Idd gewoon vertellen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:36 schreef Netsplitter het volgende:
Wees een "vent" en vertel het eerlijk.
Dat dus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:38 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
zou het maar bekennen en hopen dat hij je vergeeft
Daar ben ik dus bang voor. Was ook ontzettend stom van me maar vrees echt voor datv gesprek en hoe te beginnen...quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:38 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Idd gewoon vertellen.
En gefeliciteerd. Je hebt waarschijnlijk een mooie relatie nu aan diggelen gegooid..
Dat had je iets eerder moeten bedenken hè?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:40 schreef madrepuzza het volgende:
[..]
Daar ben ik dus bang voor. Was ook ontzettend stom van me maar vrees echt voor datv gesprek en hoe te beginnen...
Ik denk dat hij ook niet uitkijkt naar zo'n gesprek. Bah, wat zou ik me klote voelen als mijn vriendin dit zou hebben gedaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:40 schreef madrepuzza het volgende:
[..]
Daar ben ik dus bang voor. Was ook ontzettend stom van me maar vrees echt voor datv gesprek en hoe te beginnen...
Zou ik het van mijn partner zelf willen horen of per ongeluk als een van zijn vrienden zich eens verspreekt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:42 schreef Elcadarn het volgende:
Heel simpel gezegd, stel jezelf de vraag, zou ik het willen weten.
en dan heb je je antwoord.
Dat, dus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:43 schreef SicSicSics het volgende:
Je had je mond kunnen houden, maar als al je vriendinnen het weten zal ik het hem zelf maar vertellen. Het is extra pijnlijk om het via via te horen.
Alcohol heeft er geen fuck mee te maken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:43 schreef delano.888 het volgende:
Dom dom dom, en daarom drink ik dus geen alcohol
Alcohol verlaagt je grenzen, dat weet iedereen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alcohol heeft er geen fuck mee te maken.
Had het niet verteld maar ze zagen me met een jongen weggaan dus dat valt op hequote:Op woensdag 10 maart 2010 10:43 schreef SicSicSics het volgende:
Je had je mond kunnen houden, maar als al je vriendinnen het weten zal ik het hem zelf maar vertellen. Het is extra pijnlijk om het via via te horen.
Dus ze zou sowieso een keer vreemd zijn gegaan, alleen is het wat sneller gebeurd door de alcohol? Of hoe moet ik dit zien?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Alcohol verlaagt je grenzen, dat weet iedereen.
Dat dus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:42 schreef Telecaster het volgende:
Het komt uiteindelijk toch wel uit, dus hij kan het maar beter van jou persoonlijk horen.
Verlagen ja, niet doorbreken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou..... dat is altijd zo makkelijk gezegd, maar als alcohol niet de remmingen zou verlagen, zou het niet zo populair zijn om in drankjes te stoppen hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alcohol heeft er geen fuck mee te maken.
maar dat betekent niet dat je dan maar de eerste beste moet gaan pakken!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:47 schreef madrepuzza het volgende:
Maar iemand ervaring hiermee.. bel je gewoon op en zeg je dat je wilt praten ?
Precies.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:47 schreef dutchgal het volgende:
[..]
maar dat betekent niet dat je dan maar de eerste beste moet gaan pakken!
ook dan kun je je nog beheersen op dat gebied als je werkelijk van je partner houdt
Sneller ja, maar niet dat het uberhaupt gebeurt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:46 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Nou..... dat is altijd zo makkelijk gezegd, maar als alcohol niet de remmingen zou verlagen, zou het niet zo populair zijn om in drankjes te stoppen hoor
Natuurlijk is het geen sluitend of erg sterk excuus, maar als je je echt niet voor kan stellen dat dit met alcohol in het spel sneller gebeurt, dan heb je zelf nooit teveel gedronken waarschijnlijk.
Het blijft hoe dan ook fout, alcohol of niet. Dat lijkt me duidelijk.
Zoiets, en je zegt zelf dat je de grootste mongool van de wereld bent..quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:47 schreef madrepuzza het volgende:
Als ik geen alcohol ophad zou dit inderdaad niet gebeurd zijn denk ik. Maar om het nou daar op te gooien is ook weer zo. Moet toch echt naar mezelf kijken...
Dus de kans op herhaling is blijkbaar zeer groot aanwezig en kan jij je blijkbaar niet beheersen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:47 schreef madrepuzza het volgende:
Als ik geen alcohol ophad zou dit inderdaad niet gebeurd zijn denk ik. Maar om het nou daar op te gooien is ook weer zo. Moet toch echt naar mezelf kijken...
zsm en het liefst op een plek waar hij makkelijk weg kan gaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:47 schreef madrepuzza het volgende:
Dat ligt eraan hoe die vreemde vrouw erover denkt natuurlijk!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:48 schreef Netsplitter het volgende:
Precies.
Dus wanneer ik een paar bier op heb mag ik m'n snikkel in een vreemde vrouw frotten??
Vanwege de alcohol?
Eensch.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus de kans op herhaling is blijkbaar zeer groot aanwezig en kan jij je blijkbaar niet beheersen.
Zo te horen ben jij niet toe aan een serieuze relatie.
Je kunt denk ik het beste hem voorbereiden met de woorden "ik moet met je praten". Spreek een tijd af en zeg 't 'm dan. Bedenk wel vooraf wat het vreemdgaan voor je betekende (was 't niets meer dan domme geiligheid of zit er iets mis in je relatie?), zodat je weet wat je moet zeggen. En probeer het vooral niet goed te praten met allerlei excusen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:40 schreef madrepuzza het volgende:
[..]
Als hij me vergeeft ja...quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:50 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Je kunt denk ik het beste hem voorbereiden met de woorden "ik moet met je praten". Spreek een tijd af en zeg 't 'm dan. Bedenk wel vooraf wat het vreemdgaan voor je betekende (was 't niets meer dan domme geiligheid of zit er iets mis in je relatie?), zodat je weet wat je moet zeggen. En probeer het vooral niet goed te praten met allerlei excusen.
Zo'n gesprek is, als hij het je vergeeft, de enige manier om geloofwaardig te blijven en hem 't idee te geven dat je hem alles van belang vertelt. Als hij 't van een ander moet horen, weet hij niet meer wat hij van je moet geloven en of hij erachter komt als het vaker fout gaat.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:35 schreef madrepuzza het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik heb nu al 2,5 jaar een vriendje die ik echt heel leuk vind maar nu ging ik laatst een weekend weg met wat vriendinnen. Die avond veel wijntjes gedronken en bij het stappen op de dansvloer kwam ik een jongen tegen. Na wat gepraat te hebben gingen we dansen waarbij ik dacht dat dit toch niet uitmaakte.
Uiteindelijk zijn we dus in bed beland en hebben we het gedaan. Nu heb ik mijn andere vriendinnen op het hart gedrukt o niks te vertellen maar moet ik het voor me houden of tegen mijn vriendje zeggen. Ik ben bang dat hij het aan me ziet.
Alcoholgebruik bij voorbaat al aandragen als verklaring/excuus, van je vriendinnen vragen over jouw overspel tegen je vriend te liegen/zwijgen (leuk als ze elkaar eens zouden treffen en niet te vergeten op feestjes e.d.) en het vervolgens ook nog eens eerst online gooien en delen met het gehele internet voordat je het je vriend - die jij uberhaupt door vreemd te gaan al een behoorlijke kutstreek hebt geleverd - vertelt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:45 schreef madrepuzza het volgende:
[..]
Had het niet verteld maar ze zagen me met een jongen weggaan dus dat valt op he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |