Raar excuus. Misschien wilde ze gewoon niet. Als ze jouw vriendin niet kent is het toch raar dat ze zich daar tegenover schuldig voelt, geloof ik niets van.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:01 schreef SicSicSics het volgende:
Bij mij is het feest ooit eens niet doorgegaan want: 'Ik voel me schuldig tegenover je vriendin.' Die ze overigens niet kende en nooit gesproken of gezien had.
Nu kan ik wel zeggen dat ik nog nooit ben vreemdgegaan!
Ik zou er zelf geen problemen mee hebben. Ik kan zelfs nog heel relax doen tegen de bedrogene in kwestie!
Dus ook als je hem kent?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
als het een überlekker wijf is /care
Ik stonk niet uit me bek en ik heb een goddelijk lichaam!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:03 schreef Taurus het volgende:
Raar excuus. Misschien wilde ze gewoon niet. Als ze jouw vriendin niet kent is het toch raar dat ze zich daar tegenover schuldig voelt, geloof ik niets van.
Als ik weet dat ze een relatie heeft met iemand anders zou ik het niet doen. En anders gewoon het licht uit d'r ogen neukenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Anyway, ik zou het gewoon doen. Het is inderdaad niet mijn probleem, een relatie is iets tussen twee mensen, de derde persoon valt niets aan te rekenen. Hij of zij zit immers niet in het verbond.
Nooit gehoord van inlevingsvermogen??quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Raar excuus. Misschien wilde ze gewoon niet. Als ze jouw vriendin niet kent is het toch raar dat ze zich daar tegenover schuldig voelt, geloof ik niets van.
.
Mwuuaaah, ik heb mijn twijfels.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik stonk niet uit me bek en ik heb een goddelijk lichaam!
Dat. Was. Wel. Dé. Reden!
Natuurlijk wilde ze wel!![]()
Nee natuurlijk niet, je bent helemaal niet verantwoordelijk voor je eigen daden en bent dan helemaal niet deel van iets waarmee iemand gekwetst wordt, wat je dan bewust aangaat omdat je het weet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Anyway, ik zou het gewoon doen. Het is inderdaad niet mijn probleem, een relatie is iets tussen twee mensen, de derde persoon valt niets aan te rekenen. Hij of zij zit immers niet in het verbond.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou al direct alle respect voor de man in kwestie verliezen, dus die seks kan hij dan ook wel vergeten
En ik vind dat je dat een andere vrouw, ook al ken je d'r niet, niet kan aandoen. Dus nee.
Hij kwetst haar hoor, ik niet. Hij gaat vreemd met mij, dus hij neemt het niet al te serieus (zijn relatie of de trouw in ieder geval) blijkbaar, of ik nou degene ben die op hem zit of niet. Bovendien wil ik ook aan mijn eigen geluk denken en als hij het voor elkaar heeft gekregen dat ik met hem naar bed wil zal er voor mij ook wel iets te halen zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, je bent helemaal niet verantwoordelijk voor je eigen daden en bent dan helemaal niet deel van iets waarmee iemand gekwetst wordt, wat je dan bewust aangaat omdat je het weet.
Zelf weten. Ik vind niet dat ik deel uitmaak van iets waarmee iemand gekwetst wordt, dat 'iets' behoort aan twee mensen, niet aan mij als derde persoon.quote:Tja, dat zou mij toch niet lekker zitten, het zou daarop echt afketsen, daar heb ik geen zin in.
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar ik ben het voor het eerst een keer met je eens.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hij kwetst haar hoor, ik niet. Hij gaat vreemd met mij, dus hij neemt het niet al te serieus (zijn relatie of de trouw in ieder geval) blijkbaar, of ik nou degene ben die op hem zit of niet. Bovendien wil ik ook aan mijn eigen geluk denken en als hij het voor elkaar heeft gekregen dat ik met hem naar bed wil zal er voor mij ook wel iets te halen zijn.
[..]
Zelf weten. Ik vind niet dat ik deel uitmaak van iets waarmee iemand gekwetst wordt, dat 'iets' behoort aan twee mensen, niet aan mij als derde persoon.
Ik zou al direct alle respect voor de man in kwestie verliezen, dus die seks kan hij dan ook wel vergeten
En ik vind dat je dat een andere vrouw, ook al ken je d'r niet, niet kan aandoen. Dus nee.
Hier blijft ze ermee doorgaan omdat ze hoopt om op deze manier die gozer voor haar te winnen. Lijkt mij niet zo'n gezonde relatie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:14 schreef verleiding het volgende:
Die situatie heb ik nooit meegemaakt, dus ik zou niet weten hoe ik op zo'n moment reageer. Ik denk eigenlijk niet dat ik het over mijn hart kan verkrijgen.
Een vriendin van mij doet het al een tijd die al een hele lange tijd een relatie blijkt te hebben. Dat wist zij dus niet vanaf het begin. Hij vertelde dat hij single was. Nu ze weet dat hij een relatie heeft, is ze like, ja dat is niet mijn probleem, die vriendin boeit me niet en ik kan er nu niet meer mee stoppen. Mja, ze is ook echt stapel op hem.
Jij doet het haar niet aan, dat doet haar vriend.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Als jij vrijgezel bent, dan ga jij niet vreemd, die andere doet dat dan hequote:Op woensdag 10 maart 2010 12:20 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik zou nooit vreemd kunnen gaan (vreemdgaan überhaupt al) met iemand die bezet is. Als iemand bezet is blijf ik er vanaf.
Helemaal mee eens.. Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om iemand dat aan te doen. Als ik kijk hoe ik zelf zou reageren als mijn vriend dat zou doen.. Nee.. Nooit!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Aandacht en bevestiging.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hij kwetst haar hoor, ik niet. Hij gaat vreemd met mij, dus hij neemt het niet al te serieus (zijn relatie of de trouw in ieder geval) blijkbaar, of ik nou degene ben die op hem zit of niet. Bovendien wil ik ook aan mijn eigen geluk denken en als hij het voor elkaar heeft gekregen dat ik met hem naar bed wil zal er voor mij ook wel iets te halen zijn.
[..]
Dat is wel zo, maar it takes two to tango en ik heb daar gewoon geen zin in, laat staan dat ik het nut ervan inzie. Sowieso ben ik anti-vreemdgaan, dus nee - voor mij niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij vrijgezel bent, dan ga jij niet vreemd, die andere doet dat dan he
Waarom is het dan ineens anders als je de ander kent, dan is het toch nogsteeds iets tussen hun 2-en?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
[..]
Zelf weten. Ik vind niet dat ik deel uitmaak van iets waarmee iemand gekwetst wordt, dat 'iets' behoort aan twee mensen, niet aan mij als derde persoon.
Als het maar koud genoeg wordt... dan bevriest anti-vries ook!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:26 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Dat is wel zo, maar it takes two to tango en ik heb daar gewoon geen zin in, laat staan dat ik het nut ervan inzie. Sowieso ben ik anti-vreemdgaan, dus nee - voor mij niet.
Dan komt het aan op je wilskracht. Dat soort dingen gebeuren als je ze laat gebeuren en het is dan maar net wat je belangrijker vindt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als het maar koud genoeg wordt... dan bevriest anti-vries ook!
Omdat ik dan niet wil dat ZIJN vriendin vreemd gaat. Dat is dan iets tussen hem en mij. Als ik hem niet ken, is er geen hem en mij.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom is het dan ineens anders als je de ander kent, dan is het toch nogsteeds iets tussen hun 2-en?
Dan kiest toch ook die ander ervoor om het niet serieus te nemen en hoef jij je daar toch ook niet druk om te maken, zeker niet als dat persoon blijkbaar normaal interessant genoeg was om het mee te doen.
Ik zie het verschil gewoon niet, ik ga dan wat doen waarbij ik weet dat door die daad iemand gekwetst gaat worden, of dat nu direct mijn schuld is of niet, ik ga bewust dan die daad aan en maak mezelf daarmee ook een soort van schuldig.
Niet zo schuldig als degene die vreemdgaat, maar toch.
Als ik zijn vriendin ken? Er zit gewoon een egoistisch element aan dat ik accepteer. Als ik zijn vriendin ken - en haar magquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom is het dan ineens anders als je de ander kent, dan is het toch nogsteeds iets tussen hun 2-en?
Dan kiest toch ook die ander ervoor om het niet serieus te nemen en hoef jij je daar toch ook niet druk om te maken, zeker niet als dat persoon blijkbaar normaal interessant genoeg was om het mee te doen.
Hij, hij gaat iets doen waarbij iemand gekwetst gaat worden (als hij zo stom is om het haar te vertellen althans), jij niet. Als mijn vriend vreemdgaat weet ik bij wie ik moet zijn> bij hem, niet bij het meisje waarmee hij mij heeft bedrogen. Dat is sowieso niet chique, maar ook niet terecht, vind ik.quote:Ik zie het verschil gewoon niet, ik ga dan wat doen waarbij ik weet dat door die daad iemand gekwetst gaat worden, of dat nu direct mijn schuld is of niet, ik ga bewust dan die daad aan en maak mezelf daarmee ook een soort van schuldig.
Niet zo schuldig als degene die vreemdgaat, maar toch.
Niiiice!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
En ik ben ook wel eens third party geweest terwijl ik de vriendin in kwestie sort of kende. Sterker: ik was de enige vrouw die ze vertrouwde met haar vriend. Ik was immers one of the guys.
Ik zou sowieso nooit een relatie beginnen met iemand die vreemdgaat met mij. Dan niet te vertrouwen, ook met mij niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
oh ja btw dat one night stand gebeuren ben ik het wel mee eens
ik denk dat de kans groter is dat ik het zou doen als het een one night stand ding is
relatie materiaal vind ik zo iemand dan niet bepaald of zo
dat is wel net te zeg maarquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
En ik ben ook wel eens third party geweest terwijl ik de vriendin in kwestie sort of kende. Sterker: ik was de enige vrouw die ze vertrouwde met haar vriend. Ik was immers one of the guys.
ik ben 2 keer 3e partij geweest maar die 2 keer was het me niet verteld!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niiiice!![]()
Ik ben wel eens derde partij geweest en heb twee weken daarna heel huichelachtig mezelf aan hem voorgesteld en nog even verteld dat zijn vriendin het zo vaak over hem heeft en dat hij maar mazzel heeft met zo'n leuk vrouwtje!
nou daar kan ik ook wel weer in komenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:34 schreef Oidale het volgende:
Voor mij zou het nog een deel van de spanning kunnen zijn ookKlinkt best fout, I know.
Vooral als het in hun bed isquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou daar kan ik ook wel weer in komen
Interessant dat je dat zegt. Waarom denk je goede seks te kunnen krijgen bij een vreemdganger ? Vanwege het feit dat een andere vrouw ook door hem geneukt wordt ? Waarschijnlijk geeft hij dus goede seks, want anders zou die andere vrouw niet bij hem blijven.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:42 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Interessant dat je dat zegt. Waarom denk je goede seks te kunnen krijgen bij een vreemdganger ? Vanwege het feit dat een andere vrouw ook door hem geneukt wordt ? Waarschijnlijk geeft hij dus goede seks, want anders zou die andere vrouw niet bij hem blijven.
Het gaat er niet om of jij hem aantrekkelijk vindt of dat je denkt goede seks te krijgen omdat hij een vreemdganger is. Hij is pas een vreemdganger nadat je seks hebt gehad met hem. Het gaat er om dat jij stellig zegt dat er dan iets te halen is voor jou en je geeft als voorbeeld goede seks.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:45 schreef Taurus het volgende:
[..]Ik hang die hele persoon niet op aan zijn bezet-zijn hoor. Als ik een leuke man ontmoet die ik er leuk uit vind zien en die mij op prettige manier seksueel benaderd zou het mij niet zoveel uitmaken als hij een vriendin heeft - als het om de seks gaat.
Het is niet zo dat ik hem aantrekkelijk vind of dat ik denk goede seks te krijgen ómdat hij een vreemdganger is. Wat is dat nou voor rare volgorde van conclusies.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:09 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of jij hem aantrekkelijk vindt of dat je denkt goede seks te krijgen omdat hij een vreemdganger is. Hij is pas een vreemdganger nadat je seks hebt gehad met hem. Het gaat er om dat jij stellig zegt dat er dan iets te halen is voor jou en je geeft als voorbeeld goede seks.
Ik vraag mij af waarom ze zo geïnteresseerd is. Waarom niet de interesse dan verleggen naar iemand die wel vrijgezel is ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij denkt echt maf
duh er is iets te halen voor haar, want waarom zou ze anders geintereseert zijn?
en sex was een aanvulling op andere voorbeelden waardoor je al op 3 voorbeelden komt maar oke
en dan kom jij met de maffe conclusie dat zij wel zal denken dat er goede sex te halen valt omdat hij vreemdgaat?
jij bent degene die hier wat dingen nogal maf aan elkaar verbind, zeker niet taurus
waarom wel?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:18 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom ze zo geïnteresseerd is. Waarom niet de interesse dan verleggen naar iemand die wel vrijgezel is ?
Ik snap er geen kut vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:20 schreef seasushi het volgende:
ik was de derde partij, met mijn ex die ooit tijdens onze relatie veemdgegaan was met haar en daarna een relatie met haar kreeg.
Ik voelde me NIET schuldig
seasushi heeft vriend. vriend gaat vreemd en krijgt nieuwe vriendin. exvriend gaat in zijn nieuwe relatie weer vreemd met seasushi.quote:
Haar ex is met haar vreemdgegaan toen hij in een relatie zat met het meisje waarmee hij haar eerder had bedrogen.quote:
En zo was de cirkel rondquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haar ex is met haar vreemdgegaan toen hij in een relatie zat met het meisje waarmee hij haar eerder had bedrogen.
Als jij echter weet dat de dame in kwestie een vriend heeft, dan moet je ook niet verbaasd zijn wanneer er later een uitermate gefrustreerde kerel bij je aanklopt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Naar aanleiding van een korte discussie in dit topic: opbiechten vreemdgaan?
Ik vraag me af wat mensen er van vinden, is het jouw probleem dat degene met wie je seks hebt aan het vreemdgaan is? Of is dat iets wat hij/zij zelf moet bepalen? Of iets anders
Ik zelf ben van mening dat het totaal niet mijn probleem is, en doe het ook gewoon. Het wordt anders als ik de partner ken, dan doe ik het niet om hem.
Ik zou al direct alle respect voor de man vrouw in kwestie verliezen, dus die seks kan hij zij dan ook wel vergeten.
Dat soort dingen krijg ik dan toch weer zo'n productiefout gevoel bij weetjewel, zo'n select groepje potjes en dekseltjes dat van ellende maar met elkaar blijft klooien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haar ex is met haar vreemdgegaan toen hij in een relatie zat met het meisje waarmee hij haar eerder had bedrogen.
Inderdaad. Ik doe niet aan groepjesquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:35 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat soort dingen krijg ik dan toch weer zo'n productiefout gevoel bij weetjewel, zo'n select groepje potjes en dekseltjes dat van ellende maar met elkaar blijft klooien.
Maar dat zal een stukje projectie zijn uit eerdere ervaringen met dat soort groepjes
Ik welquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoax, mannen kunnen geen sex weigeren
Zodanig heb je dat niet voor het kiezen, ik blijf wel een vrouw natuurlijk, seksuele interesse betekent niet dat ik op welke persoon dan ook kan gaan plaatsnemen. Ik voel me dan waarschijnlijk aangetrokken tot die persoon, die wil ik, dus op zijn avances ga ik in, ook als hij bezet is (en ik niet uit ben op meer).quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:18 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom ze zo geïnteresseerd is. Waarom niet de interesse dan verleggen naar iemand die wel vrijgezel is ?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Gewoon vasthouden aan je principes heet zoiets, en wie dat niet kan is gewoon zwak
Iets beter verwoordtquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:41 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat heet ruggengraat hebben.
Voor haar (en mij ook trouwens) maakt de relationele status van iemand geen verschil.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:18 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Precies. Buiten dat ga ik die weddenschap hoe dan ook winnen...quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:39 schreef FireFox1 het volgende:
Gewoon vasthouden aan je principes heet zoiets, en wie dat niet kan is gewoon zwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2010 13:43:49 ]
Ik kan me die luxe permiteren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Jij hebt respect voor iemand nodig voor je er meaningless sex mee kunt hebben?
Nee, maar dat heeft niks met respect te makenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kan me die luxe permiteren.
En kijk spoiler eens? Ga jij daar overheen?
Ja, dat is precies hetzelfdequote:Op woensdag 10 maart 2010 13:51 schreef speknek het volgende:
Zeggen dat je je niet interesseert voor de geestestoestand van de onbekende partner is zoiets als een machinegeweer verkopen aan een gestoorde zolang hij maar niemand vermoordt die je kent.
Zelf pas ik ervoor.
quote:
Een wonder der linguistiek ben je.quote:
Dank jequote:Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef Copycat het volgende:
Blijft het nog een enorme loze vergelijking ...
Dat niet, alleen was die spoiler dan weer een reactie op de opmerking dat mannen geen seks kunnen weigeren. Een mythe dus, die bij deze ontkracht is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Nee, maar dat heeft niks met respect te maken
Daar geloofde ik sowieso al niet in.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat niet, alleen was die spoiler dan weer een reactie op de opmerking dat mannen geen seks kunnen weigeren. Een mythe dus, die bij deze ontkracht is.
Je werkt willens en wetens mee aan een situatie waar iemand schade berokkent wordt puur en alleen voor eigen gerief. En wat voor gerief. Als je wellicht jarenlang droogstaat, okay, pakken wat je pakken kan. Maar dat maakt het niet goed.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef Copycat het volgende:
Blijft het nog een enorme loze vergelijking ...
Dit is een kleine dooddoener, maar goed, hij is wel ter zake doende.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Je werkt willens en wetens mee aan een situatie waar iemand schade berokkent wordt puur en alleen voor eigen gerief. En wat voor gerief. Als je wellicht jarenlang droogstaat, okay, pakken wat je pakken kan. Maar dat maakt het niet goed.
Ja, want die ander wordt er ook echt door vermoord. Ik zeg niet dat het de schoonheidsprijs verdient, maar je kunt het ook wel overdrijven.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:03 schreef speknek het volgende:
Je werkt willens en wetens mee aan een situatie waar iemand schade berokkent wordt puur en alleen voor eigen gerief. En wat voor gerief. Als je wellicht jarenlang droogstaat, okay, pakken wat je pakken kan. Maar dat maakt het niet goed.
Ach welnee. Zij zoekt een pleziertje, ik zoek hetzelfde. Waarom mijzelf iets ontzeggen wat ze uiteindelijk bij een ander wel zal krijgen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, beide zijn wel een vorm van anderen schade berokkenen en daarbij een inbreuk op (schending van) de ethische norm.quote:
Ik zeg niet dat het hetzelfde is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:12 schreef Copycat het volgende:
Ja, want die ander wordt er ook echt door vermoord. Ik zeg niet dat het de schoonheidsprijs verdient, maar je kunt het ook wel overdrijven.
basisprincipe van de samenleving: anderen geen pijn doen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
De Ethische Norm.
Welke is "De" precies?
Daar zijn de meningen over verdeeld hier op het forumquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zodanig heb je dat niet voor het kiezen, ik blijf wel een vrouw natuurlijk, seksuele interesse betekent niet dat ik op welke persoon dan ook kan gaan plaatsnemen.
Dat begrijp ik. Maar stel dat je in een kroeg, club, of weet ik veel wat bent. Er zijn twee mannen die beide avances maken naar jou. Beide zijn aantrekkelijk in jouw ogen en met één van de twee zou je wel seks willen later vanacht. Eén heeft al 3 jaar een relatie en de ander is al 3 jaar vrijgezel. Op wie zijn avances zou jij ingaan ? en waarom ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik voel me dan waarschijnlijk aangetrokken tot die persoon, die wil ik, dus op zijn avances ga ik in, ook als hij bezet is (en ik niet uit ben op meer).
Daar is inderdaad alles mee gezegd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:17 schreef Copycat het volgende:
Wat niet weet wat niet deert en wat geen schade berokkent. Makkelijk gezegd, maar wel waar.
"We were on a BREAK!!"quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:01 schreef Elckiebone het volgende:
Ik heb ongeveer een jaar geleden seks gehad met een ex-collega, die ik nog regelmatig zie met haar vriend. Toen was het 4 dagen uit, maar 2 dagen na de seks was het weer goed .![]()
Relatie van +3 jaar en hij weet van niks.
Misschien omdat je standaarden hebt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:13 schreef Scorpie het volgende:
Ach welnee. Zij zoekt een pleziertje, ik zoek hetzelfde. Waarom mijzelf iets ontzeggen wat ze uiteindelijk bij een ander wel zal krijgen?
Same here..quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
Zolang ik het niet weet dat de ander aan het vreemdgaan is ga ik lekker m'n gang.
Als ze het eerst verteld dat ze vreemdgaat met mij weet ik niet of ik haar zou neuken eerlijk gezegt.
dat is toch helemaal niet de casus in dit topicquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:18 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld hier op het forum
[..]
Dat begrijp ik. Maar stel dat je in een kroeg, club, of weet ik veel wat bent. Er zijn twee mannen die beide avances maken naar jou. Beide zijn aantrekkelijk in jouw ogen en met één van de twee zou je wel seks willen later vanacht. Eén heeft al 3 jaar een relatie en de ander is al 3 jaar vrijgezel. Op wie zijn avances zou jij ingaan ? en waarom ?
Sex met de verkeerde kan uitmonden in moord. Gebeurt relatief vaak.quote:
Dat niemand besodemieterd wil worden en/of gezichtsverlies wil lijden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
De Ethische Norm.
Welke is "De" precies?
Wat zou jij doen ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het kan voor jou niet ingewikkeld genoeg zijn he? jesus
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:18 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld hier op het forum
[..]
Dat begrijp ik. Maar stel dat je in een kroeg, club, of weet ik veel wat bent. Er zijn twee mannen die beide avances maken naar jou. Beide zijn aantrekkelijk in jouw ogen en met één van de twee zou je wel seks willen later vanacht. Eén heeft al 3 jaar een relatie en de ander is al 3 jaar vrijgezel. Op wie zijn avances zou jij ingaan ? en waarom ?
Dan heb ik relatief veel geluk gehad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:27 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Sex met de verkeerde kan uitmonden in moord. Gebeurt relatief vaak.
En dan mis ik ook nog dat natuurlijke mechanisme. Ik ben niet van mening dat ik besodemieter als ik seks heb met iemand die bezet is. Egocentrisch wellicht, maar toch is het zo.quote:Dat niemand besodemieterd wil worden en/of gezichtsverlies wil lijden.
Meer een natuurlijk mechanisme, maar okee.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
Eens met TS. Niet mijn probleem, zolang ik de andere partij niet persoonlijk ken.
Zo denk ik er ook over. De problemen die er spelen zijn dan alles behalve mijn probleem. Dat laat me dan ook volledig koud. Als ik het niet doe dan staat er wel iemand anders op.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
[..]
WTF? Waar woon jij? één of andere Amerikaanse ghettoquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:10 schreef Karammel het volgende:
Al doe ik het niet als ik vermoed dat het vriendje in kwestie een gevaar voor me zal opleveren. Ik heb in mijn omgeving al meerdere malen meegemaakt dat een in mijn ogen onschuldig iemand volledig in elkaar werd geslagen en in één geval zelfs werd doodgeschoten enkel omdat die persoon geneukt had met iemand die al een relatie had. Dat vermijd ik liever. Gelukkig gaat dit in de meeste gevallen niet op.
Je bent een vrouw. Dat is toch nét effe anders. Althans, nog wel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heb ik relatief veel geluk gehad.
Je faciliteert. Daarnaast is de mening van de facilitator maar half relevant wanneer Bokito himself met de deur naar binnen komt wandelenquote:En dan mis ik ook nog dat natuurlijke mechanisme. Ik ben niet van mening dat ik besodemieter als ik seks heb met iemand die bezet is. Egocentrisch wellicht, maar toch is het zo.
jij was zeker de nerd van de klas ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
het lijkt me onwaarschijnlijk dat 2 mannen precies even heet zijn en mij allebei willen
buiten dat doe ik niet aan one night stands
Ijn mijn eigen gevallen is mijn mening nog steeds relevant. Daarop baseer ik mijn beslissingen en Bokito heeft gelukkig de sleutels van mijn huis niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Je faciliteert. Daarnaast is de mening van de facilitator maar half relevant wanneer Bokito himself met de deur naar binnen komt wandelen
weer zo'n geweldige conclusiequote:Op woensdag 10 maart 2010 15:55 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
jij was zeker de nerd van de klas ?
Vandaar dat ik zeg dat ie met de deur binnen komt wandelenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ijn mijn eigen gevallen is mijn mening nog steeds relevant. Daarop baseer ik mijn beslissingen en Bokito heeft gelukkig de sleutels van mijn huis niet.
Rationeel heb je ook geheel gelijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:23 schreef TiMPiN het volgende:
Ik zou me woede als bedrogene meer richten op mijn vriendin. Can't blame the guy who nails her, 9/10 kerels zijn gewoon zwak wat dat betreft(mits de dame in kwestie niet buttugly is), maar kennelijk neemt iemand die je 1000000% zou moeten kunnen vertrouwen het niet zo nauw met de regels van het spel. Dat vind ik veel erger dan een kerel die weet dat ze bezet is....dat is ofcourse anders als je bevriend bent
Moet ze eerst mijn huis weten te wonen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Vandaar dat ik zeg dat ie met de deur binnen komt wandelen
Je zou aankaarten dat hij een vriendin heeft? Of zou je aankaarten dat je er moeite mee hebt?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:01 schreef Vanne het volgende:
Ik zou het in eerste instantie wel aankaarten..Als hij dan toch door blijft gaan dan is het zijn eigen probleem..Maar zou sowieso niet zo snel een 'one night stand' hebben.
ergens vind je mij wel lief, je laat het alleen niet zo blijken hè ?quote:
Toch krijg je vaak dat, wanneer het uitkomt, de bedrogen vriendin/vriend erg boos wordt op man/vrouw waar de vriend/vriendin mee is vreemd gegaan. Oneerlijk? Ik heb het ook nooit zo op mensen die iemands vriend/vriendin proberen af te pakken, maar alle boosheid zou eigenlijk gericht moeten zijn op de vreemdganger.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
Eens met TS. Niet mijn probleem, zolang ik de andere partij niet persoonlijk ken.
Ik moest m toch echt 3 keer lezen hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
seasushi heeft vriend. vriend gaat vreemd en krijgt nieuwe vriendin. exvriend gaat in zijn nieuwe relatie weer vreemd met seasushi.
Niet zo moeilijk
Wat u niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
De Ethische Norm.
Welke is "De" precies?
Nee, want dan is het wél mijn relatie. Ja, krom enzo, maar zo werkt(e) het wel voor me.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:00 schreef erodome het volgende:
Maar met het wat niet weet wat niet deert bedoel je te zeggen dat elke partner van jou een vrijbrief heeft om maar rond te wippen zolang hij het jou maar niet verteld?
Dat is moeilijk hoor! Je vriendin was namelijk niet bereid om er wat aan te doen, die ging het bij iemand anders halen zonder eerst met jou te overleggen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:57 schreef Keltie het volgende:
Heb een paar maandelijkse neukrelatie gehad met een getrouwde vrouw.
Die krijg thuis niet wat ik haar gaf. Kende de man niet, zij was een collega.
Was niet mijn probleem.
Als m'n vriendin vreemd zou gaan zou dat ook niet het probleem van de derde persoon zijn, wel van haar. Want waarom vreemdgaan als je een open relatie niet ziet zitten
Het zou voor mij, echter, ook niet meteen het einde van de relatie zijn, ligt totaal aan de reden van het vreemdgaan. Is het omdat ze iets miste waar aan te werken valt en beide bereid dat te doen: okey.
Gebruikt ze een kutsmoes zoals: "Joah, ik had iets teveel op" ben ik weg..
Ach, als ze er foto's van heeft gemaaktquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:39 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dat is moeilijk hoor! Je vriendin was namelijk niet bereid om er wat aan te doen, die ging het bij iemand anders halen zonder eerst met jou te overleggen.
ditoquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
Er zit hier een kamp in de buurt en die kampers houden er een nogal sterk eergevoel op na. Als jij de persoon bent waarmee hun vriendinnetje is vreemdgegaan heb ook jij hun eer gekrenkt. Daar weten ze wel raad mee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
WTF? Waar woon jij? één of andere Amerikaanse ghetto
Geheel mee eensquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:59 schreef Karammel het volgende:
[..]
Er zit hier een kamp in de buurt en die kampers houden er een nogal sterk eergevoel op na. Als jij de persoon bent waarmee hun vriendinnetje is vreemdgegaan heb ook jij hun eer gekrenkt. Daar weten ze wel raad mee.
Eens.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
ZWIJG!quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:32 schreef Luxuria het volgende:
Sjongejonge, toen ik in een ander topic dit vertelde, dat het niet mijn probleem was, was iedereen tegen me!
Wanneer spreken we afquote:
Wie zegt dat? Daarbij zijn we mensen, die hebben nu eenmaal momenten van zwakte.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:39 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dat is moeilijk hoor! Je vriendin was namelijk niet bereid om er wat aan te doen, die ging het bij iemand anders halen zonder eerst met jou te overleggen.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:36 schreef Miasan het volgende:
Nooit in zo'n situatie gezeten. Zou het sowieso niet doen als ik de partner in kwestie kende, en als ik de persoon zelf zou zien als potentieel relatiemateriaal: je wilt immers geen relatie met een vreemdganger!
Ik heb een keer gehad dat een meisje vreemd wilde gaan met mij. Die kon dus gelijk opdonderen, ik laat me daar niet voor gebruiken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik vraag me af wat mensen er van vinden, is het jouw probleem dat degene met wie je seks hebt aan het vreemdgaan is? Of is dat iets wat hij/zij zelf moet bepalen? Of iets anders
Ik zelf ben van mening dat het totaal niet mijn probleem is, en doe het ook gewoon. Het wordt anders als ik de partner ken, dan doe ik het niet om hem.
Daar voel je toch niks van?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat een meisje vreemd wilde gaan met mij. Die kon dus gelijk opdonderen, ik laat me daar niet voor gebruiken.
Was gewoon vriendschappelijk bedoeld, hadden elkaar via een forum leren kennen (gezamelijke interesse) en toen ze bij mij was wilde ze meer. Op zich niet erg tot ze even tussen neus en lippen door vertelde dat ze een vriend had.
Mijn motto!quote:
Op zich niet maar ik kan dat gewoon niet over mijn hart verkrijgen.quote:
(tenzij haar vriend een zeer aggresief sportschooltypetje is met het intellect van een bos uien, dan zou je het eventueel later wel kunnen voelen...)quote:
Maar dan zijn de motieven anders en proberen ze zich in een relatie te neuken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef Electrocute het volgende:
Ik heb er geen bezwaren tegen als mensen het alleen voor de seks doen, al is het niet mijn ding. Wat ik wel godvergeten irritant vind, is als vriendinnen van mij het bed induiken met een jongen die al bezet is, er vervolgens emotioneel bij betrokken raken en ik al het gehuil moet aanhoren
Ja, die wijven moeten ze meteen tegen de muur zettenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef Electrocute het volgende:
Ik heb er geen bezwaren tegen als mensen het alleen voor de seks doen, al is het niet mijn ding. Wat ik wel godvergeten irritant vind, is als vriendinnen van mij het bed induiken met een jongen die al bezet is, er vervolgens emotioneel bij betrokken raken en ik al het gehuil moet aanhoren
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Als je er een eersteklas klootzak mee te grazen kan nemen is dat alleen maar een extra bonusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Edit: toevoeging, degene kennen die belazerd wordt is geen probleem als ik hem een klootzak vind. Maar met dat scenario heb ik geen ervaring.
Dat vind ik toch altijd zo waardeloos, degene die met jouw chick heeft liggen douwen in elkaar willen timmeren. Die dude zit niet met je in een relatie. Kom nou.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:14 schreef Pvt het volgende:
rationeel denkend: nee, wat zou je doen als je de kerel tegenkomt die met "jou' vriending vreemd was gegaan? helemaal de grond in beuke natuurlijk. Dus nee, ik wil respect voor mijn relaties, en dus heb ik die ook voor een ander, vind het gewoon echt niet kunnen. (M.bizz - dubbel spel...) "je nakte hem, door te nakken met mij"
als ik echter met 20 potten bier achter de kiezen tegenover een gruwelijk lekker wijf sta... ja ik bedoel waar ben je anders een kerel voor.....................
maar goed, blijf erbij dat het niet kan.
is ook waardeloos maar je gaat me niet vertellen dat je het niet zou willen? ik ga er ook van uit dat hij het wel wist hé (dat ze bezet was) tis wat ik zeg, ik wil respect voor mijn relatie's, die moet je dan ook voor anderen hebbenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:30 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat vind ik toch altijd zo waardeloos, degene die met jouw chick heeft liggen douwen in elkaar willen timmeren. Die dude zit niet met je in een relatie. Kom nou.
Ik wil respect en als ik het niet krijg ga ik je slaan!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:31 schreef Pvt het volgende:
is ook waardeloos maar je gaat me niet vertellen dat je het niet zou willen? ik ga er ook van uit dat hij het wel wist hé (dat ze bezet was) tis wat ik zeg, ik wil respect voor mijn relatie's, die moet je dan ook voor anderen hebben
Maar dan is je vriendin verkracht.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik wil respect en als ik het niet krijg ga ik je slaan!Jammer. Ik vind eigenlijk dat de enige die je iets kwalijk kunt nemen je vriendin is, tenzij said kerel jouw vriendin expres paalt om je een hak te zetten natuurlijk.
Ik zou het niet leuk vinden als een chick mijn (momenteel niet-bestaandequote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:31 schreef Pvt het volgende:
[..]
is ook waardeloos maar je gaat me niet vertellen dat je het niet zou willen? ik ga er ook van uit dat hij het wel wist hé (dat ze bezet was) tis wat ik zeg, ik wil respect voor mijn relatie's, die moet je dan ook voor anderen hebben
Inderdaad, zoals al eerder ergens hier op het forum is gezegd. Zij besluit om zich te laten palen door een ander.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:19 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik zou het niet leuk vinden als een chick mijn (momenteel niet-bestaande) vriend zou neuken, maar een vriend of vriendin is je privébezit niet.
Iedereen mag jouw vriendin proberen te versieren als ze daar zin in hebben. Als je vriendin daar op ingaat en jij wil dat niet, dan moet je boos op haar zijn, niet op de knul die haar zijn bed in sleurde.
Dat is natuurlijk waar. Desalniettemin, als ik ergens niet tegenkan is het mannen die op mijn vriendin gaan hitten terwijl ik erbij sta en ze redelijkerwijs kunnen aannemen dat het mijn vriendin is. (of als ik net even weg ben).quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:25 schreef Krullehoofd het volgende:
Inderdaad, zoals al eerder ergens hier op het forum is gezegd. Zij besluit om zich te laten palen door een ander.
Er zijn leukere manieren om je daar uit te redden. Bijvoorbeeld door zelf de jongeman in kwestie aan te randen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar. Desalniettemin, als ik ergens niet tegenkan is het mannen die op mijn vriendin gaan hitten terwijl ik erbij sta en ze redelijkerwijs kunnen aannemen dat het mijn vriendin is. (of als ik net even weg ben).
Die lui zijn mij minder waard dan dat spul dat ik met een takje onder m'n schoen vandaan peuter, en ze verdienen het dat ik ze finaal de tering intrap een klb topic over ze open op fok.
Als ze daar om vraagt en hij doet het niet, dan heb je alle recht om voor een beschermend en bovendien mannelijk optreden te zorgenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:45 schreef speknek het volgende:
Ja natuurlijk, maar dan zijn het nog wel die lui die op moeten bokken.
deze zin zou voor iedereen moeten gelden, voor mij de enigste legitieme reden om iemand in elkaar te slaan is als hij met wat mijn vriendin zou hebben gedaan! je doet een ander toch niet aan wat jij ook niet wil meemaken ? :Squote:Op woensdag 10 maart 2010 12:07 schreef N.icka het volgende:
Ik zou het nooit doen , heb zo'n tering hekel aan vreemdgangers
Ow ja... want hij is degene die fout is en je vriendin is het onschuldige meisje dat zich in een vlaag van verstandsverbijstering heeft laten verleidenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:52 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
deze zin zou voor iedereen moeten gelden, voor mij de enigste legitieme reden om iemand in elkaar te slaan is als hij met wat mijn vriendin zou hebben gedaan! je doet een ander toch niet aan wat jij ook niet wil meemaken ? :S
Overigens, ik ben het eens met het tweede gedeelte, maar een relatie hebben is natuurlijk wel een wederzijdse claim op elkaar leggen; je zou het privebezit kunnen noemen 'mijn meisje' en 'mijn vent' zijn geen toevallige woordkeuzes.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:19 schreef Electrocute het volgende:
Ik zou het niet leuk vinden als een chick mijn (momenteel niet-bestaande) vriend zou neuken, maar een vriend of vriendin is je privébezit niet.
Iedereen mag jouw vriendin proberen te versieren als ze daar zin in hebben. Als je vriendin daar op ingaat en jij wil dat niet, dan moet je boos op haar zijn, niet op de knul die haar zijn bed in sleurde.
Een privébezit heeft geen eigen wil. Als iemand je auto bekladt, dan mag je boos zijn op degene die dat doet. Bij een vriendin werkt dat niet zo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Overigens, ik ben het eens met het tweede gedeelte, maar een relatie hebben is natuurlijk wel een wederzijdse claim op elkaar leggen; je zou het privebezit kunnen noemen 'mijn meisje' en 'mijn vent' zijn geen toevallige woordkeuzes.
Juist daarom is vreemdgaan van de ander voor mij een voorwaarde.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:05 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Maar dan zijn de motieven anders en proberen ze zich in een relatie te neuken.
Schei toch uit... als er iemand in zo'n situatie schuldig is, dan is het de vreemdganger. Niet de persoon waarmee dat gebeurt. Je zou dan dus je vriendin moeten schoppen en die gast bedanken dat hij je duidelijk heeft gemaakt wat jij voor haar betekent.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:52 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
deze zin zou voor iedereen moeten gelden, voor mij de enigste legitieme reden om iemand in elkaar te slaan is als hij met wat mijn vriendin zou hebben gedaan! je doet een ander toch niet aan wat jij ook niet wil meemaken ? :S
QFTquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:27 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
Schei toch uit... als er iemand in zo'n situatie schuldig is, dan is het de vreemdganger. Niet de persoon waarmee dat gebeurt. Je zou dan dus je vriendin moeten schoppen en die gast bedanken dat hij je duidelijk heeft gemaakt wat jij voor haar betekent.
?quote:
Dat kun je op andere manieren oplossen. Dit laat alleen maar zien dat je onzeker bent over je relatie en dat je je vriendin niet vertrouwt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar. Desalniettemin, als ik ergens niet tegenkan is het mannen die op mijn vriendin gaan hitten terwijl ik erbij sta en ze redelijkerwijs kunnen aannemen dat het mijn vriendin is. (of als ik net even weg ben).
Die lui zijn mij minder waard dan dat spul dat ik met een takje onder m'n schoen vandaan peuter, en ze verdienen het dat ik ze finaal de tering intrap een klb topic over ze open op fok.
laat ik ergens blijken dat mijn vriendin er makkelijk vanaf zou komen ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:58 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow ja... want hij is degene die fout is en je vriendin is het onschuldige meisje dat zich in een vlaag van verstandsverbijstering heeft laten verleiden
En hoe moet diegene waar jouw vriendin het bed mee induikt van weten dat ze vreemdgaat? En al zou hij het weten, waarom moet hij dan roomser zijn dan de paus? Als hij het niet doet, gaat ze het vervolgens wel ergens anders halen...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:07 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
laat ik ergens blijken dat mijn vriendin er makkelijk vanaf zou komen ?
die mag van mij meteen opdonderen.. maar omdat de gene die vreemd gaat dus ( opzettelijk ) een fout wil begaan is het ok om haar/hem in bed te duiken ?
wat zijn mensen toch ook heerlijke egoïstische dieren..![]()
als de gene het niet weet dat hij/zij met iemand naar bed gaat die eigenlijk al een vriend/vriendin heeft ligt de schuld inderdaad niet bij de gene maar dit topic gaat toch over dat je weet dat je met iemand naar bed gaat die vreemd gaat ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En hoe moet diegene waar jouw vriendin het bed mee induikt van weten dat ze vreemdgaat? En al zou hij het weten, waarom moet hij dan roomser zijn dan de paus? Als hij het niet doet, gaat ze het vervolgens wel ergens anders halen...
Ik heb er over nagedacht en ik deel je mening nog steeds nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:35 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
als de gene het niet weet dat hij/zij met iemand naar bed gaat die eigenlijk al een vriend/vriendin heeft ligt de schuld inderdaad niet bij de gene maar dit topic gaat toch over dat je weet dat je met iemand naar bed gaat die vreemd gaat ?
en omdat de gene die vreemd wil gaan het waarschijnlijk/misschien toch wel ergens anders gaat is voor jou genoeg om er het bed mee in te duiken.
kom op, denk na en doe niet zo egoïstisch !
Wat is er mis met oprecht egoïsme?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:07 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
laat ik ergens blijken dat mijn vriendin er makkelijk vanaf zou komen ?
die mag van mij meteen opdonderen.. maar omdat de gene die vreemd gaat dus ( opzettelijk ) een fout wil begaan is het ok om haar/hem in bed te duiken ?
dat is jammer, maar misschien draai je mening bij als jij ooit een keer wordt bedrogen ..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht en ik deel je mening nog steeds niet
Ik ben geen jaloers secreet ofzo, je kunt het ook zo zien: een relatie is een broos iets. Als je bang bent dat het misgaat, dan geef je pas echt om je relatie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:36 schreef Krullehoofd het volgende:
Dat kun je op andere manieren oplossen. Dit laat alleen maar zien dat je onzeker bent over je relatie en dat je je vriendin niet vertrouwt.
Zulke topics worden altijd bevolkt door singles die hopen dat er iets te neuken valt, internet tough guys, en mensen die vol trots bij elke kans laten weten hoe vaak ze hun topje wel niet lafjes in een lelijke beschimmelde trol hebben gehangen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:07 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
Neuh... ik ben het eens met Heiden6, ik ben heel trouw maar dat heeft niets met monogaam zijn te maken in mijn situatiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:46 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
dat is jammer, maar misschien draai je mening bij als jij ooit een keer wordt bedrogen ..
oprecht egoïsme is niks mee, zolang het maar geen effect heeft op de liefde die iemand heeft voor een bepaald persoon..
En met heilige boontjes die hun exacte leeftijd geleden voor het laatst een kut in het echt hebben gezienquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Zulke topics worden altijd bevolkt door singles die hopen dat er iets te neuken valt, internet tough guys, en mensen die vol trots bij elke kans laten weten hoe vaak ze hun topje wel niet lafjes in een lelijke beschimmelde trol hebben gehangen.
met andere woorden iedereen die dit topic bevolkt is of een internet tough guy of een heilig boontje die nog nooit seks heeft gehad... ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En met heilige boontjes die hun exacte leeftijd geleden voor het laatst een kut in het echt hebben gezien
Degene die vreemd gaat, DIE kwetst, niet diegene met wie hij/zij vreemdgaat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:17 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
met andere woorden iedereen die dit topic bevolkt is of een internet tough guy of een heilig boontje die nog nooit seks heeft gehad... ?
sjeen, dat jij trouw bent aan jou partner maar niet monogaam bent is het toch geen vreemdgaan meer ?
maar de stelling van de op is of je wel of niet seks met iemand wil hebben die al een relatie heeft, jij hebt er dus ook vrede mee dat je iemand gigantisch kwets omdat de persoon die vreemdgaat het waarschijnlijk toch met een ander doet ..?
Ah je voelt je aangesprokenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:14 schreef stbabylon het volgende:
En met heilige boontjes die hun exacte leeftijd geleden voor het laatst een kut in het echt hebben gezien
jou maar als jij weigert dan kan zei hem/haar niet kwetsen, als iedereen deze waarde heeft kan ze dus niet anders dan opbiechten dat het niet gaat werken..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Degene die vreemd gaat, DIE kwetst, niet diegene met wie hij/zij vreemdgaat.
Wat heb ik met haar partner te maken? Helemaal niks. Ik vind seks lekker, en als een voor mij aantrekkelijke meid dat met mij wil doen, dan ga ik me niet druk maken omdat één of andere kerel die ik niet ken gekwetst wordt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:24 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
jou maar als jij weigert dan kan zei hem/haar niet kwetsen, als iedereen deze waarde heeft kan ze dus niet anders dan opbiechten dat het niet gaat werken..
en je houdt toch de eer aan jezelf door hem/haar af te wijzen zodat jij niet de gene bent die ervoor zorgt dat de gene die vreemd gaat iemand kwets?
Nee, ik voel me niet aangesproken, ik voeg alleen wat toe aan je lijstje met clichee'squote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Ah je voelt je aangesproken.
Ik heb de hoofdprijs al gewonnen, dus geen behoefte meer om me te bewijzen. Dat maakt het mogelijk bepaalde dingen eens rustig af te wegen.
tja ik vind het jammer dat dat jou mening is..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat heb ik met haar partner te maken? Helemaal niks. Ik vind seks lekker, en als een voor mij aantrekkelijke meid dat met mij wil doen, dan ga ik me niet druk maken omdat één of andere kerel die ik niet ken gekwetst wordt.
kan ik in komen, zal mij vast ook overkomen als puntje bij paaldje komt ma wil niet op mun geweten wat de gevolgen zijn. ga niet de "uitmaak" reden zijn. miss dat je eens moet weten hoe het is als het jezelf overkomt;)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat heb ik met haar partner te maken? Helemaal niks. Ik vind seks lekker, en als een voor mij aantrekkelijke meid dat met mij wil doen, dan ga ik me niet druk maken omdat één of andere kerel die ik niet ken gekwetst wordt.
Onderwijl heeft hij wel lekker dat wijf volgeblaftquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:33 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
tja ik vind het jammer dat dat jou mening is..
maar ik vind dat je geen recht van klagen hebt mocht je ooit een keer een paar rake tikken krijgen omdat je een one night verkiest boven het respect van je medemens..
Kloptquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:17 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
met andere woorden iedereen die dit topic bevolkt is of een internet tough guy of een heilig boontje die nog nooit seks heeft gehad... ?
sjeen, dat jij trouw bent aan jou partner maar niet monogaam bent is het toch geen vreemdgaan meer ?
Zoals StBabylon ook al zegt, ik kwets niet. Ik heb vrede met de situatie zoals deze is...quote:maar de stelling van de op is of je wel of niet seks met iemand wil hebben die al een relatie heeft, jij hebt er dus ook vrede mee dat je iemand gigantisch kwets omdat de persoon die vreemdgaat het waarschijnlijk toch met een ander doet ..?
agreedquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:33 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
maar ik vind dat je geen recht van klagen hebt mocht je ooit een keer een paar rake tikken krijgen omdat je een one night verkiest boven het respect van je medemens..
ik vind het zelf ook nogal een verschil of je heel erg je best gaat doen om iemand, waarvan je weet dat die een relatie heeft, te gaan versieren en je bed probeert in te krijgen, of dat het initiatief van de vreemdgaander komt. het eerste zou ik niet doen, het 2e wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:33 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind het zelf ook nogal een verschil of je heel erg je best gaat doen om iemand, waarvan je weet dat die een relatie heeft, te gaan versieren en je bed probeert in te krijgen, of dat het initiatief van de vreemdgaander komt. het eerste zou ik niet doen, het 2e wel.
Als iemand al zo nodig tikken moet uitdelen, zijn die voor de partner, DIE is fout bezig. Ik ben vrijgezel en neuk iemand. Dat is nog nooit fout geweest.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:33 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
"ik heb zo veel liefde voor je, dat als iemand anders je een beurt wil geven, ik hem in elkaar trap"quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:46 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
dat is jammer, maar misschien draai je mening bij als jij ooit een keer wordt bedrogen ..
oprecht egoïsme is niks mee, zolang het maar geen effect heeft op de liefde die iemand heeft voor een bepaald persoon..
dat dusquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:52 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
Zoals gezegd: het feit dat iemand vreemd wil gaan geeft al aan dat er iets niet goed zit.
Als het in jullie relatie toch al niet goed zit, waarom zou ik daar dan onder moeten leiden(door jouw vriendin niet te palen, terwijl ik dat wel wil en kan)?
als jij van te voren weet dat de meid die met je naar bed wil mijn vriendin is en het toch doet dan heeft niks met liefde voor mijn vriendin te maken dat jij klappen krijgt, het is een stukje respect naar mij toe dat je niks met mijn vriendin doet!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:52 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
"ik heb zo veel liefde voor je, dat als iemand anders je een beurt wil geven, ik hem in elkaar trap"
Ja, dat is echte liefde...![]()
Zoals gezegd: het feit dat iemand vreemd wil gaan geeft al aan dat er iets niet goed zit.
Als het in jullie relatie toch al niet goed zit, waarom zou ik daar dan onder moeten leiden(door jouw vriendin niet te palen, terwijl ik dat wel wil en kan)?
Waarom zou ik respect moeten hebben voor jouw relatie als je eigen vriendin dat niet eens heeft?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:47 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
als jij van te voren weet dat de meid die met je naar bed wil mijn vriendin is en het toch doet dan heeft niks met liefde voor mijn vriendin te maken dat jij klappen krijgt, het is een stukje respect naar mij toe dat je niks met mijn vriendin doet!
lijd jij er onder dan dat je een keer geen seks hebt omdat je een stukje respect toont naar mij toe ?
vind het raar dat mensen hier zo weinig respect hebben voor andermans relatie, omdat het waarschijnlijk niet goed zit in de relatie van de persoon die vreemd wil gaan is blijkbaar goed genoeg om haar /hem te nemen...
zo ze bestaan nog, mensen met wat respectquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:47 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
als jij van te voren weet dat de meid die met je naar bed wil mijn vriendin is en het toch doet dan heeft niks met liefde voor mijn vriendin te maken dat jij klappen krijgt, het is een stukje respect naar mij toe dat je niks met mijn vriendin doet!
lijd jij er onder dan dat je een keer geen seks hebt omdat je een stukje respect toont naar mij toe ?
vind het raar dat mensen hier zo weinig respect hebben voor andermans relatie, omdat het waarschijnlijk niet goed zit in de relatie van de persoon die vreemd wil gaan is blijkbaar goed genoeg om haar /hem te nemen...
Dat dus eigenlijk. Stukje geweten ofzo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Dude... Respect moet je verdienen. Er zijn maar weinig mensen waar ik respect voor heb.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:47 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik wil niet kwalijk genomen worden dat een ander met mij vreemd wil gaan en zal een ander ook nooit kwalijk nemen dat hij mijn vrouwtje begeerd (logisch dat hij dat doet... mijn vrouw is immers de lekkerste op aarde). Daarentegen heb ik ook al aangegeven dat ik zelf geen vreemdganger ben. Dat verwacht ik van mijn vrouwtje natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet, zo iets.
Tot je dus de verkeerde treftquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik verontwaardigd zijn. Hij heeft het recht niet om het mij kwalijk te nemen.quote:Op zondag 14 maart 2010 09:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Tot je dus de verkeerde treft
Maar ik vermoed dat je dan verontwaardigd zou zijn. Of niet? Zo nee, dan heb je helemaal gelijk.
Jawel, want jij wist dat de vrouw in kwestie een vriendin had, maar had er schijt aan.quote:Op zondag 14 maart 2010 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik verontwaardigd zijn. Hij heeft het recht niet om het mij kwalijk te nemen.
Ik weet niet op hoeveel manieren ik dit nog moet zeggen. Ik heb niks met de partner te maken, dat is iets tussen hun.quote:Op zondag 14 maart 2010 09:57 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Jawel, want jij wist dat de vrouw in kwestie een vriendin had, maar had er schijt aan.
Bovendien: recht is maar wat een ander je gunt.
Dat zie je dus verkeerd. Want wanneer er straks eentje op je hoofd staat te breakdancen uit woede en frustratie, dan heb je er op vrij directe wijze iets mee te maken.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet niet op hoeveel manieren ik dit nog moet zeggen. Ik heb niks met de partner te maken, dat is iets tussen hun.
Wat nou als jouw vriendin vreemd gaat, zou jij dat leuk vinden? Zo ja, dan zeg ik niks. Zo nee, waarom wil je het een ander wel aan doen?quote:Op zondag 14 maart 2010 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik verontwaardigd zijn. Hij heeft het recht niet om het mij kwalijk te nemen.
denk dat ik dan wegren. diegene is dan nl niet eerlijk tegen mij en daar heb ik geen trek in. het gaat me dan niet om de relatie van diegene zelf, maar om zijn houding naar mij toe.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:50 schreef Fes1-2 het volgende:
Stel dat het eerste het geval is (jij versiert haar) en je daar pas op het laatst achterkomt (dat ze een relatie heeft)? Wat zou je dan doen?
*even ge-edit tussen de haakjes want het was wel erg onduidelijk...
karma-technisch gesproken heb je wel een punt. (of geef het een andere naam dan karma, bijv zoals samzz het zegt)quote:Op zondag 14 maart 2010 10:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat zie je dus verkeerd. Want wanneer er straks eentje op je hoofd staat te breakdancen uit woede en frustratie, dan heb je er op vrij directe wijze iets mee te maken.
En dat is natuurlijk ook zo. Je kunt als volwassen mens niet zomaar iedere verantwoordelijkheid van de hand wijzen, omdat er toevallig ook een ander bij betrokken is (degene die vreemd gaat) die door het verrichten van die handeling inderdaad willens en wetens een potentieel probleem veroorzaakt.
Je weet namelijk zelf óók dat dit het geval is, maar je associeert je toch met deze persoon.
Dan kun JIJ wel vinden dat het jouw zaak niet is, maar dat is feitelijk niet geheel juist.
Je moet vooral doen wat je wil, ik heb me er ook wel eens schuldig aan gemaakt, maar op de lange termijn help je jezelf niet door te denken dat alles wel van je afglijdt.
ja, da's waarquote:Op zondag 14 maart 2010 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
maar dan is het geen vreemdgaan meer
de essentie daarvan is toch wel dat de ander bedrogen word
ik heb respect voor andermans relatie, ook al is er in die relatie van alles mis.quote:Op zondag 14 maart 2010 09:19 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
Dude... Respect moet je verdienen. Er zijn maar weinig mensen waar ik respect voor heb.
Ik ken je niet, dus wat lul je over respect? Of bedoel je soms dat slappe aftreksel van het woord wat ooit zo 'n mooie betekenis had, maar nu door achterbuurt-jeugd is verworden tot een loze kreet?
[..]
Dat vind ik ook. Ik wil niet kwalijk genomen worden dat een ander met mij vreemd wil gaan en zal een ander ook nooit kwalijk nemen dat hij mijn vrouwtje begeerd (logisch dat hij dat doet... mijn vrouw is immers de lekkerste op aarde). Daarentegen heb ik ook al aangegeven dat ik zelf geen vreemdganger ben. Dat verwacht ik van mijn vrouwtje natuurlijk ook.
Het verschil tussen Youaintseennothingyet en mijzelf zit hem denk ik in het feit dat wij beiden de schuldvraag anders beantwoorden.
Dus laat ik die eens concreet stellen:
Persoon A en B hebben een relatie.
Persoon B word echter niet bevredigd door A
Persoon B gaat vreemd met persoon C
Wiens schuld is dit?
A. Want die bevredigd B niet
B. Want die is de vreemdganger
C. Want die geniet er van
In mijn ogen zijn er twee antwoorden goed (hint: het is niet C).
aangezien ik niet vreemdga op dat moment, vraag ik nergens om.. ja, sex heb ik, en dat gun ik een ander ook, dus dat zinnetje gaat nergens overquote:Op zondag 14 maart 2010 15:12 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
ik heb respect voor andermans relatie, ook al is er in die relatie van alles mis.
wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
dit gezegde is al vaker naar voorgekomen in dit topic maar zo probeer ik te leven (en nee ik ben geen christenen ).
ik leg de schuldvraag nergens anders neer, als mijn vriendin vreemd zou gaan is er iets fout in onze relatie. maar daar moet jij geen misbruik van maken, doe je dit wel dan moet je ook aanvaarden dat je het risico loopt dat je een paar rake tikken krijgt ( en nee ik ben ook niet agressief, zelf bijzonder rustig maar in dit soort gevallen gaat er een knopje bij mij om )
het goede antwoord is voor mij A, B en C, omdat geen enkele situatie hetzelfde is.
een reactie welke getuigt van weinig ontwikkeling en iqquote:Op zondag 14 maart 2010 16:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aangezien ik niet vreemdga op dat moment, vraag ik nergens om.. ja, sex heb ik, en dat gun ik een ander ook, dus dat zinnetje gaat nergens over
dat degene dat doet die wel een relatie heeft, eigen verantwoordelijkheid hoor..
je bent gewoon stom bezig als je vreemdgaat, maar dat is niet mijn probleem...
ik ben gewoon een single die sex heeft, en of hij een vriendin heeft wil/hoef ik niet eens te wetenniet mijn zaak...
waar slaat dát nou weer op? ze heeft een andere mening dan jij, wat heeft dat nou met weinig ontwikkeling/IQ te maken?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:30 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
een reactie welke getuigt van weinig ontwikkeling en iq
het eerste wat bij naar boven kwam na het lezen van de reactie was :quote:Op zondag 14 maart 2010 16:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar slaat dát nou weer op? ze heeft een andere mening dan jij, wat heeft dat nou met weinig ontwikkeling/IQ te maken?
huh? wat? ik kan je post echt niet volgen...quote:Op zondag 14 maart 2010 16:40 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
het eerste wat bij naar boven kwam na het lezen van de reactie was :
verder kijken dan je neus lang is... en neuken neuken neuken.
en volgens mij is dat gezegde een behoorlijk normale waarde toch ?
Doe mij ook wat van die pillen die je op hebt.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:40 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Doe mij ook wat van die pillen die je op hebt.
Mijn PM is kapot maar mijn mail doet het wel.quote:
Heel erg mee eens. Dat is nu een van de consequenties als je een relatie hebt; je kunt niet met jan en alleman het bed delen. Degene die een relatie heeft moet zich kunnen inhouden en dient rekening te houden met het feit dat hij/zij een vriend/vriendin heeft.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aangezien ik niet vreemdga op dat moment, vraag ik nergens om.. ja, sex heb ik, en dat gun ik een ander ook, dus dat zinnetje gaat nergens over
dat degene dat doet die wel een relatie heeft, eigen verantwoordelijkheid hoor..
je bent gewoon stom bezig als je vreemdgaat, maar dat is niet mijn probleem...
ik ben gewoon een single die sex heeft, en of hij een vriendin heeft wil/hoef ik niet eens te wetenniet mijn zaak...
Wat gaat mij dat aan hoe die relatie is? Lekker boeiend.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:20 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Sommigen reageren hier dat het ze geen bout kan schelen of iemand een relatie heeft, ze grijpen gewoon de kans als ze kunnen batsen. "Ja, dan had haar vriend/zijn vriendin maar beter zijn/haar best moeten doen". Alsof jij het recht hebt om te bepalen dat de relatie van de vreemdgang(st)er blijkbaar niet goed genoeg is...
Wat nou "recht"?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:20 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Sommigen reageren hier dat het ze geen bout kan schelen of iemand een relatie heeft, ze grijpen gewoon de kans als ze kunnen batsen. "Ja, dan had haar vriend/zijn vriendin maar beter zijn/haar best moeten doen". Alsof jij het recht hebt om te bepalen dat de relatie van de vreemdgang(st)er blijkbaar niet goed genoeg is...
dat bepaal jij niet, maar dat bepaalt degene die aan het vreemdgaan is alquote:Op zondag 14 maart 2010 17:20 schreef Jumping-Skippy het volgende:
mijn reactie was een uitleg waarom ik vind dat de post van Good.vs.evil getuigt van weinig ontwikkeling en iq.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
huh? wat? ik kan je post echt niet volgen...
kortzichtigheid troef bij jou dusquote:Op zondag 14 maart 2010 17:47 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
mijn reactie was een uitleg waarom ik vind dat de post van Good.vs.evil getuigt van weinig ontwikkeling en iq.
ze heeft totaal geen respect voor de ander en denkt alleen aan haar eigen egoistische zelf, haar reactie vind ik een simpele gedachten gang.
mijn reactie was een vage hersenspinsel wat onduidelijk op papier kwam .. kan gebeuren en ik was niet aan de pillen![]()
jumping-skippy dat is gewoon simpelweg excuus zoeken ( als ze dat al doen en niet gewoon toegeven dat het ze geen donder scheelt ) naar hun foute gedrag ...
dat neuken neuken neuken zie je zelfquote:Op zondag 14 maart 2010 16:40 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
nou, het is me nog steeds niet duidelijk waarom ik weinig ontwikkeling en iq heb hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 17:47 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
mijn reactie was een uitleg waarom ik vind dat de post van Good.vs.evil getuigt van weinig ontwikkeling en iq.
ze heeft totaal geen respect voor de ander en denkt alleen aan haar eigen egoistische zelf, haar reactie vind ik een simpele gedachten gang.
mijn reactie was een vage hersenspinsel wat onduidelijk op papier kwam .. kan gebeuren en ik was niet aan de pillen![]()
jumping-skippy dat is gewoon simpelweg excuus zoeken ( als ze dat al doen en niet gewoon toegeven dat het ze geen donder scheelt ) naar hun foute gedrag ...
ik ben gewoon een single die sex heeft, en of hij een vriendin heeft wil/hoef ik niet eens te weten niet mijn zaak...quote:Op zondag 14 maart 2010 17:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat neuken neuken neuken zie je zelf
is het onderwerp dan niet vreemdgaan?
door met iemand te praten ga je niet vreemd hoor
Waarom zou ik willen weten of iemand een relatie heeft, zodat ik diegene kan stoppen om sex te hebben?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:01 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
misschien ben ik als het op dit onderwerp aankomt inderdaad kortzichtig omdat ik er niet bij kan dat iemand zo egoïstisch tegenover andermans relatie
[..]
ik ben gewoon een single die sex heeft, en of hij een vriendin heeft wil/hoef ik niet eens te weten niet mijn zaak...
deze zin in jou reactie geeft mij het idee dat je seks verkiest boven een beetje respect voor andermans relatie ( hoe kut deze ook mag zijn ).
ik vind het een simpele gedachten gang en dat is wat ik er mee bedoelde ( ik snap dat het nog steeds onduidelijk kan zijn maar kan het niet beter uitleggen)
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
Voegt toch wel iets toe he? Die dankbaarheid enzo...quote:Op zondag 14 maart 2010 18:09 schreef Murmeli het volgende:
precies, opgelost.
kan ik nu weer gaan neuken met iemand die een relatie heeft
ik snap je standpunt en mening maar deel hem niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom zou ik willen weten of iemand een relatie heeft, zodat ik diegene kan stoppen om sex te hebben?
dat is niet mijn taak binnen die relatie.. sterker nog.. ik heb helemaal geen taak binnen die relatie. Of binnen welke relatie dan ook.
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Voegt toch wel iets toe he? Die dankbaarheid enzo...
volgens mij gaat het nog steeds over hoe je tegenover sex met iemand staat die al een vriendin heeft...quote:Op zondag 14 maart 2010 18:12 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
ik snap je standpunt en mening maar deel hem niet.
maar we zijn nu een beetje offtopic dus of weer verder met de stelling van de op of inderdaad slotje
nee daar ging het ook over. dus niks offtopics aanquote:Op zondag 14 maart 2010 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
volgens mij gaat het nog steeds over hoe je tegenover sex met iemand staat die al een vriendin heeft...
but that could be me...
ach ja, je moet toch wat verzinnen als je het even niet meer weetquote:Op zondag 14 maart 2010 18:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee daar ging het ook over. dus niks offtopics aan
daaromquote:Op zondag 14 maart 2010 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach ja, je moet toch wat verzinnen als je het even niet meer weet
je hebt me door...quote:Op zondag 14 maart 2010 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach ja, je moet toch wat verzinnen als je het even niet meer weet
Dat moet je tegen degenen zeggen die het hier posten alsof zij dat bepalenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat bepaal jij niet, maar dat bepaalt degene die aan het vreemdgaan is al
maar die vreemdgaande mensen die spreek ik nu niet hequote:Op zondag 14 maart 2010 18:37 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat moet je tegen degenen zeggen die het hier posten alsof zij dat bepalen.
linkje naar de post? ik heb t ff gemist geloof ikquote:Op zondag 14 maart 2010 18:41 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Het blijft wel een interessant topic zeg.
P.S.: Ik begin er nu wel aan te twijfelen of madrepuzza nog verslag uit komt brengen (door haar biecht hier is deze hele discussie op gang gebracht).
inderdaadquote:Op zondag 14 maart 2010 18:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daarom
maar wij weten alleswant wij zijn tof
Ik ben het wel met je eens hoor. Onder mijn normen en waarden valt onder dat ik nooit seks zou kunnen hebben met iemand die vreemdgaat.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:01 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
misschien ben ik als het op dit onderwerp aankomt inderdaad kortzichtig omdat ik er niet bij kan dat iemand zo egoïstisch tegenover andermans relatie
[..]
ik ben gewoon een single die sex heeft, en of hij een vriendin heeft wil/hoef ik niet eens te weten niet mijn zaak...
deze zin in jou reactie geeft mij het idee dat je seks verkiest boven een beetje respect voor andermans relatie ( hoe kut deze ook mag zijn ).
ik vind het een simpele gedachten gang en dat is wat ik er mee bedoelde ( ik snap dat het nog steeds onduidelijk kan zijn maar kan het niet beter uitleggen)
dat ik je er persoonlijk op aanval kwam omdat ik een beetje geïrriteerd raak dat mensen zo weinig respect hebben voor andermans relatie ( ik vind dat je dit moet tonen ook al gaat het zo slecht dat een van de twee wil vreemd gaan )
mijn excuses
Oh, zijn dat automatisch huilies?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar die vreemdgaande mensen die spreek ik nu niet he
en hullies die hier posten wel, en die bepalen het dus niete
Welke post?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
linkje naar de post? ik heb t ff gemist geloof ik
nee ik schreef hullies. dus zonder i. ik ga niet zomaar mensen waar ik het niet mee eens ben voor huillies uitmaken....quote:Op zondag 14 maart 2010 18:53 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Oh, zijn dat automatisch huilies?![]()
Mensen die zo denken.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:49 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik ben meer waard dan een "bijzettafeltje" zijn.
je had het over een post van madrepuzza die een discussie op gang had gebracht...quote:
het hang er vanaf. als je gevoelens hebt voor degene die met jou aan t vreemdgaan is kan het wel zo voelen.quote:
Als dat het geval is moet je er niet in meegaan natuurlijk.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het hang er vanaf. als je gevoelens hebt voor degene die met jou aan t vreemdgaan is kan het wel zo voelen.
maar dan zou ik er het bed niet mee induiken.
quote:ik ben voorstander van wederzijds misbruik maken
Het topic is nu volgeschreven, maar dit is 'm:quote:Op zondag 14 maart 2010 18:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je had het over een post van madrepuzza die een discussie op gang had gebracht...
Het eerste wat in me opkomt is het woord minderwaardigheidscomplex. Maar doe wat je niet laten kunt, en laat wat je niet doen kunt. Het zal mij een zorg zijn. Alleen de manier waarop je het op een algemene situatie projecteert slaat echt nergens op.quote:
Oh, dus als ik inga op iemand die bezet is en met mij naar bed wil heb ik geen minderwaardigheidscompex?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het eerste wat in me opkomt is het woord minderwaardigheidscomplex. Maar doe wat je niet laten kunt, en laat wat je niet doen kunt. Het zal mij een zorg zijn. Alleen de manier waarop je het op een algemene situatie projecteert slaat echt nergens op.
Ik projecteer niets.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:06 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Oh, dus als ik inga op iemand die bezet is en met mij naar bed wil heb ik geen minderwaardigheidscompex?
Verder slaat het nergens op om te zeggen dat mijn manier van projecteren nergens op slaat, zo sta ik er tegenover - ik zeg dat over jouw manier van projecteren ook niet.
ah datquote:Op zondag 14 maart 2010 18:58 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Het topic is nu volgeschreven, maar dit is 'm:
opbiechten vreemdgaan? # 2 #
Dat hangt er inderdaad vanaf hoe je seks ziet. Ik zie seks niet gewoon als seks, jij wel. Prima, dan geef ik je je doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt-uitspraak terug.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik projecteer niets.
Wat ik nergens op vind slaan is om te zeggen dat je geen seks wilt hebben met iemand die een relatie heeft omdat je geen 'bijzettafeltje' wil zijn. Dat is een associatie die jij zelf maakt en die totaal niet van toepassing is voor mensen die seks gewoon zien als wat het is: seks.
Wij allemaal nietquote:Op zondag 14 maart 2010 19:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah datmaar nu weet ik nog niet hoe t is afgelopen met haar vriendje
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:22 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat hangt er inderdaad vanaf hoe je seks ziet. Ik zie seks niet gewoon als seks, jij wel. Prima, dan geef ik je je doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt-uitspraak terug.
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:22 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Wij allemaal nieten er zijn best veel mensen in geïnteresseerd...
heb geduld.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:22 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Wij allemaal nieten er zijn best veel mensen in geïnteresseerd...
Denk het ook niet, ik ben in deze slechts een sensatiebeluste ramptoerist. Bad mequote:Op zondag 14 maart 2010 20:17 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
heb geduld.
ik denk niet dat mevrouw nu met haar kop bij haar topic op Fok is....
ditquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
Dus jij word graag geslagen?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:12 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
(...)
wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
(...)dat je een paar rake tikken krijgt (...)
Oók als diegene jou niet begint te versieren staat het je toch vrij je kansen te proberen bij hem of haar? Een relatie is een verbintenis tussen twee personen, als een van die twee door jou verleid wordt of jou gaat verleiden blijft dat zijn of haar probleem en niet het jouwe. Zo simpel is het.quote:Op maandag 15 maart 2010 05:52 schreef stbabylon het volgende:
Ik krijg het idee dat de tegenstanders denken dat de voorstanders hun best doen om een meid/gozer te versieren die al bezet is. Zo zie ik het dus niet. Als ik weet dat iemand bezet is, zou ik niet beginnen met versieren. Echter als die andere (die bezet is) er mee begint, dan zeg ik geen nee.
En natuurlijk zou ik niet willen dat mijn vriendin daar aan meewerkt als ik die zou hebben en we hebben geen open relatie (in dat geval is het ook geen vreemdgaan). Maar ik zou het die kerel niet kwalijk nemen, mijn vriendin zou dan degene zijn die fout bezig is.
Oh, en Fortune_Cookie, nou kun je nog zo vaak herhalen dat jij de feiten in pacht hebt, dat heb je niet, dit is een onderwerp zonder feiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |