Raar excuus. Misschien wilde ze gewoon niet. Als ze jouw vriendin niet kent is het toch raar dat ze zich daar tegenover schuldig voelt, geloof ik niets van.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:01 schreef SicSicSics het volgende:
Bij mij is het feest ooit eens niet doorgegaan want: 'Ik voel me schuldig tegenover je vriendin.' Die ze overigens niet kende en nooit gesproken of gezien had.
Nu kan ik wel zeggen dat ik nog nooit ben vreemdgegaan!
Ik zou er zelf geen problemen mee hebben. Ik kan zelfs nog heel relax doen tegen de bedrogene in kwestie!
Dus ook als je hem kent?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
als het een überlekker wijf is /care
Ik stonk niet uit me bek en ik heb een goddelijk lichaam!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:03 schreef Taurus het volgende:
Raar excuus. Misschien wilde ze gewoon niet. Als ze jouw vriendin niet kent is het toch raar dat ze zich daar tegenover schuldig voelt, geloof ik niets van.
Als ik weet dat ze een relatie heeft met iemand anders zou ik het niet doen. En anders gewoon het licht uit d'r ogen neukenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Anyway, ik zou het gewoon doen. Het is inderdaad niet mijn probleem, een relatie is iets tussen twee mensen, de derde persoon valt niets aan te rekenen. Hij of zij zit immers niet in het verbond.
Nooit gehoord van inlevingsvermogen??quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Raar excuus. Misschien wilde ze gewoon niet. Als ze jouw vriendin niet kent is het toch raar dat ze zich daar tegenover schuldig voelt, geloof ik niets van.
.
Mwuuaaah, ik heb mijn twijfels.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik stonk niet uit me bek en ik heb een goddelijk lichaam!
Dat. Was. Wel. Dé. Reden!
Natuurlijk wilde ze wel!![]()
Nee natuurlijk niet, je bent helemaal niet verantwoordelijk voor je eigen daden en bent dan helemaal niet deel van iets waarmee iemand gekwetst wordt, wat je dan bewust aangaat omdat je het weet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Anyway, ik zou het gewoon doen. Het is inderdaad niet mijn probleem, een relatie is iets tussen twee mensen, de derde persoon valt niets aan te rekenen. Hij of zij zit immers niet in het verbond.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou al direct alle respect voor de man in kwestie verliezen, dus die seks kan hij dan ook wel vergeten
En ik vind dat je dat een andere vrouw, ook al ken je d'r niet, niet kan aandoen. Dus nee.
Hij kwetst haar hoor, ik niet. Hij gaat vreemd met mij, dus hij neemt het niet al te serieus (zijn relatie of de trouw in ieder geval) blijkbaar, of ik nou degene ben die op hem zit of niet. Bovendien wil ik ook aan mijn eigen geluk denken en als hij het voor elkaar heeft gekregen dat ik met hem naar bed wil zal er voor mij ook wel iets te halen zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, je bent helemaal niet verantwoordelijk voor je eigen daden en bent dan helemaal niet deel van iets waarmee iemand gekwetst wordt, wat je dan bewust aangaat omdat je het weet.
Zelf weten. Ik vind niet dat ik deel uitmaak van iets waarmee iemand gekwetst wordt, dat 'iets' behoort aan twee mensen, niet aan mij als derde persoon.quote:Tja, dat zou mij toch niet lekker zitten, het zou daarop echt afketsen, daar heb ik geen zin in.
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar ik ben het voor het eerst een keer met je eens.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hij kwetst haar hoor, ik niet. Hij gaat vreemd met mij, dus hij neemt het niet al te serieus (zijn relatie of de trouw in ieder geval) blijkbaar, of ik nou degene ben die op hem zit of niet. Bovendien wil ik ook aan mijn eigen geluk denken en als hij het voor elkaar heeft gekregen dat ik met hem naar bed wil zal er voor mij ook wel iets te halen zijn.
[..]
Zelf weten. Ik vind niet dat ik deel uitmaak van iets waarmee iemand gekwetst wordt, dat 'iets' behoort aan twee mensen, niet aan mij als derde persoon.
Ik zou al direct alle respect voor de man in kwestie verliezen, dus die seks kan hij dan ook wel vergeten
En ik vind dat je dat een andere vrouw, ook al ken je d'r niet, niet kan aandoen. Dus nee.
Hier blijft ze ermee doorgaan omdat ze hoopt om op deze manier die gozer voor haar te winnen. Lijkt mij niet zo'n gezonde relatie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:14 schreef verleiding het volgende:
Die situatie heb ik nooit meegemaakt, dus ik zou niet weten hoe ik op zo'n moment reageer. Ik denk eigenlijk niet dat ik het over mijn hart kan verkrijgen.
Een vriendin van mij doet het al een tijd die al een hele lange tijd een relatie blijkt te hebben. Dat wist zij dus niet vanaf het begin. Hij vertelde dat hij single was. Nu ze weet dat hij een relatie heeft, is ze like, ja dat is niet mijn probleem, die vriendin boeit me niet en ik kan er nu niet meer mee stoppen. Mja, ze is ook echt stapel op hem.
Jij doet het haar niet aan, dat doet haar vriend.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Als jij vrijgezel bent, dan ga jij niet vreemd, die andere doet dat dan hequote:Op woensdag 10 maart 2010 12:20 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik zou nooit vreemd kunnen gaan (vreemdgaan überhaupt al) met iemand die bezet is. Als iemand bezet is blijf ik er vanaf.
Helemaal mee eens.. Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om iemand dat aan te doen. Als ik kijk hoe ik zelf zou reageren als mijn vriend dat zou doen.. Nee.. Nooit!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Aandacht en bevestiging.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hij kwetst haar hoor, ik niet. Hij gaat vreemd met mij, dus hij neemt het niet al te serieus (zijn relatie of de trouw in ieder geval) blijkbaar, of ik nou degene ben die op hem zit of niet. Bovendien wil ik ook aan mijn eigen geluk denken en als hij het voor elkaar heeft gekregen dat ik met hem naar bed wil zal er voor mij ook wel iets te halen zijn.
[..]
Dat is wel zo, maar it takes two to tango en ik heb daar gewoon geen zin in, laat staan dat ik het nut ervan inzie. Sowieso ben ik anti-vreemdgaan, dus nee - voor mij niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij vrijgezel bent, dan ga jij niet vreemd, die andere doet dat dan he
Waarom is het dan ineens anders als je de ander kent, dan is het toch nogsteeds iets tussen hun 2-en?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
[..]
Zelf weten. Ik vind niet dat ik deel uitmaak van iets waarmee iemand gekwetst wordt, dat 'iets' behoort aan twee mensen, niet aan mij als derde persoon.
Als het maar koud genoeg wordt... dan bevriest anti-vries ook!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:26 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Dat is wel zo, maar it takes two to tango en ik heb daar gewoon geen zin in, laat staan dat ik het nut ervan inzie. Sowieso ben ik anti-vreemdgaan, dus nee - voor mij niet.
Dan komt het aan op je wilskracht. Dat soort dingen gebeuren als je ze laat gebeuren en het is dan maar net wat je belangrijker vindt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als het maar koud genoeg wordt... dan bevriest anti-vries ook!
Omdat ik dan niet wil dat ZIJN vriendin vreemd gaat. Dat is dan iets tussen hem en mij. Als ik hem niet ken, is er geen hem en mij.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom is het dan ineens anders als je de ander kent, dan is het toch nogsteeds iets tussen hun 2-en?
Dan kiest toch ook die ander ervoor om het niet serieus te nemen en hoef jij je daar toch ook niet druk om te maken, zeker niet als dat persoon blijkbaar normaal interessant genoeg was om het mee te doen.
Ik zie het verschil gewoon niet, ik ga dan wat doen waarbij ik weet dat door die daad iemand gekwetst gaat worden, of dat nu direct mijn schuld is of niet, ik ga bewust dan die daad aan en maak mezelf daarmee ook een soort van schuldig.
Niet zo schuldig als degene die vreemdgaat, maar toch.
Als ik zijn vriendin ken? Er zit gewoon een egoistisch element aan dat ik accepteer. Als ik zijn vriendin ken - en haar magquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom is het dan ineens anders als je de ander kent, dan is het toch nogsteeds iets tussen hun 2-en?
Dan kiest toch ook die ander ervoor om het niet serieus te nemen en hoef jij je daar toch ook niet druk om te maken, zeker niet als dat persoon blijkbaar normaal interessant genoeg was om het mee te doen.
Hij, hij gaat iets doen waarbij iemand gekwetst gaat worden (als hij zo stom is om het haar te vertellen althans), jij niet. Als mijn vriend vreemdgaat weet ik bij wie ik moet zijn> bij hem, niet bij het meisje waarmee hij mij heeft bedrogen. Dat is sowieso niet chique, maar ook niet terecht, vind ik.quote:Ik zie het verschil gewoon niet, ik ga dan wat doen waarbij ik weet dat door die daad iemand gekwetst gaat worden, of dat nu direct mijn schuld is of niet, ik ga bewust dan die daad aan en maak mezelf daarmee ook een soort van schuldig.
Niet zo schuldig als degene die vreemdgaat, maar toch.
Niiiice!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
En ik ben ook wel eens third party geweest terwijl ik de vriendin in kwestie sort of kende. Sterker: ik was de enige vrouw die ze vertrouwde met haar vriend. Ik was immers one of the guys.
Ik zou sowieso nooit een relatie beginnen met iemand die vreemdgaat met mij. Dan niet te vertrouwen, ook met mij niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
oh ja btw dat one night stand gebeuren ben ik het wel mee eens
ik denk dat de kans groter is dat ik het zou doen als het een one night stand ding is
relatie materiaal vind ik zo iemand dan niet bepaald of zo
dat is wel net te zeg maarquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
En ik ben ook wel eens third party geweest terwijl ik de vriendin in kwestie sort of kende. Sterker: ik was de enige vrouw die ze vertrouwde met haar vriend. Ik was immers one of the guys.
ik ben 2 keer 3e partij geweest maar die 2 keer was het me niet verteld!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niiiice!![]()
Ik ben wel eens derde partij geweest en heb twee weken daarna heel huichelachtig mezelf aan hem voorgesteld en nog even verteld dat zijn vriendin het zo vaak over hem heeft en dat hij maar mazzel heeft met zo'n leuk vrouwtje!
nou daar kan ik ook wel weer in komenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:34 schreef Oidale het volgende:
Voor mij zou het nog een deel van de spanning kunnen zijn ookKlinkt best fout, I know.
Vooral als het in hun bed isquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou daar kan ik ook wel weer in komen
Interessant dat je dat zegt. Waarom denk je goede seks te kunnen krijgen bij een vreemdganger ? Vanwege het feit dat een andere vrouw ook door hem geneukt wordt ? Waarschijnlijk geeft hij dus goede seks, want anders zou die andere vrouw niet bij hem blijven.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:42 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Interessant dat je dat zegt. Waarom denk je goede seks te kunnen krijgen bij een vreemdganger ? Vanwege het feit dat een andere vrouw ook door hem geneukt wordt ? Waarschijnlijk geeft hij dus goede seks, want anders zou die andere vrouw niet bij hem blijven.
Het gaat er niet om of jij hem aantrekkelijk vindt of dat je denkt goede seks te krijgen omdat hij een vreemdganger is. Hij is pas een vreemdganger nadat je seks hebt gehad met hem. Het gaat er om dat jij stellig zegt dat er dan iets te halen is voor jou en je geeft als voorbeeld goede seks.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:45 schreef Taurus het volgende:
[..]Ik hang die hele persoon niet op aan zijn bezet-zijn hoor. Als ik een leuke man ontmoet die ik er leuk uit vind zien en die mij op prettige manier seksueel benaderd zou het mij niet zoveel uitmaken als hij een vriendin heeft - als het om de seks gaat.
Het is niet zo dat ik hem aantrekkelijk vind of dat ik denk goede seks te krijgen ómdat hij een vreemdganger is. Wat is dat nou voor rare volgorde van conclusies.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:09 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of jij hem aantrekkelijk vindt of dat je denkt goede seks te krijgen omdat hij een vreemdganger is. Hij is pas een vreemdganger nadat je seks hebt gehad met hem. Het gaat er om dat jij stellig zegt dat er dan iets te halen is voor jou en je geeft als voorbeeld goede seks.
Ik vraag mij af waarom ze zo geïnteresseerd is. Waarom niet de interesse dan verleggen naar iemand die wel vrijgezel is ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij denkt echt maf
duh er is iets te halen voor haar, want waarom zou ze anders geintereseert zijn?
en sex was een aanvulling op andere voorbeelden waardoor je al op 3 voorbeelden komt maar oke
en dan kom jij met de maffe conclusie dat zij wel zal denken dat er goede sex te halen valt omdat hij vreemdgaat?
jij bent degene die hier wat dingen nogal maf aan elkaar verbind, zeker niet taurus
waarom wel?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:18 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom ze zo geïnteresseerd is. Waarom niet de interesse dan verleggen naar iemand die wel vrijgezel is ?
Ik snap er geen kut vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:20 schreef seasushi het volgende:
ik was de derde partij, met mijn ex die ooit tijdens onze relatie veemdgegaan was met haar en daarna een relatie met haar kreeg.
Ik voelde me NIET schuldig
seasushi heeft vriend. vriend gaat vreemd en krijgt nieuwe vriendin. exvriend gaat in zijn nieuwe relatie weer vreemd met seasushi.quote:
Haar ex is met haar vreemdgegaan toen hij in een relatie zat met het meisje waarmee hij haar eerder had bedrogen.quote:
En zo was de cirkel rondquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haar ex is met haar vreemdgegaan toen hij in een relatie zat met het meisje waarmee hij haar eerder had bedrogen.
Als jij echter weet dat de dame in kwestie een vriend heeft, dan moet je ook niet verbaasd zijn wanneer er later een uitermate gefrustreerde kerel bij je aanklopt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Naar aanleiding van een korte discussie in dit topic: opbiechten vreemdgaan?
Ik vraag me af wat mensen er van vinden, is het jouw probleem dat degene met wie je seks hebt aan het vreemdgaan is? Of is dat iets wat hij/zij zelf moet bepalen? Of iets anders
Ik zelf ben van mening dat het totaal niet mijn probleem is, en doe het ook gewoon. Het wordt anders als ik de partner ken, dan doe ik het niet om hem.
Ik zou al direct alle respect voor de man vrouw in kwestie verliezen, dus die seks kan hij zij dan ook wel vergeten.
Dat soort dingen krijg ik dan toch weer zo'n productiefout gevoel bij weetjewel, zo'n select groepje potjes en dekseltjes dat van ellende maar met elkaar blijft klooien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haar ex is met haar vreemdgegaan toen hij in een relatie zat met het meisje waarmee hij haar eerder had bedrogen.
Inderdaad. Ik doe niet aan groepjesquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:35 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat soort dingen krijg ik dan toch weer zo'n productiefout gevoel bij weetjewel, zo'n select groepje potjes en dekseltjes dat van ellende maar met elkaar blijft klooien.
Maar dat zal een stukje projectie zijn uit eerdere ervaringen met dat soort groepjes
Ik welquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoax, mannen kunnen geen sex weigeren
Zodanig heb je dat niet voor het kiezen, ik blijf wel een vrouw natuurlijk, seksuele interesse betekent niet dat ik op welke persoon dan ook kan gaan plaatsnemen. Ik voel me dan waarschijnlijk aangetrokken tot die persoon, die wil ik, dus op zijn avances ga ik in, ook als hij bezet is (en ik niet uit ben op meer).quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:18 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom ze zo geïnteresseerd is. Waarom niet de interesse dan verleggen naar iemand die wel vrijgezel is ?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Gewoon vasthouden aan je principes heet zoiets, en wie dat niet kan is gewoon zwak
Iets beter verwoordtquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:41 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat heet ruggengraat hebben.
Voor haar (en mij ook trouwens) maakt de relationele status van iemand geen verschil.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:18 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Precies. Buiten dat ga ik die weddenschap hoe dan ook winnen...quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:39 schreef FireFox1 het volgende:
Gewoon vasthouden aan je principes heet zoiets, en wie dat niet kan is gewoon zwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2010 13:43:49 ]
Ik kan me die luxe permiteren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Jij hebt respect voor iemand nodig voor je er meaningless sex mee kunt hebben?
Nee, maar dat heeft niks met respect te makenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kan me die luxe permiteren.
En kijk spoiler eens? Ga jij daar overheen?
Ja, dat is precies hetzelfdequote:Op woensdag 10 maart 2010 13:51 schreef speknek het volgende:
Zeggen dat je je niet interesseert voor de geestestoestand van de onbekende partner is zoiets als een machinegeweer verkopen aan een gestoorde zolang hij maar niemand vermoordt die je kent.
Zelf pas ik ervoor.
quote:
Een wonder der linguistiek ben je.quote:
Dank jequote:Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef Copycat het volgende:
Blijft het nog een enorme loze vergelijking ...
Dat niet, alleen was die spoiler dan weer een reactie op de opmerking dat mannen geen seks kunnen weigeren. Een mythe dus, die bij deze ontkracht is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Nee, maar dat heeft niks met respect te maken
Daar geloofde ik sowieso al niet in.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat niet, alleen was die spoiler dan weer een reactie op de opmerking dat mannen geen seks kunnen weigeren. Een mythe dus, die bij deze ontkracht is.
Je werkt willens en wetens mee aan een situatie waar iemand schade berokkent wordt puur en alleen voor eigen gerief. En wat voor gerief. Als je wellicht jarenlang droogstaat, okay, pakken wat je pakken kan. Maar dat maakt het niet goed.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef Copycat het volgende:
Blijft het nog een enorme loze vergelijking ...
Dit is een kleine dooddoener, maar goed, hij is wel ter zake doende.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Je werkt willens en wetens mee aan een situatie waar iemand schade berokkent wordt puur en alleen voor eigen gerief. En wat voor gerief. Als je wellicht jarenlang droogstaat, okay, pakken wat je pakken kan. Maar dat maakt het niet goed.
Ja, want die ander wordt er ook echt door vermoord. Ik zeg niet dat het de schoonheidsprijs verdient, maar je kunt het ook wel overdrijven.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:03 schreef speknek het volgende:
Je werkt willens en wetens mee aan een situatie waar iemand schade berokkent wordt puur en alleen voor eigen gerief. En wat voor gerief. Als je wellicht jarenlang droogstaat, okay, pakken wat je pakken kan. Maar dat maakt het niet goed.
Ach welnee. Zij zoekt een pleziertje, ik zoek hetzelfde. Waarom mijzelf iets ontzeggen wat ze uiteindelijk bij een ander wel zal krijgen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, beide zijn wel een vorm van anderen schade berokkenen en daarbij een inbreuk op (schending van) de ethische norm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |