avances ga ik in, ook als hij bezet is (en ik niet uit ben op meer).
pi_78969439
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik wel

Gewoon vasthouden aan je principes heet zoiets, en wie dat niet kan is gewoon zwak
Dat heet ruggengraat hebben.
pi_78969481
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:41 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Dat heet ruggengraat hebben.
Iets beter verwoordt
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_78969485
quote:

[..]

Voor haar (en mij ook trouwens) maakt de relationele status van iemand geen verschil.
pi_78969508
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:39 schreef FireFox1 het volgende:
Precies. Buiten dat ga ik die weddenschap hoe dan ook winnen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2010 13:43:49 ]
  woensdag 10 maart 2010 @ 13:45:57 #81
116015 SicSicSics
pi_78969623
Principes! Als we altijd onze principes hadden vastgehouden dan liepen we nu nog in berenvellen voedsel en wijfjes te verzamelen!
Fine, fuck you then!
pi_78969652
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:34 schreef Techno het volgende:

[..]

Jij hebt respect voor iemand nodig voor je er meaningless sex mee kunt hebben?
  woensdag 10 maart 2010 @ 13:47:31 #83
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78969658
Ik ben wel benieuwd hoe het deze zomer zal gaan.

Want eerlijk is eerlijk: monogamie is heul nie makkelluk!
pi_78969770
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Jij hebt respect voor iemand nodig voor je er meaningless sex mee kunt hebben?
Ik kan me die luxe permiteren.

En kijk spoiler eens? Ga jij daar overheen?
  woensdag 10 maart 2010 @ 13:51:54 #85
8369 speknek
Another day another slay
pi_78969833
Zeggen dat je je niet interesseert voor de geestestoestand van de onbekende partner is zoiets als een machinegeweer verkopen aan een gestoorde zolang hij maar niemand vermoordt die je kent.

Zelf pas ik ervoor.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_78969902
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:50 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik kan me die luxe permiteren.

En kijk spoiler eens? Ga jij daar overheen?
Nee, maar dat heeft niks met respect te maken
pi_78969922
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:51 schreef speknek het volgende:
Zeggen dat je je niet interesseert voor de geestestoestand van de onbekende partner is zoiets als een machinegeweer verkopen aan een gestoorde zolang hij maar niemand vermoordt die je kent.

Zelf pas ik ervoor.
Ja, dat is precies hetzelfde
  woensdag 10 maart 2010 @ 13:55:07 #88
8369 speknek
Another day another slay
pi_78969972
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:51 schreef speknek het volgende:
zoiets als
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:54 schreef stbabylon het volgende:
precies hetzelfde
Een wonder der linguistiek ben je.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 10 maart 2010 @ 13:56:39 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78970055
Blijft het nog een enorme loze vergelijking ...
pi_78970083
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef Copycat het volgende:
Dank je
pi_78970259
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Nee, maar dat heeft niks met respect te maken
Dat niet, alleen was die spoiler dan weer een reactie op de opmerking dat mannen geen seks kunnen weigeren. Een mythe dus, die bij deze ontkracht is.
pi_78970304
Ik heb ongeveer een jaar geleden seks gehad met een ex-collega, die ik nog regelmatig zie met haar vriend. Toen was het 4 dagen uit, maar 2 dagen na de seks was het weer goed .

Relatie van +3 jaar en hij weet van niks.
pi_78970310
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:00 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat niet, alleen was die spoiler dan weer een reactie op de opmerking dat mannen geen seks kunnen weigeren. Een mythe dus, die bij deze ontkracht is.
Daar geloofde ik sowieso al niet in.
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:03:33 #94
8369 speknek
Another day another slay
pi_78970378
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef Copycat het volgende:
Je werkt willens en wetens mee aan een situatie waar iemand schade berokkent wordt puur en alleen voor eigen gerief. En wat voor gerief. Als je wellicht jarenlang droogstaat, okay, pakken wat je pakken kan. Maar dat maakt het niet goed.
pi_78970604
ja want sex is het zelfde als moord
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_78970640
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:03 schreef speknek het volgende:

[..]

Je werkt willens en wetens mee aan een situatie waar iemand schade berokkent wordt puur en alleen voor eigen gerief. En wat voor gerief. Als je wellicht jarenlang droogstaat, okay, pakken wat je pakken kan. Maar dat maakt het niet goed.
Dit is een kleine dooddoener, maar goed, hij is wel ter zake doende.
Als ik niet met die meid naar bed gaat, houdt dat haar niet tegen. Iemand die vreemd wil gaan en niet mijn piemel kan krijgen, zoekt wel iemand anders op. Dus die schade wordt sowieso berokkent.
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:12:48 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78970761
quote:

Ja, want die ander wordt er ook echt door vermoord. Ik zeg niet dat het de schoonheidsprijs verdient, maar je kunt het ook wel overdrijven.
pi_78970793
quote:

[..]

Ach welnee. Zij zoekt een pleziertje, ik zoek hetzelfde. Waarom mijzelf iets ontzeggen wat ze uiteindelijk bij een ander wel zal krijgen?
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:14:28 #99
8369 speknek
Another day another slay
pi_78970825
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
Nee dat is het niet, beide zijn wel een vorm van anderen schade berokkenen en daarbij een inbreuk op (schending van) de ethische norm.
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:15:06 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78970854
De Ethische Norm.
Welke is "De" precies?
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:16:45 #101
8369 speknek
Another day another slay
pi_78970919
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:12 schreef Copycat het volgende:
Ja, want die ander wordt er ook echt door vermoord. Ik zeg niet dat het de schoonheidsprijs verdient, maar je kunt het ook wel overdrijven.
Ik zeg niet dat het hetzelfde is.
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:17:47 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78970961
Wat niet weet wat niet deert en wat geen schade berokkent. Makkelijk gezegd, maar wel waar.

Daarbij: Jij trekt die vergelijking wel.
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:17:59 #103
8369 speknek
Another day another slay
pi_78970968
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
De Ethische Norm.
Welke is "De" precies?
basisprincipe van de samenleving: anderen geen pijn doen.
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:18:28 #104
97868 Krullehoofd
pi_78970986
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:40 schreef Taurus het volgende:

[..]

Zodanig heb je dat niet voor het kiezen, ik blijf wel een vrouw natuurlijk, seksuele interesse betekent niet dat ik op welke persoon dan ook kan gaan plaatsnemen.
Daar zijn de meningen over verdeeld hier op het forum
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:40 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik voel me dan waarschijnlijk aangetrokken tot die persoon, die wil ik, dus op zijn avances ga ik in, ook als hij bezet is (en ik niet uit ben op meer).
Dat begrijp ik. Maar stel dat je in een kroeg, club, of weet ik veel wat bent. Er zijn twee mannen die beide avances maken naar jou. Beide zijn aantrekkelijk in jouw ogen en met één van de twee zou je wel seks willen later vanacht. Eén heeft al 3 jaar een relatie en de ander is al 3 jaar vrijgezel. Op wie zijn avances zou jij ingaan ? en waarom ?
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:18:57 #105
8369 speknek
Another day another slay
pi_78971007
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:17 schreef Copycat het volgende:
Wat niet weet wat niet deert en wat geen schade berokkent. Makkelijk gezegd, maar wel waar.
Daar is inderdaad alles mee gezegd.
pi_78971009
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:01 schreef Elckiebone het volgende:
Ik heb ongeveer een jaar geleden seks gehad met een ex-collega, die ik nog regelmatig zie met haar vriend. Toen was het 4 dagen uit, maar 2 dagen na de seks was het weer goed .

Relatie van +3 jaar en hij weet van niks.
"We were on a BREAK!!"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:20:29 #107
8369 speknek
Another day another slay
pi_78971058
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:13 schreef Scorpie het volgende:
Ach welnee. Zij zoekt een pleziertje, ik zoek hetzelfde. Waarom mijzelf iets ontzeggen wat ze uiteindelijk bij een ander wel zal krijgen?
Misschien omdat je standaarden hebt.
pi_78971091
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
Zolang ik het niet weet dat de ander aan het vreemdgaan is ga ik lekker m'n gang.
Als ze het eerst verteld dat ze vreemdgaat met mij weet ik niet of ik haar zou neuken eerlijk gezegt.
Same here..
Ik denk dat als ik met iemand naar bed ga, waarvan in vooraf weet dat zij daardoor vreemd gaat,zou ik het niet doen.. ik denk dat ik dan last van mijn geweten krijg...
pi_78971116
Is mijn probleem niet. Als ik single ben kan ik seks hebben met wie ik wil, ik ben niemand verantwoording verschuldigd. Dat is haar en haar partners probleem.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_78971119
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:18 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

[..]

Dat begrijp ik. Maar stel dat je in een kroeg, club, of weet ik veel wat bent. Er zijn twee mannen die beide avances maken naar jou. Beide zijn aantrekkelijk in jouw ogen en met één van de twee zou je wel seks willen later vanacht. Eén heeft al 3 jaar een relatie en de ander is al 3 jaar vrijgezel. Op wie zijn avances zou jij ingaan ? en waarom ?
dat is toch helemaal niet de casus in dit topic

het kan voor jou niet ingewikkeld genoeg zijn he? jesus
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:24:08 #111
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78971216
Als het puur en alleen voor de seks is, prima, mits het geen bekenden van me zijn.
Eventuele relatie? Hell no, met iemand die vreemd gaat hoef ik sowieso geen relatie.
pi_78971246
Been there, done that. Getrouwde vrouw, werd thuis niet behandeld zoals zou moeten. Ze had ook al heel lang geen sex gehad, omdat haar man haar zo slecht behandelde. Maar ze liep steeds harder te soppen, dus kwam het er op een gegeven moment tussen ons maar van.

Heb me nooit schuldig gevoeld richting haar vent, moet ie haar maar goed behandelen, maar aan de andere kant, als ik een vriendin heb en ze gaat vreemd, dan is het gelijk klaar. Dat dan weer wel. Maarja, ik ga er vanuit dat ze dan niet vreemdgaan omdat ik ze slecht behandel, dat is het verschil denk ik.
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:27:46 #113
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78971367
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
Sex met de verkeerde kan uitmonden in moord. Gebeurt relatief vaak.
quote:
De Ethische Norm.
Welke is "De" precies?
Dat niemand besodemieterd wil worden en/of gezichtsverlies wil lijden.

Meer een natuurlijk mechanisme, maar okee.
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:28:05 #114
97868 Krullehoofd
pi_78971386
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het kan voor jou niet ingewikkeld genoeg zijn he? jesus
Wat zou jij doen ?
pi_78971450
het lijkt me onwaarschijnlijk dat 2 mannen precies even heet zijn en mij allebei willen

buiten dat doe ik niet aan one night stands
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_78971522
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:18 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

[..]

wat stel jij rare vragen? Wat wil je nou precies weten, of welke conclusie kun je trekken uit mijn antwoord? Je schetst een uiterst onwaarschijnlijke situatie, het gaat er om dat ik het best met een bezet iemand zou kunnen doen, en niet alleen maar om bevestiging of aandacht te krijgen (ook, toegegeven), maar ook omdat ik het een aantrekkelijke man vind, bijvoorbeeld.
Als ik moet kiezen in jouw voorbeeld kies ik de vrijgezel. Wat je er aan heb weet ik niet, maar hier is je antwoord.
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:34:31 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78971663
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:27 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Sex met de verkeerde kan uitmonden in moord. Gebeurt relatief vaak.
Dan heb ik relatief veel geluk gehad.
quote:
Dat niemand besodemieterd wil worden en/of gezichtsverlies wil lijden.

Meer een natuurlijk mechanisme, maar okee.
En dan mis ik ook nog dat natuurlijke mechanisme. Ik ben niet van mening dat ik besodemieter als ik seks heb met iemand die bezet is. Egocentrisch wellicht, maar toch is het zo.
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:34:49 #118
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_78971682
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
Eens met TS. Niet mijn probleem, zolang ik de andere partij niet persoonlijk ken.
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:43:59 #119
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_78972048
Als ik erachter zou komen zou ik er niet aan beginnen. Ik waag me niet aan zo'n wespennest en zou het kut vinden voor de andere partij.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_78973234
quote:

[..]

[..]

Zo denk ik er ook over. De problemen die er spelen zijn dan alles behalve mijn probleem. Dat laat me dan ook volledig koud. Als ik het niet doe dan staat er wel iemand anders op.

Al doe ik het niet als ik vermoed dat het vriendje in kwestie een gevaar voor me zal opleveren. Ik heb in mijn omgeving al meerdere malen meegemaakt dat een in mijn ogen onschuldig iemand volledig in elkaar werd geslagen en in één geval zelfs werd doodgeschoten enkel omdat die persoon geneukt had met iemand die al een relatie had. Dat vermijd ik liever. Gelukkig gaat dit in de meeste gevallen niet op.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_78973696
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:10 schreef Karammel het volgende:
Al doe ik het niet als ik vermoed dat het vriendje in kwestie een gevaar voor me zal opleveren. Ik heb in mijn omgeving al meerdere malen meegemaakt dat een in mijn ogen onschuldig iemand volledig in elkaar werd geslagen en in één geval zelfs werd doodgeschoten enkel omdat die persoon geneukt had met iemand die al een relatie had. Dat vermijd ik liever. Gelukkig gaat dit in de meeste gevallen niet op.
WTF? Waar woon jij? één of andere Amerikaanse ghetto
  woensdag 10 maart 2010 @ 15:21:30 #122
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_78973728
tvp
Well, I can take you far away, with my mind
  woensdag 10 maart 2010 @ 15:23:32 #123
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78973809
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan heb ik relatief veel geluk gehad.
Je bent een vrouw. Dat is toch nét effe anders. Althans, nog wel.
quote:
En dan mis ik ook nog dat natuurlijke mechanisme. Ik ben niet van mening dat ik besodemieter als ik seks heb met iemand die bezet is. Egocentrisch wellicht, maar toch is het zo.
Je faciliteert. Daarnaast is de mening van de facilitator maar half relevant wanneer Bokito himself met de deur naar binnen komt wandelen
pi_78973820
Ik zou me woede als bedrogene meer richten op mijn vriendin. Can't blame the guy who nails her, 9/10 kerels zijn gewoon zwak wat dat betreft(mits de dame in kwestie niet buttugly is), maar kennelijk neemt iemand die je 1000000% zou moeten kunnen vertrouwen het niet zo nauw met de regels van het spel. Dat vind ik veel erger dan een kerel die weet dat ze bezet is....dat is ofcourse anders als je bevriend bent
  woensdag 10 maart 2010 @ 15:32:43 #125
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_78974245
Als je graag elke week door iemand geneukt wil worden, wordt dan gewoon single.
Ik ben er zelf achter moeten komen dat ze toen vreemdgaan, was al er genoeg.
En voor de rest:

...........................................________
....................................,.-‘”...................``~.,
.............................,.-”...................................“-.,
.........................,/...............................................”:,
.....................,?......................................................,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:”........./
..............?.....__.........................................:`.........../
............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../
.........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}
...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../
...,,,___.`~,......“~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”
............/.`~,......`-...................................../
.............`~.*-,.....................................|,./.....,__
,,_..........}.>-._...................................|..............`=~-,
.....`=~-,__......`,.................................
...................`=~-,,.,...............................
................................`:,,...........................`..............__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_..........._,-%.......`
...................................,
  woensdag 10 maart 2010 @ 15:55:03 #126
97868 Krullehoofd
pi_78975286
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
het lijkt me onwaarschijnlijk dat 2 mannen precies even heet zijn en mij allebei willen

buiten dat doe ik niet aan one night stands
jij was zeker de nerd van de klas ?
  woensdag 10 maart 2010 @ 15:56:33 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78975357
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:

Je faciliteert. Daarnaast is de mening van de facilitator maar half relevant wanneer Bokito himself met de deur naar binnen komt wandelen
Ijn mijn eigen gevallen is mijn mening nog steeds relevant. Daarop baseer ik mijn beslissingen en Bokito heeft gelukkig de sleutels van mijn huis niet.
pi_78975474
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:55 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

jij was zeker de nerd van de klas ?
weer zo'n geweldige conclusie
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 10 maart 2010 @ 15:59:39 #129
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78975497
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ijn mijn eigen gevallen is mijn mening nog steeds relevant. Daarop baseer ik mijn beslissingen en Bokito heeft gelukkig de sleutels van mijn huis niet.
Vandaar dat ik zeg dat ie met de deur binnen komt wandelen

Ik bedoel er verder helegaar naks mee. Je bent ongetwijfeld een beresterke, zelfstandige vrouw enzo
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:00:26 #130
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78975533
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:23 schreef TiMPiN het volgende:
Ik zou me woede als bedrogene meer richten op mijn vriendin. Can't blame the guy who nails her, 9/10 kerels zijn gewoon zwak wat dat betreft(mits de dame in kwestie niet buttugly is), maar kennelijk neemt iemand die je 1000000% zou moeten kunnen vertrouwen het niet zo nauw met de regels van het spel. Dat vind ik veel erger dan een kerel die weet dat ze bezet is....dat is ofcourse anders als je bevriend bent
Rationeel heb je ook geheel gelijk.
pi_78975588
Ik zou het in eerste instantie wel aankaarten..Als hij dan toch door blijft gaan dan is het zijn eigen probleem..Maar zou sowieso niet zo snel een 'one night stand' hebben.
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:03:39 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78975672
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:

Vandaar dat ik zeg dat ie met de deur binnen komt wandelen
Moet ze eerst mijn huis weten te wonen.
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:04:34 #133
116015 SicSicSics
pi_78975698
Ik weet alleen waar je bed slaapt!
Fine, fuck you then!
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:05:21 #134
116015 SicSicSics
pi_78975731
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:01 schreef Vanne het volgende:
Ik zou het in eerste instantie wel aankaarten..Als hij dan toch door blijft gaan dan is het zijn eigen probleem..Maar zou sowieso niet zo snel een 'one night stand' hebben.
Je zou aankaarten dat hij een vriendin heeft? Of zou je aankaarten dat je er moeite mee hebt?
Fine, fuck you then!
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:24:57 #135
97868 Krullehoofd
pi_78976661
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

weer zo'n geweldige conclusie
ergens vind je mij wel lief, je laat het alleen niet zo blijken hè ?
pi_78977254
quote:
Toch krijg je vaak dat, wanneer het uitkomt, de bedrogen vriendin/vriend erg boos wordt op man/vrouw waar de vriend/vriendin mee is vreemd gegaan. Oneerlijk? Ik heb het ook nooit zo op mensen die iemands vriend/vriendin proberen af te pakken, maar alle boosheid zou eigenlijk gericht moeten zijn op de vreemdganger.
pi_78977492
quote:

idem hier

Puur om het feit dat als ik de rollen omdraai, ik dat ook niet fijn zou vinden
pi_78977585
Ik zou me er toch wel lullig bij voelen, en vooral mezelf afvragen hoe ik het zelf zou vinden.
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:15:42 #139
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78979117
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:26 schreef picodealion het volgende:

[..]

seasushi heeft vriend. vriend gaat vreemd en krijgt nieuwe vriendin. exvriend gaat in zijn nieuwe relatie weer vreemd met seasushi.
Niet zo moeilijk
Ik moest m toch echt 3 keer lezen hoor de post van seasushi wel te verstaan

[ Bericht 9% gewijzigd door Yuki op 10-03-2010 18:26:20 ]
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_79000256
heb het wel eens afgekapt omdat iemand getrouwd bleek - en die deed echt veel moeite

in principe is het niet mijn probleem als ik die ander niet ken maar echt warm word ik er ook niet van

en als je er niet echt warm van wordt - what's the point, right..
Jusqu'ici tout va bien...
  donderdag 11 maart 2010 @ 09:57:55 #141
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_79004189
Heb een paar maandelijkse neukrelatie gehad met een getrouwde vrouw.
Die krijg thuis niet wat ik haar gaf. Kende de man niet, zij was een collega.
Was niet mijn probleem.

Als m'n vriendin vreemd zou gaan zou dat ook niet het probleem van de derde persoon zijn, wel van haar. Want waarom vreemdgaan als je een open relatie niet ziet zitten
Het zou voor mij, echter, ook niet meteen het einde van de relatie zijn, ligt totaal aan de reden van het vreemdgaan. Is het omdat ze iets miste waar aan te werken valt en beide bereid dat te doen: okey.
Gebruikt ze een kutsmoes zoals: "Joah, ik had iets teveel op" ben ik weg..
pi_79006470
quote:
De Ethische Norm.
Welke is "De" precies?
Wat u niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet.
Die norm, beter gezegd, die levensles.

Maar met het wat niet weet wat niet deert bedoel je te zeggen dat elke partner van jou een vrijbrief heeft om maar rond te wippen zolang hij het jou maar niet verteld?
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:03:58 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79006618
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:00 schreef erodome het volgende:

Maar met het wat niet weet wat niet deert bedoel je te zeggen dat elke partner van jou een vrijbrief heeft om maar rond te wippen zolang hij het jou maar niet verteld?
Nee, want dan is het wél mijn relatie. Ja, krom enzo, maar zo werkt(e) het wel voor me.
pi_79010447
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 09:57 schreef Keltie het volgende:
Heb een paar maandelijkse neukrelatie gehad met een getrouwde vrouw.
Die krijg thuis niet wat ik haar gaf. Kende de man niet, zij was een collega.
Was niet mijn probleem.

Als m'n vriendin vreemd zou gaan zou dat ook niet het probleem van de derde persoon zijn, wel van haar. Want waarom vreemdgaan als je een open relatie niet ziet zitten
Het zou voor mij, echter, ook niet meteen het einde van de relatie zijn, ligt totaal aan de reden van het vreemdgaan. Is het omdat ze iets miste waar aan te werken valt en beide bereid dat te doen: okey.
Gebruikt ze een kutsmoes zoals: "Joah, ik had iets teveel op" ben ik weg..
Dat is moeilijk hoor! Je vriendin was namelijk niet bereid om er wat aan te doen, die ging het bij iemand anders halen zonder eerst met jou te overleggen.
pi_79010587
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:39 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Dat is moeilijk hoor! Je vriendin was namelijk niet bereid om er wat aan te doen, die ging het bij iemand anders halen zonder eerst met jou te overleggen.
Ach, als ze er foto's van heeft gemaakt
pi_79010803
quote:
dito
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_79019706
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:20 schreef stbabylon het volgende:

[..]

WTF? Waar woon jij? één of andere Amerikaanse ghetto
Er zit hier een kamp in de buurt en die kampers houden er een nogal sterk eergevoel op na. Als jij de persoon bent waarmee hun vriendinnetje is vreemdgegaan heb ook jij hun eer gekrenkt. Daar weten ze wel raad mee.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  Licht Ontvlambaar donderdag 11 maart 2010 @ 16:01:45 #148
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79019841
quote:

[..]

[..]

Geheel mee eens
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_79020528
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 15:59 schreef Karammel het volgende:

[..]

Er zit hier een kamp in de buurt en die kampers houden er een nogal sterk eergevoel op na. Als jij de persoon bent waarmee hun vriendinnetje is vreemdgegaan heb ook jij hun eer gekrenkt. Daar weten ze wel raad mee.

er zit hier ook een kamp in de buurt maar dat wil niet zeggen dat ik met kampwijven het bed in duik
volgens mij zegt dat meer over de kringen waarin jij je beweegt maar oke
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_79021783
Het ligt ook wel aan het milieu van die chick/dude. Je heb zat mafkezen die je 't leven zuur kunnen maken
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:19:22 #151
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_79023653
quote:
Eens.
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:32:51 #152
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_79026888
Sjongejonge, toen ik in een ander topic dit vertelde, dat het niet mijn probleem was, was iedereen tegen me!
All she wants and needs is just a little taste..
pi_79026985
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:32 schreef Luxuria het volgende:
Sjongejonge, toen ik in een ander topic dit vertelde, dat het niet mijn probleem was, was iedereen tegen me!
ZWIJG!
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:36:13 #154
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_79027021
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:35 schreef TiMPiN het volgende:

[..]

ZWIJG!
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:37:39 #155
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79027080
ik kan me er werkelijk niet druk om maken. tenzij ik zelf de kans loop er gezeik mee te krijgen. dus...niet bij diegene thuis bijv.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:39:49 #156
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79027151
Wouldn't be my problem..
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_79031344
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wouldn't be my problem..

Wanneer spreken we af
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:36:58 #158
139770 Miasan
Roemer has it
pi_79035523
Wat gij niet wilt dat u geschiedt....

Nooit in zo'n situatie gezeten. Zou het sowieso niet doen als ik de partner in kwestie kende, en als ik de persoon zelf zou zien als potentieel relatiemateriaal: je wilt immers geen relatie met een vreemdganger!
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 06:57:26 #159
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_79046015
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:39 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Wie zegt dat? Daarbij zijn we mensen, die hebben nu eenmaal momenten van zwakte.
pi_79047177
Ik vind het niet mijn probleem. Heeft hij een vriendin/vrouw (mits ik haar niet ken), moet hij dan lekker zelf weten. Als ik weet dat er kinderen in het spel zijn, blijf ik er vanaf though.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_79048016
Het is mijn probleem niet.. Kan er dus niet mee zitten
I solemnly swear i'm up to no good
pi_79048593
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:36 schreef Miasan het volgende:
Nooit in zo'n situatie gezeten. Zou het sowieso niet doen als ik de partner in kwestie kende, en als ik de persoon zelf zou zien als potentieel relatiemateriaal: je wilt immers geen relatie met een vreemdganger!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 10:12:18 #163
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_79049677
quote:

Ik heb een keer gehad dat een meisje vreemd wilde gaan met mij. Die kon dus gelijk opdonderen, ik laat me daar niet voor gebruiken.

Was gewoon vriendschappelijk bedoeld, hadden elkaar via een forum leren kennen (gezamelijke interesse) en toen ze bij mij was wilde ze meer. Op zich niet erg tot ze even tussen neus en lippen door vertelde dat ze een vriend had.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_79049800
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:12 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik heb een keer gehad dat een meisje vreemd wilde gaan met mij. Die kon dus gelijk opdonderen, ik laat me daar niet voor gebruiken.

Was gewoon vriendschappelijk bedoeld, hadden elkaar via een forum leren kennen (gezamelijke interesse) en toen ze bij mij was wilde ze meer. Op zich niet erg tot ze even tussen neus en lippen door vertelde dat ze een vriend had.
Daar voel je toch niks van?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 10:16:28 #165
116015 SicSicSics
pi_79049815
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:15 schreef stbabylon het volgende:
Mijn motto!
Fine, fuck you then!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 10:18:04 #166
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_79049873
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:15 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Op zich niet maar ik kan dat gewoon niet over mijn hart verkrijgen.
Wel een keer een one night stand gehad met een getrouwde vrouw. Klein verschil daarbij was dat haar man het wist en niet erg vond (die kwam aan het eind vd middag thuis en nog een tijdje mee gekletst met zijn drieen, best raar maar ook best kinky )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_79050131
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:16 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Mijn motto!
(tenzij haar vriend een zeer aggresief sportschooltypetje is met het intellect van een bos uien, dan zou je het eventueel later wel kunnen voelen...)
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:00:16 #168
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_79056802
Ik heb er geen bezwaren tegen als mensen het alleen voor de seks doen, al is het niet mijn ding. Wat ik wel godvergeten irritant vind, is als vriendinnen van mij het bed induiken met een jongen die al bezet is, er vervolgens emotioneel bij betrokken raken en ik al het gehuil moet aanhoren
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:05:51 #169
97868 Krullehoofd
pi_79057066
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef Electrocute het volgende:
Ik heb er geen bezwaren tegen als mensen het alleen voor de seks doen, al is het niet mijn ding. Wat ik wel godvergeten irritant vind, is als vriendinnen van mij het bed induiken met een jongen die al bezet is, er vervolgens emotioneel bij betrokken raken en ik al het gehuil moet aanhoren
Maar dan zijn de motieven anders en proberen ze zich in een relatie te neuken.
pi_79057253
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef Electrocute het volgende:
Ja, die wijven moeten ze meteen tegen de muur zetten
pi_79057323
quote:

Helemaal mee eens.

Edit: toevoeging, degene kennen die belazerd wordt is geen probleem als ik hem een klootzak vind. Maar met dat scenario heb ik geen ervaring.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_79059700
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:12 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Edit: toevoeging, degene kennen die belazerd wordt is geen probleem als ik hem een klootzak vind. Maar met dat scenario heb ik geen ervaring.
Als je er een eersteklas klootzak mee te grazen kan nemen is dat alleen maar een extra bonus
pi_79063024
rationeel denkend: nee, wat zou je doen als je de kerel tegenkomt die met "jou' vriending vreemd was gegaan? helemaal de grond in beuke natuurlijk. Dus nee, ik wil respect voor mijn relaties, en dus heb ik die ook voor een ander, vind het gewoon echt niet kunnen. (M.bizz - dubbel spel...) "je nakte hem, door te nakken met mij"

als ik echter met 20 potten bier achter de kiezen tegenover een gruwelijk lekker wijf sta... ja ik bedoel waar ben je anders een kerel voor.....................

maar goed, blijf erbij dat het niet kan.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:30:09 #174
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_79063703
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:14 schreef Pvt het volgende:
rationeel denkend: nee, wat zou je doen als je de kerel tegenkomt die met "jou' vriending vreemd was gegaan? helemaal de grond in beuke natuurlijk. Dus nee, ik wil respect voor mijn relaties, en dus heb ik die ook voor een ander, vind het gewoon echt niet kunnen. (M.bizz - dubbel spel...) "je nakte hem, door te nakken met mij"

als ik echter met 20 potten bier achter de kiezen tegenover een gruwelijk lekker wijf sta... ja ik bedoel waar ben je anders een kerel voor.....................

maar goed, blijf erbij dat het niet kan.
Dat vind ik toch altijd zo waardeloos, degene die met jouw chick heeft liggen douwen in elkaar willen timmeren. Die dude zit niet met je in een relatie. Kom nou.
pi_79063781
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:30 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Dat vind ik toch altijd zo waardeloos, degene die met jouw chick heeft liggen douwen in elkaar willen timmeren. Die dude zit niet met je in een relatie. Kom nou.
is ook waardeloos maar je gaat me niet vertellen dat je het niet zou willen? ik ga er ook van uit dat hij het wel wist hé (dat ze bezet was) tis wat ik zeg, ik wil respect voor mijn relatie's, die moet je dan ook voor anderen hebben
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:14:52 #176
116015 SicSicSics
pi_79065708
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:31 schreef Pvt het volgende:
is ook waardeloos maar je gaat me niet vertellen dat je het niet zou willen? ik ga er ook van uit dat hij het wel wist hé (dat ze bezet was) tis wat ik zeg, ik wil respect voor mijn relatie's, die moet je dan ook voor anderen hebben
Ik wil respect en als ik het niet krijg ga ik je slaan! Jammer. Ik vind eigenlijk dat de enige die je iets kwalijk kunt nemen je vriendin is, tenzij said kerel jouw vriendin expres paalt om je een hak te zetten natuurlijk.
Fine, fuck you then!
pi_79065830
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:14 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik wil respect en als ik het niet krijg ga ik je slaan! Jammer. Ik vind eigenlijk dat de enige die je iets kwalijk kunt nemen je vriendin is, tenzij said kerel jouw vriendin expres paalt om je een hak te zetten natuurlijk.
Maar dan is je vriendin verkracht.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:19:23 #178
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_79065898
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:31 schreef Pvt het volgende:

[..]

Ik zou het niet leuk vinden als een chick mijn (momenteel niet-bestaande ) vriend zou neuken, maar een vriend of vriendin is je privébezit niet.

Iedereen mag jouw vriendin proberen te versieren als ze daar zin in hebben. Als je vriendin daar op ingaat en jij wil dat niet, dan moet je boos op haar zijn, niet op de knul die haar zijn bed in sleurde.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:25:44 #179
97868 Krullehoofd
pi_79066135
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:19 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Ik zou het niet leuk vinden als een chick mijn (momenteel niet-bestaande ) vriend zou neuken, maar een vriend of vriendin is je privébezit niet.

Iedereen mag jouw vriendin proberen te versieren als ze daar zin in hebben. Als je vriendin daar op ingaat en jij wil dat niet, dan moet je boos op haar zijn, niet op de knul die haar zijn bed in sleurde.
Inderdaad, zoals al eerder ergens hier op het forum is gezegd. Zij besluit om zich te laten palen door een ander.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:29:09 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_79066254
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:25 schreef Krullehoofd het volgende:
Inderdaad, zoals al eerder ergens hier op het forum is gezegd. Zij besluit om zich te laten palen door een ander.
Dat is natuurlijk waar. Desalniettemin, als ik ergens niet tegenkan is het mannen die op mijn vriendin gaan hitten terwijl ik erbij sta en ze redelijkerwijs kunnen aannemen dat het mijn vriendin is. (of als ik net even weg ben).
Die lui zijn mij minder waard dan dat spul dat ik met een takje onder m'n schoen vandaan peuter, en ze verdienen het dat ik ze finaal de tering intrap een klb topic over ze open op fok.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:30:55 #181
116015 SicSicSics
pi_79066326
Ik moet er altijd wel om lachen! Mensen een blauwtje zien lopen is altijd grappig.
Fine, fuck you then!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:42:54 #182
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_79066757
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:29 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk waar. Desalniettemin, als ik ergens niet tegenkan is het mannen die op mijn vriendin gaan hitten terwijl ik erbij sta en ze redelijkerwijs kunnen aannemen dat het mijn vriendin is. (of als ik net even weg ben).
Die lui zijn mij minder waard dan dat spul dat ik met een takje onder m'n schoen vandaan peuter, en ze verdienen het dat ik ze finaal de tering intrap een klb topic over ze open op fok.
Er zijn leukere manieren om je daar uit te redden. Bijvoorbeeld door zelf de jongeman in kwestie aan te randen.

Maar ook in deze situatie vind ik het de verantwoordelijkheid van je vriendin als ze mee gaat in het geflirt. Ze kan natuurlijk ook gewoon vragen of de persoon in kwestie even op wil teffen.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:45:40 #183
8369 speknek
Another day another slay
pi_79066872
Ja natuurlijk, maar dan zijn het nog wel die lui die op moeten bokken.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:51:45 #184
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_79067117
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:45 schreef speknek het volgende:
Ja natuurlijk, maar dan zijn het nog wel die lui die op moeten bokken.
Als ze daar om vraagt en hij doet het niet, dan heb je alle recht om voor een beschermend en bovendien mannelijk optreden te zorgen
pi_79067130
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:07 schreef N.icka het volgende:
Ik zou het nooit doen , heb zo'n tering hekel aan vreemdgangers
deze zin zou voor iedereen moeten gelden, voor mij de enigste legitieme reden om iemand in elkaar te slaan is als hij met wat mijn vriendin zou hebben gedaan! je doet een ander toch niet aan wat jij ook niet wil meemaken ? :S
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 maart 2010 @ 16:58:38 #186
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79067387
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:52 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

deze zin zou voor iedereen moeten gelden, voor mij de enigste legitieme reden om iemand in elkaar te slaan is als hij met wat mijn vriendin zou hebben gedaan! je doet een ander toch niet aan wat jij ook niet wil meemaken ? :S
Ow ja... want hij is degene die fout is en je vriendin is het onschuldige meisje dat zich in een vlaag van verstandsverbijstering heeft laten verleiden
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:06:40 #187
8369 speknek
Another day another slay
pi_79067698
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:19 schreef Electrocute het volgende:

Overigens, ik ben het eens met het tweede gedeelte, maar een relatie hebben is natuurlijk wel een wederzijdse claim op elkaar leggen; je zou het privebezit kunnen noemen 'mijn meisje' en 'mijn vent' zijn geen toevallige woordkeuzes.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:11:52 #188
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_79067927
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:06 schreef speknek het volgende:

[..]

Overigens, ik ben het eens met het tweede gedeelte, maar een relatie hebben is natuurlijk wel een wederzijdse claim op elkaar leggen; je zou het privebezit kunnen noemen 'mijn meisje' en 'mijn vent' zijn geen toevallige woordkeuzes.
Een privébezit heeft geen eigen wil. Als iemand je auto bekladt, dan mag je boos zijn op degene die dat doet. Bij een vriendin werkt dat niet zo.
pi_79068333
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:05 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Maar dan zijn de motieven anders en proberen ze zich in een relatie te neuken.
Juist daarom is vreemdgaan van de ander voor mij een voorwaarde.

*heeft een relatie en is nog nooit vreemdgegaan, maar wel in de gelegenheid geweest.

Als ik al vreemd zou gaan, moet ik wel weten dat de ander ook een relatie heeft, om gezeik achteraf te voorkomen.
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
pi_79068506
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:52 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

Schei toch uit... als er iemand in zo'n situatie schuldig is, dan is het de vreemdganger. Niet de persoon waarmee dat gebeurt. Je zou dan dus je vriendin moeten schoppen en die gast bedanken dat hij je duidelijk heeft gemaakt wat jij voor haar betekent.
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:32:17 #191
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_79068662
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:27 schreef incompetente-palpeerder het volgende:

[..]

Schei toch uit... als er iemand in zo'n situatie schuldig is, dan is het de vreemdganger. Niet de persoon waarmee dat gebeurt. Je zou dan dus je vriendin moeten schoppen en die gast bedanken dat hij je duidelijk heeft gemaakt wat jij voor haar betekent.
QFT
pi_79068790
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:32 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

QFT
?
kunst zonder trein
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:36:17 #193
97868 Krullehoofd
pi_79068815
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:29 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat kun je op andere manieren oplossen. Dit laat alleen maar zien dat je onzeker bent over je relatie en dat je je vriendin niet vertrouwt.
pi_79069750
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:35 schreef incompetente-palpeerder het volgende:

[..]

?
Quoted for truth
pi_79070044
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:58 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ow ja... want hij is degene die fout is en je vriendin is het onschuldige meisje dat zich in een vlaag van verstandsverbijstering heeft laten verleiden
laat ik ergens blijken dat mijn vriendin er makkelijk vanaf zou komen ?
die mag van mij meteen opdonderen.. maar omdat de gene die vreemd gaat dus ( opzettelijk ) een fout wil begaan is het ok om haar/hem in bed te duiken ?

wat zijn mensen toch ook heerlijke egoïstische dieren..
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 maart 2010 @ 18:30:02 #196
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79070852
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:07 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

die mag van mij meteen opdonderen.. maar omdat de gene die vreemd gaat dus ( opzettelijk ) een fout wil begaan is het ok om haar/hem in bed te duiken ?

En hoe moet diegene waar jouw vriendin het bed mee induikt van weten dat ze vreemdgaat? En al zou hij het weten, waarom moet hij dan roomser zijn dan de paus? Als hij het niet doet, gaat ze het vervolgens wel ergens anders halen...
pi_79070996
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:30 schreef Sjeen het volgende:

[..]

En hoe moet diegene waar jouw vriendin het bed mee induikt van weten dat ze vreemdgaat? En al zou hij het weten, waarom moet hij dan roomser zijn dan de paus? Als hij het niet doet, gaat ze het vervolgens wel ergens anders halen...
als de gene het niet weet dat hij/zij met iemand naar bed gaat die eigenlijk al een vriend/vriendin heeft ligt de schuld inderdaad niet bij de gene maar dit topic gaat toch over dat je weet dat je met iemand naar bed gaat die vreemd gaat ?

en omdat de gene die vreemd wil gaan het waarschijnlijk/misschien toch wel ergens anders gaat is voor jou genoeg om er het bed mee in te duiken.

kom op, denk na en doe niet zo egoïstisch !
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 maart 2010 @ 18:39:34 #198
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79071139
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:35 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

als de gene het niet weet dat hij/zij met iemand naar bed gaat die eigenlijk al een vriend/vriendin heeft ligt de schuld inderdaad niet bij de gene maar dit topic gaat toch over dat je weet dat je met iemand naar bed gaat die vreemd gaat ?

en omdat de gene die vreemd wil gaan het waarschijnlijk/misschien toch wel ergens anders gaat is voor jou genoeg om er het bed mee in te duiken.

kom op, denk na en doe niet zo egoïstisch !
Ik heb er over nagedacht en ik deel je mening nog steeds niet
pi_79071161
quote:

[..]

Wat is er mis met oprecht egoïsme?
pi_79071353
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:39 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik heb er over nagedacht en ik deel je mening nog steeds niet
dat is jammer, maar misschien draai je mening bij als jij ooit een keer wordt bedrogen ..

oprecht egoïsme is niks mee, zolang het maar geen effect heeft op de liefde die iemand heeft voor een bepaald persoon..
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:51:47 #201
8369 speknek
Another day another slay
pi_79071544
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:36 schreef Krullehoofd het volgende:
Dat kun je op andere manieren oplossen. Dit laat alleen maar zien dat je onzeker bent over je relatie en dat je je vriendin niet vertrouwt.
Ik ben geen jaloers secreet ofzo, je kunt het ook zo zien: een relatie is een broos iets. Als je bang bent dat het misgaat, dan geef je pas echt om je relatie.

(mits het dus niet te gek wordt, maar ik ga niet over de zeik als mijn vriendin een beetje flirt)
pi_79071628
Sommige mensen hebben misschien normen en waarden die ervoor zorgen dat ze zich niet met andermans partner inlaten en dat heeft niks te maken met Roomser zijn dan de paus. Dit topic gaat tenslotte over dat je wéét dat je bedpartner een relatie heeft. "Als ik het niet doe gaat hij/zij het wel bij een ander halen" - heb je wat met die ander te maken dan?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:55:09 #203
8369 speknek
Another day another slay
pi_79071672
quote:
Zulke topics worden altijd bevolkt door singles die hopen dat er iets te neuken valt, internet tough guys, en mensen die vol trots bij elke kans laten weten hoe vaak ze hun topje wel niet lafjes in een lelijke beschimmelde trol hebben gehangen.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 maart 2010 @ 18:59:03 #204
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79071812
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:46 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

dat is jammer, maar misschien draai je mening bij als jij ooit een keer wordt bedrogen ..

oprecht egoïsme is niks mee, zolang het maar geen effect heeft op de liefde die iemand heeft voor een bepaald persoon..
Neuh... ik ben het eens met Heiden6, ik ben heel trouw maar dat heeft niets met monogaam zijn te maken in mijn situatie
pi_79072356
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:55 schreef speknek het volgende:

[..]

Zulke topics worden altijd bevolkt door singles die hopen dat er iets te neuken valt, internet tough guys, en mensen die vol trots bij elke kans laten weten hoe vaak ze hun topje wel niet lafjes in een lelijke beschimmelde trol hebben gehangen.
En met heilige boontjes die hun exacte leeftijd geleden voor het laatst een kut in het echt hebben gezien
pi_79072483
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:14 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En met heilige boontjes die hun exacte leeftijd geleden voor het laatst een kut in het echt hebben gezien
met andere woorden iedereen die dit topic bevolkt is of een internet tough guy of een heilig boontje die nog nooit seks heeft gehad... ?

sjeen, dat jij trouw bent aan jou partner maar niet monogaam bent is het toch geen vreemdgaan meer ?

maar de stelling van de op is of je wel of niet seks met iemand wil hebben die al een relatie heeft, jij hebt er dus ook vrede mee dat je iemand gigantisch kwets omdat de persoon die vreemdgaat het waarschijnlijk toch met een ander doet ..?
pi_79072524
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:17 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

met andere woorden iedereen die dit topic bevolkt is of een internet tough guy of een heilig boontje die nog nooit seks heeft gehad... ?

sjeen, dat jij trouw bent aan jou partner maar niet monogaam bent is het toch geen vreemdgaan meer ?

maar de stelling van de op is of je wel of niet seks met iemand wil hebben die al een relatie heeft, jij hebt er dus ook vrede mee dat je iemand gigantisch kwets omdat de persoon die vreemdgaat het waarschijnlijk toch met een ander doet ..?
Degene die vreemd gaat, DIE kwetst, niet diegene met wie hij/zij vreemdgaat.
pi_79072683
wtf echt, er word hier om je mening gevraagd en dan gaat men ineens zeggen hoe het moet?? als je wat vraagt moet je het antwoord accepteren.

ik zou het niet doen, je zaad lozen vervolgesn wetend dat er ergens een vent een hele klote periode tegemoet gaat? je zou et niet bij mij moete probere;)
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:23:30 #209
8369 speknek
Another day another slay
pi_79072736
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:14 schreef stbabylon het volgende:
Ah je voelt je aangesproken .
Ik heb de hoofdprijs al gewonnen, dus geen behoefte meer om me te bewijzen. Dat maakt het mogelijk bepaalde dingen eens rustig af te wegen.
pi_79072772
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:18 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Degene die vreemd gaat, DIE kwetst, niet diegene met wie hij/zij vreemdgaat.
jou maar als jij weigert dan kan zei hem/haar niet kwetsen, als iedereen deze waarde heeft kan ze dus niet anders dan opbiechten dat het niet gaat werken..

en je houdt toch de eer aan jezelf door hem/haar af te wijzen zodat jij niet de gene bent die ervoor zorgt dat de gene die vreemd gaat iemand kwets?
pi_79072879
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:24 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

jou maar als jij weigert dan kan zei hem/haar niet kwetsen, als iedereen deze waarde heeft kan ze dus niet anders dan opbiechten dat het niet gaat werken..

en je houdt toch de eer aan jezelf door hem/haar af te wijzen zodat jij niet de gene bent die ervoor zorgt dat de gene die vreemd gaat iemand kwets?
Wat heb ik met haar partner te maken? Helemaal niks. Ik vind seks lekker, en als een voor mij aantrekkelijke meid dat met mij wil doen, dan ga ik me niet druk maken omdat één of andere kerel die ik niet ken gekwetst wordt.
pi_79072947
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:23 schreef speknek het volgende:

[..]

Ah je voelt je aangesproken .
Ik heb de hoofdprijs al gewonnen, dus geen behoefte meer om me te bewijzen. Dat maakt het mogelijk bepaalde dingen eens rustig af te wegen.
Nee, ik voel me niet aangesproken, ik voeg alleen wat toe aan je lijstje met clichee's

let's see how long that price lasts.... begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat voor je dat het eeuwig duurt, maar ik blijf wel realistisch
pi_79073189
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wat heb ik met haar partner te maken? Helemaal niks. Ik vind seks lekker, en als een voor mij aantrekkelijke meid dat met mij wil doen, dan ga ik me niet druk maken omdat één of andere kerel die ik niet ken gekwetst wordt.
tja ik vind het jammer dat dat jou mening is..

maar ik vind dat je geen recht van klagen hebt mocht je ooit een keer een paar rake tikken krijgen omdat je een one night verkiest boven het respect van je medemens..
pi_79073329
quote:

[..]

kan ik in komen, zal mij vast ook overkomen als puntje bij paaldje komt ma wil niet op mun geweten wat de gevolgen zijn. ga niet de "uitmaak" reden zijn. miss dat je eens moet weten hoe het is als het jezelf overkomt;)
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:06:12 #215
97868 Krullehoofd
pi_79074271
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:33 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

maar ik vind dat je geen recht van klagen hebt mocht je ooit een keer een paar rake tikken krijgen omdat je een one night verkiest boven het respect van je medemens..
Onderwijl heeft hij wel lekker dat wijf volgeblaft
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 maart 2010 @ 20:07:03 #216
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79074307
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:17 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

Klopt En ook dat ik alleen verantwoording schuldig ben aan mezelf en mijn partner, niet aan anderen...
quote:
Zoals StBabylon ook al zegt, ik kwets niet. Ik heb vrede met de situatie zoals deze is...
pi_79093461
quote:

[..]

agreed
  zaterdag 13 maart 2010 @ 14:40:20 #218
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79096425
quote:

[..]

ik vind het zelf ook nogal een verschil of je heel erg je best gaat doen om iemand, waarvan je weet dat die een relatie heeft, te gaan versieren en je bed probeert in te krijgen, of dat het initiatief van de vreemdgaander komt. het eerste zou ik niet doen, het 2e wel.
pi_79096711
Stel dat het eerste het geval is (jij versiert haar) en je daar pas op het laatst achterkomt (dat ze een relatie heeft)? Wat zou je dan doen?

*even ge-edit tussen de haakjes want het was wel erg onduidelijk...
pi_79097238
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:40 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ik vind het zelf ook nogal een verschil of je heel erg je best gaat doen om iemand, waarvan je weet dat die een relatie heeft, te gaan versieren en je bed probeert in te krijgen, of dat het initiatief van de vreemdgaander komt. het eerste zou ik niet doen, het 2e wel.
ik wilde net posten dat ik het hier net nog met iemand over had gehad
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_79100028
quote:

[..]

Als iemand al zo nodig tikken moet uitdelen, zijn die voor de partner, DIE is fout bezig. Ik ben vrijgezel en neuk iemand. Dat is nog nooit fout geweest.
pi_79100127
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:46 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

"ik heb zo veel liefde voor je, dat als iemand anders je een beurt wil geven, ik hem in elkaar trap"
Ja, dat is echte liefde...

Zoals gezegd: het feit dat iemand vreemd wil gaan geeft al aan dat er iets niet goed zit.
Als het in jullie relatie toch al niet goed zit, waarom zou ik daar dan onder moeten leiden(door jouw vriendin niet te palen, terwijl ik dat wel wil en kan)?
kunst zonder trein
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:56:12 #223
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79100238
Stelde ik laatst zon vriendin van mijn vriendin voor om lekker te gaan sandwichen, kreeg ik een klap in mijn gezicht.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_79101286
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:52 schreef incompetente-palpeerder het volgende:

[..]

Zoals gezegd: het feit dat iemand vreemd wil gaan geeft al aan dat er iets niet goed zit.
Als het in jullie relatie toch al niet goed zit, waarom zou ik daar dan onder moeten leiden(door jouw vriendin niet te palen, terwijl ik dat wel wil en kan)?
dat dus al paal ik logischerwijs niet
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_79101761
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:52 schreef incompetente-palpeerder het volgende:

[..]

"ik heb zo veel liefde voor je, dat als iemand anders je een beurt wil geven, ik hem in elkaar trap"
Ja, dat is echte liefde...

als jij van te voren weet dat de meid die met je naar bed wil mijn vriendin is en het toch doet dan heeft niks met liefde voor mijn vriendin te maken dat jij klappen krijgt, het is een stukje respect naar mij toe dat je niks met mijn vriendin doet!

lijd jij er onder dan dat je een keer geen seks hebt omdat je een stukje respect toont naar mij toe ?

vind het raar dat mensen hier zo weinig respect hebben voor andermans relatie, omdat het waarschijnlijk niet goed zit in de relatie van de persoon die vreemd wil gaan is blijkbaar goed genoeg om haar /hem te nemen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Youaintseennothingyet op 13-03-2010 17:56:58 ]
  Licht Ontvlambaar zaterdag 13 maart 2010 @ 19:06:05 #226
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79104062
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:47 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

als jij van te voren weet dat de meid die met je naar bed wil mijn vriendin is en het toch doet dan heeft niks met liefde voor mijn vriendin te maken dat jij klappen krijgt, het is een stukje respect naar mij toe dat je niks met mijn vriendin doet!

lijd jij er onder dan dat je een keer geen seks hebt omdat je een stukje respect toont naar mij toe ?

vind het raar dat mensen hier zo weinig respect hebben voor andermans relatie, omdat het waarschijnlijk niet goed zit in de relatie van de persoon die vreemd wil gaan is blijkbaar goed genoeg om haar /hem te nemen...
Waarom zou ik respect moeten hebben voor jouw relatie als je eigen vriendin dat niet eens heeft?

Ik begrijp je gedachtengang wel hoor, maar ik deel 'm niet
pi_79105632
quote:

[..]

zo ze bestaan nog, mensen met wat respect

snap je mening en deel em ook:)
pi_79105953
quote:
Dat dus eigenlijk. Stukje geweten ofzo.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 20:09:39 #229
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79106324
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet, zo iets.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79118918
quote:

[..]

Dude... Respect moet je verdienen. Er zijn maar weinig mensen waar ik respect voor heb.
Ik ken je niet, dus wat lul je over respect? Of bedoel je soms dat slappe aftreksel van het woord wat ooit zo 'n mooie betekenis had, maar nu door achterbuurt-jeugd is verworden tot een loze kreet?
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet, zo iets.
Dat vind ik ook. Ik wil niet kwalijk genomen worden dat een ander met mij vreemd wil gaan en zal een ander ook nooit kwalijk nemen dat hij mijn vrouwtje begeerd (logisch dat hij dat doet... mijn vrouw is immers de lekkerste op aarde). Daarentegen heb ik ook al aangegeven dat ik zelf geen vreemdganger ben. Dat verwacht ik van mijn vrouwtje natuurlijk ook.

Het verschil tussen Youaintseennothingyet en mijzelf zit hem denk ik in het feit dat wij beiden de schuldvraag anders beantwoorden.

Dus laat ik die eens concreet stellen:
Persoon A en B hebben een relatie.
Persoon B word echter niet bevredigd door A
Persoon B gaat vreemd met persoon C
Wiens schuld is dit?

A. Want die bevredigd B niet
B. Want die is de vreemdganger
C. Want die geniet er van

In mijn ogen zijn er twee antwoorden goed (hint: het is niet C).
kunst zonder trein
  zondag 14 maart 2010 @ 09:38:39 #231
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79119068
quote:

[..]

Tot je dus de verkeerde treft

Maar ik vermoed dat je dan verontwaardigd zou zijn. Of niet? Zo nee, dan heb je helemaal gelijk.
pi_79119176
quote:
Op zondag 14 maart 2010 09:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Tot je dus de verkeerde treft

Maar ik vermoed dat je dan verontwaardigd zou zijn. Of niet? Zo nee, dan heb je helemaal gelijk.
Ja, dan zou ik verontwaardigd zijn. Hij heeft het recht niet om het mij kwalijk te nemen.
  zondag 14 maart 2010 @ 09:57:46 #233
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79119243
quote:
Op zondag 14 maart 2010 09:51 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, dan zou ik verontwaardigd zijn. Hij heeft het recht niet om het mij kwalijk te nemen.
Jawel, want jij wist dat de vrouw in kwestie een vriendin had, maar had er schijt aan.

Bovendien: recht is maar wat een ander je gunt.
pi_79119333
quote:
Op zondag 14 maart 2010 09:57 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Jawel, want jij wist dat de vrouw in kwestie een vriendin had, maar had er schijt aan.

Bovendien: recht is maar wat een ander je gunt.
Ik weet niet op hoeveel manieren ik dit nog moet zeggen. Ik heb niks met de partner te maken, dat is iets tussen hun.
  zondag 14 maart 2010 @ 10:36:51 #235
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79119653
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:08 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik weet niet op hoeveel manieren ik dit nog moet zeggen. Ik heb niks met de partner te maken, dat is iets tussen hun.
Dat zie je dus verkeerd. Want wanneer er straks eentje op je hoofd staat te breakdancen uit woede en frustratie, dan heb je er op vrij directe wijze iets mee te maken.

En dat is natuurlijk ook zo. Je kunt als volwassen mens niet zomaar iedere verantwoordelijkheid van de hand wijzen, omdat er toevallig ook een ander bij betrokken is (degene die vreemd gaat) die door het verrichten van die handeling inderdaad willens en wetens een potentieel probleem veroorzaakt.

Je weet namelijk zelf óók dat dit het geval is, maar je associeert je toch met deze persoon.

Dan kun JIJ wel vinden dat het jouw zaak niet is, maar dat is feitelijk niet geheel juist.

Je moet vooral doen wat je wil, ik heb me er ook wel eens schuldig aan gemaakt, maar op de lange termijn help je jezelf niet door te denken dat alles wel van je afglijdt.
  zondag 14 maart 2010 @ 11:25:18 #236
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79120536
quote:
Op zondag 14 maart 2010 09:51 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wat nou als jouw vriendin vreemd gaat, zou jij dat leuk vinden? Zo ja, dan zeg ik niks. Zo nee, waarom wil je het een ander wel aan doen?

Dat is wat ik bedoel met mijn vorige post
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 14 maart 2010 @ 12:46:16 #237
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79122705
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:50 schreef Fes1-2 het volgende:
Stel dat het eerste het geval is (jij versiert haar) en je daar pas op het laatst achterkomt (dat ze een relatie heeft)? Wat zou je dan doen?

*even ge-edit tussen de haakjes want het was wel erg onduidelijk...
denk dat ik dan wegren. diegene is dan nl niet eerlijk tegen mij en daar heb ik geen trek in. het gaat me dan niet om de relatie van diegene zelf, maar om zijn houding naar mij toe.
  zondag 14 maart 2010 @ 12:53:25 #238
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_79122955
Ik vind dat wel geil. Dat je in bed ligt met de vrouw van een ander. Voelt altijd goed. Zo'n kerel die zich laat bedriegen is dan ook een sukkel. Aangeschoten wild. Had ie maar beter voor zijn vrouw moeten zorgen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 14 maart 2010 @ 12:57:47 #239
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79123141
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Dat zie je dus verkeerd. Want wanneer er straks eentje op je hoofd staat te breakdancen uit woede en frustratie, dan heb je er op vrij directe wijze iets mee te maken.

En dat is natuurlijk ook zo. Je kunt als volwassen mens niet zomaar iedere verantwoordelijkheid van de hand wijzen, omdat er toevallig ook een ander bij betrokken is (degene die vreemd gaat) die door het verrichten van die handeling inderdaad willens en wetens een potentieel probleem veroorzaakt.

Je weet namelijk zelf óók dat dit het geval is, maar je associeert je toch met deze persoon.

Dan kun JIJ wel vinden dat het jouw zaak niet is, maar dat is feitelijk niet geheel juist.

Je moet vooral doen wat je wil, ik heb me er ook wel eens schuldig aan gemaakt, maar op de lange termijn help je jezelf niet door te denken dat alles wel van je afglijdt.
karma-technisch gesproken heb je wel een punt. (of geef het een andere naam dan karma, bijv zoals samzz het zegt)

maar ik vind niet dat als je sex hebt met iemand die vreemdgaat, jij ervoor verantwoordelijk bent dat die partner gekwetst is. Dat zijn een beetje 2 losse dingen.
maargoed, ik vind ook dat vreemdgaan in sommige situaties ook gerechtvaardigd is. Maar dan is het wel iets waar je met je partner open over moet zijn. Bijv in het geval dat je heel ver uit elkaar ligt qua behoefte aan sex ofzo. Dan kan je gewoon niet van iemand gaan eisen dat die ook genoegen neemt met 2x per jaar een beurt ofzo. Dus: of uit elkaar, of de ander gunnen om afentoe een ander te pakken. (maar dus niet in t geheim, maar in eerlijkheid)
pi_79123695
maar dan is het geen vreemdgaan meer
de essentie daarvan is toch wel dat de ander bedrogen word
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 14 maart 2010 @ 13:23:37 #241
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79123965
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
maar dan is het geen vreemdgaan meer
de essentie daarvan is toch wel dat de ander bedrogen word
ja, da's waar
pi_79127815
quote:
Op zondag 14 maart 2010 09:19 schreef incompetente-palpeerder het volgende:

[..]

Dude... Respect moet je verdienen. Er zijn maar weinig mensen waar ik respect voor heb.
Ik ken je niet, dus wat lul je over respect? Of bedoel je soms dat slappe aftreksel van het woord wat ooit zo 'n mooie betekenis had, maar nu door achterbuurt-jeugd is verworden tot een loze kreet?
[..]

Dat vind ik ook. Ik wil niet kwalijk genomen worden dat een ander met mij vreemd wil gaan en zal een ander ook nooit kwalijk nemen dat hij mijn vrouwtje begeerd (logisch dat hij dat doet... mijn vrouw is immers de lekkerste op aarde). Daarentegen heb ik ook al aangegeven dat ik zelf geen vreemdganger ben. Dat verwacht ik van mijn vrouwtje natuurlijk ook.

Het verschil tussen Youaintseennothingyet en mijzelf zit hem denk ik in het feit dat wij beiden de schuldvraag anders beantwoorden.

Dus laat ik die eens concreet stellen:
Persoon A en B hebben een relatie.
Persoon B word echter niet bevredigd door A
Persoon B gaat vreemd met persoon C
Wiens schuld is dit?

A. Want die bevredigd B niet
B. Want die is de vreemdganger
C. Want die geniet er van

In mijn ogen zijn er twee antwoorden goed (hint: het is niet C).
ik heb respect voor andermans relatie, ook al is er in die relatie van alles mis.

wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet

dit gezegde is al vaker naar voorgekomen in dit topic maar zo probeer ik te leven (en nee ik ben geen christenen ).

ik leg de schuldvraag nergens anders neer, als mijn vriendin vreemd zou gaan is er iets fout in onze relatie. maar daar moet jij geen misbruik van maken, doe je dit wel dan moet je ook aanvaarden dat je het risico loopt dat je een paar rake tikken krijgt ( en nee ik ben ook niet agressief, zelf bijzonder rustig maar in dit soort gevallen gaat er een knopje bij mij om )

het goede antwoord is voor mij A, B en C, omdat geen enkele situatie hetzelfde is.
  zondag 14 maart 2010 @ 16:23:03 #243
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79130585
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:12 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

ik heb respect voor andermans relatie, ook al is er in die relatie van alles mis.

dit gezegde is al vaker naar voorgekomen in dit topic maar zo probeer ik te leven (en nee ik ben geen christenen ).

ik leg de schuldvraag nergens anders neer, als mijn vriendin vreemd zou gaan is er iets fout in onze relatie. maar daar moet jij geen misbruik van maken, doe je dit wel dan moet je ook aanvaarden dat je het risico loopt dat je een paar rake tikken krijgt ( en nee ik ben ook niet agressief, zelf bijzonder rustig maar in dit soort gevallen gaat er een knopje bij mij om )

het goede antwoord is voor mij A, B en C, omdat geen enkele situatie hetzelfde is.
aangezien ik niet vreemdga op dat moment, vraag ik nergens om.. ja, sex heb ik, en dat gun ik een ander ook, dus dat zinnetje gaat nergens over
dat degene dat doet die wel een relatie heeft, eigen verantwoordelijkheid hoor..
je bent gewoon stom bezig als je vreemdgaat, maar dat is niet mijn probleem...
ik ben gewoon een single die sex heeft, en of hij een vriendin heeft wil/hoef ik niet eens te weten niet mijn zaak...
pi_79130910
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

aangezien ik niet vreemdga op dat moment, vraag ik nergens om.. ja, sex heb ik, en dat gun ik een ander ook, dus dat zinnetje gaat nergens over
dat degene dat doet die wel een relatie heeft, eigen verantwoordelijkheid hoor..
ik ben gewoon een single die sex heeft, en of hij een vriendin heeft wil/hoef ik niet eens te weten niet mijn zaak...
een reactie welke getuigt van weinig ontwikkeling en iq
  zondag 14 maart 2010 @ 16:33:52 #245
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79131107
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:30 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

een reactie welke getuigt van weinig ontwikkeling en iq
waar slaat dát nou weer op? ze heeft een andere mening dan jij, wat heeft dat nou met weinig ontwikkeling/IQ te maken?
pi_79131471
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:33 schreef Murmeli het volgende:

[..]

waar slaat dát nou weer op? ze heeft een andere mening dan jij, wat heeft dat nou met weinig ontwikkeling/IQ te maken?
het eerste wat bij naar boven kwam na het lezen van de reactie was :

verder kijken dan je neus lang is... en neuken neuken neuken.

en volgens mij is dat gezegde een behoorlijk normale waarde toch ?
  zondag 14 maart 2010 @ 16:49:49 #247
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79131919
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:40 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

huh? wat? ik kan je post echt niet volgen...
pi_79132125
quote:

[..]

Doe mij ook wat van die pillen die je op hebt.
  zondag 14 maart 2010 @ 17:07:21 #249
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79132650
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:54 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Doe mij ook wat van die pillen die je op hebt.
pi_79132689
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:07 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Mijn PM is kapot maar mijn mail doet het wel.
pi_79132822
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Heel erg mee eens. Dat is nu een van de consequenties als je een relatie hebt; je kunt niet met jan en alleman het bed delen. Degene die een relatie heeft moet zich kunnen inhouden en dient rekening te houden met het feit dat hij/zij een vriend/vriendin heeft.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_79133303
Sommigen reageren hier dat het ze geen bout kan schelen of iemand een relatie heeft, ze grijpen gewoon de kans als ze kunnen batsen. "Ja, dan had haar vriend/zijn vriendin maar beter zijn/haar best moeten doen". Alsof jij het recht hebt om te bepalen dat de relatie van de vreemdgang(st)er blijkbaar niet goed genoeg is...
pi_79133489
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:20 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Sommigen reageren hier dat het ze geen bout kan schelen of iemand een relatie heeft, ze grijpen gewoon de kans als ze kunnen batsen. "Ja, dan had haar vriend/zijn vriendin maar beter zijn/haar best moeten doen". Alsof jij het recht hebt om te bepalen dat de relatie van de vreemdgang(st)er blijkbaar niet goed genoeg is...

Wat gaat mij dat aan hoe die relatie is? Lekker boeiend.
  zondag 14 maart 2010 @ 17:35:53 #254
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_79134043
quote:
Wat nou "recht"? Gewoon, omdat het kan.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 14 maart 2010 @ 17:44:30 #255
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79134409
quote:
dat bepaal jij niet, maar dat bepaalt degene die aan het vreemdgaan is al
pi_79134532
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:49 schreef Murmeli het volgende:

[..]

huh? wat? ik kan je post echt niet volgen...
mijn reactie was een uitleg waarom ik vind dat de post van Good.vs.evil getuigt van weinig ontwikkeling en iq.
ze heeft totaal geen respect voor de ander en denkt alleen aan haar eigen egoistische zelf, haar reactie vind ik een simpele gedachten gang.

mijn reactie was een vage hersenspinsel wat onduidelijk op papier kwam .. kan gebeuren en ik was niet aan de pillen

jumping-skippy dat is gewoon simpelweg excuus zoeken ( als ze dat al doen en niet gewoon toegeven dat het ze geen donder scheelt ) naar hun foute gedrag ...
  zondag 14 maart 2010 @ 17:48:26 #257
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79134593
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:47 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

mijn reactie was een uitleg waarom ik vind dat de post van Good.vs.evil getuigt van weinig ontwikkeling en iq.
ze heeft totaal geen respect voor de ander en denkt alleen aan haar eigen egoistische zelf, haar reactie vind ik een simpele gedachten gang.

mijn reactie was een vage hersenspinsel wat onduidelijk op papier kwam .. kan gebeuren en ik was niet aan de pillen

jumping-skippy dat is gewoon simpelweg excuus zoeken ( als ze dat al doen en niet gewoon toegeven dat het ze geen donder scheelt ) naar hun foute gedrag ...
kortzichtigheid troef bij jou dus
  zondag 14 maart 2010 @ 17:53:44 #258
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79134801
quote:

[..]

dat neuken neuken neuken zie je zelf
is het onderwerp dan niet vreemdgaan?
door met iemand te praten ga je niet vreemd hoor
  zondag 14 maart 2010 @ 17:56:39 #259
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79134936
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:47 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

nou, het is me nog steeds niet duidelijk waarom ik weinig ontwikkeling en iq heb hoor
mijn mening mag ik geven, net als jij de jouwe... daar hoef je me verder niet persoonlijk op aan te vallen, anders getuigt dat van jouw lage ontwikkeling en iq
pi_79135154
misschien ben ik als het op dit onderwerp aankomt inderdaad kortzichtig omdat ik er niet bij kan dat iemand zo egoïstisch tegenover andermans relatie
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

dat neuken neuken neuken zie je zelf
is het onderwerp dan niet vreemdgaan?
door met iemand te praten ga je niet vreemd hoor

deze zin in jou reactie geeft mij het idee dat je seks verkiest boven een beetje respect voor andermans relatie ( hoe kut deze ook mag zijn ).
ik vind het een simpele gedachten gang en dat is wat ik er mee bedoelde ( ik snap dat het nog steeds onduidelijk kan zijn maar kan het niet beter uitleggen )

dat ik je er persoonlijk op aanval kwam omdat ik een beetje geïrriteerd raak dat mensen zo weinig respect hebben voor andermans relatie ( ik vind dat je dit moet tonen ook al gaat het zo slecht dat een van de twee wil vreemd gaan )

mijn excuses
  zondag 14 maart 2010 @ 18:04:24 #261
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79135296
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:01 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
misschien ben ik als het op dit onderwerp aankomt inderdaad kortzichtig omdat ik er niet bij kan dat iemand zo egoïstisch tegenover andermans relatie
[..]

deze zin in jou reactie geeft mij het idee dat je seks verkiest boven een beetje respect voor andermans relatie ( hoe kut deze ook mag zijn ).
ik vind het een simpele gedachten gang en dat is wat ik er mee bedoelde ( ik snap dat het nog steeds onduidelijk kan zijn maar kan het niet beter uitleggen )
Waarom zou ik willen weten of iemand een relatie heeft, zodat ik diegene kan stoppen om sex te hebben?
dat is niet mijn taak binnen die relatie.. sterker nog.. ik heb helemaal geen taak binnen die relatie. Of binnen welke relatie dan ook.
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
pi_79135360
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:

Slotje.
  zondag 14 maart 2010 @ 18:06:38 #263
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_79135404
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:05 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Slotje.
prima plan.
  zondag 14 maart 2010 @ 18:09:27 #264
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79135536
precies, opgelost.
kan ik nu weer gaan neuken met iemand die een relatie heeft
pi_79135578
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:09 schreef Murmeli het volgende:
precies, opgelost.
kan ik nu weer gaan neuken met iemand die een relatie heeft
Voegt toch wel iets toe he? Die dankbaarheid enzo...
pi_79135659
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Waarom zou ik willen weten of iemand een relatie heeft, zodat ik diegene kan stoppen om sex te hebben?
dat is niet mijn taak binnen die relatie.. sterker nog.. ik heb helemaal geen taak binnen die relatie. Of binnen welke relatie dan ook.
ik snap je standpunt en mening maar deel hem niet.

maar we zijn nu een beetje offtopic dus of weer verder met de stelling van de op of inderdaad slotje
  zondag 14 maart 2010 @ 18:14:49 #267
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79135766
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:10 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Voegt toch wel iets toe he? Die dankbaarheid enzo...
ik zal morgen ff vragen offie dankbaar is
  zondag 14 maart 2010 @ 18:18:59 #268
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79135929
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:12 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

ik snap je standpunt en mening maar deel hem niet.

maar we zijn nu een beetje offtopic dus of weer verder met de stelling van de op of inderdaad slotje
volgens mij gaat het nog steeds over hoe je tegenover sex met iemand staat die al een vriendin heeft...
but that could be me...
  zondag 14 maart 2010 @ 18:19:48 #269
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79135979
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

volgens mij gaat het nog steeds over hoe je tegenover sex met iemand staat die al een vriendin heeft...
but that could be me...
nee daar ging het ook over. dus niks offtopics aan
  zondag 14 maart 2010 @ 18:23:24 #270
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79136148
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:19 schreef Murmeli het volgende:

[..]

nee daar ging het ook over. dus niks offtopics aan
ach ja, je moet toch wat verzinnen als je het even niet meer weet
  zondag 14 maart 2010 @ 18:30:05 #271
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79136459
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

daarom
maar wij weten alles want wij zijn tof
pi_79136688
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

je hebt me door... ( als ik de op door lees dan vind ik dat ik een beetje offtopic ben gegaan )
pi_79136775
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:44 schreef Murmeli het volgende:

[..]

dat bepaal jij niet, maar dat bepaalt degene die aan het vreemdgaan is al
Dat moet je tegen degenen zeggen die het hier posten alsof zij dat bepalen .
pi_79136896
Het blijft wel een interessant topic zeg.

P.S.: Ik begin er nu wel aan te twijfelen of madrepuzza nog verslag uit komt brengen (door haar biecht hier is deze hele discussie op gang gebracht).
  zondag 14 maart 2010 @ 18:42:40 #275
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79136949
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:37 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Dat moet je tegen degenen zeggen die het hier posten alsof zij dat bepalen .
maar die vreemdgaande mensen die spreek ik nu niet he
en hullies die hier posten wel, en die bepalen het dus niete
  zondag 14 maart 2010 @ 18:43:11 #276
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79136963
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:41 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Het blijft wel een interessant topic zeg.

P.S.: Ik begin er nu wel aan te twijfelen of madrepuzza nog verslag uit komt brengen (door haar biecht hier is deze hele discussie op gang gebracht).
linkje naar de post? ik heb t ff gemist geloof ik
  zondag 14 maart 2010 @ 18:44:39 #277
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79137019
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:30 schreef Murmeli het volgende:

[..]

daarom
maar wij weten alles want wij zijn tof
inderdaad
pi_79137212
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:01 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]

dat ik je er persoonlijk op aanval kwam omdat ik een beetje geïrriteerd raak dat mensen zo weinig respect hebben voor andermans relatie ( ik vind dat je dit moet tonen ook al gaat het zo slecht dat een van de twee wil vreemd gaan )

mijn excuses
Ik ben het wel met je eens hoor. Onder mijn normen en waarden valt onder dat ik nooit seks zou kunnen hebben met iemand die vreemdgaat.
Ik ben van mening dat ik van bezette mensen afblijf en als diegene dan toch seks wil, dan gaat hij dat maar bij een ander halen. Ik zal wel ouderwets zijn, so be it. Ik ben meer waard dan een "bijzettafeltje" zijn.
pi_79137404
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:42 schreef Murmeli het volgende:

[..]

maar die vreemdgaande mensen die spreek ik nu niet he
en hullies die hier posten wel, en die bepalen het dus niete
Oh, zijn dat automatisch huilies?
pi_79137428
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:43 schreef Murmeli het volgende:

[..]

linkje naar de post? ik heb t ff gemist geloof ik
Welke post?
  zondag 14 maart 2010 @ 18:54:46 #281
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79137447
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:53 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Oh, zijn dat automatisch huilies?
nee ik schreef hullies. dus zonder i. ik ga niet zomaar mensen waar ik het niet mee eens ben voor huillies uitmaken....
pi_79137449
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:49 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik ben meer waard dan een "bijzettafeltje" zijn.
Mensen die zo denken.
  zondag 14 maart 2010 @ 18:55:26 #283
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79137471
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:54 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Welke post?
je had het over een post van madrepuzza die een discussie op gang had gebracht...
  zondag 14 maart 2010 @ 18:56:16 #284
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79137507
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:54 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Mensen die zo denken.
het hang er vanaf. als je gevoelens hebt voor degene die met jou aan t vreemdgaan is kan het wel zo voelen.
maar dan zou ik er het bed niet mee induiken.
ik ben voorstander van wederzijds misbruik maken
pi_79137541
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:54 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Mensen die zo denken.
Ja, bezwaar tegen?
pi_79137569
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:56 schreef Murmeli het volgende:

[..]

het hang er vanaf. als je gevoelens hebt voor degene die met jou aan t vreemdgaan is kan het wel zo voelen.
maar dan zou ik er het bed niet mee induiken.
Als dat het geval is moet je er niet in meegaan natuurlijk.

quote:
ik ben voorstander van wederzijds misbruik maken
pi_79137615
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:55 schreef Murmeli het volgende:

[..]

je had het over een post van madrepuzza die een discussie op gang had gebracht...
Het topic is nu volgeschreven, maar dit is 'm:

opbiechten vreemdgaan? # 2 #
pi_79137653
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:56 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Ja, bezwaar tegen?
Het eerste wat in me opkomt is het woord minderwaardigheidscomplex. Maar doe wat je niet laten kunt, en laat wat je niet doen kunt. Het zal mij een zorg zijn. Alleen de manier waarop je het op een algemene situatie projecteert slaat echt nergens op.
pi_79137928
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:59 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het eerste wat in me opkomt is het woord minderwaardigheidscomplex. Maar doe wat je niet laten kunt, en laat wat je niet doen kunt. Het zal mij een zorg zijn. Alleen de manier waarop je het op een algemene situatie projecteert slaat echt nergens op.
Oh, dus als ik inga op iemand die bezet is en met mij naar bed wil heb ik geen minderwaardigheidscompex?
Verder slaat het nergens op om te zeggen dat mijn manier van projecteren nergens op slaat, zo sta ik er tegenover - ik zeg dat over jouw manier van projecteren ook niet.
pi_79137984
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:06 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Oh, dus als ik inga op iemand die bezet is en met mij naar bed wil heb ik geen minderwaardigheidscompex?
Verder slaat het nergens op om te zeggen dat mijn manier van projecteren nergens op slaat, zo sta ik er tegenover - ik zeg dat over jouw manier van projecteren ook niet.
Ik projecteer niets.

Wat ik nergens op vind slaan is om te zeggen dat je geen seks wilt hebben met iemand die een relatie heeft omdat je geen 'bijzettafeltje' wil zijn. Dat is een associatie die jij zelf maakt en die totaal niet van toepassing is voor mensen die seks gewoon zien als wat het is: seks.
  zondag 14 maart 2010 @ 19:10:59 #291
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79138091
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:58 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Het topic is nu volgeschreven, maar dit is 'm:

opbiechten vreemdgaan? # 2 #
ah dat maar nu weet ik nog niet hoe t is afgelopen met haar vriendje
pi_79138474
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik projecteer niets.

Wat ik nergens op vind slaan is om te zeggen dat je geen seks wilt hebben met iemand die een relatie heeft omdat je geen 'bijzettafeltje' wil zijn. Dat is een associatie die jij zelf maakt en die totaal niet van toepassing is voor mensen die seks gewoon zien als wat het is: seks.
Dat hangt er inderdaad vanaf hoe je seks ziet. Ik zie seks niet gewoon als seks, jij wel. Prima, dan geef ik je je doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt-uitspraak terug.
pi_79138498
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:10 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ah dat maar nu weet ik nog niet hoe t is afgelopen met haar vriendje
Wij allemaal niet en er zijn best veel mensen in geïnteresseerd...
pi_79138499
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:22 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Dat hangt er inderdaad vanaf hoe je seks ziet. Ik zie seks niet gewoon als seks, jij wel. Prima, dan geef ik je je doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt-uitspraak terug.
  zondag 14 maart 2010 @ 20:08:12 #295
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79140586
quote:

[..]

t is niet eerlijk
pi_79141023
quote:

[..]

heb geduld.

ik denk niet dat mevrouw nu met haar kop bij haar topic op Fok is....

wel een dubbelzinnig topic, volgens mij heeft zei er best wel veel spijt van maar aan de andere kant als ik haar vriend was had ik het uitgemaakt.
pi_79141121
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:17 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

heb geduld.

ik denk niet dat mevrouw nu met haar kop bij haar topic op Fok is....
Denk het ook niet, ik ben in deze slechts een sensatiebeluste ramptoerist. Bad me
pi_79155098
quote:
dit
pi_79157398
Ik krijg het idee dat de tegenstanders denken dat de voorstanders hun best doen om een meid/gozer te versieren die al bezet is. Zo zie ik het dus niet. Als ik weet dat iemand bezet is, zou ik niet beginnen met versieren. Echter als die andere (die bezet is) er mee begint, dan zeg ik geen nee.

En natuurlijk zou ik niet willen dat mijn vriendin daar aan meewerkt als ik die zou hebben en we hebben geen open relatie (in dat geval is het ook geen vreemdgaan). Maar ik zou het die kerel niet kwalijk nemen, mijn vriendin zou dan degene zijn die fout bezig is.

Oh, en Fortune_Cookie, nou kun je nog zo vaak herhalen dat jij de feiten in pacht hebt, dat heb je niet, dit is een onderwerp zonder feiten.
pi_79160776
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:12 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

(...)
(...)dat je een paar rake tikken krijgt (...)
Dus jij word graag geslagen?

Kijk, het is natuurlijk leuk dat je een spreuk aanhaalt, maar die moet je dan wel over alles heen leggen. Niet alleen over het vreemdgaan.
kunst zonder trein
pi_79161007
quote:
Op maandag 15 maart 2010 05:52 schreef stbabylon het volgende:
Ik krijg het idee dat de tegenstanders denken dat de voorstanders hun best doen om een meid/gozer te versieren die al bezet is. Zo zie ik het dus niet. Als ik weet dat iemand bezet is, zou ik niet beginnen met versieren. Echter als die andere (die bezet is) er mee begint, dan zeg ik geen nee.

En natuurlijk zou ik niet willen dat mijn vriendin daar aan meewerkt als ik die zou hebben en we hebben geen open relatie (in dat geval is het ook geen vreemdgaan). Maar ik zou het die kerel niet kwalijk nemen, mijn vriendin zou dan degene zijn die fout bezig is.

Oh, en Fortune_Cookie, nou kun je nog zo vaak herhalen dat jij de feiten in pacht hebt, dat heb je niet, dit is een onderwerp zonder feiten.
Oók als diegene jou niet begint te versieren staat het je toch vrij je kansen te proberen bij hem of haar? Een relatie is een verbintenis tussen twee personen, als een van die twee door jou verleid wordt of jou gaat verleiden blijft dat zijn of haar probleem en niet het jouwe. Zo simpel is het.
Ik vind het in dit soort discussies altijd overkomen alsof de vreemdganger in de relatie als een onwillig slachtoffer wordt beschouwd die 'geschaakt wordt door een derde persoon'. Kom nou, als ik in een relatie zit ligt het helemaal bij mij of ik vreemdga, niet bij de persoon met wie ik vreemdga.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')