Idd gewoon vertellen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:36 schreef Netsplitter het volgende:
Wees een "vent" en vertel het eerlijk.
Dat dus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:38 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
zou het maar bekennen en hopen dat hij je vergeeft
Daar ben ik dus bang voor. Was ook ontzettend stom van me maar vrees echt voor datv gesprek en hoe te beginnen...quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:38 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Idd gewoon vertellen.
En gefeliciteerd. Je hebt waarschijnlijk een mooie relatie nu aan diggelen gegooid..
Dat had je iets eerder moeten bedenken hè?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:40 schreef madrepuzza het volgende:
[..]
Daar ben ik dus bang voor. Was ook ontzettend stom van me maar vrees echt voor datv gesprek en hoe te beginnen...
Ik denk dat hij ook niet uitkijkt naar zo'n gesprek. Bah, wat zou ik me klote voelen als mijn vriendin dit zou hebben gedaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:40 schreef madrepuzza het volgende:
[..]
Daar ben ik dus bang voor. Was ook ontzettend stom van me maar vrees echt voor datv gesprek en hoe te beginnen...
Zou ik het van mijn partner zelf willen horen of per ongeluk als een van zijn vrienden zich eens verspreekt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:42 schreef Elcadarn het volgende:
Heel simpel gezegd, stel jezelf de vraag, zou ik het willen weten.
en dan heb je je antwoord.
Dat, dus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:43 schreef SicSicSics het volgende:
Je had je mond kunnen houden, maar als al je vriendinnen het weten zal ik het hem zelf maar vertellen. Het is extra pijnlijk om het via via te horen.
Alcohol heeft er geen fuck mee te maken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:43 schreef delano.888 het volgende:
Dom dom dom, en daarom drink ik dus geen alcohol
Alcohol verlaagt je grenzen, dat weet iedereen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alcohol heeft er geen fuck mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |