Idd gewoon vertellen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:36 schreef Netsplitter het volgende:
Wees een "vent" en vertel het eerlijk.
Dat dus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:38 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
zou het maar bekennen en hopen dat hij je vergeeft
Daar ben ik dus bang voor. Was ook ontzettend stom van me maar vrees echt voor datv gesprek en hoe te beginnen...quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:38 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Idd gewoon vertellen.
En gefeliciteerd. Je hebt waarschijnlijk een mooie relatie nu aan diggelen gegooid..
Dat had je iets eerder moeten bedenken hè?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:40 schreef madrepuzza het volgende:
[..]
Daar ben ik dus bang voor. Was ook ontzettend stom van me maar vrees echt voor datv gesprek en hoe te beginnen...
Ik denk dat hij ook niet uitkijkt naar zo'n gesprek. Bah, wat zou ik me klote voelen als mijn vriendin dit zou hebben gedaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:40 schreef madrepuzza het volgende:
[..]
Daar ben ik dus bang voor. Was ook ontzettend stom van me maar vrees echt voor datv gesprek en hoe te beginnen...
Zou ik het van mijn partner zelf willen horen of per ongeluk als een van zijn vrienden zich eens verspreekt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:42 schreef Elcadarn het volgende:
Heel simpel gezegd, stel jezelf de vraag, zou ik het willen weten.
en dan heb je je antwoord.
Dat, dus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:43 schreef SicSicSics het volgende:
Je had je mond kunnen houden, maar als al je vriendinnen het weten zal ik het hem zelf maar vertellen. Het is extra pijnlijk om het via via te horen.
Alcohol heeft er geen fuck mee te maken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:43 schreef delano.888 het volgende:
Dom dom dom, en daarom drink ik dus geen alcohol
Alcohol verlaagt je grenzen, dat weet iedereen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alcohol heeft er geen fuck mee te maken.
Had het niet verteld maar ze zagen me met een jongen weggaan dus dat valt op hequote:Op woensdag 10 maart 2010 10:43 schreef SicSicSics het volgende:
Je had je mond kunnen houden, maar als al je vriendinnen het weten zal ik het hem zelf maar vertellen. Het is extra pijnlijk om het via via te horen.
Dus ze zou sowieso een keer vreemd zijn gegaan, alleen is het wat sneller gebeurd door de alcohol? Of hoe moet ik dit zien?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Alcohol verlaagt je grenzen, dat weet iedereen.
Dat dus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:42 schreef Telecaster het volgende:
Het komt uiteindelijk toch wel uit, dus hij kan het maar beter van jou persoonlijk horen.
Verlagen ja, niet doorbreken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou..... dat is altijd zo makkelijk gezegd, maar als alcohol niet de remmingen zou verlagen, zou het niet zo populair zijn om in drankjes te stoppen hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alcohol heeft er geen fuck mee te maken.
maar dat betekent niet dat je dan maar de eerste beste moet gaan pakken!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:47 schreef madrepuzza het volgende:
Maar iemand ervaring hiermee.. bel je gewoon op en zeg je dat je wilt praten ?
Precies.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:47 schreef dutchgal het volgende:
[..]
maar dat betekent niet dat je dan maar de eerste beste moet gaan pakken!
ook dan kun je je nog beheersen op dat gebied als je werkelijk van je partner houdt
Sneller ja, maar niet dat het uberhaupt gebeurt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:46 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Nou..... dat is altijd zo makkelijk gezegd, maar als alcohol niet de remmingen zou verlagen, zou het niet zo populair zijn om in drankjes te stoppen hoor
Natuurlijk is het geen sluitend of erg sterk excuus, maar als je je echt niet voor kan stellen dat dit met alcohol in het spel sneller gebeurt, dan heb je zelf nooit teveel gedronken waarschijnlijk.
Het blijft hoe dan ook fout, alcohol of niet. Dat lijkt me duidelijk.
Zoiets, en je zegt zelf dat je de grootste mongool van de wereld bent..quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:47 schreef madrepuzza het volgende:
Als ik geen alcohol ophad zou dit inderdaad niet gebeurd zijn denk ik. Maar om het nou daar op te gooien is ook weer zo. Moet toch echt naar mezelf kijken...
Dus de kans op herhaling is blijkbaar zeer groot aanwezig en kan jij je blijkbaar niet beheersen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:47 schreef madrepuzza het volgende:
Als ik geen alcohol ophad zou dit inderdaad niet gebeurd zijn denk ik. Maar om het nou daar op te gooien is ook weer zo. Moet toch echt naar mezelf kijken...
zsm en het liefst op een plek waar hij makkelijk weg kan gaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:47 schreef madrepuzza het volgende:
Dat ligt eraan hoe die vreemde vrouw erover denkt natuurlijk!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:48 schreef Netsplitter het volgende:
Precies.
Dus wanneer ik een paar bier op heb mag ik m'n snikkel in een vreemde vrouw frotten??
Vanwege de alcohol?
Eensch.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus de kans op herhaling is blijkbaar zeer groot aanwezig en kan jij je blijkbaar niet beheersen.
Zo te horen ben jij niet toe aan een serieuze relatie.
Je kunt denk ik het beste hem voorbereiden met de woorden "ik moet met je praten". Spreek een tijd af en zeg 't 'm dan. Bedenk wel vooraf wat het vreemdgaan voor je betekende (was 't niets meer dan domme geiligheid of zit er iets mis in je relatie?), zodat je weet wat je moet zeggen. En probeer het vooral niet goed te praten met allerlei excusen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:40 schreef madrepuzza het volgende:
[..]
Als hij me vergeeft ja...quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:50 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Je kunt denk ik het beste hem voorbereiden met de woorden "ik moet met je praten". Spreek een tijd af en zeg 't 'm dan. Bedenk wel vooraf wat het vreemdgaan voor je betekende (was 't niets meer dan domme geiligheid of zit er iets mis in je relatie?), zodat je weet wat je moet zeggen. En probeer het vooral niet goed te praten met allerlei excusen.
Zo'n gesprek is, als hij het je vergeeft, de enige manier om geloofwaardig te blijven en hem 't idee te geven dat je hem alles van belang vertelt. Als hij 't van een ander moet horen, weet hij niet meer wat hij van je moet geloven en of hij erachter komt als het vaker fout gaat.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:35 schreef madrepuzza het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik heb nu al 2,5 jaar een vriendje die ik echt heel leuk vind maar nu ging ik laatst een weekend weg met wat vriendinnen. Die avond veel wijntjes gedronken en bij het stappen op de dansvloer kwam ik een jongen tegen. Na wat gepraat te hebben gingen we dansen waarbij ik dacht dat dit toch niet uitmaakte.
Uiteindelijk zijn we dus in bed beland en hebben we het gedaan. Nu heb ik mijn andere vriendinnen op het hart gedrukt o niks te vertellen maar moet ik het voor me houden of tegen mijn vriendje zeggen. Ik ben bang dat hij het aan me ziet.
Alcoholgebruik bij voorbaat al aandragen als verklaring/excuus, van je vriendinnen vragen over jouw overspel tegen je vriend te liegen/zwijgen (leuk als ze elkaar eens zouden treffen en niet te vergeten op feestjes e.d.) en het vervolgens ook nog eens eerst online gooien en delen met het gehele internet voordat je het je vriend - die jij uberhaupt door vreemd te gaan al een behoorlijke kutstreek hebt geleverd - vertelt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:45 schreef madrepuzza het volgende:
[..]
Had het niet verteld maar ze zagen me met een jongen weggaan dus dat valt op he
Misschien moet je ook eens naar hem kijken, wat hij verdient, in plaats van bezig te zijn met een afweging wat voor jou 't beste is.quote:
Ja doe dat! Het liefst live updates vanaf je mobiele telefoon, desnoods ben ik bereid zelfs twitter te checken!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Hou je ons op de hoogte van de afloop?
Alcohol..?! Ook al ben je lamlazerus weet je nog wel dat je een relatie hebt of niet? Wat een onzin, je stond ervoor open en daarom heb je het gedaan. Je hebt zat momenten gehad om beslissingen te nemen of beland je zomaar in iemands bed? Als je een serieuze en eerlijke relatie hebt, weet je dat dondersgoed in je achterhoofd dat dit niet kan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:47 schreef madrepuzza het volgende:
Ik vraag hier hulp omdat ik wil weten hoe dit aan te pakken. En ga sowieso praten met hem, daar ben ik zeker van. Moet alleen moed opbouwen..quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Alcoholgebruik bij voorbaat al aandragen als verklaring/excuus, van je vriendinnen vragen over jouw overspel tegen je vriend te liegen/zwijgen (leuk als ze elkaar eens zouden treffen en niet te vergeten op feestjes e.d.) en het vervolgens ook nog eens eerst online gooien en delen met het gehele internet voordat je het je vriend - die jij uberhaupt door vreemd te gaan al een behoorlijke kutstreek hebt geleverd - vertelt.
Als je het hem al zult vertellen that is, want ook dat heb je nog niet besloten en zou je dat wel doen, dan zou die keuze gemotiveerd zijn door angst dat hij je ontrouw aan je kan zien.
Nou, als jij geen keeper/blijvertje bent dan weet ik het ook niet meer. Schat van een meid.
Nou heb ik natuurlijk geen idee wie en hoe dat vriendje is, maar: een vriendin die na een relatie van 2,5 jaar niet vreemdgaat, gok ik?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:54 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Misschien moet je ook eens naar hem kijken, wat hij verdient,
19 en hij is 20quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Hou je ons op de hoogte van de afloop?
Hoe langer je wacht hoe kutter het wordt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:56 schreef madrepuzza het volgende:
[..]
Ik vraag hier hulp omdat ik wil weten hoe dit aan te pakken. En ga sowieso praten met hem, daar ben ik zeker van. Moet alleen moed opbouwen..
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
Zo van de dansvloer in bed beland. gedanst
OMG wat ben jij een stom wijfquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:35 schreef madrepuzza het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik heb nu al 2,5 jaar een vriendje die ik echt heel leuk vind maar nu ging ik laatst een weekend weg met wat vriendinnen. Die avond veel wijntjes gedronken en bij het stappen op de dansvloer kwam ik een jongen tegen. Na wat gepraat te hebben gingen we dansen waarbij ik dacht dat dit toch niet uitmaakte.
Uiteindelijk zijn we dus in bed beland en hebben we het gedaan. Nu heb ik mijn andere vriendinnen op het hart gedrukt o niks te vertellen maar moet ik het voor me houden of tegen mijn vriendje zeggen. Ik ben bang dat hij het aan me ziet.
Maar laat je geen dingen doen die je niet wil doen, dat weet ook iedereen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het stuk daartussen is natuurlijk wat wazig door de alcohol! Geeft niks, heb ik ook wel eens!quote:
Heb je helemaal gelijk in. Als het andersom was zou ik het ook niet leuk vinden maar hoe ik zou reageren kan ik ook niet weten. Zou van het gesprek afhangen denk ik..quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:54 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Misschien moet je ook eens naar hem kijken, wat hij verdient, in plaats van bezig te zijn met een afweging wat voor jou 't beste is.
Goeie...quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:59 schreef Netsplitter het volgende:
Mag hopen dat je wel met condoom bent vreemdgegaan anders heb je nog kans op een ander probleem.
Dat was aan je openingspost bepaald niet af te lezen. Ik citeer nogmaals:quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:56 schreef madrepuzza het volgende:
[..]
Ik vraag hier hulp omdat ik wil weten hoe dit aan te pakken. En ga sowieso praten met hem, daar ben ik zeker van. Moet alleen moed opbouwen..
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:35 schreef madrepuzza het volgende:
Nu heb ik mijn andere vriendinnen op het hart gedrukt o niks te vertellen maar moet ik het voor me houden of tegen mijn vriendje zeggen. Ik ben bang dat hij het aan me ziet.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:00 schreef madrepuzza het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Als het andersom was zou ik het ook niet leuk vinden maar hoe ik zou reageren kan ik ook niet weten. Zou van het gesprek afhangen denk ik..
Ik bel hem vanmiddag op voor gesprek en hou jullie dan op de hoogte. Even naar school nu..
Ieder geval bedankt alvast!
Thanks voor de afleiding als het stil is op werkquote:
Misschien hang ik nu de moraalridder uit, maar hoe zou je vriendje het vinden als je een stel onbekenden via internet "op de hoogte houdt"?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:00 schreef madrepuzza het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Als het andersom was zou ik het ook niet leuk vinden maar hoe ik zou reageren kan ik ook niet weten. Zou van het gesprek afhangen denk ik..
Ik bel hem vanmiddag op voor gesprek en hou jullie dan op de hoogte. Even naar school nu..
Ieder geval bedankt alvast!
Die vriendinnen weten het toch ook gewoon? Hij is sowieso de lul. Niet alleen kan hij zich zwaar gekwetst gaan zitten voelen dat zijn meisje vreemd is gegaan maar zich ook nog opgelaten voelen omdat "iedereen" het weet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:04 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Misschien hang ik nu de moraalridder uit, maar hoe zou je vriendje het vinden als je een stel onbekenden via internet "op de hoogte houdt"?
Weinig vooruitstrevend, ik persoonlijk pleit dan ook voor een livestream.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:04 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Misschien hang ik nu de moraalridder uit, maar hoe zou je vriendje het vinden als je een stel onbekenden via internet "op de hoogte houdt"?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:04 schreef Joris85 het volgende:
[..]
omdat het een domme doos is die aandacht wilde.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Thanks voor de afleiding als het stil is op werkzoals nu.
Waarom ging je eigenlijk met die vent plat na een paar drankjes?
Dan weet iedereen hier dat ze weer beschikbaar is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:04 schreef Joris85 het volgende:
[..]
True.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die vriendinnen weten het toch ook gewoon? Hij is sowieso de lul. Niet alleen kan hij zich zwaar gekwetst gaan zitten voelen dat zijn meisje vreemd is gegaan maar zich ook nog opgelaten voelen omdat "iedereen" het weet.
Nice going, TS.
Zolang hij niet haar vriend kent, maakt dat verder niks uit.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:16 schreef Tassiepassie het volgende:
Weet die jongen waar je mee geneukt hebt uberhaubt wel dat je een vriend hebt?
Momenteel hangt iedereen hier de moraalridder uit.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:04 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Hoezo maakt dat niks uit als je weet dat iemand een vriendin heb dan ga je toch wel nadenken bij jezelf.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang hij niet haar vriend kent, maakt dat verder niks uit.
Als iemand een vriend heeft, en ik ken die jongen niet, maak ik me er niet druk om, dat is dan haar zaak. Als ik die jongen ken, doe ik niet, om hem.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:19 schreef Helmpje het volgende:
[..]
Hoezo maakt dat niks uit als je weet dat iemand een vriendin heb dan ga je toch wel nadenken bij jezelf.
Ze zal het wel verzwegen hebben
Dat is niet zijn verantwoordelijkheid. En compleet irrelevant in dit topic als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:16 schreef Tassiepassie het volgende:
Weet die jongen waar je mee geneukt hebt uberhaubt wel dat je een vriend hebt?
Nou....stel dat die jongen haar oprecht leuk vindt en dacht dat er meer inzat dan alleen een one night stand...dan heeft ze dus 2 mensen belazerdquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang hij niet haar vriend kent, maakt dat verder niks uit.
juistem.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nou....stel dat die jongen haar oprecht leuk vindt en dacht dat er meer inzat dan alleen een one night stand...dan heeft ze dus 2 mensen belazerd![]()
Ik als vrouw weet bijvoorbeeld dat ik zelf niet goed tegen alcohol kan, dus als ik uitga drink ik nooit zoveel dat ik niet meer weet wat ik doe.
Als je weet dat je remmingen erdoor verdwijnen en je doet het dan toch dan vraag je er in mijn ogen gewoon om, zeker als je het hele drankgedoe daarna als excuus gebruikt.
Hahaa! Wel oppassen dat je geen SOA oploopt, we hebben nog geen antwoord op de vraag of het een feestje met ballonnen was. Wel een feestje met dans en drank, dat is zeker..quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan weet iedereen hier dat ze weer beschikbaar is.
Gooi er wat alcohol in en ze gaat met haar benen wijd.
Vriendje of geen vriendje.
Hoezo dat dan weer? Ze heeft hem toch niet haar liefde verklaard?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:21 schreef Tassiepassie het volgende:
Nou....stel dat die jongen haar oprecht leuk vindt en dacht dat er meer inzat dan alleen een one night stand...dan heeft ze dus 2 mensen belazerd![]()
jep krijgen we dat gejankquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:26 schreef IkWilbert het volgende:
even een tvp, kijken of TS terugkomt als haar vriendje het heeft uit gemaakt
Ze heeft hem wel haar poes aangeboden en voor mannen is dat vaak toch wel een reden om te denken dat een vrouw hen leuk vindtquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo dat dan weer? Ze heeft hem toch niet haar liefde verklaard?
dan ga je zeker ook een dansje wagenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:26 schreef IkWilbert het volgende:
even een tvp, kijken of TS terugkomt als haar vriendje het heeft uit gemaakt
Is dat zo? Damn, dan heb ik nogal wat mannen besodeflikkerd. Als je vanaf de dansvloer in bed belandt, denk ik namelijk niet dat je echt uitgaat van 'de liefde van je leven'.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:27 schreef Tassiepassie het volgende:
Ze heeft hem wel haar poes aangeboden en voor mannen is dat vaak toch wel een reden om te denken dat een vrouw hen leuk vindt(niet zo gek toch?)
Meer regel dan uitzondering hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan weet iedereen hier dat ze weer beschikbaar is.
Gooi er wat alcohol in en ze gaat met haar benen wijd.
Vriendje of geen vriendje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |